Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Harryho pohled

jacobbyedwardcullen


Harryho pohledPřemýšleli jste někdy, jak se asi musel cítit Harry Clearwater, když věděl o Samovi všechno a nesměl Leah nic říct přesto, že viděl, jak se trápí? Tady je (hodně) krátké zamyšlení. Patří do doby, kdy Cullenovi odjeli.

Předem díky za komentáře.

Kdo to nezažil, neumí si představit, co cítím. Váže mě mlčenlivost, povinnosti ke kmeni a radě starších, ale zároveň mě ničí vidět svou dceru tak nešťastnou. Co mi pomůže, že vím, proč to tak je? Vždyť jí to nesmím vysvětlit. Myslíte, že nevím, jak se pořád dokola ptá, co udělala špatně? Co má Emily a ona ne? Na moje ujišťování, že není její chyba, že je teď Sam s někým jiným, nedá. Chápu to a to je na tom snad to nejhorší.

Přál bych si, abych se mohl přidat na jednu stranu. Abych se mohl hrdě postavit a nafackovat Samovi za všechnu bolest, kterou mé dceři způsobil. Jenže nemůžu. Vím, že to není ani jeho vina. Proti otisku se nedá bojovat. Tak tedy čí?

Cullenových. Určitě. Kdyby se tu neobjevili, nezačal by se Sam měnit a všechno by bylo v pořádku. Jen to, že se neživí lidskou krví, z nich nedělá něco jiného. Pořád to jsou upíři. Ničí lidské životy, i když se jich ani nedotknou.

Jak šťastný by náš život byl, kdyby se nevrátili? Leah se Samem by už teď nejspíš byli na vysoké, spolu a šťastni. Možná bychom dokonce chystali svatbu. Emily by byla stále krásná a pořád by se s Leah přátelily. Sue by měla v očích jiskřičky smíchu a ne jen tvrdé vrásky kolem úst. Nikdo z kluků by se nemusel bát, že si vytáhne černého Petra v podobě vlčího genu, způsobujícího přeměnu. Neexistovaly by žádné hranice mezi La Push a Forks.

Není toho málo, co by bylo lepší, že?

Jenže co se stalo, už se nedá odestát. I když teď odjeli, změny, které spustili, už se nezastaví. Prokleté pijavice. Nepochopím, co k nim Bellu Swanovou táhlo. Vždyť je to nepřirozené, snažit se křížit predátora s jeho kořistí.

Jen se modlím, aby ta volba Setha vynechala. Když vidím, jak se kluci trápí, nepřál bych mu to. Jistě, časem si zvyknou. Člověk se dokáže přizpůsobit všemu. Někteří jsou dokonce ze své změny nadšení. Nestárnou, nabrali svaly, jsou rychlí, silní a bystří… Ale i tak. Sam je důkazem toho, že všechno není tak růžové. Sam a Emily. Naštěstí je Seth zatím ještě příliš mladý na přeměnu.

Co mi tedy zbývá? Dál sedám v radě a poslouchám Samova hlášení. Podřizujeme se jeho vůli – tak, jak bylo zvykem odedávna. Vůdce smečky je zároveň náčelníkem kmene. Mám ho rád, i když bych ho měl proklínat. Znám jeho myšlenky a vím, jak se trápí kvůli tomu, co provedl Leah. Co jí musel provést. Jak bych ho mohl nenávidět? Ale někdy v noci, když jediný zvuk, který se prolíná do noci, je tiché vzlykání mé dcery, bych si přál mít někoho, komu bych mohl ukázat, jak moc mě má bezmoc bolí. Když ležím v posteli a poslouchám každý bolestný vzdech, ruka se mi sama svírá v pěst, jako bych v ní držel za límec toho, komu bych se mohl pomstít. Neměl bych na to právo? Žádný rodič nechce nechat své dítě trpět… a Leah se v tom utápí už příliš dlouho. Zbytečně. Měla by odjet. Takhle se docela zničí. Už teď se změnila téměř k nepoznání.

A tak noc co noc vysílám k nebi tichou modlitbu. Doufám, že všemohoucí zasáhne a i Leah najde své štěstí. Moc bych jí to přál.

THE END ♦



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Harryho pohled:

 1
1. Ivík
28.06.2011 [22:19]

Píšu povídku o Leah, Smaovi a vlastně o tonm, co předcházelo Emily. A moc děkuju, tohle mi dost pomohlo. Je to takový pohled, o kterém jsem nikdy nepřemýšlela. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!