Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stranger 3. kapitola

xD Bez komentáře :D


Stranger 3. kapitolaTak tady je další dílek! Co za překvapení na Bellu čekalo po škole na parkovišti. A zase prosím o komentáře.

3. kapitola-zase Cullenovi

Odpolední vyučování uběhlo rychle a já si to už mířila na parkoviště, na kterém mě čekalo překvapení.

***

U mého autíčka stála celá Cullenovic rodinka, samozřejmě kromě Carlisla a Esme. Netušila jsem, co po mě můžou chtít, ale už teď se mi to z nějakého důvodu nelíbilo. Pomalu jsem došla k nim a čekala.

Slova se kupodivu ujal Emett. „Ahoj. Chtěl bych ti představit zbytek rodiny. Rose, Jasper, Alice a Edward.“ Ukazoval na jednotlivé osoby a já všem kývala na pozdrav a oni mi to opláceli. Až na Edwarda ten si mě měřil nenávistným pohledem. „Chtěli jsme tě pozvat k nám myslím, že si máme o čem popovídat a chceme tě seznámit se zbytkem rodiny, aby nedošlo k nějakému nedorozumění.“ Nikdy bych nečekala, že zrovna Emett bude takto mluvit. Ale co, že to povídal? Chtějí mě pozvat k nim? To jako, že uvidím Carlisla? To, ne on by mě poznal, to zatím nemůžu dovolit.  Ještě nejsem připravená na naše setkání.

„Nemyslím si, že to je dobrý ná pad, a nenapadá mě nic, o čem bychom si měli promluvit.“  Lhala jsem.

„Jak to myslíš, že tě nenapadá, o čemsi chceme promluvit?“ Vyjel na mě Edward.

„Tak jak to říkám.“ Ted už Edward vypadal opravdu naštvaně.

„Jestli to nepůjde po dobrém, tak to bude po zlém.“ Začal mi vyhrožovat Emett? Vyhrožovat to asi ne, v jeho hlase bylo poznat pobavení.

„To si zkus.“ Sice jsem nevěděla co má v plánu, ale bylo mi jasné, že se mi to líbit nebude. A .js" type="text/javascript"> taky že ne.

„Zkusím.“ Odpověděl a já ani nevím, jak jsem se dostala, tam kde jsem se právě nacházela. Emett si mě prostě přehodil přes rameno a šel semnou k jejich autu. Nesl mě doslova jako pytel brambor.

„Okamžitě mě pust nebo uvidíš...“

Vyhrožovala jsem mu. On se jen zasmál a pokračoval v cestě. Zřejmě si byl hodně jistý svou silou, ale to ještě netuší, co jsem zač. Jeho, anebo naše rodina? To je jedno. Nás pobaveně pozorovala.

„Emette Cullene, okamžitě mě pust.“ Dávala jsem mu poslední šanci a tloukla ho jemně pěstmi do zad, jako že to myslím vážně. Ale s ním to nic nedělalo, ale za to se zbytkem rodiny to dělalo divy, všichni se váleli skoro na zemi smíchy samozřejmě, dokonce i Edward. Tak to už mě přestávalo bavit. A tak jsem sebrala všechnu sílu, vzala Emetta za ramena a odstrčila ho od sebe. A povedlo se, byla jsem na sebe pyšná, Emett se totiž za nedlouho válel na zemi, kde si to ustlal přímo do bahna. To jsem ani já nevydržela a vyprskla smíchy.

Vidět zmateného Emetta jak se válí v bahně, bylo k nezaplacení. Jakmile si ostatní všimli, že se Emett válí na zemi, byla jsem si jistá, že by brečeli smíchy, kdyby to šlo.

´Máme štěstí, že bylo parkoviště dávno vylidněné´ napadlo mě. Nevím, jak by asi lidi reagovali, kdyby viděli, jak dívka odstrčila svalnatého chlapce 2 metry od sebe. :-)

Teprve teď mi došlo, že mě nikdo nedrží a já se můžu vydat na cestu domů. A tak jsem v rychlosti nasedla do svého auta a nechala za sebou vysmátou, ale přece i udivenou rodinku. Hlavně Emetta, který nechápal, jak jsem mu mohla zdrhnout, ale přece mu začali cukat koutky, ale to už jsem vyjížděla z parkoviště.

„Bláznivý den“ pomyslela jsem už doma, ale to jsem ještě netušila, co přijde.

Doma jsem se rozhodla, že si den zpestřím lovem. A tak jsem vyrazila. Zrovna jsem se chystala skočit na pumu, na kterou se mi zbíhali sliny, když jsem najednou spatřila osobu, na kterou jsem se snažila zapomenout, a kterou jsem zde nejméně čekala.

 

 

----------------

Shrnutí Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stranger 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!