Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 8. kapitola

Jacob


Zvrhlý upír - 8. kapitolaBella vyběhne ven z obchodu kvůli Edwardovi. Bella je hodně naštvaná a Edwarda nechce vidět. Ale zvítězí láska, anebo nenávist? Příjemné čtení přeje Sheela

Utíkala jsem na parkoviště a za sebou slyšela, jak na mě všichni volají. Nechtěla jsem zastavit a podívat se mu do očí. Z očí mi tekly slzy a kutálely se přes celý obličej a nakonec odpadly. Zastavila jsem u Jasperova Jeepu a doufala, že mě někdo z rodiny odveze domů. Mýlila jsem se. Jediný, kdo za mnou utíkal, byl Edward a tvářil se nechápavě.

„Co se děje?“ zeptal se a já měla sto chutí mu jednu vrazit.

„Co se děje? Dost debilní otázka. Proč se nezeptáš té krávy, s kterou jsi tak flirtoval,“ křičela jsem hystericky přes celé parkoviště. Několik lidí se na nás otočilo, ale já to ignorovala. Edward se tvářil pořád nechápavě a já se už napřahovala, že mu vrazím, ale on byl rychlejší a moji ruku chytl a nepouštěl ji.

„Bello, vysvětlím ti to,“ začal a já ho rovnou přerušila.

„Svoje vysvětlení si strč do prdele. Mě nezajímá, co říkáš. A teď mě omluv, jdu domů,“ řekla jsem a otočila se k němu zády. Rozhodla jsem se nečekat na Jaspera nebo někoho z rodiny. Rozběhla jsem se upířím tempem. Slyšela jsem za sebou výkřiky, ale kašlala jsem na to. Utíkala jsem lesem. Po cestě jsem ulovila jednu srnu. Její krev mi pulzovala v žilách a já byla mnohem čilejší. Doběhla jsem domů, kde jsem se na sebe podívala do zrcadla. Sako bylo roztržené. Top byl celý ušpiněný. Džíny měly všude díry a byly celé od bahna. Vlasy jsem měla rozházené do všech stran. Povzdechla jsem si a ztrhla ze sebe všechno oblečení. Stála jsem před zrcadlem nahá.

„Takhle ti to sluší mnohem víc,“ ozvalo se za mnou a já se otočila. U balkonu stál Edward a prohlížel si mě černýma očima.

„Vypadni,“ zavrčela jsem, ale on nereagoval. Dál si mě prohlížel a neměl ani tolik slušnosti, aby se otočil. Vzala jsem ze země deku a přehodila si ji přes sebe.

„Vypadni,“ zavrčela jsem znovu, ale on pořád čučel.

„Víš co, Edwarde? Já si jdu dát sprchu a až se vzpamatuješ, tak odsuď vypadni. Nejsem na tebe zvědavá,“ řekla jsem tvrdě a vydala se do koupelny. Musela jsem přiznat, že jeho pohled byl příjemný, ale já na něj byla naštvaná. Vlezla jsem si do sprchy a ostražitě poslouchala každý zvuk. Voda mě pěkně osvěžila, ale i přes nával studené vody jsem byla ospalá. Povzdechla jsem si a vylezla ze sprchy. Pořádně jsem se zabalila do teplého županu. Pročesala jsem si vlasy a umyla zuby. Na chvilku jsem zpozorněla a poslouchala. Z mého pokoje nevycházely žádné zvuky. a tak jsem pomalu vyšla z koupelny. Pozorně jsem se porozhlédla, a když jsem nikoho neviděla, oddychla jsem si. Došla jsem ke skříni a vytáhla si noční košilku. Rychle jsem ji na sebe hodila a ještě jednou se pořádně rozhlédla. Cullen nikde nebyl. Spokojeně jsem si lehla do postele a během chvilky usnula.

Edward:

Udělal jsem chybu. Jsem debil. To bylo jediné, co mi běhalo v hlavě. Odešla a už mě nejspíš nebude chtít vidět. Ani se jí nedivím. Když jsem ji uviděl, jak nahá stojí před zrcadlem, chtěl jsem ji. Chtěl jsem se jí dotýkat a laskat její tělo. Byla tak krásná. Ale když mě poslala do háje, tak jsem odešel. Nechtěl jsem, aby se ještě víc na mě zlobila. Sledoval jsem ji ze stromu. Když ulehala do postele v té krásné košilce, byla k sežrání. Během chvilky usnula a já k ní znovu vlezl oknem. Ležela jako anděl. Byla to moje bohyně. Vlasy rozhozené po polštáři. Sexy křivky zvýrazněné košilkou. Na tváři nevinný výraz a lehce pootevřené rty. Chtěl jsem ji víc než kohokoli jiného. Kdyby mi na ní nezáleželo, hned bych se na ni vrhl a žádný odpor bych nebral.

Edwarde, ovládej se, řval na mě hlas v duchu.

Musel jsem rychle vypadnout. Otočil jsem se k ní zády a vyskočil z okna. Vysokou rychlostí jsem uháněl domů. Nemohl jsem se zastavit, protože bych se přestal ovládat. Doběhl jsem domů, kde na mě čekala Alice a Emmett a na tváři měli dost naštvaný pohled.

„No tak spusťte,“ řekl jsem a čekal na jejich křik.

„Nám je to jedno. Ty jsi to pokazil,“ řekla klidně Alice a mě málem spadla pusa až na zem.

„Bude ráno, začni se oblékat,“ řekla klidně Alice a já přikývl. Najednou ztuhla. Měla vizi. Chtěl jsem se podívat, co viděla, jenže ona začala překládat čínskou hymnu.

„Co tajíš?“ zeptal jsem se naštvaně.

„Nic,“ odpověděla. Odfrkl jsem si a šel se obléct. Hodil jsem na sebe džíny, botasky a košili. Vlasy jsem si prohrábl rukou.

„Jdeme,“ zakřičela Alice. Seběhl jsem rychle schody a nastoupil do Volva. Alice i Emmett jeli se mnou. Alice mě celou cestu ignorovala a plánovala nákupy. Emmett myslel na Rosalie. Byl strašně zamilovaný. Já se zaobíral Bellou. Nevěděl jsem, jak si to u ní můžu vyžehlit, ale jedno bylo jasné. Nebudu to mít lehké. Dojeli jsme na parkoviště, ale Bella tu ještě nebyla. Stoupl jsem si k autu a čekal. Přijeli během chvilky. Bella přijela zvlášť v Audi. Rosalie a Jasper jeli v BMW. Zaparkovali a Rosalie s Jasperem vystoupili. Jasper se usmál na Alice a ta se k němu rozběhla. Skočila mu do náruče a vášnivě ho políbila. To stejné udělala Rosalie s Emmettem. Bella pomalu vystoupila a mě vypadly oči z důlků. Měla na sobě minisukni a vysoké podpatky. Krásný top obepínal její tělo. Přes top měla černé bolerko. Hlasitě jsem polkl. Bože, za co mě trestáš?

„Ahoj,“ pozdravil jsem Jaspera a Rosalie.

„Nazdar,“ pozdravila velice mile Rosalie. Měla právo být velice naštvaná. Čekal jsem, že se Bella k nám připojí, ale ona si to odkráčela ke skupince kluků, kteří na ní mohli oči nechat. Byla krásná. Ne, to bylo slabé slovo. Byla dokonalá.

„Brácho, už dávno zvonilo,“ oznámil mi Emmett a já se vzpamatoval. Rychle jsem šel na hodinu. Ne, hodina s Bellou. Vešel jsem do třídy a Bella seděla v naší lavici a chichotala se s kluky. Zavrčel jsem a ona se na mě otočila. Jen kratičkou sekundu se na mě dívala, ale hned svůj pohled odvrátila. Došel jsem k lavici a podíval se na všechny kluky.

„Vypadněte,“ řekl jsem ostře a oni všichni odešli.

„Je mi to líto, lásko,“ začal jsem, ale ona pod lavicí chytla moji ruku a začala mi ji drtit. Sykl jsem.

„Zapomeň na mě, Cullene. Sukničkáře nikdy nezměníš,“ řekla mi tvrdě a já pocítil, jak mi její slova drtí už tak mrtvé srdce. Otočil jsem se na učitele, který právě vešel. Celá hodina byla napjatá. Chtěl jsem se jí dotknout a políbit na měkké rty. Než jsem stihl cokoliv říct, Bella vyběhla ze třídy. Rychle jsem se vydal za ní. Šla kolem našeho kumbálku, a tak jsem ji vzal do náruče a vhodil ji dovnitř.

„Kurňa, Cullene. Co děláš?“ zeptala se naštvaně.

„Bello, je mi to líto. Nic se nestalo. Já tě miluju,“ šeptal jsem naléhavě a přitáhl si ji těsně k sobě.

„Já, Edwarde,“ začala, ale nepokračovala. Povzdechla si a padla mi hlavou na ramena. Začala vzlykat a mě její pláč trhal srdce.

„Prosím, neplač,“ řekl jsem a ona se na mě podívala uslzenýma očima.

„Je mi to moc líto,“ omluvil jsem se a čekal na její reakci. Rychle přitiskla její ústa na má a něžně mě políbila.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 8. kapitola:

 1
1. kikuska
15.08.2011 [8:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!