Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 7. kapitola

Stephenie Meyer


Zvrhlý upír - 7. kapitolaV tomto díle se dozvíme, jak zareagovala Jessica, když načapala Edwarda s Bellou. Bella s Edwardem se dají dohromady a vyznají si lásku. Druhý den ovšem pojedou do obchodního centra, kde na Bellu čeká nepříjemná věc. Jaká? To si musíte přečíst. Příjemné čtení přeje Sheela.

„Edwarde,“ ozvalo se za námi a my oba vzhlédli. Jessica se na nás dívala s nevěřícným výrazem a vypadala, že ji každou chvilku klepne.

„Co to tady děláš?“ zeptala se dost blbě a já zakroutila hlavou.

„Tomu se říká sex, Jessico,“ řekl jí Edward a já se uchechtla.

„Chceš popsat, jak se dělá?“ zeptala jsem se a ona přidušeně zakašlala. Edward se vedle mě otřásal smíchy a já taky měla co dělat, abych se nerozesmála nahlas.

„Ale jak to? Vždyť, Edíku, tohle bychom měli dělat my spolu,“ řekla Jessica s brečeným tónem.

„Sorry, Jessico. Ale kdyby mi někdo dal na vybranou mezi luxusním Ferrari a starým bourákem. Beru Ferrari,“ vysvětloval Edward a Jessica se rozbrečela. Ze začátku jsem se lekla, že já jsem ten bourák. Jessica vyběhla ven z pokoje a já se rozesmála.

„Chudinka,“ řekla jsem mezi záchvaty smíchu a Edward se zasmál.

„Zítra o nás ví celá škola,“ řekl a já se zadrhla, smích mi zůstal v krku.

„Co-cože?“ zeptala jsem se překvapeně.

„Jessica je největší drbna školy. Jak dlouho myslíš, že bude trvat, než se o nás všichni dozví?“ zeptal se.

„Měsíc,“ odpověděla jsem a on se rozesmál.

„Tak to si hodně naivní, zlato,“ odpověděl a políbil mě na nos. No jo. Výjimečně má pravdu. V tomhle jsem byla opravdu naivní.

„No tak, děcka, já vím, že si spolu toho hodně potřebujete říct, ale pojďte už,“ ozval se hlas Emmetta a já naskočila.

„Tak neruš a vypadni,“ zařval na něj Edward a já protočila oči.

„Už budou zavírat a my všichni chceme jít domů,“ nedal se odbít Emmett, a tak jsem vstala a začala se oblékat. Edward sbíral své oblečení ze země a přitom si něco pořád brblal. Když jsem byla oblečená, vyběhla jsem z pokoje a šla za Emmettem, který stál na konci chodby.

„Teda, Bello, ty seš pěkná dračice,“ smál se Emmett a já mu dala pohlavek. Smích ho hnedka přešel. „To bylo za co?“ zeptal se dotčeně a já se zašklebila.

„Za blbý kecy,“ odpověděla jsem a šla za svými sourozenci. Všimla jsem si, že Jasper se drží za ruku s Alice a zamilovaně si hledí do očí. No bezva. Povzdychla jsem si a šla k nim.

„Ahoj,“ pozdravila jsem je a mírně se začervenala. Rosalie se rozesmála a já ji zpražila pohledem.

„No co,“ bránila se a já si sedla vedle ní.

„Jedeme?“ zeptala jsem se a oni přikývli. Pomalu jsme odcházeli z baru, když se kolem mého pasu obmotaly dvě studené ruce.

„Odešla by si beze mě?“ zeptal se Edward a já se zachvěla, když jsem ucítila jeho dech na svém uchu.

„Možná,“ přiznala jsem a on se zasmál. Moc dobře věděl, co se mnou dělá. Došli jsme k mému Audi a já čekala, jak to vymyslí.

„No tak, Edward pojede s Bellou, já s Jasperem pojedeme Edwadovým autem a Rose s Emmettem pojedou Emmettovým autem,“ přikázala Alice a my všichni přikývli. Jediná Rose nevypadala nějak extra nadšená. By mě zajímalo, co si s Emmettem udělala.

„Jedem?“ zeptal se Edward a já přikývla. Sedla jsem si na místo řidiče a čekala. Když už všichni byli v autech, mohli jsme vyjet. Sešlápla jsem plyn a velkou rychlostí vyjela do Forks. Cesta byla tichá. Edward se mě chvilkami na něco zeptal, ale jinak jsme nekomunikovali. No to teda doufám, že to mezi námi takhle nebude pořád. Dojeli jsme k domu, kde bydleli Cullenovi, a Edward se na mě otočil.

„Jdeš dovnitř?“ zeptal se a já zakroutila hlavou. „Proč?“ zeptal se smutně.

„Měla bych být taky chvilku s rodinou,“ vysvětlila jsem a on se kouzelně zasmál.

„No, nepočítej s tím, že Jasper bude s tebou. Ani Rosalie. Oba si našli nějakou zábavu,“ řekl a já se zamračila. Podrazáci.

„Dobře,“ souhlasila jsem a vystoupila z auta. Edward mě chytl za ruku a usmál se na naše propletené prsty. Vedl mě do domu.

„Kde je Esmé a Carlisle?“ zeptala jsem se, když jsem si všimla, že dům je prázdný a jen z pokojů se ozývají zvuky, které ukazují na to, že si všichni užívají hrátek.

„Odjeli na ostrov si trošku odpočinout. Věří nám natolik, že nás nechali samotné. Doufají, že aspoň nezboříme dům,“ vysvětloval a já se usmála.

„No jestli to půjde tímto tempem, tak tu brzy dům nebude,“ zařvala jsem na dům, aby to pořádně slyšeli všichni a z jedné z ložnic se ozval smích. Mezi těmi vzdychy jsem nedokázala přesně identifikovat, kdo to je. Edward mě táhl do jeho ložnice a já se nechala.

„Nemáš žízeň nebo hlad?“ zeptal se starostlivě.

„No něco bych snědla,“ odpověděla jsem a můj žaludek to potvrdil kručením. Edward jen přikývl a najednou už jsem byla v místnosti sama.

No zase až tak rychlé to být nemuselo. Brblala jsem si v duchu. Během chvilky se vedle mě objevil Edward s tácem jídla. Na jednom talíři byly palačinky na druhém topinky, v misce byly jahody a v druhé misce bylo pár třešní. Mlsně jsem se oblízla a Edward se zasmál. Vzal jednu jahodu a přiložil mi ji k puse. Pohotově jsem ji otevřela a nechala, aby mě nakrmil. Jahodu jsem si pěkně vychutnávala a během celého procesu jsem si všimla, jak Edwardovi potemněly oči. No jo no, chlapeček nám je opět vzrušený. Do ruky jsem si vzala palačinku a rozhodla se nasytit a nebrát ohledy na nadrženého Edwarda, který mi div tu palačinku nenarval až do krku. Když jsem snědla tři palačinky, byla jsem dostatečně plná. Edward mě začal líbat a já s ním chvilku spolupracovala, ale potom jsem se odtáhla.

„Kde máte koupelnu?“ zeptala jsem se zmateného Edwarda a ten ukázal na dveře naproti posteli. Ladně jsem vyskočila z postele a namířila si to do koupelny. Svlékla jsem ze sebe veškeré oblečení. A zalezla si do sprchy. Ani jsem nepostřehla jak, ale najednou kolem mě byly obmotané dvě bledé štíhlé ruce.

„Můžu se přidat?“ zeptal se Edward chraptivě, ale na moji odpověď nečekal. Posunul mě víc ke zdi sprchy, aby si za mnou mohl vlézt celý.

„Jsi tak krásná,“ šeptal mi, když rukou přejížděl po mých bocích. Zachvěla jsem se pod jeho dotykem. Edwrad se spokojeně usmál a do ruky vzal žínku. Nalil na ni trochu mýdla a jemně začal mydlit mé tělo. Byla to ta nejlepší předehra na světě. Laskal každičkou část mého těla a já si jeho dotyky pořádně užívala. Vyměnila jsem si s Edwardem roli a teď laskala já jeho. Každičký můj dotyk si užíval, a když jsem přejela po jeho mužství, nahlas zavzdychal. Jeho reakce na můj dotyk se mi moc líbila. Edward už to nevydržel a přirazil mě na zeď. Já obmotala svoje nohy kolem jeho boků a nechala ho do mě vniknout. Když ucítil moji horkost, zachvěl se. Dal mi pár vteřin, a když jsem mu vyšla vstříc, začal přirážet. Byli jsme jedno tělo. Navzájem jsme se uspokojovali a dělali mířené pohyby, které nás oba dováděly k vrcholu. Když jsem cítila, že na mě jde ten nejkrásnější pocit, opřela jsem se Edwardovi o rameno a nechala, aby mnou orgasmus prostoupil. Nahlas jsem vykřikla a nechala Edwarda, aby ještě párkrát přirazil. Když i on dosáhl vrcholu, spolu se mnou v náručí vyšel ze sprchy a zabalil nás do osušky. Položil mě na postel a mně se začaly klíčit oči.

„Miluju tě,“ zašeptala jsem těsně před tím, než jsem usnula.

 

Když jsem se ráno probudila do Edwardova pokoje pronikaly paprsky slunce, které mě šimraly na tváři. Se zamručením jsem se přetočila na druhý bok, ale tam jsem narazila na něco tvrdého a ledového.

„Dobré ráno, miláčku,“ pozdravil mě můj anděl a já zamručela.

„No tak vstávej,“ přemlouval mě a já ho plácla po ruce, která mi začala putovat po těle.

„Bello, vstávej,“ ozval se hlas Alice.

„Jdi do háje, skřítku,“ zamrmlala jsem a slyšela, jak někdo buší do dveří.

„To odvoláš,“ ječela na mě Alice.

„Ani mě nehne,“ odpověděla jsem a slyšela, jak si Alice odfrkla.

„Toho budeš litovat,“ poznamenala a já slyšela její vzdalující kroky.

„Co tím myslela?“ zeptala jsem se zděšeně Edwarda.

„No, že jestli někdy půjdete nakupovat, že už se nevrátíš zpět,“ vysvětlil a já ztuhla. Schovala jsem mu hlavu do hrudi a on se zasmál.

„Neboj, nedám tě,“ utěšoval mě a já se zasmála. Objala jsem ho kolem krku a přitáhla si jeho obličej k mému. Přitiskla jsem své rty na jeho a on se během polibku zasmál.

„Ehm… Ehm,“ odkašlal si někdo za námi a já nadskočila metr vysoko.

„Do háje, Emmette, co tu děláš?“ zeptal se Edward podrážděně a Emmett se usmál.

„No, přišel jsem se zeptat, co budeme dneska dělat.“

„Oblečeme si kostýmy a budeme si hrát na někoho jinýho,“ zabrblala jsem, ale Emmett to slyšel.

„Sůůůper,“ zakřičel nahlas a já si chytla hlavu do dlaní. Pro Kristovy rány, co jsem to zas vyblekotala?

„Bello, obleč se, jdeme nakupovat kostýmy,“ zařvala na mě Rosalie a já zavrčela.

„Já to nemyslela vážně,“ zařvala jsem zpět.

„Ale já jo,“ odpověděla mi a já se s povzdychnutím vydala do koupelny, kde jsem si umyla zuby. Když jsem se vrátila zpět do pokoje, na posteli už leželo oblečení. Oblékla jsem si na sebe roury, přes to si dala bílý top a černé sako. Na nohy jsem si obula kotníčkové kozačky a šla do kuchyně. Na baru už byl nachystaný chleba s máslem a zelenina. Všechnu snídani jsem do sebe naházela a šla do obýváku, kde seděl zbytek rodiny.

„Jedeme,“ řekla nadšeně Alice a už nás tahala do garáže. Já nasedla do Edwardova Volva a Rose do Jasperova Jeepu. Jasper si sedl do Alicina Ferrari. Všichni jsme vyjeli směr Port Angeles. Dojeli jsme k obrovskému obchodnímu domu. Alice nás zatáhla do prvního obchodu, kde mě vhodila do kabinky a nosila mi různé oblečení. Alice mi do kabinky přinesla sexy kostým čerta, anděla, letušky a uklízečky.

„Ehm… Alice?“ zavolala jsem ji a ona byla hned u mě.

„Co je?“ zeptala se a já ukázala na kostýmy.

„To bude vzrůšo,“ vysvětlila mi a já zrudla. Alice si vybrala kostým včelky, vojáka a školačky. Rose si vzala kostýmy hráče baseballu, vězeňkyně, čerta a námořníka. Všechno jsme zaplatily a šly do dalšího obchodu, kde jsme nakoupily plno triček, kalhot, sukní a podobných věcí. Když už se blížil večer a my se konečně vydaly na sraz s klukama, které jsme nechaly volně pobíhat po obchodě, naskytl se mi nepříjemný pohled. Edward byl opřený o zeď a u něj stála krásná holka, která ho hypnotizovala pohledem. Moje srdce vynechalo úder a já zbaběle vyběhla ven.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 7. kapitola:

 1
1. kikuska
15.08.2011 [7:56]

Bože, prečo ten Edward všetko posere v tej najmenej vhodnej chvíli? Emoticon Emoticon Emoticon Ach. Ach. Ach.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!