Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 6. kapitola

4.JessicaBrikker-SKnihou


Zvrhlý upír - 6. kapitolaBella a Edward ne a ne si dát pokoj a tak jejich laškování pořád pokračuje. Ale tato dvojka nezůstane jen u laškování. Co se mezi nimi stane? Příjemné čtení přeje Sheela

Bella:

Ten retard Edward si to do baru nakráčel s tou krávou Jessicou, která ho nenápadně ohmatávala. Když k nám došel, zamračil se na svoji sestru.

„Co tu děláte?“ zeptal se naštvaně a mně došlo, že doufal, že už dnes od nás bude mít klid. Emmett se do něj hned pustil a Edward to nakonec vzdal a sedl si i s Jessicou k nám. Ta slepice ho pořád ohmatávala a mně to začalo lézt na nervy. Když konečně vypadli a já zůstala u stolu sama, přihnaly se hordy kluků, kteří si chtěli zatancovat. No to určitě. Všechny jsem doslova poslala do háje a dál trucovala. Náš šťastný a značně nadržený páreček Edward a Jessica se vrátil a mně se moje nálada ještě víc zkazila. Jessica se mě pořád na něco ptala, a když došla k otázce, proč tu jsem sama, snažila jsem se vymyslet nějakou dobrou výmluvu a tak jsem jí řekla, že můj přítel to na poslední chvíli odvolal. Bylo vidět, že mi na to neskočila. Edward nakonec navrhl, že si půjdeme zatančit spolu a tak jsme společně došli na parket. Začali jsme se kroutit a já otírala svoje tělo o jeho. Překvapilo mě, že si pořád nerozmyslel to, co jsme mu navrhla. No ani já nemůžu věřit, že jsem mu navrhla, že si to s ním rozdám. Splašená a nedomyšlená reakce. Dost drsně mě odmítl, a když skončila písnička, lehce jsem otřela své rty o jeho a vydala se zpět ke stolu. Edík nešel za naší Jessicou, ale radši si šel na bar nabrnknout pár silikonových blondýnek. Nakonec odešel a šel si upravit svůj vzhled na WC a tak jsem se rozhodla jít za ním. Teď nebo nikdy, řekla jsme si a utíkala za ním na WC. Přirazila jsme ho na zeď a rychle jsem se na něj vrhla. Když se mé rty otřely o jeho, projela mnou touha a vlna vzrušení. Dokonce se mi to i líbilo.

„Co tu děláš?“ zeptal se mě udýchaně, když jsem se odtáhla.

„Chci ti dokázat, že nejsem špatná v posteli,“ vysvětlila jsem a rukou mu přejížděla po břiše.

„Ale to já vím, Bells,“ odpověděl a lačně si mě prohlížel.

„Pojď,“ řekl a táhl mě ven ze záchodků. No bezva zase mi to nevyšlo. Ale to jsem se spletla. Edward si z baru vzal klíčky a vedl mě do druhého patra. Klidně jsme šla za ním. Nechala jsem se zavést do pokoje, ve kterém byla krásná postel. Edward za námi zavřel dveře a přitiskl mě na ně. Začal mě vášnivě líbat a já se mu poddávala.

„To bychom dělat neměli,“ zkonstatoval, když jsem ho vedla k obrovské posteli.

„Já vím.“

„Nenávidíme se,“ vysvětlil a já přikývla.

„Tak tu nenávist odložíme na později,“ navrhla jsem a pomalu mu rozepínal knoflíčky u košile.

„Neměl bych tu být já to nadržený prase?“ zeptal se mezi polibky a já ztuhla.

„Tím chceš říct, že jsem nadržený prase?“ zeptala jsem se naštvaně.

„Jo a moc se mi to líbí,“ řekl se smíchem a mně došlo, že už jsme oba v podstatě ve své kůži a i přes to tu ležíme a normálně si povídáme. Edward se nechová, jako nadrženej kretén a je s ním konečně normální řeč.

„Pokud nechceš, nemusíš, Bello,“ prohlásil Edward po chvilce ticha.

„Proč se teď chováš jinak?“ zeptala jsem se zvědavě.

„Nevím. Teď si připadám jinak. Spíš sám sebou,“ přiznal a já se zatvářila překvapeně.

„Proč se chováš, jako ten největší idiot na světě?“ vypálila jsme na něj a on se na mě podíval s úsměvem.

„Dřív jsem nebyl takový sukničkář, ale zamiloval jsem se,“ odpověděl a já se zamračila.

„Co je špatného na tom se zamilovat?“ zeptala jsem se překvapeně.

„Jmenuje se Tanya. Je to člen našeho blízkého klanu. Jsou stejní jako my. Poznal jsem ji, když mě Carlisle s Alice a Emmettem poslali za jeho přítelem Eleazarem pro nějaké dokumenty. Když jsem přiběhl k jejich domu, přišla mi otevřít krásná blondýnka s jahodovými prameny. Byla dokonalá a já se do ní zamiloval. Po pár týdnech jsme se dali dohromady a já byl šťastný. Jednoho dne jsem se rozhodl Tanyu požádat o ruku a tak jsem utíkal do zlatnictví vybrat prsten. Když jsem se vrátil, Tanya si to rozdávala s nějakým cizím upírem. Nakonec mi řekla, že ji to už se mnou nebaví a tak, že se mám sbalit a vypadnout. Proto jsem se změnil,“ vyprávěl mi Edward a já se překvapeně usmála.

„Bojíš se zamilovat, a proto bereš holky, jako děvky,“ tipovala jsem a on přikývl.

„Ty jsi jiná,“ přiznal a já překvapeně zamrkala.

„Jiná?“

„Ostatní holky mi padají k nohám, ale ty ne. Chtěl jsem tě dostat, protože si mě odmítla a to zranilo moje ego,“ vysvětloval a já se zasmála.

„Bezva a teď místo toho, abychom zažívali úžasný sex, si tu vykládáme jako dobří přátelé,“ řekla jsem a zasmála se.

„Nechápu, co se to se mnou děje,“ přiznal a já si na něj sedla obkročmo.

„Že by rozum,“ zavtipkovala jsem a on protočil panenky.

„Co to se mnou děláš, Bells?“ zeptal se něžně a lehce mi rukou přejížděl po zádech. Pomalu jsem z něj sundala tričko a rukou mu začala jezdit po hrudi. Slastně vydechl a začal mi stahovat šaty. Položila jsem ho na postel a ruku sunula k jeho kalhotám. Rozepnula jsem knoflík a zip a kalhoty odhodila do rohu místnosti. Strhl ze mě šaty a přetočil si mě pod sebe. Začal laskat mé bradavky, které se hned postavily do pozoru pod jeho ledovým dechem. Líbila se mi tato chvíle, i když neměla. Laskal mé tělo, jako by bylo z netenčího a nejrozbitějšího skla. Jemně prsty přejížděl po mých bocích. Myslela jsem, že se zblázním. Chtěla jsem cítit jeho tělo na své a jeho úd v sobě. Přetočila jsem se na něj a strhla mu boxerky. Jeho klenot se postavil do pozoru a já ho lehce vzala do ruky. Přejela jsme nahoru a dolů a Edward zavzdychal. Líbila se mi jeho reakce. Chtěla jsem ho trápit, ale věděla jsem, že i já to potřebuji stejně jako on. Nechala jsem ho, aby se na mě protočil a lehce do mě vnikl. Ze začátku se nehýbal, ale poté začal pomalinku přirážet. Postupně jeho přírazy byly rychlejší tvrdší a vášnivější. Bral si to, co jsem mu dávala a ochotně mi to vracel. Přiváděl mě k té nejkrásnější chvíli. Když přišla, slastně jsem vykřikla a nechala Edwarda, aby došel k orgazmu stejně jako já. Během chvilky zavrčel a svalil se vedle mě.

„Jsi lepší, než jsem čekal,“ přiznal a spokojeně se na mě usmál. Věděla jsem, že od něj nemám čekat vyznání, ale přesto mě mrzelo, že neřekl ta krásná slůvka. Miluji tě. To bylo to, co jsem chtěla slyšet v tuto chvíli. Žádný vyznání, jak jsem dobrá v sexu ani nic podobného. Jen slyšet, jak mě miluje, že jsem ta pravá a jediná. Jsem naivní. Znělo mi v hlavě. Čekala jsem, kdy Edward vstane a spokojeně odejde. Dostal to, co chtěl, ale on ležel vedle mě a věrně se mi díval do tváře. Pozoroval, jak moje tvář mění výrazy. Jak se mi lehce chvějí rty, protože čekám, kdy tato chvilka skončí. Nevstal. Ležel vedle mě a prohlížel si mou tvář do sebemenších detailů. Zvedl ruku a lehce mě pohladil po tváři. Nevěděla jsem, jak mám reagovat a tak jsem jen spokojeně přivřela oči.  Prsty lehce klouzal po mojí tváři a já spokojeně držela. Když polštářky prstů přejel přes moje rty, mezi rty mi unikl menší vzdych. Cítila jsem, jak se mu koutky zvedly do krásného úsměvu a tak jsem otevřela oči. Měla jsem pravdu. Jeho tvář zářila tím nejkrásnějším úsměvem, jaký jsem kdy viděla. Když jsem si ho prohlížela, připadala jsem si tak nějak… zamilovaná. Zamilovaná, ano to je to slovo. Jsem zamilovaná do největšího sukničkáře na světě.

„Asi bych měla jít,“ promluvila jsem, jako první a začala vstávat.

„Proč?“ zeptal se překvapeně Edward.

„Neměla bych tu být,“ přiznala jsem a šla hledat své šaty.

„Ale já chci, aby si tu byla,“ řekl Edward a sedl si na posteli.

„Ne, ty chceš, abychom si zopakovali to, co před chvilkou. Nechceš moji přítomnost, ale mé tělo,“ opravovala jsem ho a on záporně zavrtěl hlavou.

„Nevím, co to se mnou děláš, Bells. Ale jsi první, kterou nechci jen kvůli sexu,“ vysvětloval a já se překvapeně zasmála. Skočila jsme k němu a radostně ho začala drtit v objetí.

„Asi jsem se zamiloval, Bells,“ přiznal a já se zasmála.

„Já nejspíš taky,“ přiznala jsem a na mé tváři se objevila červeň. Nevěřila jsem tomu, že jsem přiznala své city. Co když si se mnou jen hraje, a co když se s někým vsadil, běhalo mi v hlavě a já se zamračila. To je samé co když, co když. Nadávala jsem.

„Není to žádná sázka, že ne?“ zeptala jsem se pro jistotu a on se zamračil.

„To si myslíš?“ zeptal se smutně.

„Ne, já nevím, co si mám myslet. Bojím se, že to, co jsem ti řekla, někomu vyzvoníš a potom se mi za zády budeš smát, jak jsem naivní,“ přiznala jsem se a on chytil moji tvář pevně do svých dlaní.

„Nikdy. Rozumíš. Nikdy bych se nevsadil o to, abych tě dostal do postele,“ tvrdil mi důrazně a já se uvolnila. Lehce jsem ho políbila na pootevřené rty a on mi můj polibek vrátil. Přejížděl svým jazykem po mém spodním rtu. Spokojeně jsem vzdychla. Kdo by to byl řekl, že právě mě se podaří, aby se do mě zamiloval ten největší sukničkář na škole. Užívala jsme si této krátké chvilky, dokud jsem nezachytila jeden pach a splašené srdce.

„Edwarde?“ zeptala se Jessica a nevěřícně na nás koukala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 6. kapitola:

 1
1. kikuska
15.08.2011 [7:44]

Naozaj som nečakala, že sa Edward Belle vyspovedá. Páni, veď sa skoro nepoznajú. Ale som rada, že si to tak pekne vydiskutovali, a že sú spolu.
No a ten záver nemal chybu. Tá Jessica. Emoticon No dievča, to máš za to.
Kapitola bola dokonalá, neodolateľná, neprekonateľná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!