Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 5. kapitola

the-host


Zvrhlý upír - 5. kapitolaTentokrát pohled Edwarda. Bella se s Edwardem pořád provokuje. Bella, ale nečeká, že jí Edward vrátí úder a tak zažije pěkný trapas. Co všechno se přihodí? Příjemné čtení, přeje Sheela

Alice mi oznámila, že po škole se k nám zastaví Bella s jejími sourozenci. Ta mrcha ve škole všem navykládala, že jsem to nevydržel a pochcal se. Musím vymyslet, jak se ji pomstít. Seděl jsem na pohovce a pořád přemýšlel, dokud jsem neuslyšel přijíždějící auta a tlukot jednoho srdce. Bella zastavila před naším domem a vystoupila. Alice hned přiběhla k nim a já se na Bellu díval přes Aliciny oči. Byla nádherná. Vyzývavější šaty se k ní přímo hodily a bylo vidět, že si dala záležet na tom, aby vypadala perfektně.

Alice se s nimi přivítala a představila jim Carlislea a Esmé. Celou dobu jsem poslouchal, o čem se baví přes něčí myšlenky. Esmé se rozhodla, že jim ukáže dům. Prošli přes všechny pokoje jen můj vynechali. Zalezl jsem si do sprchy a rozhodl se trochu zchladit. Belliny šaty mě maximálně vzrušovaly a já měl co dělat, abych se na ni nevrhl. Nechal jsem po sobě stékat studené kapky vody, které mě uklidňovaly. Najednou jsem uslyšel, jak cvakly dveře od mého pokoje, a zarazil jsem se. Poté jsem uslyšel něčí srdce a hned ucítil pach. Ale, ale, kdopak se nám to ukázal v mém pokoji? Že by Bella byla až tak zvědavá? Oblékl jsem si kalhoty a vyšel do svého pokoje. Všiml jsem si, jak stojí u balkonku a úžasle si prohlíží okolí. Zhluboka dýchala a nic nevnímala.

„Líbí?“ zeptal jsem se a všiml si, jak sebou lehce cukla. Prudce se otočila a ztuhla. Prohlížela si mě jako zjevení a já měl co dělat, abych se neusmál uspokojením. Takže přece jen jí nejsem volnej. Prohlížela si moji nahou hruď a překvapeně vydechla. Pochvilce se vzpamatovala.

„Jo, máš pěkný pokoj. Ten sis zařizoval ty?“ zeptala se jakoby nic.

„Ne. Esmé je architektka,“ odpověděl jsem jí rychle a dál se soustředil na její prsa, která se vzdouvala při každém nádechu. Její šatičky víc odhalovaly, než zakrývaly. Nikdy jsem necítil takovou touhu po nějaké dívce. Možná to taky bylo tím, že mi žádná neodolá.

„Aha,“ odpověděla Bella nezaujatě a vydala se ke dveřím. Když kolem mě procházela, moje ruka si začala dělat, co chce a přistála na jejím pozadí. Bella se zarazila a prudce se otočila.

„Dej ty pracky pryč,“ zavrčela na mě naštvaně, ale já neposlechl. Tvrdě jsem ji přirazil na dveře a začal jsem se k ní přibližovat. Chtěl jsem znovu ochutnat ty její sladké rty, konečně cítil tu slast, když do ní proniknu. Chtěl bych slyšet, jak vzdychá mé jméno, vždycky když přirazím. Lehce jsem přejel rty po jejích a ona slastně vzdychla. A jsi moje, děvče. Bylo mi jasné, že mi podlehne, ale netušil jsem, že tak rychle. Najednou mi rukou začala jezdit po břiše a já slastně vydechl. Chtěl jsem se jí dotknout, jenže uhnula. Nechápal jsem její reakci, ale hned jsem pochopil. Rychle si klekla a začala mi rozepínat kalhoty.

Bože, kde se to v ní bere? ptal jsem se sám sebe. Rychle mi stáhla kalhoty a s nimi i trenky. Vzala můj nástroj do ruky a já zavzdychal. Začala pomalu jezdit nahoru a dolů a já vzdychal slastí. Najednou odněkud vyndala foťák a vyfotila moji chloubu. Nechápavě jsem na ni koukal, a ona s úsměvem vstala, spravila si šaty a vyběhla z pokoje. No do háje. Ta kráva mě napálila. Já jsem debil. Nadával jsem si. Upravil jsem si kalhoty a oblékl košili. Vyběhl jsem balkonkem ven a zašel si na lov. Ulovil jsem pumu, srnku a medvěda. Z lovu jsem se vracel už trošku uklidněný. Když jsem doběhl domů, návštěva u nás už nebyla a já se stihl jen obléknout a rovnou jsem šel do školy. Nasedl jsem do svého Astona a vyjel - směr škola. Dorazil jsem později, než jsem měl v plánu a tak jsem rovnou běžel na hodinu. Měl jsem francouzštinu, což bude v pohodě. Ta učitelka, která ji učí po mě pořád hází očka a v myšlenkách si představuje, co všechno by se mnou dělala. Otevřel jsem dveře třídy a vešel.

„Dobrý den, omlouvám se, ale zaspal jsem,“ omluvil jsem se a pokřiveně usmál. Polovině holek srdce vynechalo jeden úder a já se spokojeně usmál.

„Dobře, Edwarde. Sedni si a dávej pozor na výuku,“ poslala mě učitelka a já si sedl do prázdné lavice a nachystal si sešit. Celou hodinu jsem si jen čmáral obrázky do sešitu a kašlal na poznámky. Učitelce to bylo jedno a tak se zvoněním ukončila hodinu. Chystal jsem se vyjít ze třídy, když v tom se přede mne postavila jedna holka a usmívala se.

„Edwarde, já ti tvé noci klidně zlepším,“ navrhla a já na ni nevěřícně zíral.

„Cože?“ zeptal jsem se překvapeně a ona se usmála.

„No však víš. Na nástěnce visí inzerát, kde píšeš, že potřebuješ zlepšit své osamělé noci a tak se dobrovolně hlásím. A jestli ta fotka je opravdu pravá, myslím, že si pěkně užijem,“ brebentila furt svoje a já na ni jen nechápavě koukal.

„Eh… Promiň, tak někdy jindy,“ omluvil jsem se a vyběhl na chodbu rovnou k nástěnce kolem, které stálo plno holek a vzdychalo. Opatrně jsem se podíval na co koukají a myslel jsem, že sebou šlehnu. Na nástěnce visel velký inzerát s obrázkem mého klenotu a k tomu text, že hledám zpestření svých nudných nocí a konečně hodlám přijít o panictví. No to si dělá prdel! Já panic nejsem už přes devadesát let. No počkej, Bello. Zaklel jsem a rychlostí blesku strhl plakát z nástěnky a jako rozzuřený býk si to mířil rovnou do jídelny. Otevřel jsem dveře a strhla se na mě veškerá pozornost. Holky na mě mávaly a kluci na mě házeli vražedné pohledy. Přejel jsem očima jídelnu a konečně uviděl tu, kterou jsem hledal. Seděla u stolu spolu s Alice, Emmettem, Rosalie a Jasperem.

Na tváři měla úsměv od ucha k uchu a živě diskutovala. Jen co si všimla, že na ni zírám, zmlkla a můj pohled mi opětovala. Rychlým krokem jsem se k ní vydal. Zastavil jsem těsně u ní a zhluboka se nadechl. Přiblížil jsem se k ní a usmál.

„Ahoj, zlato,“ zařval jsem přes celou jídelnu a přitáhl si k ní židli. Položil jsem ruku na její stehno a políbil ji na pootevřené rty. Můj plán byl jediný. POMSTA! Nevěřícně na mě koukala a konečně se vzpamatovala.

„Co děláš ty, debile?“ zeptala se naštvaně a sundala moji ruku z jejího stehna.

„Ale, zlato. Ta dnešní noc byla úchvatná, i když si chvilkami ležela jako prkno a nevěděla, co dělat, ušlo to,“ řval jsem přes celou jídelnu a všichni se začali smát. Bella jen zrudla a vypadala, že každou chvilku vybuchne.

„Víš, zlato, máš se ještě co učit. Máš štěstí, že já mám dost trpělivosti a naučím tě, co dělat v posteli. Jiný kluk by si s tebou totiž moc neužil,“ řval jsem přes celou jídelnu a všichni měli záchvat smíchu. Stoupl jsem si a vydal se k Jessice. Seděla u stolu a očima mě přímo svlékala. Stoupl jsem si před ní a usmál se.

„Ahoj, nevyšla by sis se mnou někam? Víš, po včerejší noci s tou neschopnou Bellou, si musím zlepšit chuť,“ vysvětlil jsem a slyšel v myšlenkách, co všechno by se mnou dělala.

Bože, Edward Cullen si chce někam vyjít. No pak bych ho mohla odtáhnout do nějaké místnosti a pěkně si s ním užít. Už vidím, jak bych si hrála s jeho klenotem. BOŽE.

„Jo jasně, kdy a kde?“ zeptala se rychle a v hlavě pořád měla různé představy.

„Tak třeba dneska v pět večer tě vyzvednu u tebe. Co ty na to?“ navrhl jsem.

„Jasně,“ souhlasila rychle. Naklonil jsem se k ní a lehce otřel své rty o její a jí vynechal jeden úder srdce.

„Tak večer,“ rozloučil jsem se a vydal se z jídelny. V hlavě mi běhalo plno myšlenek ostatních.

Jaj. To je ta Bella tak neschopná? Trapka jedna, posmívala se jedna holka. Druhý kluk myslel na podobnou věc. A já myslel, že ta Bella bude dobrá. Hm… Nic škoda. Dumal jiný kluk.

Šel jsem na další hodinu, kterou jsem měl společně s Bellou. Sedl jsem si do lavice a vytáhl si věci z batohu. Třída se začala plnit a já si čmáral nějaké obrazce v sešitu. Uslyšel jsem, jak vedle mě vrzla židle, ale nevzhlédl jsem.

„Tak to si přehnal, Cullene,“ zavrčela na mě moje sousedka a já se usmál.

„Ale, copak? Já si nezačal,“ připomněl jsem ji a ona zavrčela.

„Tak poslouchej, Cullene. To, co jsi rozhlašoval v jídelně, okamžitě odvoláš,“ dávala rozkazy a já se zasmál.

„A to jako proč? Jak mám vědět, jestli náhodou nemám pravdu a ty nejsi jako prkno. Zatím se jevíš, že si panna, tak tě aspoň nebudou otravovat,“ vysmíval jsem se jí a ona vypadala, že mě každou chvilku roztrhá na malé kousíčky.

„Ty a já, zítra v sedm před školou. Pojedeme do nějakého hotelu,“ rozkázala a já se zasmál.

„Sorry, zlato, ale nepotřebuji zaučovat nějaké nezkušené kůzle. Potřebuju si doopravdy užít,“ vysmíval jsem se jí a ona zrudla a otočila se na učitele, který právě vysvětloval nějakou látku. Takže pro dnešek je můj úkol hotov. Večer si zašpásuji s Jessicou a hned bude líp. Bella mě celou hodinu ignorovala, ale všiml jsem si, že kolikrát si mě prohlížela. Nechápal jsem, že opravdu navrhla, abych si to s ní rozdal. Celý den se nesl v podobném rytmu. Bella mě ignorovala, ostatní holky na mě mávaly a házely mi svoje čísla do kapsy, Belle se každý vysmíval a moji sourozenci byli pěkně naštvaní.

Když už definitivně škola skončila. Jel jsem domů přichystat se na „rande“ s Jessicou. Já bych tomu spíš říkal na píchačku, nebo tak nějak, ale co už. Holky radši slyší rande. Zbývala mi hodina a tak jsem se šel vykoupat. Ve vaně jsem byl skoro půl hodiny a tak jsem se začal oblékat. Vzal jsem si na sebe volné džíny, bílé tričko a přes to černou košili a nakonec šedý kabát. Na nohy jsem si obul černý Nike. Vlezl jsem do svého Porsche a vyjel směr Jessika. Cesta mi trvala jen chvilku. Zastavil jsem u malého baráčku, který nevypadal nějak extra luxusně. Zatroubil jsem a čekal. Zevnitř se ozvalo splašené srdce a pak rychlé kroky, které sbíhaly ze schodů. Ven vyběhla Jessica v červených minišatech. Prohlédla si auta a překvapením otevřela pusu. Došla k autu a nasedla na místo spolujezdce.

„Čau, kočko,“ pozdravil jsem ji a dal jí pusu na pusu. Málem omdlela.

„Ahoj, Edwarde,“ pozdravila mě a prohlížela si moje oblečení.

„Tak co třeba jet do klubu a pořádně si zatancovat?“ zeptal jsem se a ona jen přikývla.

„Tak jedeme. V Port Angeles je úžasný klub. Doufám, že se ti tam bude líbit,“ řekl jsem mile a usmál se. Cestou pořád brebentila a já jen přikyvoval a dělal vhodná gesta, která si situace vyžadovala. Když jsme dojeli ke klubu, parkoviště bylo už skoro plné. Našel jsem si jedno místo a rychle zaparkoval. Vylezl jsem z auta a šel otevřít dveře Jessice. Podal jsem jí ruku a ona s radostí přijala. Vyšli jsme k vyhazovači, který se na mě mile usmál.

„Čauec, Edwarde. Dneska s tak krásnou kočkou,“ pozdravil Jeremy a já se zasmál.

„To víš, kámo. Přece nepřijdu sám,“ odpověděl jsem s humorem v hlase. Jasně, kolikrát jsem přišel sám, ale sám jsem už neodcházel. Vždycky jsem si někoho našel.

„Jo mimochodem, je tu tvoje ségra s bráchou a ještě s třema dalšíma,“ varoval mě a já se zamračil.

„Si dělá prdel,“ zahřměl jsem, ale už to neřešil. Jeremy mě pustil dovnitř a já Jessicu vedl ke stolu, odkud na mě mávali moji sourozenci.

„Co tady chcete?“ zeptal jsem naštvaně.

„Chtěli jsme se pobavit. Přece ti to nevadí, brácho?“ zeptal se Emmett a já jen zakýval hlavou.

„Tak si sedněte,“ poručila Alice a já si sedl a posadil si Jessicu na klín. Ta se tetelila blahem. Všiml jsem si Belly, která mě propalovala pohledem. Měla na sobě černo bílé minišaty a k tomu lodičky na vysokém podpatku. Začínala tady být nuda, tak jsem se otočil na Jessicu.

„Tak co, kočko. Nepůjdeme si zatancovat?“ zeptal jsem se.

„Jasně,“ souhlasila. Vzal jsem ji za ruku a šel s ní přímo doprostřed parketu, kde Jessica začala vlnit boky a lehce se o mě otírala. Tančit s ní byl zážitek. Bella mě celou dobu propalovala pohledem. Když písnička skončila, vrátili jsme se zpět ke stolu, kde seděla jen Bella. Moji sourozenci a sourozenci Belly byli na parketě.

„Bello, proč jsi tady tak sama?“ zeptala se Jessica.

„Můj doprovod to na poslední chvíli zrušil,“ odpověděla až moc mile Bella.

Jo jasně jen, aby jsi nějaký doprovod měla, pomyslela si Jessika jedovatě. Nad tím jsem se musel usmát. Taky se mi to zdálo málo pravděpodobné.

„Co třeba ten barman? Celou dobu se na tebe usmívá,“ navrhla Belle Jessica a já slyšel v její mysli, že ji chce jenom vyhnat.

„Ne, díky. Nestojím o nějaké nadržené úchyláky,“ rýpla si Bella a její pohled směřoval na mě.

„Tak si aspoň zatancuj se mnou,“ navrhl jsem a sundal ze sebe Jessicu, která si mě překvapeně prohlížela. Podal jsem Belle ruku a ona ji přijala. Došli jsme na parket a začali se svíjet v rytmech hudby. Bella otírala svoje tělo o mé a můj kamarád měl co dělat, aby se nepostavil do pozoru.

„Ještě sis to nerozmyslel?“ zeptala se Bella při tanci.

„Zlato, až se přiučíš tak se stav a pak si můžeme užít, když o to tolik stojíš,“ odpověděl jsem a ona překvapeně zamrkala.

„A to ti jako mám natočit, jak s někým spím?“ zeptala se.

„Klidně,“ souhlasil jsem a ona se zaraženě podívala. Když končila hudba, lehce otřela své rty o moje a vydala se ke stolu. Šel jsem na bar a flirtoval s ostatními holkami. Jessica si mě pořád prohlížela. Vydal jsem se na záchod zkontrolovat svůj vzhled. Došel jsem ke dveřím a někdo mě přimáčkl na zeď a začal okupovat mé rty. Hned jsem poznal vůni…

Takže, chci se rovnou zeptat, jestli má smysl pokračovat v téhle povídce... Nevím, jestli se povídka vůbec někomu líbí a tak potřebuji znát Váš názor. Rozhodně nechci dávat žádné podmínky a tak, ale větší zájem je podle mě o Já nejsem ona. Tak co myslíte?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 5. kapitola:

 1
1. kikuska
15.08.2011 [7:34]

Kto by to bol na Bellu povedal? Emoticon Fíha.
Jessica nedopadla moc dobre, keďže na tom jej rande Edward flirtoval s inými babami. Ale je to jej problém.
O Edwardovi som názor nezmenila. Nadržaný hajzel. Podľa mňa totálne výstižný výraz.
Kapitola bola super. Vydarila sa ti, presne ako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!