Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 2. kapitola

citátek


Zvrhlý upír - 2. kapitolaPrvní den ve škole. Co se všechno se semele? Tento díl je napsaný z pohledu Edwarda. Pěkné čtení a budu ráda za každý komentář. Sheela

Edward:

V noci jsem ulovil dvě pumy a jednu srnu. K nám domů jsem se vrátil nad ránem. Rychle jsem si oblékl to, co mi nachystala Alice na postel. Byly to černé volné džíny a bílá košile. V domě už nikdo nebyl tak jsem rychle nasedl do svého Volva a vydal se k nové škole, kde mělo pokračovat moje utrpení. Nebylo těžké najít školu v tak malém zapadákově jako je Forks. V tomhle málem městečku byla jen jedna jediná škola, takže se opravdu nedala přehlédnout. Vůbec jako škola nevypadala, na místě bylo pár budov a před nimi velká cedule Střední škola. Zaparkoval jsem vedle Jeepu mého bratra Emmetta a všiml si, že na mě čekali opřený o auto.

No to ti to trvalo, pomyslela si Alice.

Zachvilku už přijedou, doplnil ji Emmett.

Vylezl jsem z auta a očima přejel parkoviště, kde stála skupina dívek a prohlížela si mě.

Bože, ten je tak sladkej, pomyslela si jedna brunetka a svůdně si olízla rty. Tak si myslím, že přeci tu jen bude nějaká zábava. Mrkl jsem na ni a té se zadrhl dech. Otočil jsem se na Alice, která se na mě mračila.

A už to začíná, stěžovala si Alice.

Stoupl jsem si vedle nich a čekal, i když nevím na co.

„Hej brácho, aby to nebylo jak předtím. Nehodláme odhánět ty zamilované slepice,“ varovala mě Alice a Emm se zachechtal.

„Nebojte,“ uklidňoval jsem je.

„Už jedou,“ zašeptala potichu Alice, že jsme to museli slyšet jen my. Měla pravdu. Na parkoviště vjelo krásné rudé BMW ve kterém seděli tři osoby. Blondýnka, brunetka a jeden kluk. Hned mě do nosu udeřila ta sladká vůně a jedno bijící srdce. Zaparkovali a všechna pozornost se strhla na ně. Blondýnka vystoupila jako první a můj bratr zapomněl na okolní svět.

Ty vole, žasl Emm. Zasmál jsem se jeho výpadku slov.

Druhý vylezl ten kluk, který se podobal lvu. Svoji ruku podal brunetce, která ji přijala a vylezla. Všechna pozornost se okamžitě zaměřila na ně. Polovina dívek snila o tom klukovi, který se myslím jmenuje Jasper a všichni kluci snili o těch dívkách. Blondýnka na sobě měla úzké džíny, které zvýrazňovaly její ženskou postavu. Černé sako, pod kterým měla rudé tričko. No není až tak k zahození. Jestli je stejně tak dobrá v posteli, jak vypadá, tak by to mohlo být vzrůšo. Ale to jsem nemohl udělat, protože Emm se do ní okamžitě zamiloval a já bych nikdy svého bratra nepodrazil. Brunetka se usmála na Jaspera a on jí úsměv oplatil. Domyslel jsem si, že ta brunetka bude Bella a ta blondýna Rosalie. Bella na sobě mělo oblečenou mini sukni a k tomu uplou halenku s obrovským výstřihem. Kluci slintali. Bella se v tom viditelně vyžívala. Konečně si nás všimli a zaměřili své pohledy na nás a začali nás přejíždět od zhora dolů. Slyšel jsem Rosaliiny myšlenky. Na první pohled ji zaujmul Emmett. V myšlenkách se zaobírala jen jeho postavou a vzhledem. Jasper si prohlížel Alice, která zářila jako sluníčko. Alice k nim bez varování vyběhla a my s Emmettem jsme ji němě následovali. Těsně před nimi zastavila.

„Ahoj,“ pozdravila s úsměvem a oni na ni jen vyjeveně koukali. První krok udělala Bella.

„Ahoj, já jsem Bella, tohle je můj skvělý bráška Jasper a moje dokonalá sestra Rosalie,“ představila její rodinu.

„Těší mě. Já jsem Alice. Ten svalovec po levé ruce je můj bratr Emmett a to druhý je Edward,“ zašklebila se a napřáhla k Belle ruku. Až teď jsem si uvědomil, že mě nazvala to. A víc mě ztrapnit nemůže?

To máš za to, pomyslela si kousavě.

Bella si s ní potřásla a chtěla něco říct, když se k ní přiřítil nějaký kluk.

„Ehm… Ahoj Bello. No víš jen mě tak napadlo, jestli bychom si společně někam nevyšli,“ vykoktal ze sebe.

„Promiň Mikeu, ale svůj názor jsem nezměnila,“ usmála se na něj a on si to odkráčel jak odkopnuté štěně.

„To je příšerný,“ postěžovala si svojí sestře, která se nad tím náramně bavila.

„Co máte první hodinu?“ zeptala se jich Alice.

„Já mám francouzštinu,“ povzdechl si Jasper a já v jeho myšlenkách viděl ty svádivé pohledy učitelky, které po něm házela.

„Hm… Já mám dějepis a Bella má biologii.“

Nevšímal jsem si, že si Bella s něčím hraje do té doby, dokud jí klíčenka nespadla a ona se pro ni nenatáhla. Když se předklonila její výstřih ukázal ještě víc a já ztuhl na místě. Přes její krajkovou podprsenku byly vidět celá prsa, které jsem měl chuť polaskat. Vzpamatoval jsem se a nasadil normální masku. Uslyšel jsem první zvonek.

„Jé… Tak my už radši jdeme. Zatím,“ rozloučila se za všechny Bella a spolu se sourozenci vyšli k jejich budovám. Při chůzi mírně kroutila zadečkem což byla další věc, která upoutala moji pozornost. Přemýšlel jsem, že bych si ji někde odchytl a zavřel do kumbálku, kde bych ji připoutal páskem a rychle si ji vzal. Byla to docela uspokojující představa.

„Ať tě to ani nenapadne,“ zasyčela na mě Alice a vydala se na hodinu, kterou měla společnou s Jasperem.

Já měl biologii. A to zrovna s Bellou. Namířil jsem si to do třídy, a když jsem přišel, všiml jsem si, že jediný volný místo je za Bellou, která byla obklopená kluky, kteří jí skládali komplimenty. Bella se chichotala a mně z toho bylo špatně. Zazvonilo podruhé a všichni kluci se odebrali do lavic a já zjistil, že jediné volné místo není za Bellou, ale s ní. Šel jsem za ní a hodil bágl na zem.

„Ahoj,“ pozdravila mě mile a usmála se.

„Ahojky,“ pozdravil jsem ji taky mile a plánoval plán, abych ji co nejrychleji dostal do postele. Když přišel učitel, jen se na mě podíval, ale nechtěl po mně, abych se před třídou ukazoval. Byl jsem i rád.

„Slečno Swanová. Prosím vezměte Edwarda a zajděte mi do kabinetu ve třetím poschodí pro figurínu člověka s orgány,“ poprosil nás a já skákal radostí. To se mi přímo hodilo. Bella jen přikývla a vzala si od něj klíče. Vyšli jsme na chodbu a já už před námi uviděl malou místnůstku, kde nikdo nebyl. Když jsem šel vedle ní, rychlým cuknutím jsem Bellu zastavil a vtáhl do kumbálku.

„Co to děláš?“ začala se bránit.

„Co asi myslíš? Vzbuzuješ ve mně touhu,“ zašeptal jsem jí do ouška a jemně jí skousl ušní lalůček a ona se zachvěla. Ještě víc jsem ji přitiskl na zeď a vrhl se na její rty.Zezačátku se bránila, ale potom se ochotně přidala a my hráli vášnivou hru s jazyky. Rukou jsem jí zajel pod sukni a pohladil ji po kalhotkách. To už se zarazila a odstrčila mě od sebe. Vlepila mi facku a otočila se ke mně zády.

„To si zkoušej na někoho jiného. Já ti nohy neroztáhnu jako ty ostatní coury,“ promluvila už hlasitěji a odešla z kumbálu. Já zůstal stát jak opařenej a nevěděl, co mám na to říct. To bylo poprvé za celou věčnost, kdy mě nějaká dívka odmítla. Však bude ještě prosit, abych se jí dotýkal a laskal její kůži.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 2. kapitola:

 1
2. ejdi7772
16.12.2012 [15:07]

proč ji nekousne ja třeba miluju edwarda no a Emoticon

1. kikuska
15.08.2011 [6:48]

Tento Edward je proste fuj. Emoticon Emoticon Blééé.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Skvelá kapitola. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!