Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 1. kapitola

dqdwaasa


Zvrhlý upír - 1. kapitolaBella McCartiová se svými sourozenci, žije poklidný život ve Forks. Rosalie a Jasper jsou už dávno upíři, jen Bella je poloupír. Do města se stěhuje nová rodina upírů se kterými se rychle spřátelí. Jen s jedním si nepadne do oka.

Seděla jsem v pokoji a poslouchala jemné akordy na cd, které jsem měla puštěné. Při tomto cd se dalo krásně relaxovat. Jako poloupír jsem potřebovala spánek. Na rozdíl od mých nepravých sourozenců Rosalii a Jaspera. Oni měli výhodu, byli pravými upíry a nemuseli se zabývat takovými věcmi jako já. Nesnášela jsem být poloupírem. Je pravda, že jsem měla pár výhod jako neskonalou krásu, kterou mám z upírovy strany a poloviční nesmrtelnost. Jako poloupír mám i lepší smysli.Jsem rychlejší, silnější a slyším dál a i oči jsou bystřejší. Bohužel z lidské stránky jsem zdědila to nejhorší, co jen šlo. Spánek. V noci zbytečně musím spát a tak si nemohu užívat jako moji starší sourozenci. Ti v noci vyráží na večírky a já většinou bývám doma. Někdy jdu s nimi, ale pak prospím skoro celý den. Nepotřebuji tolik spánku jako člověk, ale furt ho potřebuji.

„Bello, dělej,“ ozvalo se z obýváku a já sebou cukla. Moje sestra Rosalii si zase umanula jít na nákupy. Nechápu, jak někdo může být takový nakupovací maniak. Hodila jsem na sebe džíny a tílko, které zdůrazňovala mé ženské křivky. Vyběhla jsem dolů a spatřila svoji starší, dokonalou sestřičku oblečenou do mini sukně a krásného červeného topu s velkým výstřihem do V. Rosalii byla i na upírku moc krásná. Potkala jsem mnoho upírek, ale žádná se nevyrovnala její kráse. Rosalii to ovšem věděla a hodně to využívala. Holky ze školy na ni házeli nenávistné pohledy kdykoliv prošla kolem a kluci slintají jako buldoci. Já a moje sestřička jsme na škole byly hodně oblíbené. Já si to zase až tak neužívala. Otravovala mě neustála přízeň kluků, kteří si chtěli semnou někam vyrazit. Podle nich. Já věděla, že se mi snažili dostat do postele, aby se tím potom mohli chlubit. Já a moje sestra jsme ale nedosažitelné, to vědí všichni kluci, ale pořád to zkouší. Holky nás neměly moc v lásce kvůli naší kráse. Ale kvůli zájmu kluků předstírají falešné kamarádství. Kolikrát lituji i svého bratra Jazze, který se nemůže zbavit haldy holek, kteří se na něj pořád lepí jako vosy na med. Jasper byl zároveň našim bodyguardem. Staral se o nás jako o opravdové sestry. Zbožňovala jsem svoje sourozence.

„Rosalii na nákupech jsme byli před dvěma dny. Nechápu, co chceš znovu nakupovat,“ stěžovala jsem si a Jasper v sobě dusil smích.

„Do obchodu přivezli novou kolekci bot a já je chci mít. A ty potřebuješ nové šaty, sukně trička a boty. Jako moje sestřička musíš chodit krásně oblečená,“ usmála se a já dál už neodporovala. Rozprostřela se kolem mě vlna klidu a já se zašklebila na Jaspera. Rosalii mě lapla za ruku a táhla ven k jejímu BMW. Žduchla mě na sedadlo a nastartovala. Jízda probíhala v tichosti. Rosalii stihla zkrátit cestu o polovinu čas, když se po silnici řítila jako blázen a já čekala, kdy někam narazíme. Vjela do podzemní garáže pod velkým obchodím centrem. Zamknula auto a už si to mířila k obchodu s botami, kde viděla tu novou kolekci. Nakoupila si tu 10 párů bot na vysokém podpatku. Mě nakoupila 11 párů na vysokých podpatcích a jedny botasky. Celý den mě tahala po obchodu, až jsme měli plné ruce tašek, které jsme si nechali po posledních nákupech. Dokonce i celé auto bylo zahaleno v haldě tašek s různými věcmi. Musím přiznat, že jsme nakoupili opravdu krásné věci, které nám budou slušet. Přijeli jsme domů a Jasper se díval na nějaký fotbalový zápas.

„Jaké byli nákupy?“ zeptal se spíš jen ze slušnosti.

„Hádej. Pobíhat celý den po obchodech je opravdu zábava. Myslím, že by mi všichni záviděli,“ řekla jsem ironicky a on se zasmál.

„Jo to věřím,“ dodal a znovu se začal věnovat fotbalu.

„Jdu si dát sprchu a pak rovnou spát. Po tom dnešním maratonu jsem opravdu utahaná,“ usmála jsem se na svoji sestřičku, která po mě hodila grimasu. Vyběhla jsem schody a rozrazila dveře do svého pokoje. Rychle jsem ze sebe shodila oblečení a šla se uvolnit do mojí sprchy. Teplá voda uvolňovala mé napjaté tělo. Každá buňka se uvolnila a já pocítila velkou vlnu klidu. Když už jsem měla pocit, že mi sprcha stačí. Osušila jsem se a na spaní si vzala červenou saténovou košilku sahající nad kolena. Dřív jsem nosila jen tepláky, ale moji sestře se to nelíbilo tak jsem to musela změnit. Zalezla jsem do postele a po náročném dni usnula.

 

Edward:

Měl jsem špatnou náladu. Nechtěl jsem se stěhovat. V Londýně se mi líbilo. Byli tady skvělé bary, plno hezkých holek a vynikající školy. Teď se musíme stěhovat do deštného Forks kde je jediná škola a obchody jsou leda tak v Seattlu anebo v Port Angeles. Seděl jsem za volantem svého Volva a přijížděl na příjezdovou cestu našeho nového domu. Esme ho už stihla zařídit. Takže jsem se rovnou vydal do svého pokoje.

Mrzout jeden uslyšel jsem v mysli moji sestry Alice a jen zavrčel.

„Edwarde všem nám kazíš náladu. My jsme rádi, že jsme se sem přestěhovali. Aspoň už nás nebudou otravovat tvoje bejvalky,“ zařvala na mě z obýváku Alice a já uslyšeli tlumený smích Emmetta.Ha ha ha to je vtipné. Emmett se opravdu dobře bavil, když mi moje bejvalky denně volaly a škemraly, ať se k nim vrátím.

„Navíc,“ pokračovala Alice. ,,nebudeme tu sami upíři. Jetu další rodina s třemi členy. Dvě dívky a jeden kluk. Myslím, že Rosalii by se ti mohla líbit Emmette,“ rýpla si do mého bratra a já jen protočil oči. Seběhl jsem dolů, abych se i já zapojil do rozhovoru mezi mými sourozenci.

„Jak se jmenují?“ zeptal jsem se Alice a ta se jen zahleděla do prázdna a pak se usmála.

„Ten kluk je Jasper. Je něco jako ochránce rodiny, má za úkol starat se o své sestřičky a hlavně o tu nejmladší, která není upír,“ zarazila se a podívala se na mě. Nechápu, co ten pohled znamenal.

„Ona je poloupír,“ dodala a já jen otevřel pusu dokořan. Sestra si toho nevšímala a pokračovala. „Jmenuje se Isabella, ale všechny opravuje na Bella. Je nejmladší takže toho musí i nejvíc snášet. Poslední je Rosali je opravdu krásná,“ usmála se. Ale víc vám neřeknu. Zítra je poznáme,“její úsměv se ještě víc roztáhl.

„Takže jsme se v podstatě nic nedozvěděli,“ zavrčel jsem a mrzutě vyšel shody svého pokoje a otevřeným oknem vyběhl ven, kde jsem chtěl ulovit pumu nebo nějakou jinou kořist.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 1. kapitola:

 1
1. kikuska
15.08.2011 [6:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!