Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zlatá padesátá - 25. kapitola

samota kridiel


Zlatá padesátá - 25. kapitolaPředposlední část. Co všechno je ochotná Lynette udělat, aby získala Edwarda? Doufám, že si to užijete.

 http://www.stmivani.eu/gallery/zlat%C3%A1%20pades%C3%A1t%C3%A1%20sarahbell3.jpg

 

Nemohla jsem se hýbat, natož mluvit. Lynette dlouho běžela, až se dostala k jedné chatce v lese. Rozrazila dveře a tvrdě mě hodila na zem. Praštila jsem se do hlavy a všechno se zakymácelo.

„Mluvila jsem s Edwardem. Myslela jsem, že by se mnou konečně mohl odejít, ale víš, co řekl?“ spustila a lehce mě nakopla. Pak se ke mně sklonila a začala mě přivazovat ke sloupku, o který jsem byla opřená. Nemohla jsem se pohnout a ona pokračovala: „Řekl, že raději bude s tebou, než se mnou.“

„Proč mě prostě nezabiješ?“ řekla jsem tak nějak rezignovaně. Ona se jedovatě zasmála, až mě z toho zabolelo v uších.

„To by se ti líbilo, co? Ne, prozatím tě nezabiju. Nejdřív dosáhnu svého,“ řekla a narovnala se. Svázala mě opravdu pevně. Pak se natáhla po pytli, co byl na stole, a vysypala jeho obsah na zem. Bylo tam mé oblečení, mé boty a další moje věci. Začala se oblékat do mého oblečení a mně bylo jasné, co se chystá udělat. Všem vnutí, že jsem to já, a udělá tak cokoli jen bude chtít. „Nesnáším, když se musím vydávat za člověka, ale jinak Edwarda patrně nezískám.“

„On ti snad řekl, že o tebe nemá zájem. Kdy to konečně pochopíš,“ zabrblala jsem. Ona se na mě zamračila.

„Ty budeš zticha, jasný? Tady tě stejně nikdo neuslyší. Já ti to objasním. Prostě se vyspím s tím tvým kamarádíčkem. Rob se jmenoval, ne? To se donese k Edwardovi a ten z tebe bude tak zklamaný a zhnusený, že půjde rovnou do mé náruče.“ Já a Rob? Děsivá představa. Jo, je pěkný, ale je to kamarád. A navíc by to nepředstavitelně zničilo Edwarda. „Dneska máš jít do kina s těmi svými kamarádíčky, ne? Neboj, nahradím tě. Ale nehodlám tam být dlouho, ten film jsem už viděla. Neboj, stavím se za tebou,“ mrkla na mě. Otočila se k odchodu a mě nechala v chatce samotnou. Seděla jsem tam celé hodiny a pokoušela se rozvázat uzle na mých rukou. Nic jiného mi nezbývalo. Pak mě napadlo, že bych se mohla pokusit to rozvázat. Zonvu. Na zemi ležel brusný papír, a tak jsem si ho přisunula nohou a snažila se ho zvednout. Po nějaké chvíli se mi to podařilo a nastala dlouhá chvíle pilování lana. Ano, jedna ruka se mi uvolnila, a tak jsem rozvázala i druhou. Postavila jsem se na nohy a všechno kolem mě se zhouplo. Asi jsem si tím pádem způsobila otřes mozku. Pomalým krokem jsem vyrazila ke dveřím a přidržovala se všeho, co mi přišlo pod ruku. Dveře byly zamčené, samozřejmě. Popadla jsem starou vázu ze stolku a prohodila ji oknem. Při prolézání jsem se trochu pořezala, ale byla jsem venku. Nemohla jsem uvěřt, že se mi to povedlo. Kulhavým krokem jsem pomalu vykročila do lesů. Jenže jsem nevěděla, kde jsem. Tyhle lesy jsem neznala. Ani tu chatu. Prostě jsem se snažila dostat co nejdál od toho domu. Párkrát jsem spadla, ale vždycky jsem znovu vstala a pokračovala. Když budu mít štěstí, dostanu se k nějaké silnici. Musím jí zabránit v tom, k čemu se chystá.

Začalo se stmívat, když jsem dorazila na jakousi mýtinu. Neřekla bych, že by mi to místo bylo povědomé. Snažila jsem se přidat do kroku, ale neustále jsem ztrácela koordinaci.

„Ach, tady jsi! Naší malé mršce se podařilo utéct?“ ozval se za mnou vrčící hlas. Ale ne, vystopovala mě. Opatrně jsem s na ni podívala.

„Do pr...“ zamumlala jsem si pro sebe.

„Teď jsi oficiálně v kině a nikdo ti nebude moct pomoct, když tě teď zabiju,“ řekla vztekle. Pomalu přicházela ke mně se šíleným pohledem ve tváři.

„Nech nás být! Copak to nedokážeš pochopit?“ vykřikla jsem k ní. To ji dopálilo. Její pohled ztěžknul vztekem, zatnula zuby.

„Edward je můj! Nikdy s ním nebudeš moct být! Zestárneš a umřeš!“ ječela na mě. Moje oči klouzaly kolem dokola a doufala jsem, že se tady někde objeví Edward, Jasper nebo kdokoli jiný. Nemělo cenu utíkat.

„Edward o tebe nestojí!“ křikla jsem jejím směrem. Ona zmizela a v mžiku stála přede mnou.

„Jenže o tebe taky ne,“ zašeptala mi jízlivě do tváře. „Kdyby o tebe stál, už by tě přeci proměnil, ne?“ řekla hlasitě a otočila se ke mně zády. Nasucho jsem polkla.

„Buď zticha,“ vypískla jsem a ucouvla o krok.

„Proč by měl stát o člověka? Víš kolik takových jako ty jsme společně zabili? Tisíce hloupých husiček, které Edward nalákal na svůj vzhled. Popletl jim hlavu a pak-“ luskla prsty, „-vybíral podle jejich vůně. A ty mu voníš obvzláště dobře.“ Do očí se mi nahrnuly slzy, ale spolkla jsem je.

„Možná takový Edward byl, ale teď je jiný. Ty nevíš, co je on zač,“ vyprskla jsem a zamračila se na ni. Kdybych nevěděla, že mi v mžiku může zlámat všechny kosti v těle, už bych se na ni vrhla.

„Ty si neuvědomuješ, co je zač. Nemáme duši, nedokážeme cítit opravdovou lásku. Ani on, ani nikdo jiný. Takoví už upíři jsou,“ pokrčila rameny a začala si bezstarostně nípat nehet.

„Edward má duši, na rozdíl od tebe,“ řekla jsem vyzývavým hlasem. „Když nedokážeš milovat, proč chceš Edwarda?“

„Tady nejde o lásku. Chci ho vlastnit, to je to, co chce každý. Vlastnit,“ řekla arogantně a nadzvihla dokonalé obočí.

„Můžeš vlastnit kohokoli na světě, tak proč zrovna on?“

„Chci jeho, protože jsem ho už měla, ale ty jsi mi ho sebrala!“ vykřikla prudce a popadla mě pod krkem. Země jsem se sotva dotýkala špičkami bot. Přidušeně jsem vykřikla. Chlad z jejích rukou mi začal prostupovat až k páteři a dál.

„Edward tě zabije, s tím můžeš počítat,“ zahuhňala jsem téměř nesrorumitelně, protože se mi sotva dařilo dýchat.

„Edward?“ zasmála se. „Ten ti nepomůže. Nikdo ti nepomůže. Myslí si, že jsi v kině s přáteli, a než zjistí pravdu, už dávno budeš mrtvá.“ Její stisk povolil a já tvrdě dopadla do mokré trávy. Navíc jsem se ještě praštila do hlavy o jeden veliký kámen, takže se moje vidění zase rozdvojilo. Chytla jsem se za týl a když jsem odtáhla ruku, byla na ní krev.

„Ne–nezabiješ mě, jenom abys získala Edwarda, to by pro tebe bylo příliš snadné,“ vykoktala jsem a marně se pokoušela ustálit to kymácení mého pohledu. Všimla jsem si, že její oči zčernaly díky pachu mé krve. Tohle bude můj konec.

„Nebuď si tak jistá, holčičko,“ řekla a ve tváři se jí zračila zuřivá žízeň. Začala jsem se hrabat dozadu, protože vstát jsem nedokázala. I tak to bylo marné. Už zase byla tak šíleně blízko. Dupla mi na nohu a ozvalo se nepříjemné prasknutí kosti. Vykvikla jsem. „Tohle je za to, že jsi mi sebrala Edwarda,“ zavrčela a zvedla nohu. Přišlápla mi žebra, která taky pomalu začala praskat. „Tohle je za Nicholase,“ řekla zuřivě a zvedla nohu. Co je s Nicholasem? A proč vlastně není s ní? Nebo se mnou? U něj jsem si nikdy nebyla jistá. Teď už mi bolest zabraňovala v dýchání a cítila jsem, že ztrácím vědomí. Celé mé tělo se otřáslo, jak mě znovu vytáhla do stoje a pak ještě víc nad zem. Otevřela rty a odhalila řadu dokonale bílých zubů. Už se připravovala zanořit zuby do mého krku, když mě něco vytrhlo z jejího sevření a já znovu dopadla na kámen, tentokrát zády. Vyrazilo mi to dech a já na chvíli ztratila vědomí. Když mě bolest probrala, první, co jsem viděla, byl záblesk bronzových vlasů. Takže Edward dorazil.

„Bello!“ vykřikl někdo. Tohle nebyl Edward, ani nikdo z Cullenových. A přeci jsem ten hlas poznávala. Nicholas přišel ke mně a zvednul mě do náruče.

„Co?“ řekla jsem omámeně a snažila se víc nadechnout.

„Neboj, pomůžou ti,“ začal mě uklidňovat a vykročil kupředu. Někdo s ním cuknul a já znova letěla k zemi. Párkrát jsem se překulila a skončila na zádech. Nade mnou se opět skláněla Lynette, připravená k útoku. Nick jí ode mě odstrčil a znovu mě zdvihnul ze země. Slyšela jsem tlumené výkřiky Edwarda a Lynette, kteří spolu zápasili.

„Edwarde, jsi můj! Vzpomeň si, kdo tě stvořil. Miloval jsi mě,“ skučela, když ji držel pod krkem.

„To bylo už dávno,“ vykřiknul Edward a stisknul sevření. Ona se nějakým způsobem vykroutila a skočila po něm. Pak už jsem jen viděla, jak tiskne Edwardovo hrdlo. Chtěla ho zabít. Když ho nebude mít ona, pak nikdo. A Edward měl na mále, neměl tolik síly, jako upírka, která se živí lidskou krví. Chtěla jsem, aby mu někdo pomohl, ale v tu chvíli jsem propadla bezvědomí.


Opravdu, končíme. Těšte se na Epilog, kde se dozvíte, jak to celé dopadlo.

Zatím ahoj,

SarahBell

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zlatá padesátá - 25. kapitola:

 1
4. matony
06.08.2013 [13:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.08.2013 [12:52]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lucka
05.08.2013 [10:48]

tedy to je napínavý až do úplného konce. No jsem zvědavá jestli se dá ještě Bella zachránit jako člověk nebo z ní bude upírka. Doufám, že Edward nad Lynette vyhraje a zabije ji. Už toho napáchala dost. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.08.2013 [10:43]

kiki11Krásná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!