Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zlatá padesátá - 19. kapitola


Zlatá padesátá - 19. kapitolaBellina nervozita ze včerejšího setkání ji ovládá. Má promluvit s Edwardem, nebo využít toho, že jí nevidí do hlavy?

 

Když jsem se druhý den viděla s Edwardem, byla jsem celá nesvá. Mám mu to říct? Pokud to už neví. Musí to přeci vědět. Edward se na mě díval zkoumavým pohledem.

„Co ti je, lásko?“ zeptal se starostlivě a lehce se dotknul mých vlasů. Seděli jsme v auditoriu a ignorovali povídání Halliersové.

„Nic, jen... Už jsi viděl Nicholase?“ zeptala jsem se se staženým hrdlem.

„Ne, prostě se vypařil. Proč se ptáš?“

„Myslím že vím, proč tu je.“ Nešlo mi to z pusy. Musela jsem si neustále představovat ty dvě varianty, co by se dělo. Kdybych zůstala s Edwardem, uchránil by mě? A kdybych ho opustila, zvládla bych to? Už jsem si prošla spoustou rozchodů, ale představa rozchodu s Edwardem byla děsivá. Smrtelná.

„Jak to myslíš?“ nadzvihnul obočí. A pak jsem si uvědomila, co všechno by byl Edward ochotný udělat pro mou ochranu. To on by mě opustil, aby mě ochránil. To on by se vzdal všeho, abych byla v bezpečí. Nemůžu mu říct Lynettiny podmínky, protože by je v mém zájmu splnil.

„Ehm, vlastně ani nevím, jak mě to napadlo,“ řekla jsem a odkašlala si. Musím rychle vymyslet nějakou lež a doufat, že to nepozná. „Možná chce zpět svýho kámoše.“

„To je hloupost. Rozešli jsme se docela ve zlém. Když jsem potkal Carlislea, chtěl jsem, aby se taky přidal, ale on byl proti. Chtěl, abychom žili dál tak jako vždycky.“

„No právě. Třeba tě chce přemlouvat,“ chytla jsem se toho, co říkal.

„Nejsem si tak jistý...“

„Slečna Swanová by nám mohla sdělit program besídky lépe než já.“ Halliersová byla zase dopálená. Zavrtěla jsem hlavou. Už bylo pátého prosince a dvanáctého mělo být představení. Prosinec byl vůbec narvaný akcemi až k prasknutí. Besídka, zimní ples a pak Vánoce. Bylo to hodně příprav najednou, obvzláště, když se všechno týkalo mě. Máma se rozhodla pozvat Phila a mě navrhla, ať pozvu Edwarda. Ano! Tím bych mohla otočit list naší konverzace. Když Halliersová zase začala mluvit, naklonila jsem se k Edwardovi.

„Ehm, víš co? Máma se asi zbláznila, ale chce tě pozvat k nám na Vánoce. Jestli se ti tam nechce, je to v pohodě,“ zašeptala sem. Edward se usmál.

„Takže takhle je to už vážné, že jsem pozvaný na rodinné sešlosti, jo?“ Zasmál se a políbil mě na krk. Stejně jako vždycky se se mnou zatočil svět.

„Jo,“ usmála jsem se a byla ráda, že se mi podařilo otočit list a že mi nemůže číst myšlenky. „Co mám mámě říct? Chápu, že asi nebudeš chtít jíst jídlo.“

„Budu velmi poctěn, když budu moci přijít k vám na Vánoce,“ usmál se a znovu mě políbil. To budou opravdu vypečené Vánoce. Už jsem si představila, jak nepatřičně bude Edward vypadat mezi mámou, senilní pratetičkou Sue a tetou Jennou, která má vždycky co říct a je pořád plná elánu.

„To to bude vypadat,“ řekla jsem nahlas a pak jsem vyprskla smíchy. Opravdu jsem to řekla?
„Čemu se směješ?“ zasmál se se mnou.

„Naše Vánoce nejsou zrovna idylickou záležitostí,“ řekla jsem do výbuchu smíchu. Všichni se na mě pobaveně dívali a já se divila, že profesorka ještě neplive oheň, protože přesně tak se tvářila.

„Slečno Swanová, povíte nám, co je tady tak legrační, ať se také ostatní můžou zasmát,“ řekla a zaskřípala zuby. Postavila jsem se na nohy a zadívala se na ní s hlavou na stranu.

„A co když to nepovím?“ zeptala jsem se škádlivě. Halliersová nikdy nikoho nedovedla do ředitelny, ačkoli tím často vyhrožovala. Ona raději zuřila sama.

„Půjdete do ředitelny,“ zasupěla, ačkoli se snažila o pobavený výraz. „Chcete nám tedy povědět, co bylo tak legrační?“ Všichni na mě nedočkavě zírali a Edward se tvářil dost pobaveně.

„No, já jsem si jenom vzpoměla, jak moje pratetička minulé Vánoce vyváděla hovadiny,“ řekla jsem téměř znuděně. Oči mi začaly jiskřit, když se ostatní začali smát a učitelka málem vybuchla. Jen spolkla svoje rozhořčení a snažila se mě zapálit pohledem. To se jí nepovedlo a tak mě nechala být a raději mě ignorovala.

 

Druhý den jsme seděli na požárním schodišti, když se přihnala Laura.

„Lidi, tohle je můj konec,“ spráskla před námi ruce a svezla se na mé rameno.

„Co se stalo, Laurinko? Zlomil se ti nehet? Nebo jsi ztratila lak na nehty?“ dobíral si ji Rob.

„Víš co? Strč si ty svý kecy někam. Tohle je daleko horší! Elvis dostal povolávací rozkaz!“ vzdychla a zatvářila se jako umírající labuť.

„No a?“ Pokrčila jsem rameny. „Nebo jsi snad v brzké době plánovala svatbu?“ řekla jsem jízlivě a ostatní se začali smát.

„Jen se nedělej, Bello. Ještě před půl rokem jsi bláznila po Elvisovi a jeho pánvi,“ zakřenila se na mě Laura.

„Jo, správně jsi zmínila před půl rokem. Teď už jsi v tom sama.“ Vyplázla jsem na ní jazyk.

„Hm, ale má Edward tak dobrou pánev, co?“ šťouchla do mě posměšně. Zamračila jsem se a to byla osudová chyba.

„Koukejte, jak se Bella tváří! Takže jsou jen dvě možnosti. Buďto je hodně špatnej, nebo s ním ještě nic neměla.“ Ukázal na mě Vick se smíchem. Ale ne, už je to tady. Můj sexuální život není zrovna mým oblíbeným tématem na konverzaci, ačkoli to oni vytahovali nějak příliš často. Co je na tom tak zajímavého? Proč se prostě nemůžeme bavit třeba o Bess a Vickovi? Nebo o Elvisovi, například? Můžu si za to sama, nebo mají tak úchylné myšlenky, že dokáží z jakéhokoli tématu odbočit k sexu? Protočila jsem panenky a cítila, jak mi do tváří hrne krev.

„Co ty o tom můžeš vědět?“ sykla jsem.

„Takže nic nebylo,“ řekl a založil si ruce za hlavou. Vrhla jsem na něj varovný pohled, ale on ho ignoroval.

„Bello, co se děje? Je snad impotentní, nebo co?“ podívala se na mě Laura. Elvisův povolávací rozkaz jí už v nejmenším nezajímal.

„To je jasný, v ní to bejt nemůže. Ta má libido, že by mohla rozdávat,“ přidal se Matt. Můj vražedný pohled přešel na něj.

„Ty o tom víš asi hodně, co?“ zavrčela jsem.

„Já jo, narozdíl od ostatních,“ zašklebil se samolibě. No samozřejmě, s Mattem jsem chodila a tak o mně ví všechno. I tak ale přeháněl. Nejsem žádná nymfomanka. Zvedla jsem se, vyplázla na ně jazyk a rozeběhla se se smíchem pryč. Musela jsem to nějak odlehčit. Oni vyskočili na nohy a rozeběhli se za mnou.

 

Tenhle pátek už nás čekalo vystoupení a Halliersová šílela více než obvykle. Nakonec se vysoupení přihnalo jako vítr. Stepovala jsem v dlouhých tmavě modrých šatech a nezvózně si popotahovala výstřih. Edward se vynořil zpoza závěsu. Byl první člověk, který v kostýmu nevypadal směšně.

„Vypadám jako cvok,“ našpulila jsem rty a naklonila hlavu ke straně. Nesměla jsem být nalíčená, musela jsem být v těchto šatech a navíc jsem se takhle musela ukázat celému městu.

„Nevypadáš jako cvok. Podívej se na mě. Do háje, vždyť mám punčocháče,“ řekl a kopnul do tmavé punčochy.

„Tobě ale sluší všechno. Já vypadám jako...,“ nemohla jsem přijít na správné slovo.

„Páni, Bello! Ty skoro vypadáš jako ta sličná panna!“ dokončil za mě Matt. Vražedně jsem se na něj podívala. „Což ty samozřejmě nejsi,“ řekl rychle, jako by si myslel, že mi vadí to, co řekl. Podívala jsem se na něj ještě zlostněji a on se zatvářil zmateně. Edward se zasmál a stisknul mi rameno.

„Chtěli jsme ti popřát hodně štěstí,“ snažila se Bess oživit konverzaci. Pak se mi vrhla kolem krku. Ostatní mě také objali a pak byli vyhnáni Halliersovou ven. Představení začalo a já stále nervózně přešlapovala v zákulisí, dokud nepřišla chvíle, kdy jsem měla jít na jeviště. Naše drobet zkrácená verze ubíhala celkem rychle a když přišla na řadu scéna na balkonu, všimla jsem si, že Rob s Mattem usínají na svých sedačkách. Edward dokonale a s klidnou tváří odříkával text. Když jsem zase zašla do zákulisí, zmuchlala jsem program, vyklouzla ke ztemnělému hledišti a hodila ho po nich. Oni se zmateně narovnali, chvíli se rozhlíželi a pak jejich pohled padnul na mě. Ukázala jsem jim se smíchem výhružné gesto a oni se začali řehtat uprostřed Bobova koktavého výstupu.

Představení všichni přežili ve zdraví a po tom představení jsem byla ráda, že už nic takového hrát nemusím. Naše další představení totiž bude Moliérova komedie Lakomec, na kterou jsme dostali scénáře hned druhý den po představení, abychom se mohli šprtat o vánočních prázdninách. To určitě. Mám roli Elišky a Edward hraje Valéra, takže jsme steně pár. Jenže teď už byl všem dramaťák ukradený. V pátek totiž má být Zimní ples, což je vždy událostí roku. A já jsem si rozhodně nechtěla nechat ujít možnost tancovat s Edwardem.

 


Další kapitola za námi. Jsem ráda, že se mnou máte trpělivost a dál komentujete. Komentáře mi dělají strašnou radost a popohání mě k dalšímu psaní. Taky mrkněte na můj nový blog barevnyzivot.blog.cz

SarahBell

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zlatá padesátá - 19. kapitola:

 1
27.06.2013 [8:20]

GabrielaVespucci Emoticon Pekne :-)

26.06.2013 [22:05]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kiki1
26.06.2013 [20:21]

Úžasná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!