Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa so mnou nemaznal! - 3. kapitola

112533414


Život sa so mnou nemaznal! - 3. kapitolaAká je odpoveď našej Bells? Dúfam, že sa vám tato časť bude taktiež páčiť. :) Za komentáre vopred ďakujem! :)
Prestalo ma baviť pridávať tu články, ale potom som si povedala, že mi nič nezabráni pridať ho. Takže dúfam, že teraz už prejde. :D

Túto pieseň proste zbožňujem :)

 

Presne som vedela, aká bude moja odpoveď na jeho otázku.

„Drahý Vladimír a Stefan, ak vás tak môžem oslovovať. Moja odpoveď je áno," povedala som a oni sa rozžiarili.

„Skvelé!" zapišťal Vladimír a objal ma. Stefan sa na mňa len usmial a prikázal mi, aby som išla s Mikeom trénovať.

Mike ma priviedol do veľkej siene, kde sme začali s tréningom.

 

O pár minút neskôr

„Mike, to nemyslíš vážne!" kričala som na Mikea: „Ty ma chceš zabiť!"

Mike sa dobre bavil. „Bells, je v tom taký malý háčik," naznačil malinkú medzeru medzi prstami, „ty si už predsa mŕtva," smial sa ďalej. Ja som sa nafúkla ako balón a ignorovala ho.

„Toto chlapcovi nedarujem!" sľubovala som si.

V mysli som začala spriadať plány, mnohé som zavrhla, mnohé som si nechala na neskorší konečnývýber. Až ma trhlo, keď som započula Mikeov výkrik. Nechápavo som sa obzrela. Uvidela ho ležať na zemi zvíjajúceho sa v bolestiach. Vykríkla som.

Pozrel na mňa, stále vydesenú: „Asi by som ťa nemal hnevať!" zasmial sa a postavil sa .

„Čo to malo znamenať!" vykríkla som.

„Čo to malo znamenať? To je tvoja schopnosť, Bells. A ako pozerám, nebude jediná. Vďaka tebe tento boj vyhráme!" usmieval sa ako slniečko na hnoji.

„Mike, ako to myslíš, schopnosť?! Ja som predsa nič nespravila!" bránila som sa.

„Bells, schopnosť znamená akýsi dar. Tento dar je pre nás upírov niečo dôležité. Bez neho by sme nemali takú možnosť sa ochrániť. Napríklad pred Volturiovcami. Ja mám napríklad dar premiestňovania sa. Bohužiaľ ho má aj jeden sviniar z Arovej gardy!" Svoj preslov ukončil s vrčaním.

„Ako sa ten upír volá?" nedalo mi to neopýtať sa.

„Damian, Damian Voultouri! Najväčší bastard, akého som za svoj upíri život stretol!" A zase zavrčanie.

„Ako pozerám, nemáš ho rád, čo?" spýtala som sa.

„Nemám rád?! Ja ho zo srdca nenávidím!" čertil sa Mike.

„Prečo? Nechcem ťa tým nahnevať, ak nechceš, neodpovedaj!" povedala som mu úprimne.

On sa len usmial a odpovedal mi: „Vieš, Bells, je to tak trochu môj brat!" Posledné slovo doslova vypľul: „My sme sa nijako nemuseli, už od mala. Proste... sme sa nenávideli! Vždy som trpel a on sa mal ako v bavlnke... Raz som ušiel a on tam zostal... stretli sme sa až po premene, on chcel, aby ho premenili. Ja som tu predstavu neznášal! Ani teba som nechcel dať premeniť. Bol som však prehlasovaný a ty si umierala!" povedal a odvrátil odo mňa tvár.

Zhrozila som sa. Nie preto, že by sa od mňa odvrátil, ale pre to, čo ešte predtým povedal: „Mike, ako myslíš, že táto moja „schopnosť" nebude posledná!" povedala som vyplašene.

Mike sa na mňa pozrel a povedal: „Bells, pri použití tvojej schopnosti na mne, som pocítil brnenie, to sa stáva ak upír, v tvojom prípade upírka, bude mať viac schopností ako len tú, čo pri útoku cítiš. Ak má viac schopností, ale už rozvinutých, je to iný tip brnenia. Ukážem ti to," povedal z vesela.

„Ukážeš?!" vykríkla som vyplašene.

„Nemusíš sa ničoho báť, Bells. Ja k tebe budem ohľaduplnejší!" smial sa.

„Ja.. ty... neviem... Ja by som sa nesmiala, asi to muselo trochu bolieť!" povedala som zahanbene.

„Trochu!" vykríkol: „Keby len trochu, kurva, veľmi to bolelo!" striasol sa.

„Ak ma budeš provokovať, tak to na teba použijem aj nabudúce!" povedala som.

Mike sa vedľa mňa začal smiať: „Pre istotu nie, raz mi to stačilo!" A smial sa ďalej.

Zacítila som vôňu, niekoho mi pripomínala, ale koho, snažila som si rozpomenúť.

Rozbehla som sa za ňou. Mike na mňa niečo kričal, ale ja som ho ignorovala. Vbehla som do miestnosti, kde sa mala nachádzať tá osoba a zhrozila sa. Pred Rumunmi stála ona, tá, ktorá mi tak veľmi ublížila, tá, ktorá ma opustila, keď som ju najviac potrebovala. Otočila sa a pozrela mi do očí.

„Ty... ty hnusná beštia!" vyšlo zo mňa. Bolo to to jediné, na čo som sa zmohla.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa so mnou nemaznal! - 3. kapitola:

 1
3. Nessienka admin
14.05.2013 [8:26]

NessienkaAhoj
Článok opäť vraciam na opravu. Stále tam máš chyby. Ak ich proste nevidíš, zožeň si korektora.
Keď si to opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem

2. Nessienka admin
02.05.2013 [18:25]

Nessienkaahoj
Článok opäť vraciam na opravu, v kapitole si si ešte stále neopravila niektoré chyby, ktoré som ti predtým vypísala. Takže si to ešte raz pozorne pozri (zameraj sa hlavne na čiarky a priamu reč) a potom zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem

1. Nessienka admin
30.04.2013 [15:10]

NessienkaAhoj. Článok vraciam na opravu. Pozri si nasledovné:

*Chýbajúce čiarky pred spojkami a v súvetiach
*Prvé úvodzovky sa nikdy nepíšu hore (ak ti ich word píše automaticky hore, vloži si ich priamo v administrácii)
*Za prvými úvodzovkami sa nikdy nepíše medzera!
*Naopak za interpunkčnými znamienkami sa medzery píšu
*Preklepy
*Sú Volturiovci, nie Volturioví!
*Pýtať sa píše s ypsilonom, je to vybrané slovo!
*Priamu reč
*Odo mňa sa píše takto - čiže oddelene
*Nie je niaká, ale nejaká!
*Rumuni sa píšu s veľkým R na začiatku

Keď si všetko opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov". Ak by si mala problém s opravením niektorých chýb, skús sa poobzerať po nejako korektorovi, ktorých zoznam nájdeš v Pomoci autorom. Alebo si prečítaj tento článok:
www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/slovenska-gramatika/

Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!