Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa so mnou nemaznal! -Prolog- 1. kapitola

kellan2


Život sa so mnou nemaznal! -Prolog- 1. kapitolaPoviedka je, ako ina,k o Belle a Edwardovi. Čo ak Bella nie je to malé nešikovné dievčatko, ako ju poznáme? Čo keď ju nájdu Rumuni, ktorí ju premenia? Aká bude naša Bella, keď sa s ňou osud nikdy nemaznal?

Ako každé ráno som vstala a okamžite vbehla do kúpelne. Samozrejme som mala vlasy rozlietané na každú stranu. Len som si povzdychla a začala ich prečesávať, líčidlá, make-up, riasenka a mohla som z kúpelne konečne vyjsť. Ďalším bodom môjho vstávania bolo oblečenie.

Priskackala som ku skrini a vybrala z nej nové tričko a sukňu. Úsmev mi zamrzol na perách, keď som si uvedomila, že k tomuto topu nemám obutie.

„Bella, ty si teda debil!" zanadávala som si. Skočila som naspäť na posteľ a prehadzovala vankúše. „Kde, do kelu, je ten hlúpy mobil!" Strácala som pomalinky nervy. Nakoniec som ho našla a vytočila som číslo mojej veľmi dobrej kamarátky Angely. „Ahoj, Ang, prosím ťa nemáš niake balerínky modrej farby?" vychŕlila som na ňu okamžite.

„Ježiš, Bella, vieš koľko je hodín! Mám, keď prídeš do školy, tak ich dostaneš a bež ešte spať!" Len čo to dopovedala, zložila.

Len čo som zbehla na prvé poschodie, pochopila som, že som to ešte nemala robiť. „Otec je zasa naliaty," povedlala soma pre seba a zamierila do kuchyne. Len čo som si naliala vodu a pripravila raňajky, otec sa ku mne dopotácal. Keď som sa mu pozrela do tváre, vedela som, že je zle.

„Ty malá štetka! Čo to má znamenať! Vlastnému otcovi nepripravíš raňajky!" kričal po mne. Otriasla som sa a natiahla som sa po druhú misku, do ktorej som naliala polievku a začala som pripravovať kávu. Otec sa konečne dostal na stoličku a ja som mu všetko podala. Samozrejme narozlieval. Za čo mi priletela facka. Už som si zvykla, že za všetko môžem ja.

Som ja ale neslušná, volám sa Isabella Swan. Mám sedemnásť rokov a môj život je jedna veľká pohroma. Moja mama zomrela pri mojom pôrode. Môj otec odvtedy pije. Nikdy ma nevychovával, skôr ma vychovávala jeho sestra Esme, ale tá jedného dňa zmizla a odvtedy o nej nič nevieme. Chodila som s chlapcom, ktorý ma miloval. Môj život bol celkom iný, všetko bolo viac ružové, nakoniec ma však aj on opustil... Musela som zabudnúť aké bolo, keď ma bozkával, ako sa mi do očí pozeral, ako mi sľúbil večnú lásku, zabudla som, že mi ublížil, že tu pri mne bol kedysi. Vtedy som sa zmenila, bola som milé dievča, ktoré vždy pomohlo keď mohlo, ktoré sa stále usmievalo, teraz už nie, všetko na mňa dopadlo a ja som sa už nevedela pozbierať. V jednej sekunde stratiť priateľa, kamarátov (okrem Ang, Erika a Damiana)... stratiť samú seba. Chodím na strednú školu do Forks. Je to malý zapadákov, kde každý každého pozná, čo mi dosť lezie na nervy.

Zobrala som si tašku, obula si tenisky, dúfam že Ang nezabudne na tie topánky, pomyslela som si. Nemala som auto ako iné decká a nemala som ani ochotných kamarátov, ktorí by ma vyzdvihli až pred domom, preto som išla k jednému chlapovi, ktorý ma každý deň zaviezol až ku škole. Vždy ma desil. Tie pohľady, ktoré upieral na moje telo, ruka ktorá „náhodou" prešla po mojom stehne. Ale čo som mala robiť? Môj otec ma neodvezie a kamarati by to mali obrovskú okľuku, ak by ma prišli vyzdvihnúť. Okrem toho, nikdy si nič viac nedovolil. 

Zaklopala som na vchodové dvere. Otvorili sa a on sa na mňa usmial. Otočila som sa k jeho autu, že si idem nasadnú. On však mal iné plány. Obmotal svoje ruky okolo môjho pásu a vtiahol ma dovnútra. Vypískla som a začala sa vzpierať. Kričala som a búšila do neho pesťami.

„Budú ma hľadať!" vykríkla som v domnení, že ma pustí a ja ujdem. On sa však hrdelne smial:

„A kto?! Tvôj otec ťa ospravedlní zo školy a ja si môžem robiť čo len chcem!" smial sa ďalej, pričom ma niesol do jeho spálne. Búchala som ho do chrbta, škriabala ho, nadávala mu... On na to nereagoval, zhodil ma na posteľ, spútal mi nad hlavou ruky svojou jednou obrovskou a začal ma obchytkávať.

„Prosím, pusť ma, prosím!" vzlykala som. Usmial sa mi do krku a zašiel voľnou rukou medzi moje nohy. Prešiel mi po mojej mušličke a ja som zapišťala. Nechcela som, aby ma znásilnil, bola som ešte panna. 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa so mnou nemaznal! -Prolog- 1. kapitola:

 1
03.12.2013 [21:42]

JohnnaZajímavě zvrhlé... Emoticon Emoticon I když krátké, tak se spádem a napětím!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. martina946
19.04.2013 [7:15]

Si děláš srandu? Ukončit to v tom nejlepším? Bože teď budu jako na trní Prosím rychle další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 18.04.2013 [17:52]

Prepáčte mi prosím že som to zle zaškrtla :( Ďakujem za komentáre veľmi ste ma potešili Emoticon Dúfam že sa vám pokračovanie bude páčiť. Som zvedavá na vaše reakcie :)

4. :)
18.04.2013 [13:45]

Ja som si nevšimla ako je zaškrtnutá či je dokončená abo nie, no všimla som si že je to skvelé a teším sa na ďalší diel !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.04.2013 [22:21]

Elis1Victoria1Haleahoj, jak tady už psala Judya tak jsi ji zaškrtla jako dokončenou, těšila jsem se že si to přečtu dát když to tak napínavě končilo a pak jsem zjistila že je to jen jeden díl. Vím že se tohle může stát každýmu, a tak se strašně tešim na další díl a doufám, že přibude brzi další díl at se dozvim jak to tam dopadne.

Emoticon

2. Judys
16.04.2013 [13:58]

Čau, musím tě upozornit, žes povídku označila jako dokončenou. Chtěla jsem si zas přečíst něco v kuse, ale tohle je jen první kapitola. Těžko říct, jestli to bude dobrá povídka po prvním díle. To se uvidí až později.

1. BlackStar admin
13.04.2013 [11:33]

BlackStarAhoj,
článok ti musím vrátiť. Poviedku máš zaradenú v "na pokračovanie", no v nadpise potom musíš mať určenú časť (prológ, 1. kapitola...). Takže si to oprav a potom opäť zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!