Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žebračka

Rob23


ŽebračkaNová víceautorská povídka! Více v článku! Prosím čtete než to odsoudíte! Děkuji, ZabZa

Žebračka

Ahojky! Jak už jste někteří zaznamenali, objevují se na tomto webu víceautorské povídky, což já považuji za báječný nápad.

Poslední dobou moje hlava vymýšlela bláznivé nápady na nové povídky. A tak vlastně vznikla povídka Žebračka. Ze začátku to měla být jenom má osobní povídka, ale pak jsem si to rozmyslela. Proč z toho neudělat víceautorskou povídku? No, a to je vlastně jenom začátek...

Povídka Žebračka by byla vlastně o Belle. A teď už vám to všem asi jistě došlo. Ano, Bella bude žebračka. Bude ta, co bude prosit o jídlo a podobné věci. To bude vlastně základ. První kámen, který položím já. Na Vás bude tento příběh rozvést do určité podoby. Udělat kousek této povídky k obrazu svému. Mám jen jednu podmínku! Musí zde vystupovat vlkodlaci a upíři. Jací a kdo vlastně už je jen a jen na vás.

Jednotlivé kapitoly by na sebe měly navazovat, takže to bude kapitolovka. O další dílek se můžete přihlásit jako u jiných víceautorských povídek. Prostě první komentář se slovy: "Mám další!" či "Beru!" Hlavně, aby z toho šlo poznat, že další dílek je váš.

Na napsání jedné kapitoly budete mít maximálně tři dny. A pokud by nastaly nějaké problémy u autora, dostanete vy novou šanci na napsání dalšího dílku a nebo přeberu štafetu opět já. Délka jednoho dílku by neměla přesahovat čtyři stránky ve Wordu. Opravdu po vás nechci nějaké ty slohovky, ale krátké textové SMS ky taky ne ;).

Upozorňuji, že moje osobnost respektuje nějaké ty vulgární výrazy, ovšem v povídkách je moc nemusí. Proto všechny upozorňuji, že tentokrát nebudu moc tolerovat vážná vulgární slova. Typy slov "Sakra"a tak dál toleruji, ovšem horší výrazy... no, moc byste s tím nepochodili...

Pokud byste napsali nějaký dílek a chtěli další, musíte si počkat minimálně tři kapitoly. To znamená, že mezi vaší kapitolou a vaší další kapitolou misí být prodlevy minimálně tři jiné kapitoly. (Doufám, že jste to pochopili ;))

Jakékoliv další informace a připomínky Vám zodpovím na mém icq, které je: 469574827 a nebo na mém mejlu: Zabza.kot@seznam.cz. Všechny  informace o mně máte taky v profilu.

No a to je zřejmě všechno.

Připomínám, že to bude kapitolovka o Belle s upíry a vlkodlaky. Může tam klidně strčit Culllenovi nebo Jacoba jako prince na bílém koni. Všechno je jen a jen na vás! Připomínám dobu tří dnů a velikost jedné kapitolky do čtyř A4 ve Wordu!

Jo a ještě něco naposled: všichni, kteří se budou chtít zúčastnit, musí být zaregistrovaní. Bylo by to lepší (ovšem není to podmínka) ;).

Takže prosím o váš názor, jelikož v pc mám dodělanou první kapitolu, kterou jsem ochotna ihned hodit na stránky a pak můžete pokračovat ve psaní vy...

 


Prolog

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žebračka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!