Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žebračka Prolog

upír se stříbrným Volvem


Žebračka PrologProlog k víceautorské povídce! No, doufám, že se vám bude líbit... Snažila jsem se tam dát nějaké záchytné body a prostě... je to na Vás. Doufám, že si někdo vezme na starost první kapču... :) Vaše ZabZa

O co jde?

Prolog

Jsme na přelomu dalšího tisíciletí. Z dvacátého – obtížného – století vstupujeme do nového tisíciletí. A můžeme doufat, že to bude jen a jen dobře, ovšem v některých věcech se svět nezměnil i doposud. Místo toho, abychom ničili barikády, jednali společně, lidé zůstávají stejní. Hnusní, sobečtí, nechtění, milovaní, nenávidění...


CINK! Malý popraskaný hrníček s kovovými mincemi uvnitř se rozsypal na zem s velkým rámusem. Pár lidí se polekaně otočilo za tímto zvukem, ale jakmile našli důvod, otočili se zpátky. Jiní jen dále pokračovali ve své chůzi. Ignorovali menší schoulenou postavu dívky, která se snažila sesbírat co nejvíce těch  kovových  zázraků dřív, než si jich všimne někdo jiný.

Její omrzlé popraskané ruce byly hbité. Hbitější než ruce těch povrchní lidí, kteří se na ni dívali opovržlivě. Kteří nad ní ohrnují nos jenom proto, že je jiná a nemá to, co oni. Jenom proto, že nemá peníze a rodinu.

Jenomže dřív to bylo jiné. Měla rodinu a měla i peníze. Jenomže pak se všechno zkazilo a ona skončila na ulici. Z oblaků na tvrdou zem...

Chytla poslední kutálející se minci a mohla zmizet. Rychle ji chytila do rukou a společně s hrníčkem opět zmizela ve stínu tmavé ulice. Strčila do hrníčku zpátky její vzácné poklady a sklouzla se po studené stěně dolů. Tiché vzl yky si prodraly cestu nahoru a ona se naplno rozbrečela. Byla dál od lidí, takže ji skoro nikdo neslyšel a ona mohla dát průchod své bolesti.

Už je to skoro pět let, co s někým vedla nějaký rozumný rozhovor. Už je to skoro pět let, co něco psala. Teď jenom říká nesmyslné útržky vět a psát? To už zřejmě taky zapomněla. Člověk časem na všechno zapomene. I na bolest.

A ona na bolest zapomínala. Pomaleji, ale o to to bylo horší. Dny bez její setry, mámy a táty byly skoro utrpením. Je teď sama.

Slzy ji pomalu stékaly po její špinavé tváři. Další a další. Tolik bolesti přechovávaly. Tolik bolesti a tolik odpuštění odplouvalo společně se slzami.

Vyrušil ji nepříjemný zvuk za kontejnerem. Polekaně se zvedla a uskočila do strany.

Zpoza roku vylezla černá kočka. Byla na tom snad ještě hůř než tato pobledlá dívčina. Srst měla místy oškubanou, jedno oko natržené a ocas divně zkroucený.

Přešla až k dívce a lísavě se jí otřela o nohu. Ta se zasmála a shýbla se pro ten malý černý ušmudlaný zázrak.

,,Či, číí!“ zašeptala a podrbala kočičku za ušima. Co na tom, že byla už stará a možná i nemocná. Bylo to možná to jediné, čeho se může dočkat. Nic víc už zřejmě nedostane.

Kočka spokojeně předla a dojatá dívenka ji čím dál tím víc hladila. Líbil se jí zvuk, který toto černé stvoření vydávalo. Zvonivě se zasmála a podrbala kočku za ušima. Doufala, že s ní zůstane. Že budou kamarádky. Ona a její kočka. Jak bláhová naděje…

Stačilo, aby  nedaleko od nich projelo auto, a kočka utekla a dívka osaměla. Opět byla sama, bez kočky, bez rodiny…

Tolik smutku… tolik bolesti…

Tato dívka prožila další perný den. Přestože nepracovala, cítila se opravdu unavená. Bylo čím dál tím těžší přežít v tak krutém světě. Lidé na ni byli hnusní, ale ona je ignorovala. Nedávala před nimi znát svou bolest. Dělala, že je silná... ale nebyla.

Byla to jen jedna malá opuštěná dívka, která toužila po něčem jiném. Bojovala o každý kousek jídla. Bojovala o každý den svého života. Bojovala o svůj život… a…  jmenovala se Bella.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žebračka Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!