Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zdravotní sestra? Ne, bratr - 10. kapitola

Ashley - LV and Glam


Zdravotní sestra? Ne, bratr - 10. kapitolaAhojte! Moc se omlouvám, že je tu kapitolka tak pozdě, ale měla jsem problémy s počítačem. Doufám, že teď to už bude v pořádku... Jinak, tahle kapitolka je z pohledu Edwarda a konečně se dozvíme, co si potřeboval promyslet... Hezké čtení, vaše werca13 P.S. Děkuji za komentíky... :)

Edward

Drásalo mi to srdce, když jsem viděl její smutný pohled. Cestou do nemocnice jsem si uvědomil, že i když ji miluji, a vždy bude pro mě jedinou, nechci riskovat, že bych ji nějakým způsobem ublížil. Rvaly se ve mně dva hlasy. Jeden souhlasil s tím, abych ji nechal jít, že časem zapomene. Ale ten druhý přímo křičel, že ji nemůžu jen tak opustit. Čekal jsem na ni velmi dlouhou dobu.

Všichni v rodině měli už svého partnera, svou spřízněnou duši, kterou milovali nade vše a mohli se jí s čímkoli svěřit, bez obav z toho, že by ji nějak zklamali.

Myslel jsem si, že když jim dokážu číst myšlenky, tak že pochopím, co cítí a jak se cítí. Donedávna jsem se opravdu domníval, že vím, jaké to je. To ovšem bylo předtím, než přišla ona. Dívka, která mi změnila život a obrátila ho vzhůru nohama. Isabella Swanová. Malé hnědooké děvče s neobvyklým charakterem.

Už od prvního pohledu nebyla jako ostatní děvčata v jejím věku. Nechápu, jak mohly kluky zajímat ty zmalované barbíny s tunou make-upu na obličeji. Kdežto ona byla tak čistá a nevinná. Jen to jméno, Bell, bylo neobvyklé. Tak něžné a milé, přesně jako jeho majitelka.

A proto, že jsem k ní cítil velkou náklonnost, a nejen to, povolil jsem uzdu druhému hlasu a rozhodl se přemýšlet, co bude dál.

V tu dobu už jsem zastavoval své Volvo na okraji lesa. Potřeboval jsem klidné místo na přemýšlení, abych pak mohl rychle uhánět zpět za Bellou a sourozenci. A navíc jsem si potřeboval nutně zalovit.

Asi deset kilometrů od cesty jsem narazil na překrásné jezírko. Byla v něm voda tak čistá, že šlo vidět až na dno. Dokonce jsem viděl všelijaké rybky, jak se prohánějí ve vodě. Byla to nevídaná podívaná.

Až poté, co si rybky přestaly hrát na honěnou, jsem si všiml, že uprostřed onoho skvostu se nachází plochý kámen, na jehož povrchu se v zapadajícím slunci třpytí kapky vody jako diamanty. Nebo… jako já. Dal by se přirovnat k osamocenému ostrovu uprostřed oceánu.

Hned jsem věděl, že je to místo přímo skvělé pro přemýšlení. Ani jsem neváhal…

Nevím, jak dlouho jsem tam seděl a přemýšlel, jestli s ní být nebo ne. Říci jí pravdu nebo mlčet…

Uběhly další sekundy a já dospěl k finálnímu rozhodnutí. Do konce výletu zbývá týden. Ten s ní strávím a podle toho, jak to půjde, tak jí řeknu pravdu nebo ji nechám jít.

Super, tohle by bylo. Teď si ještě skočím ulovit nějaké zvířátko, abych se po Belle nevrhnul, jen co vystoupím z auta. Ne, že bych se na ni nechtěl vrhnout, ale trošku jiným způsobem.

Postrádal jsem její vůni, každý kousek jejího těla. Prostě všechno.

Najednou jsem ucítil něco, co jsem dosud nepoznal. Při vzpomínce na ni se mi začalo chvět celé tělo. Nejen na povrchu, ale hlavně vevnitř.

V té chvíli jsem začal lovit. Zavětřil jsem pach stáda srn a okamžitě se rozeběhl tím směrem. Byly na jihozápad ode mě. Dlouho to netrvalo a už jsem uhasil svůj hlad.

Bohužel se nemůžu v rychlosti rovnat nikomu z mé rodiny, protože nejsem čistokrevný upír, ale zase mám výhodu, že se nemusím krmit tak často a můžu jíst lidské jídlo. Někdy je výhodou, když vás při přeměně kousne vlkodlak. Sice jsem si to prvně nemyslel, ale myslím, že zrovna teď je to výhoda… To je ale v tuto chvíli vedlejší.

Přestal jsem přemýšlet o tom, co se stalo, a zaměřoval jsem se na přítomnost.

Bez dalšího rozmýšlení jsem se rozběhl k autu, bohužel, než jsem se k němu dostal, byl jsem celý promočený.

Rychle jsem otevřel dveře a zkontroloval svůj vzhled, přece nepojedu za Bellou jako strašák.

Bez těch promočených vlasů by to i šlo, ale s tím asi nic neudělám. Pustil jsem topení a nastartoval. Do parku je to plus mínus sto kilometrů, takže tak za tři čtvrtě hodiny tam budu.

Pořádně jsem šlápl na plyn a uháněl, jako by mi za patami hořelo. Cestou jsem míjel lesy, domy a jezera, avšak nedokázal jsem je ocenit. Vedle ní vypadalo všechno ponuře a obyčejně. Moje myšlenky patřily jen a jen jí.

A jak jsem byl tak hluboce ponořen do svých myšlenek, tak jsem asi přejel odbočku do parku.

Fájn, já jsem úžasný, ani odbočit správně neumím, sakra…  

V té chvíli mi začal zvonit mobil.

„Ahoj, Alice?“ Kdo jiný by to taky mohl být, že? Určitě viděla, že jsem tu odbočku přejel, a taky určitě ví proč.

„Ahoj, bratříčku, já vím, že jsi poprvé zamilovaný, ale moc to prožíváš. Jsi upír, tak by ses tak měl taky chovat, a ne přejíždět odbočky na počkání,“ řekla mi a začala se šíleně smát.

„Jsem strašně rád, že se bavíš, ale mohla bys mi poradit, jak najdu tu odbočku, prosím?“ řekl jsem zdvořile.

„Ty jo! To je poprvé, co jsi mě o něco poprosil. Bella má na tebe dobrý vliv.“ Už, už jsem chtěl něco říct, ale předběhla mě. „No jo, furt, už mlčím. A mimochodem, jeď asi dva kilometry zpět a tam najdeš odbočku, pak přijď, máme pro tebe překvapení,“ řekla a zavěsila má milovaná sestřička, čímž mne opět nechala v nevědomosti. Na nic jsem nečekal a okamžitě vyjel.


Tak opět doufám, že se Vám kapitolka líbila. A opět vás chci poprosit, abyste nechali názory a napsali, ze které pohledu chcete další kapitolu...:)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zdravotní sestra? Ne, bratr - 10. kapitola:

 1
26.08.2013 [19:03]

werca13počítám že nejpozději do konce týdne:)

7. zuzka
21.08.2013 [16:58]

kedy bude dalsia kapitola?????? strasne sa tesim Emoticon

6. Pegi
26.07.2013 [12:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. tina
24.07.2013 [22:16]

moc pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Seb
23.07.2013 [13:09]

Taky jsem pro Bellu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
23.07.2013 [11:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Izza
22.07.2013 [23:42]

Co dodat-rychlo dalsiu! <3 hltam to a vsetky kapitoly som precitala na posedenie, je to super tak prosiim nenapinaj! :3) *_* <3

1. martina946
22.07.2013 [21:41]

ÁÁÁ. Konečně je na světě tahle kapitola, já se jí přímo nemohla dočkat a musím řict, že i když byla extremně krátka, přesto byla krásná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
V minulé kapitole mě tedy Edward enormně nasral, fakt že jo Emoticon
No po téhle kapitole je to zase miláček Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
I když, co si sakra potřebuje promýšlet prostě s Bells bude a poté jí vše pěkně vyklopí. A je to Emoticon Emoticon Emoticon
No jo, já bych to všechno krásně zjednodušila. Emoticon Emoticon Emoticon
Jen doufám, že Edwardovy nerupne v kouli a nakonec se s Bells nerozejde. I když jak jsem to tak četla, tak se tohohle konce nemusíme bát Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Což mě přivádí ještě k něčemu. Co to sakra mělo být s tím, že není čistokrevní upír a že ho při přeměně kousl vlkodlak. Emoticon Emoticon Emoticon
Takže je jako poloupír? nebo napul upír napul vlkodlak? Emoticon Emoticon Emoticon
No doufám, že tohle vysvětlíš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak Edward a odbočka Emoticon Emoticon Emoticon
A když mu telefonovala Alice...Super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jen mě zajímá jaký pro něj chystají překvapko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak prosím pohled Belly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!