Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomeň na něj! - 8. kapitola

pes


Zapomeň na něj! - 8. kapitolaBella a její další školní den. Bude vše jako dřív? Nebo se stane něco nového? P.

„Sourozenci? Tvý? Opravdu?“  zeptala jsem se pro jistotu, že se mi to nezdá. Bohužel, byla to pravda. Po jeho krátkém přikývnutí jsem si ostatní prohlédla a pak se vydala směrem ke škole. Teď jsem opravdu nepotřebovala, abych byla středem pozornosti celé školy. Nejraději bych byla, kdybych se jen na dnešek prostě vypařila a mohla si někde v klidu oddychnout. Copak je někde vyryté, že musím chodit pravidelně do školy? Ale při tom mém dnešním štěstí? Dozvěděl by se to Charlie a byla bych v háji...

„Bello, počkej!“ uslyšela jsem za sebou dívčí hlas, hodně vysoký. Pomalu jsem se pootočila, s úmyslem co nejrychleji zmizet, jestliže to bude někdo z Cullenů. Jakmile jsem zahlédla tu malou Cullenovou, okamžitě jsem se otočila a dělala, že jsem si jí nevšimla. Rychlým krokem jsem spěchala do učebny chemie, která měla za pár minut začít. Jenomže ona měla snad v zadku nějakou raketu, protože během chvilky byla u mě. Nebyla ani zadýchaná, prostě nic, jako by šla obyčejným tempem. A přitom jsem si jistá, že běžela. S povzdechnutím jsem se ji chystala slušně odpálkovat.

„Promiň, ale -“

„Ne, já se omlouvám. Znáš oba mé bratry a ještě se ani neznáme!“ přerušila mě pisklavým hlasem. Jestli já si na ni zvyknu, tak se to bude muset někam zapsat.

„Ale já teď opravdu nemůžu. Za chvilku mi začíná hodina a já tam nesmím přijít po zvonění. Nerada bych, aby se to taťka nějak dozvěděl. A věř, že by se to dozvěděl jakkoliv, od kohokoliv, kdykoliv,“ vysvětlila jsem jí a doufala, že už mě nechá být.

„Tak mi alespoň slib, že si po škole zajedeme do města,“ prosila mě s výrazem malého štěňátka. Nikam se mi nechtělo, chtěla jsem mít od jejich rodiny klid.

„Já... Alice, poslouchej,“ začala jsem a za rohem uviděla přicházet profesora, „dobře!“ zakřičela jsem na ni a to už jsem k ní byla zády a spěchala do učebny. To už opravdu zvonilo? To je snad poprvé, co jsem se nechala ukecat.

Doběhla jsem do učebny, všechny pohledy se automaticky stočily ke mně. Zřejmě si všichni mysleli, že přišel profesor. Nehleděla jsem na to, vedle koho si sednu, ale hlavně abych si někam sedla. Poslední místo bylo volné v levé řadě blíže u okna, tak jsem tam rychle zaplula a v tu stejnou vteřinu, co jsem dosedl, vešel profesor. Úlevně jsem si oddychla, že jsem to stihla akorát a Charlie se nic nedozví.

„Dobrý den, třído,“ ozval se za katedrou jeho hrubý hlas. „Dneska jsme se měli zabývat zkoumáním různých chemických prvků pomocí mikroskopu, ale jelikož vidím, že jste dneska mimořádně nevšímaví, tak vám zadám jednoduchý úkol,“ začal pomalu a každému, kdo se bavil, věnoval jeden ze svých přísných pohledů.

„Dám vám nějaké vzorky a vy mi určíte, co to je za prvek. Určitě si nějaké pamatujete ještě ze základky, takže by to pro vás měla být hračka. Na konci hodiny chci mít vaše sešity zde, na stole,“ poukázal na lavici v rohu učebny, „a kdo to neodevzdá, dostane za pět. Všem jasné?“ zeptal se nakonec a počkal, dokud se neozvaly mumlavé odpovědi mých spolužáků.

„Dobrá, takže tady to máte,“ dodal a šel směrem k naší lavici. Ani nevím, s kým vlastně sedím... Otočila jsem se na svého souseda s úsměvem, ale ten mi hned zamrzl.

„Ano, slečno Swanová?“ otázal se mě profesor, když jsem se rychle přihlásila.

„Omlouvám se, ale mohu se s někým vyměnit?“ zeptala jsem se nesměle. „Prosím?“ dodala jsem slušně, ale i přesto mě nechal sedět tam, kde jsem teď seděla.

„Ne, vám to dohromady určitě půjde, že ano, pane Cullene?“ Otočil se na mého souseda a ten souhlasně přikývl.

„No vidíte, takže do práce,“ poručil nám a na lavici nám položil tři zkumavky s nějakou tekutinou.

„Fajn,“ zamumlala jsem otráveně a vrhla se k těm zkumavkám. Než jsem je ale stihla posunout doprostřed lavice, zmizely mi pod rukou. Zmateně jsem se otočila na jednu stranu a jasně uviděla toho dotyčného. Šibalsky se na mě usmál a podal ke mně ruku. Tázavě jsem pozvedla obočí, ale on tu ruku stejně ponechal na stejném místě.

„Myslím, že se ještě neznáme. Edward,“ představil se a čekal, jestli jeho pozdrav přijmu. Jenže co jiného jsem měla dělat? Podala jsem mu svou ruku, kterou okamžitě sevřel a hluboce se mi zadíval do očí. Snažila jsem se vyhnout tomuto kontaktu, ale asi neúspěšně. Až když přišel profesor, aby se podíval, co jsme prozatím stihli udělat, jsem rychle uhnula pohledem k těm zkumavkám.

„Vypadá to, že vám to moc nejde. Chápete to oba dostatečně?“ Pootočila jsem se k Edwardovi a hledala nějakou pomoc, jakoukoliv.

„Jenom jsme zde promýšleli, co bychom měli udělat jako první,“ vysvětloval polohlasně. Profesor si nás přeměřil pohledem, otočil se na patě a zamířil zpátky ke své katedře.

„Díky,“ sdělila jsem směrem k Edwardovi, ale neotočila se k němu. Neměla jsem k tomu tu správnou odvahu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomeň na něj! - 8. kapitola:

 1
4. Vii
03.08.2012 [11:05]

Ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon

3. lucka2010
09.01.2012 [18:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
09.01.2012 [8:36]

Teď jsem to celé přečetla,moc hezké. Emoticon Emoticon

08.01.2012 [20:31]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!