Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 27. kapitola

n.w.2


Žádná svatba nebude! - 27. kapitolaKratší kapitola ze slibovaných pohledů matek. Jak všechno vnímá Esmé? A co Charlie s Renée? Opravdu se rozejdou? Přeji příjemné počtení, rezule. ;)


Esmé

 

Neměla jsem to dělat. Ne, neměla. Jenže co s tím, když jsem si to uvědomila až dnes? Stále jsem čekala, že se Edward objeví ve dveřích našeho domu a navíc mi poděkuje, že jsem ho zbavila lidské ženy. Bella se zdála být fajn, dokonce trpitelsky zvládala mé intriky. Ale měla podstatnou chybu – nebyla upírka. A proto to byla jednoduchá rovnice. Edward plus Bella rovná se smrt jediného pokrevního syna.

 

Nemohla jsem dovolit, aby můj Edward zemřel. Musel žít navěky stejně jako my ostatní. Copak je tak zlé, že chci, aby můj syn nikdy neumřel? Že chci, aby si navždy užíval života plnými doušky? Milovala jsem ho celým svým kamenným srdcem a nemohla jsem se ho přece jen tak vzdát. Byl to můj syn, proboha.

 

Zatímco jse vytahovala z velké otevřené lednice máslo, vyšel mi ze rtů rezignovaný povzdech. Rozhodla jsem se nakoupit, chtěla jsem si tak alespoň trochu ukrátit čas, než se vrátí. Musí se vrátit, o tom jsem byla přesvědčená, a tak jsem nakupovala vše, co miloval. Vždycky když se vracel domů, miloval plnou ledničku jídla...

 

Jenže on se nevrátí. Přepískla jsi to, zastavil mé pochodové myšlenky vysměšně hlas v hlavě. A měl pravdu. Někde uvniřt sebe samé jsem si uvědomovala, že jsem udělala blbost a měla jsem mu dát šanci předvést mi, že je opravdu šťastný. Protože já to ani pořádně nezjistila – hned jsem šla proti jejich vztahu s přesvědčením, že tak to bude nejlepší. Viditelně však nebylo – byl na mě rozzuřený tak, jak ještě nikdy nebyl. Nebavil se se mnou, nezvedal telefony. Celé týdny se neozval a tak dlouho jsme od sebe nebyli odcizení, ani když jsem se přemohla a na jeho škemrání přece jen svolila, že může jet na tábor.

 

Ale nahlas bych to nikdy nepřiznala. Před ostatními jsem dělala, že je vše v pořádku, a tak jsem to hodlala hrát i nadále. Věděla jsem, že jednoho dne už to nevydržím a přijdu s prosíkem za Edwardem.

 

Počkat... Najednou mi svitla naděje. Možná, že by... nebylo naškodu je znovu dát dohromady. Pokud se milují, ať spolu tedy jsou. Nikde není napsáno, že jim manželství vydrží, ale pokud to tak bude, nejspíš to budu muset i respektovat – pro Edwardovo štěstí cokoliv.

 

A už jsi slyšela, že je Edward Cullen zase volný? A k tomu ještě ve městě?“ Postřehl můj bystrý upíří sluch a já okamžitě stočila za tím přeafektovaným hlasem i svůj pohled.

 

Jasně, to se dalo čekat.

 

Lauren Malloryová se právě povýšeně svěřovala s novými drby svému poskoku – Vanesse Haretonové, která byla v jejích službách teprve pár měsíců. Bývalé kamarádky už ji opustily, konečně pochopily, že s ní je trávit čas jen promrhaný den, a ukončily s ní veškeré styky.

 

Dělala jsem, že se dál zamyšleně probírám čerstvým pečivem a hledám ty nejvíce vypečené rohlíky, abych je měla co nejblíž a tudíž je i dobře slyšela.

 

Stály u zákusků a mlsně si je prohlížely, přestože bylo očividné, že si stejně žádný nevyberou. Drží štíhlou línii.

 

Vážně?!“ vyhrkla Vanessa, i když bych dala ruku do ohně za to, že mého syna vlastně ani nezná. Přistěhovala se do Forks před rokem...

 

Jo! A hádej, kdo se o něj bude ucházet! Hm?“ Nasadila vyzývavý kukuč Lauren a pohodila slámově zbarveným krátkým mikádem. Nepustila ale Vanessu vůbec k slovu. „Samozřejmě, že já.“ Protočila oči v hrané znuděnosti, přesto jsem moc dobře zahlédla ty její chtivé jiskřičky v očích.

 

Začínalo to ve mně vřít nekontrovatelnými salvami vzteku. Kde tuhle informaci vzala? To si opravdu myslí, že by se s ní náš Edward vůbec vyspal?

 

Ano, moc dobře jsem si uvědomovala, že Edward nebýval zrovna nejslušnější mladý muž. Otáčel se za každou sukní, ale byla jsem si přesto jistá jeho intelektem. Nikdy by neklesl tak hluboko, aby potřeboval do postele někoho, jako byla Lauren. Lauren, která dodnes žila jen z výdajů od rodičů a byla místní drbna, která dokázala každého roznést na kopytech.

 

To byla o tisíc procent lepší Bella.

 

Ehm, promiňte, že se vám pletu do rozhovoru, ale mluvíte o mém synovi, takže myslím, že na to mám právo.“ Přešla jsem spěšně těch pár kroků mezi námi a vmísila se do jejich rozhovoru. Do té chvilky si mě nevšimly, protože jakmile mě zahlédly, obě znatelně zbledly, až vypadaly, jako by byly z naší rasy.

 

Asi máte špatné informace, Edward s Bellou jsou stále spolu a již brzy bude i svatba,“ řekla jsem tím nejmilejším hlasem, který jsem svedla, přestože bych je nejraději zaškrtila na místě.

 

Sborně přikývly a já se otočila na patě, abych odešla, než jim něco udělám.

 

Stejně kecá,“ špitla tiše Lauren směrem k Vanesse, ale ani mým uším to neuniklo.

 

Vztek dosáhl bodu varu.

 

Tak já kecám, ano? Drahoušku, i kdyby se Edward s Bellou rozešli, což se stejně nestane ani v tvých nejtajnějších snech, o tebe by ani okem nezavadil. Takže prokaž, že jsi inteligentní, a dej na moji radu, vykašli se na všechno okolo mého syna. Pěkně děkuju!“ zahalekala jsem za sebou a vydala se k pokladně, abych z tohoto pitomého supermarketu vypadla co nejdřív a můj výstup byl tedy ještě efektnější.

 

Jedno ale bylo nad slunce jisté – pokud se ti dva ještě stále nedali zase dokupy, musím se o to postarat sama.

 

 

Renée

 

 

Tak, tohle bude poslední,“ poznamenala jsem s pohledem utkvělým na malém příručním kufříku. Nemohla jsem se mu teď podívat do očí. Nešlo to. Copak jsem mu mohla teď, když jsem byla kompletně vypakovaná před domem se svými věcmi a čekala už jen na stěhovací auto, říct, že ho stále miluju a rozvod byl jen chvilkové pomatení smyslů? On s ním souhlasil, takže se viditelně sám těšil, až bude zase svobodný.

 

Pokazila jsem si to sama. Teď už nemám ani dceru, ani manžela, o kterého jsem se vždycky mohla opřít. Jistě, poslední dobou to opravdu skřípalo, nicméně rozvod... Asi to bylo unáhlené... A Bella? Ta se mnou odmítla komunikovat a já ji poměrně i chápala.

 

Jenže bylo příliš pozdě něco změnit.

 

Takže je... konec?“ vydechl Charlie, jako by byl sám z téhle situace překvapený. Okamžitě jsem se chytla stébla.

 

Ano,“ přikývla jsem, „ale že to uběhlo rychle, co?“ Škrobeně jsem se usmála, aby nepoznal, jak je mi to ve skutečnosti moc líto.

 

Hodně,“ souhlasil a přešlapoval z jedné nohy na druhou.

 

Můžu tě alespoň ještě naposledy obejmout?“ vyhrkla jsem náhle, do očí se mi draly pálivé slzy. Tohle se nemělo nikdy stát...

 

Nepromluvil, jen přikývl, ale mně to stačilo k tomu, abych se odhodlala udělat konečně to, co jsem chtěla už dávno.

 

Objala jsem ho a jakmile bylo mé tělo zase blíž tomu jeho, projelo mnou známé teplo. Zastínilo mi mysl a já náhle přestala uvažovat. Věděla jsem jen to, že tohle je jedno z posledních našich setkání a může být i úplně poslední. Pak už ho třeba nikdy neuvidím a… co pak?

 

Vždyť já ho stále milovala!

 

To vyděšení mě přemohlo a náhle mělo pod kontrolou celé mé tělo. Vyskočila jsem na špičky a bez rozmyslu se natáhla k jeho rtům. Byl neoholený, takže mě krátké strniště lechtalo na tvářích, ale ani v nejmenším mi to nevadilo. Byl to tolik známý pocit, až mi poskočilo srdce.

 

A ještě víc mi poskočilo, když polibek opětovat.

 

Stáli jsme na chodníku před domem a líbali se, jako by nám bylo patnáct. Nutno však dodat, že to očividně ani jednomu z nás nepřekáželo.

 

Já tě pořád miluju,“ přiznala jsem tiše mezi polibky. Nebylo cesty ven, buď teď, nebo nikdy.

 

Vždyť já tebe taky, ty trdlo,“ usmál se radostně a objal mě ještě pevněji.

 

Nemohla jsem uvěřit svému štěstí, ale i když jsem párkrát mrkla, nic okolo mě a hlavně ani on se nerozplynul. Byla to sladká realita.

 

A teď už zbývalo dát jen Bellu a Edwarda zase dohromady. 


 

 Už to začíná vypadat dobře, nemyslíte?  Příště už tedy konečně Bella a Edward... 

Chtěla bych moc poděkovat za komentáře, které mě hrozně těší. Blížíme se do konce - ještě okolo čtyř kapitol a epilog. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 27. kapitola:

 1 2 3   Další »
16.07.2012 [10:41]

DarkFirefliesNedalo mi to, a hned jak jsem přijela z tábora, musela jsem se vrhnout na nové kapitolky téhle povídky. Emoticon
Tahle kapitola byla opět něčím nová, po dlouhé době jsi nám opět poskytla pohled z té "druhé strany mince". Čekala jsem, že podrobíš mysli obou maminek jakési nápravě, ale i tak jsem za to ráda, protože Edward s Bellou si už prošli všelico, a zasloužili by si, aby aspoň matky daly pokoj. Emoticon

Pohled Esmé pro mě absolutně neměl chybu. Čekala jsem na ten okamžik, kdy Esmé konečně pochopí, že si nemůže nesmrtelný život pro Edwarda vynutit proti své vůli a že musí respektovat, že třeba přece jenom více stojí o ten obyčejný, lidský. Co si budeme povídat, nesmrtelnost jistě musí být ohromná nuda. Emoticon Emoticon Jsem ráda, že jí došlo, i když pro matku musí být myšlenka na to, že nechá své dítě zemřít proto, aby bylo šťastné, pro ni na jednu stranu musí být nesmírně bolestivá. Emoticon Každopádně, tady se opět ukázala tu Esmé, kterou tak dobře známe - která myslí na všeobecné dobro a štěstí své rodiny. Bylo příjemné ji pro jednou v této povídce vidět v téhle roli. Emoticon Emoticon

A to, jak vyletěla na tu dívku v tom obchodě, to vážně nemělo chybu. Alespoň, že jí někdo zavřel tu její namyšlenou a uchechtanou hubu. A na druhou stranu to přece jen bylo k něčemu dobré... Esmé pochopila, že Bella nemusí být ani zdaleka nejhorší možná partnerka pro jejího syna a že mohl dopadnout přece jenom o něco hůře. Emoticon

I pohled Renée se mi líbil, ale také mě hodně překvapil tím, jak byl... sladký. Emoticon Rozhodně ti to ale nezazlívám, ono po všech těch problémech přece jen není na škodu, když si člověk přečte také pár těch "sladších" (jo, tak to zní hodně divně, ale lepší výraz mi na jazyk nepřišel Emoticon ) odstavců. Prostě a jednoduše, jsem ráda, že alespoň v téhle povídce spolu nakonec Renée a Charlie zůstali. Emoticon

Blíží se konec? Na jednu stranu se určitě těším na to, jak tohle celé skončí, ale na tu druhou mi tahle povídka bude hodně chybět... Emoticon Když se na to tak dívám, tak je to právě v tuto chvíli jediná povídka, kterou opravdu svědomitě, i když s ohromným zpožděním, čtu. Emoticon No nic, nechám si své melodramatické výlevy pro sebe (stejně to vypadá tak, že tě jima pod poslední kapitolou v záchvatu nostalgie stejně ještě zavalím Emoticon ).

Povedená kapitolka! Emoticon

02.07.2012 [18:46]

NatyCullenrezulko, v první řadě ti chci říct, že jsem moc ráda, jak střídáš pohledy a vymýšlíš všemožné akce do této povídky, abys to pro nás - pro čtenáře - udělala ještě zajímavější a plnější než to je. Je skvělé, že si to naše maminky uvědomily, ale... Promiň, nezlob se na mě, ale... Průběh, jakým si to uvědomily, se mi moc nelíbil, promiň. Emoticon Bylo to prostě jako blesk z čistého nebe, najednou byla v obchodě a teď blik! Aha, dám Bellu zase dohromady. Ano, bylo tam detailně rozepsané, jak si to uvědomovala, postupně jsi odkrývala myšlenky, ale mně se to pořád zdálo takové moc hrrr, možná i trochu strojené... U Renée se mi líbilo, že dokázala uznat svoji nerozvážnost a byla to hezká lovestory nakonec, ale ta poslední věta mi to nějak nabourala. Bylo to, jako by se přetrhl drát od té romantiky, nevím...
Píšeš skvěle, o tom není pochyb, a mně se tvé povídky moc líbí, ale tohle mi zkrátka přišlo trochu rychlé a afektovaně nahrané, promiň... Emoticon Emoticon

23. Satu
01.07.2012 [16:09]

SatuPche! Konečne tu nie som medzi úplnými oneskorencami! Sleduj to, som pani! Emoticon
Ale úprimne, potom, ako si nám pod minulou kapitolou prezradila, že nás necháš čakať ešte o niečo dlhšie ako normálne, vôbec som sa do tejto nechcela púšťať, už len na truc. Emoticon Emoticon Ale neodolala som a som tu, ty moje šidlo. Emoticon Emoticon

No pozrime sa, žeby Esmé mala výčitky? Môže zabudnúť, že jej to odpustím, takto sebecky sa správať k jedinému ehm "živému" synovi? Emoticon
Pekne, TERAZ myslí na udobrovanie a chce ich dať dokopy. Nejako jej to pomaly myslí, a to si hovorí upír, tss! Emoticon
No ty vole, Lauren sa hne´d chytí na návnadu. Chudák Edward a Bella, táto poviedka im dala tuším zabrať najviac zo všetkých na celom webe. No fakt, neuťahujem si! Emoticon Inak... stále striedaš časy, zase netuším, kde sa nachádzam. V tomto momente je Bella na ceste do Seatllu, alebo tam už je, možno v nemocnici, a už prešlo pár týždňou? Čakám odpovede, drobec! Emoticon
A do prdele, zase sa kuje tajný plán. Emoticon
Ségra, ale bacha na vec. Vieš ako to dopadlo posledne, nič moc Esmé neporiešila, aby sa znovu nepopálila, oheň upírom škodí aj v tom drobnom množstve. Emoticon Prosím, daj, aby sa to nepokazilo a prvýkrát to vyšlo. Emoticon
Ále, už aj Reneé sa pomaličky roztápa? Obe to pokašľali, no Reneé ma fakt sklamala. POkazilo to aj s Charliem.
No wow, koniec ma zase odrovnal. Nečakala som, že ich dáš ešte dokopy, ale som za to rada. Bola to taká príjemne milá scénka, no zase tam bol ten podtón bláznivého plánu.
Uf, nepáči sa mi, že neviem čo očakávať. Emoticon
Nemohla by si mi spraviť radosť a nejako to už rozmotať? Emoticon Emoticon

Už plánuješ koniec? Emoticon Nemôžem povedať, žeby som nebola rada, ale prirástlo mi to k srdcu, takže to bude taký smutno šťastný záver, pretože, ako ťa už poznám, nenechás si újsť príležitosť napísať Happy Ending. Emoticon
Teším sa na stretnutie tam, to bude PECKA! Emoticon

Tak, prišla som na koniec, zatiaľ publikovaných kapitoliek, snáď som ťa trošku nabudila do pokračovania a zároveň potešila. Hádam si si vážne nemyslela, žeby som na vás zabudla?! Emoticon Emoticon

22. incompertus
28.06.2012 [21:42]

Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2012 [20:36]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2012 [15:28]

kikuskaJéj. Emoticon Tak toto je vážne super! Teším sa, že to tak skvelo dopadlo. Emoticon Ale to nič nemení na tom, že som na Esme a Renée naštvaná! A hlavne na Esme! Ja jej tú sebeckosť asi nikdy neodpustím... Emoticon Emoticon No nič. Dúfam, že v najbližšej kapitole už bude Edward a Bella a že sa aj tí dajú konečne dohromady a nech sa do toho tie dve trubky hlavne nemiešajú. Emoticon No a kedy sa Ed konečne dozvie o bábätku? Už na to čakám pekne dlho... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. budiška
28.06.2012 [14:53]

Tak a teď se stalo to, co se stát mělo! Konečně obě zpytují svědmí a dochází jim, co se opravdu stalo. Emoticon Emoticon Vážně jsem si myslela, že se renée a Charlie rozvedou, ale je fajn, že se pořád milují. Emoticon Teď už jen dát Bellu a Edwarda dohromady a bude to. Emoticon Emoticon Tahle kapitola se mi moc líbila, zase byla něčím jiná. Už se těším na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Roel
28.06.2012 [11:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. issie
28.06.2012 [10:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. viki
27.06.2012 [23:30]

Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!