Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vítej v reality show! - 2. kapitola

Bella and Edward


Vítej v reality show! - 2. kapitolaDruhá kapitola je na světě a já doufám, že jsem příliš nezklamala. Takže... Dnes se dozvíme, jak vypadá dům. Jaké překvapení je tam čeká? Dále i průběh soutěže... Kdo půjde na řadu jako první?

„Tak jo. Jděte rovně po cestě a najdete dům. V něm máte další pokyny a místnosti jsou už přidělené, ale to se dozvíte tam. Hodně štěstí!“ zahulákal muž z lodi, otočil ji a jel kamsi pryč…


Jen tak jsme tam stály a koukaly se kolem sebe. Když už jsme se nabažily kocháním přírody, tak jsme vyrazily. Překvapením pro mě bylo, když jsme si navzájem pomohly s kufry. Ta, která měla méně zavazadel, tak pomohla té druhé a naopak. V lese měla problém Mia – krásná, dlouhonohá blondýna. Jelikož přijela v hezkých stříbrných šatech těsně pod zadek a botami na třinácticentimetrových podpatcích. Jelikož jsem s Jess šla jako poslední, tak jsme se holkám před námi smály.

Jelikož obě dvě pocházíme z malého deštivého městečka ve státě Washington, Forks. Sluníčko tam svítí pouze několik dní v roce. Ještě horší na tom je, že by se daly spočítat na jedné ruce… Kolem celého městečka se rozprostírá les.

„Konečně! Támhle je dům!“ vykřikla Dara – modrooká zrzka.

„D-dům?“zeptala jsem se znovu.

„No jasně!“ vykřikla tentokrát Berta – zelenooká černovláska.

Nemohla jsem uvěřit svým očím. To, co ony nazvaly domem, tak já nazývám vilou! Dvoupatrová, pomalu ze všech stran prosklená, vila. Cestou k ní jsem si všimla krásné zahrádky. Nebyla velká, ale přesto krásná a udržovaná.

„No do pr…!“ dostala ze sebe Jess po dlouhé době, ale při pohledu na mě se zarazila. „No do pytle?“

„To není to správné slovo…“ Byla jsem ještě v šoku. Jestli v tomto budu bydlet, klidně i jeden týden, tak to bude perfektní!

„Takže jsem to mohla říct! Do háje! Vidíš?! To tvoje „nemluvíme sprostě“ mi už leze na mozek… Že já se na to nevykašlu! Né!“ Poslouchala jsem Jessin monolog. A já už jsem si myslela, že tento ostrov na ni bude mít dobrý vliv a aspoň na chvilku zavře pusu… No jo… Myslet znamená…

„Raději pojď,“ vyzvala jsem ji. Obě dvě jsme vešly do domu a oněměly úžasem… Hlavně Jess. Za vstupními dveřmi byl luxusně zařízený obývák. Ať už ho zařizoval kdokoli, tak je ve svém oboru mistr. Vše dokonale ladilo a bylo na svém místě. Nejmodernější nábytek přidával na hodnotnosti domu.

Nechala jsem své tašky u dveří jako ostatní a šla se porozhlídnout. Však jsem byla jediná, kdo si sundal boty. Přišlo mi to vhodné, když tu nebylo vidět ani smítko prachu…

„Jdeme do pokojů!“ zavýskala Dara. Všechny se jako na povel rozešly do prvního patra. Na jednotlivých dveřích byly lístečky s nápisem, kdo kde je. Já měla pokoj úplně vlevo. Nekoukala jsem se, kdo má jaký pokoj, ale rozešla jsem se rovnou k tomu svému.

Pokoj byl sladěný do tmavě modré barvy. Bylo tam hodně poliček, ale byly prázdné. Uprostřed bylo stereo. Nejkrásnější byla postel s nebesy. Celý pokoj byl krásný. Přišlo mi, že pokoj byl vybaven pro kluka, ale nevadilo mi to. Připadala jsem si tu jako doma.

„Bello! Tady jsi… Páni. Ty máš… zvláštní pokoj? Je… tmavý?“ zasekávala Jess. Už podle toho jsem zjistila, že se jí pokoj nelíbí.

„Jo jasně,“ zasmála jsem se, „co potřebuješ?“

„Tady máš tašku. Hele? Taky máš tak bezvadnou skříň?

„Skříň?“ nechápala jsem.

„No jasně! Já ji mám plných luxusních hadrů! A padnou mi… Takže kdybys ji měla taky plnou… a nesedělo ti to,“ mrkla na mě. Hodila mi mé dvě tašky s oblečením a zase odešla. Jen jsem se koukala na dveře, ve kterých před chvílí stála a zpracovávala informace. Ještě chvilinku jsem tam tak stála a pak popadla tašky a vydala se ke skříni… Doufám…

Otevřela jsem dveře, ale to, co jsem uviděla, bylo něco neskutečného! Obrovská koupelna s malou vířivkou v rohu místnosti, mi padla jako první do oka. Upustila jsem tašky a vešla dovnitř. Byla krásná, veliká a nic v ní nechybělo. Byla jsem jako v ráji. Dřív mi bylo jedno, jak tady budu dlouho. Upřímně… Doufala jsem, že vypadnu hned ten první týden. Nikdy jsem nebyla na luxus. Bylo mi jedno, jestli je malá vana nebo vířivka. Jestli mám pokoj o pěti metrech čtverečních nebo dvaceti plus obří koupelnu… Ale po téhle nádheře? Alespoň dva týdny v tomto luxuse, by byla krásná dovolená a zadarmo…

Raději jsem se otočila. Ještě chvilku bych tu zůstala a začala bych slintat!

Opět jsem popadla tašky a vydala se ke druhým dveřím ze tří. Usoudila jsem, že když jedny vedou na chodbu, druhé do koupelny, tak ty třetí do šatny. Ty jsem otevřela rychle. Věděla jsem, co mě přibližně čeká – přepych a úžas. A měla jsem pravdu. Šatna byla velká, pomalu stejně jako koupelna. Všude bylo dámské oblečení. Už od pohledu bylo jasné, že jsou to opravdu drahé kousky. S otevřenou pusou jsem chodila mezi regály a hledala nějaké volné místo, kam bych dala své oblečení. I když jsem chodila asi čtvrt hodiny sem a tam a přehrabovala se tam, jsem nic nenašla.

I s taškami jsem vlezla zpět do pokoje a vyndala si oblečení na poličky vedle sterea. Alespoň je budu mít hned po ruce a poličky nebudou tak prázdné. Když jsem si vybalila, tak jsem šla dolů do obýváku. Byla jsem tam jako jediná, takže ostatní jsou nejspíš ještě ve svých pokojích…

Sedla jsem si na koženou sedačku béžové barvy. Přede mnou, na konferenčním stolu, ležely desky… Když jsem přišla do domu, tak jsem si nevšimla, že tu byly.

Vykašlala jsem se na to a vzala desky.

Milé dívky,

dnes začíná vaše soutěž. Každá z vás stráví jeden večer s milionářem.

Vždy v sedm hodin pro vás někdo přijde a odvede vás na místo, které bude určeno.

Již dnes se připraví Jessica. Přejeme Vám hodně štěstí.


Koukala jsem s otevřenou pusou a přes celý dům jsem zakřičela jméno mé nejlepší kamarádky. Ta okamžitě přiběhla a za ní v řadě zasebou ostatní dívky. Podala jsem jim desky a všechny začaly skákat radostí, že konečně uvidí jeho. Jen Jess lehce zbledla…

„Já… První… Co si mám vzít? A na co se mám připravit? Bude to procházka, večeře… Mám se najíst?“ šílela. Všechny jsme se vydaly do jejího pokoje a pomáhaly jí s úpravou. Šla se vysprchovat a my jí vybraly oblečení a holky nanosily všechny líčidla, co u sebe měly. Z Jess byla opravdová kočka. Měla jsem radost, jako všechny ostatní, z dobře odvedené práce.

Přesně v sedm hodin zazvonil zvonek. Šla jsem otevřít. Ve dveřích stál anděl. Vysoký muž, vlasy barvy medu se mu točily po ramena a jeho oči zářily. Zaujala mě barva. Dala se porovnat jedině se zlatem. Zírala jsem na muže před sebou a neuvědomila si, jak pitomě teď musím vypadat.

„Omlouvám se… Pojďte dál,“ řekla jsem a ustoupila ode dveří. „Vy si jdete pro Jess?“

„Ano, to jdu,“ usmál se dechberoucím úsměvem. Bertě se podlomily kolena, ale dopadla přímo na pohovku. Jediná Jess udržela chladnou hlavu a šla k němu. Ten jí zavázal oči rudým šátkem a vyvedl ji pryč. My zíraly na jejich záda a počítaly každou minutu, co byla pryč…

 


 

 

Slíbená druhá kapitola. Jak se Vám líbí? Doufám, že jsem splnila očekávání... ;)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vítej v reality show! - 2. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
33. Kačka
12.11.2011 [16:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Elbaci
03.09.2011 [21:49]

To bylo skvělé, dokonalé!!!
Schválně, jestli Bells přijde na řadu jako poslední Emoticon
No... uvidím Emoticon
Rozhodně budu číst dál... Ale musím si dát pozor, aby mi ty sliny nekapaly na klávesnici Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Paes
01.09.2011 [19:06]

Paestak tohle je naprosto dokonalé Emoticon Emoticonhned musím jít na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.08.2011 [12:08]

N1I1K1O1LJééé Emoticon
To je krásný ! taky bych chtěla takový pokoj Emoticon Emoticon

30.08.2011 [10:37]

JoheeeCullenDržím zatnuté pěsti, nadskakuju nad židlí a šeptám si: PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK! PLEŠATEJ, STAREJ DĚDEK!
Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Vážně výbornej nápad, ale pokud mě v příští kapitolce nepotká plešatej, starej dědek, budu muset hodně zvažovat, jestli číst dál... Emoticon Samozřejmě zase plácám blbosti. Emoticon
PPS: Víš, o co bych se klidně vsadila? Že až bude na řadě Bella, vezme si na sebe roztrhaný džíny, vytahaný triko a na make up ani nepomyslí... Emoticon Proč se taky pstrojit pro starýho, plšatýho dědka? Emoticon
PPPS: perfektní! Emoticon Emoticon

30.08.2011 [9:49]

NatyCullenKiko, moc se ti to povedlo, já chci taky takovou vilu a všechny ty pokoje by byly moje! Emoticon Emoticon A taky ten miliardář by se samozřejmě hodil, že. Emoticon Být Jess, tak se na místě zabiju. Jít první, nevědět, co mě čeká, co si obléct. No zkrátka bych panikařila přesně, jako ona. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat... Jen tak dál, jde ti to moc dobře. Emoticon Emoticon

30.08.2011 [0:02]

KatarinaCullenJaj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo ďalej chcem vedieť ako bude prebiehať Bellin večer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [22:06]

TeenStarToto bola vážne nádhera, skoro celú kapitolu som len slintala. Emoticon Emoticon Emoticon Jop, vlasy farby medu... Toto Edward asi nebude. Emoticon Snáď je to len nejaký z poskokov, ktorý Jess k Edíkovi zavedie. Emoticon Emoticon
Ako som už písala, kapitola bola vážne úžasná, neviem sa dočkať ďalšej.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [20:35]

BellaSwanCullen8ďalšiuuu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. kamika
29.08.2011 [20:21]

kamikato je paráda. nemůžu se dočkat pokračování

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!