Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 39. kapitola

11253513


Vášeň - 39. kapitolaAhojte, pokúsila som sa napísať ďalšiu kapitolku, aj napriek tomu, že som totálne chorá a asi tak aj dopadla. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Príjemné čítanie

39. kapitola

 

Edward:

„No tak, Edward. Chceme ju už vidieť,“ presviedčala ma Alice netrpezlivo. Pred chvíľou prišli na návštevu, ale Bella práve kojí Nessie.

„Alice, ste tu každý deň. Vydržíš, prosím, pár minút?“

„Jasné,“ povedala skleslo a oprela sa o Jaspera. Od narodenia našej dcérky už ubehol mesiac a my si ani Nessie nemôžeme veľmi užiť sami pre seba, lebo naša rodina k nám chodí takmer každý deň. Všetci si ju neuveriteľne obľúbili a stále sa na ňu nemôžu vynadívať.

Nessie začala rásť veľmi rýchlo. Vyzerá skôr ako desaťmesačné dieťatko, než mesačné. Na svoj vek je veľmi inteligentná. Rada si žvatlala popod nos nezrozumiteľné slová a smiala sa. Jej úsmev bol nádherný, presne ako jej matky. Stal som sa hrdým oteckom našej dcérky a Bella hrdou a tou najlepšou mamičkou. Veľmi jej to pristalo, keď sa starala o Nessie a ja som ju vždy s úžasom pozoroval.

„Už ideme,“ ozvalo sa na schodoch, po ktorých práve schádzali moje dve slniečka.

„Ukáž, daj mi ju.“ Alice už stála pri nej a brala si ju na ruky. Sadla si s ňou medzi ženské osadenstvo. Esme na svoju vnučku zbožňujúco pozerala, vedel som, že je neuveriteľne šťastná, keďže jej dieťatko zomrelo a ona má teraz vnučku. Rosalie si to tiež vynahradzovala, nikdy nemohla mať dieťatko a teraz sa jej splnil sen. A Alice? Bola to tá najlepšia teta na svete, len keby to nepreháňala s tým oblečením. Keď bola u nás, Nessie prezliekala asi štyrikrát za deň.

Bella k nám podišla a ja som si ju pritiahol na kolená. Pevne som ju objal.

„Je všetko v poriadku s Nessie?“ spýtal sa Carlisle.

„Samozrejme, malo by sa snáď niečo diať?“ spýtala sa Bella s miernou panikou v hlase.

„Nie, ale podľa mňa by sa u nej o chvíľu mali začať prejavovať aj upírske korene. Teda okrem toho, že je nadmerne inteligentná a rýchlo rastie, ale konkrétne myslím jej potravu,“ objasnil jej to Carlisle. Úprimne, tiež som nad tým premýšľal.

„Zatiaľ jej stačí materské mlieko a dávame jej aj kaše,“ odpovedal som mu.

„Hej, Edward, to asi nemáte pre seba veľa času, čo?“ Och, zasa tie úžasné narážky môjho idiotského brata. Obávam sa, že tým nakazí Nessie, pretože už teraz s ňou žartuje a ona je rada u svojho veľkého uja.

A vtom začala Nessie plakať. Všetci sme boli v sekunde u nich. „Podľa mňa je hladná,“ skonštatovala Esme.

„Idem jej zohriať kašu,“ povedal som pohotovo.

„Idem s tebou,“ ozval sa Emmett a zobral si Nessie na ruky. Bella sa naňho pochybovačne pozrela, ale ja som na ňu kývol hlavou, Emmett nebol pri Nessie taký nezodpovedný.

„Tak poď, Nessie, dáme si kašičku,“ prihováral sa k mojej dcérke.

Len som pokrútil a zohrial radšej tú kašu. Nessie už vedela pekne sedieť, tak ju Emmett posadil do jej detskej stoličky a sadol si oproti nej.

„Nech sa páči, anjelik.“ Nessie sa na mňa žiarivo usmiala a čakala, až ju Emmett začne kŕmiť. On sa u toho vyžíval ešte viac ako ja.

„Tak, teraz dáme jednu za mamičku,“ hovoril jej a dal jej do úst lyžičku. Ja som ich pobavene sledoval, keď ma zrazu zozadu objali horúce ruky. Otočil som sa k svojej manželke a usmial sa. Sklonil som sa k nej a obtrel sa o jej pery.

„Héj, veď tu je Nessie, to sa nemôžete ísť olizovať niekam inam?“ pýtal sa Emmett zhrozene. Bella sa len zasmiala a hlavu si zaborila do mojej hrude. Pevne som ju objal a pobozkal do vlasov a sledovali sme našu dcérku s Emmettom.

„Emm, dávaš jej príliš veľké porcie,“ upozornila ho Bella, ale nedal si poradiť. Vtom jej dal veľkú lyžicu a Nessie ho celého ofŕkala kašou. S Bellou sme vybuchli od smiechu, až to prilákalo aj ostatných. Emmett mal celú tvár bielu a ten jeho kyslý výraz nemal chybu. Očividne mu to asi nechutilo.

„Chutí ti to, Emmett?“ spýtal sa ho Jasper so smiechom.

„Nessie, to sa nerobí,“ povedal mojej dcérke, ktorá sa začala smiať. Všetci sme na ňu s úžasom pozerali. Bella sa ku mne ešte viac pritisla.

„Milujem ťa,“ šepol som jej do vlasov.

„Tak mi už pôjdeme, dobre?“ Carlisle bol diskrétny, chcel, aby sme mali súkromie.

„Príďte znova,“ povedala im Bella a ešte sa všetci rozlúčili s Nessie. Emmett odchádzal s urazeným výrazom a na Nessie sa mračil. Vždy, keď ho videla v myšlienkach, začala sa smiať. Krása.

Pritisol som Bellu znovu k sebe a pobozkal ju do vlasov. Obaja sme na ňu zbožne pozerali, keď mi prišla na um jedna téma, ktorú Bella vždy odkladá.

„Zlatko, nechcela by si o Nessie povedať Charliemu a Reneé?“ spýtal som sa je a už som videl ten smutný pohľad. Toto som nechcel.

„Prepáč,“ šepol som ju a prstom jej zotrel slzu.

„Edward, už  pred svadbou sme vedeli, že budem musieť odísť kvôli premene. Charlie je šťastný so Sue a Reneé má Phila. Už som sa zmierila s tým, že ich nikdy neuvidím. Je to pre mňa nesmierne ťažké, ale mám teba a Nessie. Carlisle a Esme sú teraz mojimi rodičmi a som šťastná. Viem, že keby som sa vrátila len na chvíľu naspäť, bolelo by to ešte viac,“ šepkala mi do hrude a ja som ju pevne objímal. Veľmi dobre som ju chápal, ale viem, že je veľmi silná. Vždy bola.

„Myslím, že by sme mali Nessie okúpať, je celá od kaše,“ povedal som pobavene. Nessie sa na nás roztomilo usmiala. Bella prikývla a zobrala ju na ruky.

„Pôjdeme sa spolu kúpať, zlatíčko?“ spýtala sa jej nežne a pobozkala ju na líčko. Bol to ten najkrajší obrázok, čo som mohol vidieť. Moja manželka, ktorá má v náručí našu dcérku.

Podišiel som k nim a pohladil Nessie po čelíčku. „Tak poďme, ocko, vás umyje, dobre?“

„Vás?“ spýtala sa Bella laškovne a ja som na ňu mrkol. Otvoril som jej dvere od kúpeľne, a keď okolo mňa prechádzala, moja ruka sa sama prilepila na jej krásny zadoček. Bella sa prudko otočila a mrkla na mňa.

„Vyzlečieš ju, prosím ťa?“ spýtala sa ma a ja som si zobral Nessie. Bella medzitým napustila vodu do vane a začala sa vyzliekať. Ani som nedokázal myslieť na to, že mám Nessie na rukách.

„Edward? Nessie čaká,“ upozornila ma moja manželka a už si sadala do vane. Vyzliekol Nessie a dal ju Belle do náručia. Nessie hneď začala všade špliechať vodu a smiala sa. Bella sa rozosmiala s ňou a ja som na ne s úžasom hľadel. Kľakol som si k nim a začal umývať svoju dcérku, ktorá tentoraz roztomilo sledovala vodu a dotýkala sa jej. Rukou som nenápadne skĺzol na Belline bruško. Jej tvár sa na mňa v sekunde otočila a keď som jej začal hladiť pokožku, slastne privrela oči.

Očividne sa cítila rovnako ako ja. Stredobodom našej pozornosti je teraz len Renesmé a ja ani nepamätám, kedy sme boli sami. Teda, niežeby mi to vadilo, ale vidieť každú deň svoju manželku s jej plnými krivkami od tehotenstva je veľmi ťažké.

Zrazu sa Nessie pozrela na Bellu a videla moju ruku na jej prsiach. V sekunde som dal ruku preč a pozrel sa na svoju príliš vnímajúcu dcérku. V myšlienkach mala stále moju ruku na tele jej mamičky. Prvýkrát som sa cítil rozpačito pred svojou dcérkou.

No Nessie na to rýchlo zabudla, lebo už myslela na mliečko. „Je hladná,“ povedal som Belle, ktorá to už očividne pochopila, lebo Nessie sa chcela dostať k jej prsníku.

„Zober si ju, ja sa rýchlo oblečiem.“ Zabalil som svojho malého anjelika do osušky, dal som jej plienku a obliekol jej roztomilé dupačky so zajačikmi. Pritúlil som si ju k sebe a išli sme do spálne. Sadol som si s ňou na posteľ a Nessie mi už mala v myšlienkach mamičku. Potom sa pozrela na mňa a jej malá múdra hlavička premýšľala, či jej ja nemôžem dať mliečko, dokonca si to predstavovala a ja som vybuchol od smiechu. Musel som sa kontrolovať, keďže som držal Nessie.

„Čomu sa smeješ?“ ozvalo sa pred nami, chcel som jej pôvodne odpovedať, ale stratil som hlas. Mala na sebe totiž bielu, saténovú košieľku, ktorá zvýrazňovala jej sexi krivky.

„Ja už ani neviem,“ odpovedal som jej, teda vlastne sa mi len hýbali pery, mozog mi ešte nefungoval. Naša pôvabná mamička si sadla k nám a vzala si Nessie. Odhrnula si jedno ramienko a ja som zmučene zaúpel, keď sa na jej bradavku prisala Nessie.

„Nezáviď,“ povedala mi Bella pobavene. Rýchlo som pokrútil hlavou a sledoval Nessie. Jej rúžovkasté pery zvierali Bellinu bradavku, počul som ako rýchlo saje mliečko. Párkrát ma napadlo, že by som to chcel aj ja ochutnať, ale potom som si pripadal ako nejaký zvrhlík. Naša dcérka stále hladno pila mliečko, keď sa jej zrazu začali privierať očká. Vyzerala pri tom presne ako Bella. Pousmial som sa  nad tým.

„Už spinká,“ šepla Bella, ale Nessie sa nechcela stále odtiahnuť od mamičky. Opatrne som ju chytil do náručia a pobozkal ju na čelíčko. Položil som ju do postieľky vedľa nás a prikryl ju.

Bella si už išla dávať naspäť ramienko z košieľky, ale ja som ju ihneď zastavil. Prisal som sa na jej pery, moja druhá ruka sa okamžite dotýkala jej úžasných kriviek a mne neostávalo nič iné ako vzdychnúť.

Bella zaklonila hlavu a ja som sa presunul sa nej krk. Bolo z nás cítiť vzrušenie až na míle, nežne som jej hrýzol pokožku pri kľúčnej kosti. Konečne som sa dostal k tým dvom úžasným výtvorom a musel som niečo vyskúšať, prisal som sa na jej bradavku a ochutnal ju, bola sladká. Oblizol som ju a prekvapivo mi to chutilo. Zvláštne.

Bol som neuveriteľne rozvášnený a Bella na tom nebola inak. Vzrušene sa podo mnou prehýbala. Moja ruka hladila jej pokožku, až sa dostávala k jej lonu. Druhou rukou som z nej strhol košieľku a musel sa nadýchnuť. Bože, ďakujem ti.

Moja ruka zablúdila na jej najcitlivejšie miesto, jej telo hneď zareagovala prehnutím sa v panve. Hlasno zastonala a to už sa ozval plač našej dcérky. Ach, nie. Bella sa zdvihla a ja som si zmučene zaboril tvár do vankúša. O chvíľu som cítil jemnučký dotyk na vlasoch. Ľahol som si nabok, môj anjelik ležal vedľa mňa a ten druhý ma pohladil po tvári.

 

38. kapitola - Epilóg



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 39. kapitola:

 1
07.10.2011 [23:15]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [22:02]

selena257ÁÁÁle no táááák Emoticon to je vážne už koniec? Emoticon ja som sa tešila že túto poviedku budem čítať hoci aj do polnoci ale nevadí Emoticon

24.09.2011 [17:36]

WhiteTieKonec? Jakto??? : (

07.09.2011 [16:41]

SiReeN"Nezáviď..." Emoticon Emoticon To sedlo! Emoticon Emoticon

3. míša
31.08.2011 [11:01]

TO NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!PROČ,PROČ,PROČ!!!!!!!!!!!!!!ŘÍKALAS PŘECE 50 KAPITOL!!!!!!!!!!!!!!!!!JÁ JEŠTE NECHCI KONEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. LELE
17.06.2011 [14:09]

prečo je len do 39 kapitol to je malo!! :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ale ja si počkám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ivana :D
16.06.2011 [13:55]

Naozaj chudák edward :D .. ale aspon sa nenudia :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!