Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 38. kapitola

Alice Cullen


Vášeň - 38. kapitolaV tejto časti si Bella a Edward užívajú svoju dcérku. Príjemné čítanie

38. kapitola

 

Edward:

Celú noc som držal svoju malú dcérku v náručí a odmietal ju pustiť. Ostatní pred chvíľou odišli, vraj prídu radšej poobede. Chceli nám nechať čas, aby sme boli s Nessie osamote. Bella vedľa mňa pokojne spinkala a Nessie mi chrupkala v náručí.

Bolo neuveriteľné, ako mohlo niečo také krásne a maličké vzniknúť z našej lásky. Zdala sa mi príliš maličká, dokonale sa hodila do mojich rúk. Jej líčka boli ružovkasté presne ako jej mamičky. Nosík mala ako gombičku a pery mala v nežnej linke. Mal som chuť vybozkávať jej celú tvár, jej vôňa mi pripomínala Bellu.

Nad ránom sa začali hýbať jej dlhé mihalnice a vykúlila na mňa svoje veľké oči. Zahľadel som sa do tých veľkých studničiek a nemohol od nej odtrhnúť oči.

„Ahoj, Nessie,“ šepol som k nej a pobozkal ju na čelíčko. Na novorodené dieťatko na mňa pozerala príliš inteligentne.

Otočil som ju na Bellu a usmial sa. „Pozri, toto je tvoja mamička,“ šepol som jej a Nessie zrazu natiahla k nej ruku.

„Teda, ty si šikovné bábätko.“

A vtom sa začal prebúdzať aj môj druhý anjelik. Otvorila oči a zrazu si prudko sadla, akoby si spomenula na niečo dôležité. Ale to už jej oči patrili nášmu bábätku v mojom náručí.

„Dobré ráno, miláčik,“ pozdravil som ju a nežne pobozkal na čelo. Bella hneď natiahla ruky k našej dcérke a ja som jej ju podal.

Bella si ju pritisla do náručia a pozerala na ňu zbožným pohľadom ako ja pred chvíľou.

„Ahoj, anjelik, ja som tvoja mamička,“ prihovárala k nej nežne a hladila ju po líčku.

„Je tak maličká,“ šepla a pobozkala ju na čelo.

„Stále nemôžem uveriť tomu, že máme dcérku, je to neuveriteľné.“ Nežne sa na mňa usmiala a pobozkala ma na pery. Posadil som si ju do lona objal ju aj s našou dcérkou. Nikto z nás nedokázal od nej odtrhnúť oči, akoby sa zastavil čas.

„Mala by som ísť rýchlo do sprchy, cítim sa po včerajšku nejako zvláštne,“ povedala mi moja manželka a podala mi Nessie. Čakal som, že pôjde, ale stále hypnotizovala našu dcérku.

„Zlatko, pokojne choď, my ti neutečieme a s Nessie na teba počkáme,“ smial som sa jej.

„Tak fajn, idem.“ Ale ostala sedieť a sledovala našu dcérku.

Pozrel som sa na ňu s pozdvihnutým obočím. Zatvárila sa zmučene, že musí od nej odchádzať, ale nakoniec išla a stále sa obzerala. Rozosmial som sa a pritisol si nášho anjelika ešte viac na hruď.

Prechádzal som jej prstom po tváričke, keď som zrazu prešiel popri jej perách a ona hneď otvorila pusinku. Prešiel som okolo jej pier ešte raz a ona sa prisala na môj  prst a vtom začala plakať.

„Čššš, tíško maličká,“ upokojoval som ju, ale stále plakala.

Bella už utekala z kúpeľne ku mne a vystrašene pozerala na Nessie. „Čo sa deje?“ pýtala sa naliehavo.

„Podľa mňa je hladná,“ konštatoval som.

Bella sa zatvárila zmätene. „Čo jej dáme?“

„No, je to novorodenec, takže by mala chcieť mlieko, myslím.“

Bella sa pozrela do svojho výstrihu a potom na našu dcérku. „Neviem ako sa to robí,“ šepla so strachom v očiach.

„Neboj sa, zlatko, je to prirodzené. Len si ju prilož a vyskúšaj, či sa prisaje.“ Podal som jej Nessie. Bella si rozopla svoju košeľu a našu dcérku si priložila k jednému naliatemu prsníku. A Nessie sa zrazu prisala a začala hltať mliečko. Obaja sme ju omámene pozorovali, bol to tak krásny pohľad. Jej očičká žiarili a prechádzali po celej izbe, zatiaľ čo si pokojne papkala.

Bella sa na mňa šťastne pozrela a pohladila našu dcérku po vláskoch.

„Očividne jej to chutí,“ skonštatoval som s úsmevom a pobozkal svoju manželku. Bella si ma pritiahla ešte bližšie a náruživo ma začala bozkávať.

„Ďakujem ti, Belli. Dala si mi to najúžasnejšie stvorenie na svete. Som neuveriteľne šťastný, že vás obe mám,“ šepol som jej a Belle v tej chvíli začali tiecť slzy.

„Neplač, zlatko.“ Rýchlo som jej ich stieral, ale valili sa ďalšie.

„Edward... ja plačem od šťastia,“ usmial som sa a ešte raz ju pobozkal na čelo. Nessie sa v tej chvíli odlepila od Bellinho prsníku a zadívala sa na nás.

„Už si sa napala, ty náš malý hladoško?“ pýtala sa jej Bella nežne a Nessie sa v tej chvíli usmiala a ukázala nám zúbky. Bella sa na mňa zmätene pozrela.

„No čo? Máme malú poloupírku,“ objasnil som jej to a Bella sa znova pozrela na Nessie, ktorá sa stále doširoka usmievala. Malý uzlíček v jej náručí si nás stále obzeral a ja som nevedel, ako mám všetko Belle splatiť za to šťastie a lásku, ktorú mi dáva, by som jej mal kúpiť celý vesmír.

„Zlatko, idem ti niečo urobiť na raňajky, dobre?“ spýtal som sa svojej ženy, ktorej už škvŕkalo v žalúdku.

„Dobre, my tu s Nessie počkáme.“ Musel som ešte venovať bozk svoje dcérke a išiel do kuchyne.

 

 

Bella:

Držala som v náručí ten malý krásny uzlíček a stále som nemohla uveriť, že som matkou. Moja malá dcérka na mňa pozerala ako niekoľko mesačné bábätko a nie ako novorodenec. Nedokázala som odtrhnúť pohľad od jej čokoládových studničiek. Jej vlásky boli rovnako krásne ako Edwardove, bolo na pohľad vidieť, že je to naša dcérka.

Trochu som sa bála, aby som jej nejako neublížila, keďže bola taká maličká. Zrazu naplno otvorila svoje malé ústočka a zívla si. Zaklipkali jej očičká a už ich neotvorila. Zaspinkala.

Opatrne som ju položila do stredu postele. Síce sme mali pri posteli už pripravenú postieľku, chcela som ju mať ešte pri sebe.

Jemnučko som ju hladila po vláskoch. Nikdy som si nevedela predstaviť ten materský pocit, ale teraz som ho veľmi rýchlo spoznala. Za nič by som svoje dieťatko nedala.

Bol to úžasný pocit, keď som ju kojila. Ešte doteraz som mala pred tvárou jej spokojný výraz, keď  sa napapkala.

O chvíľu vošiel Edward do izby aj s jedlom a nežne sa usmial na našu dcérku. Veľmi dobre som vedela a aj videla, že je ten najdokonalejší ocko a manžel na svete. Čím som si vlastne zaslúžila toto šťastie.

„Pred chvíľkou zaspinkala,“ šepla som. Opatrne ku mne podišiel a sadol si za mňa, aby sme mohli spolu pozerať na Nessie. Svoju bradu si položil na moje rameno a jeho krásnu tvár zdobil nádherný úsmev, keď sa pozrel na naše bábätko. Ja som sa medzitým pustila do raňajok, keď sa Edward začal smiať.

„Čo?“ spýtala som sa ho.

„Pri jedení sa tváriš rovnako spokojne ako Nessie pred chvíľou,“ zachichotal sa a pevnejšie ma objal okolo pásu.

„Vyzerá ako anjelik, presne ako jej ocko.“ Nežne som sa na ňu usmiala a pobozkala svojho manžela so zbožňujúcim pohľadom, ktorý mi vyrážal dych.

Jemne ma pobozkal na  rameno, ale potom  sa začal nebezpečne posúvať dole, až sa zastavil pri mojom výstrihu. Videla som predtým veľmi dobre ako ho fascinovalo, keď som kojila Nessie. A vtom jeho jedna neposedná ruka zašla do môjho výstrihu a začala hladiť moje naliate prsia.

„Baví ťa to?“ spýtala som sa ho a musela sa udržať, aby som nezačala pred Nessie vzdychať.

„Ani si nevieš predstaviť ako veľmi,“ šepol zbožne, ale keď už prešiel po mojej stuhnutej bradavke... to už bolo príliš.

„Edward, prestaň, je tu Nessie,“ upozornila som ho a vytiahla jeho ruku zo svojej podprsenky.

„Pokazíš mi každú zábavu,“ povedal a hral urazeného.

„Nepraskni,“ smiala som sa mu a ľahla si vedľa Nessie nabok.

Edward na nič nečakal a už bol zozadu pritisnutý na môj chrbát. Objal ma okolo pásu a spolu sme pozerali na náš maličký uzlíček, ktorý spokojne chrupkal.

 

37. kapitola - 39. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 38. kapitola:

 1
07.10.2011 [23:07]

kikuskaJa nemám slov. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [21:49]

selena257bóóóóóóóóže Emoticon krásne si to popísala

24.09.2011 [17:30]

WhiteTieKrásná kapitola. Emoticon

07.09.2011 [16:38]

SiReeNCelibát, dokud prcek nevyroste? Chudák Edík. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!