Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - Epilóg

jackson-rathbone-vogue


Vášeň - EpilógTak, a máme tu koniec. Úprimne, nie som spokojná, mám pocit, že ma opustila múza. Pôvodne som chcela oveľa dlhší epilóg, ale už toto som prerábala takmer štyri dni. Asi potrebujem menšiu prestávku. Dúfam, že sa vám bude aspoň trochu páčiť a zanecháte koment. Vďaka

Epilóg

 

Edward:

 

Už prešiel rok od narodenia nášho slniečka a my sme boli dokonale šťastní. Nessie neuveriteľne rýchlo rástla, bola veľmi múdra. Do života nám prinášala len šťastie a radosť. Pamätám na ten deň, keď prvýkrát prehovorila.

Sedeli sme s Nessie v obývačke, ktorá pozerala telku, Emmett ju tým úplne skazil, Bellu som mal v náručí a hladil ju, keď sa naša dcérka na nás nepozerala.

Pobozkal som Bellu na pery, keď sa vedľa nás ozval krásny smiešok nášho anjelika. Ihneď sme sa od seba odtrhli a pozreli na ňu.

Nessie natiahla ruku k nám a trochu sa zamyslela. „Mama... tata,“ povedala a my sme s Bellou zamrzli. Mojej manželke okamžite stiekla slonia slza po líci a ja som nemal tiež od toho ďaleko, teda ak by som mohol. Hneď sme si ju pritiahli do náručia, Bella začala vzlykať, zatiaľ čo naša dcérka sa stále smiala. Pohladil som Bellu po líci a zotrel jej slzy.

Teraz sme ležali s Bellou v posteli a pozerali na Nessie, ktorá ležala v postieľke a spinkala. Môj anjel vedľa mňa sa stále ošíval. Trápilo ju niečo.

„Zlatko, čo sa deje?“ spýtal som sa jej. Je až neuveriteľné ako sa Bella za ten rok zmenila, stala sa z nej úžasná dospelá žena, ktorá sa dokonalo starala o našu dcérku a naplno sa venovala svojmu manželovi.

„Nič, len mi niečo napadlo,“ odvetila mi tíško a očami behala po celej izbe, ale nikdy na mňa. Už som chcel niečo povedať, keď ma umlčala rukou.

„Ja len... nevadí ti, že som ti porodila dcéru a nie syna? Vieš... väčšina mužov chce chlapca a nie...“ Tento raz som ja jej prikryl rukou ústa. Ani vo sne by ma nenapadlo, že ju toto trápi.

„Miláčik, ani nevieš, aký som šťastný, že máme krásnu, zdravú dcérku. Samozrejme, že mi to nevadí. Je jedno, či je to dievča alebo chlapec, vždy ti budem za to neskonale vďačný.“ No Bella sa na mňa stále nedôverčivo pozerala.

„Bella, ako mám presvedčiť tvoju tvrdohlavú hlavičku?“

„Ja len nechcem, aby si bol na mňa za to nahnevaný,“ šepla a ja som vypleštil oči.

„Belli, to si dúfam nemyslela vážne?“ spýtal som sa jej s absolútne vážnou tvárou. Mierne sa skrčila a nesmelo sa usmiala. Aha.

Vtom mi skrsol v hlave nápad, neviem, či to je možné, ale skúsiť to môžeme. Bella od narodenia Nessie brala antikoncepciu, tak čo keby sme ju dnes vysadili? Šanca je podľa mňa síce malá, ale za pokus nedáme nič.

Usmial som sa na svoju zmätenú manželku a stiahol ju pod seba. Zalapala po dychu a stále na mňa zmätene pozerala, ale nič nehovorila. Sklonil som sa k jej ušku a pritisol k nemu svoje pery.

„Tak... čo keby sme sa o toho chlapčeka pokúsili?“ spýtal som sa jej laškovne a Bella znova zalapala po dychu, ale nemohol som si nevšimnúť, ako sa jej zdvihli kútiky.

„Myslíš to vážne?“ spýtala sa ma a na tvári sa jej pomaly rozťahoval úsmev.

„Absolútne vážne. V postieľke nám spí jeden anjelik a mohol by k nemu pribudnúť aj druhý,“ šepkal som jej laškovne do ucha.

Bella sa na chvíľu zamyslela, a potom sa zoširoka usmiala. „Nessie a Edward Junior,“ šepla zasnene a ja som sa okamžite vrhol na jej pery.

„Dávala si si dnes tabletky?“ spýtal som sa jej a Bella s úsmevom zakrútila hlavou. Ešte som sa pozrel na Nessie, či spinká, a v momente sa vrhol na svoju manželku.

Tak toto bolo asi to najvášnivejšie milovanie, aké sme kedy zažili. Bella bola neuveriteľne náruživá  a ja som jej to bohato oplácal. Vlastne sme sa milovali celú noc, Bella nad ránom zničene padla na posteľ po tom, čo nás tak dokonale ukojila, a spala ako zarezaná. Nessie sa nad ránom zobudila, tak som si ju zobral a šiel jej dať napapkať. Bellu sme nechali spať.

 

Práve som stál s Nessie v obývačke a čakali sme na Bellu, ktorá bola v kúpeľni. Robila si totižto tehotenský test. Bol som rovnako nervózny ako ona. Nessie som mal v náručí.

„Kde je mamička?“ spýtala sa ma.

„Mamička je v kúpeľni, o chvíľu je tu, dobre?“ Pobozkal som ju na líčko.

„Dobre,“ povedala rozhodne a nahodila zamyslený výraz. Och, bola taká zlatá.

Vtom Bella vošla za nami do obývačky, tak veľmi som jej chcel teraz čítať myšlienky.

„Tak?“ spýtal som sa jej netrpezlivo.

Bella na mňa uprela svoje čokoládové oči a na tvári sa jej roztiahol zbožňujúci pohľad. „Budeme mať dieťatko,“ zvýskla a vrhla sa mi okolo krku. Nessie sa začala chichotať a naťahovala sa k mamičke.

 

 

 

Pohľad nikoho:

 

Teraz nastalo ešte šťastnejšie obdobie pre Bellu, Edwarda a ich malú dcérku. Bellino tehotenstvo prebiehalo rovnako ako u Nessie. Veľmi túžila po chlapcovi, ale Edwardovi to bolo na druhej strane jedno, chcel len zdravé dieťatko, ktorý bude vnášať do ich života ďalšiu radosť.

Nessie každým dňom viac a viac rástla. Jej múdrosť fascinovala všetkých a to nemala ešte ani dva roky.

Edward sa nad Belliným bruškom rozplýval rovnako ako pri jej prvom tehotenstve. Každú noc strávil s tvárou prilepenou na jej brušku, rozprával sa s dieťatkom a bozkával jej celé lono. Belline zmeny nálad boli späť, čo bolo ďalším dôvodom na Edwardovu radosť. Ale čo ešte viac potešilo Edwarda, boli jej hormóny. Cullenovci museli takmer každý deň strážiť malú Nessie, teda niežeby im to vadilo, pretože Bellina chuť na sex bola každým dňom väčšia. A Edward to veľmi rád  využil.

 

Prešlo už niekoľko mesiacov a Bellin termín bol neuveriteľne blízko. Vlastne už bol tu.

„Edward, je to tu,“ oznámila svojmu manželovi len tak, ktorý automaticky vyskočil na zem a panicky sa pozrel na Bellu.

Mal šťastie, že Carlisle prišiel dostatočne rýchlo, aby mohol odrodiť ich dieťatko prichádzajúce na svet. Tento pôrod bol totižto o niečo zložitejší ako u Nessie.

 

Bella zmučene oddychovala po ťažkom pôrode, Edward ju tu pevne objímal.

„Je to chlapček,“ oznámil im Carlisle. Podal im to malé škvŕňa a spustil sa plač. Plač Belly a ich malého Edwarda. Už teraz sa podobal na Edwarda. Na hlavičke mal svetlé vlásky a zelené oči.

O chvíľu pribehla za nimi aj malá Nessie, ktorá sa chcela pozrieť na svojho malého brata. Maličký bol o niečo živší ako Nessie a tiež hladnejší. Veľmi mu chutilo mamičkine mliečko a budil ju takmer každé tri hodiny v noci, lebo bol hladný. Nessie si ho veľmi rada obzerala. Dokonca k nemu raz podišla, keď spinkal na našej posteli a pohladil ho po líci. Bella sa Edwardovi vtedy rozvzlykala na ramene od šťastia.

 

 

Už ubehol rok od narodenia ich synčeka. Obaja s Nessie rýchlo rástli, ale Edwarda trápila ešte jedna vec, ale Bella ju hneď vyriešila. Trápila ho totižto Bellina premena. Chcela byť neustále s deťmi a odmietala, aby ju premenil. Ale neuveriteľne sa o ňu bál. Nechcel, aby sa jej čokoľvek stalo. Po dlhom presviedčaní, že už o tri dni uvidí deti, mu to dovolila, ale bála sa, že sa pri jej premene stane niečo dôležité. Bála sa, že zmešká niečo dôležité.

Tento deň bol pre oboch rozhodujúci. Edward bol síce pevne rozhodnutý, že Bellu premení a neublíži jej, ale predsa len sa trochu bál. Radšej požiadal Emmetta a Carlisla, aby boli pri tom. Edward ešte pobozkal svoju manželku a jazykom jej prešiel po tepne a následne sa jej zahryzol do mäkkej kože a vpustil jed, ktorý bol vstupom pre ich nekonečnú šťastnú existenciu.

Samozrejme, že to Edward dokázal, ale trpel aj tak. Trpel za svoju manželku, ktorá sa ničila tri dni v neuveriteľných bolestiach spôsobených premenou. Chcel cítiť všetku bolesť za ňu, aby ona nemusela trpieť. Bella kričala celé dni od bolesti, tak ju radšej zobrali k nim do domu v lese a s deťmi bola Esme a Rosalie, aby sa nebáli. Edward nechcel, aby ich deti počuli trápenie ich mamičky.

Bellina premena skončila po troch dňoch. Edward sedel vedľa nej a držal ju pevne za ruku, ktorá už nebola taká horúca ako inokedy, ale rovnakej teploty. Bella otvorila oči do nového sveta, života a všetko bolo pre ňu neuveriteľné. Ale ako prvého si všimla svojho manžela, ktorý ju hypnotizoval zbožňujúcim pohľadom. Pohladil ju po líci a opatrne pobozkal na pery. Vtedy ho Bella prekvapila, vrhla sa naňho a celú noc ostali v posteli a venovali sa svojim túžbam, ktoré sa Belle rozrástli. Vôbec neprahla po krvi, ale po Edwardovom tele.

Jej prvý lov jej išiel ako po masle. Najskôr bola zhrozená z toho, že má zabíjať zvieratá, ale sľub od Edwarda čo budú robiť v noci ju ihneď popohnal.

Bella chcela hneď ako prvé vidieť svoje deti, ktoré ju netrpezlivo čakali. Jej malé slniečka ju pevne objali a stále opakovali len mami. Bella s Edwardom sa šťastne smiali. Keď si len Bella predstavila svoj život pred pár rokmi a život teraz, bolo jej do plaču od radosti. Nechápala, čím si vyslúžila takéto šťastie a dokonalý život s úžasným manželom a milencom naraz a s krásnymi deťmi, ktoré boli plodmi ich neuveriteľne silnej a nádhernej lásky.

Ich večnosť bola plná lásky, radosti, šťastia. Ani jeden z tejto krásnej rodinky si nevedel predstaviť deň ani len bez jedného z nich. Bella sa síce obávala, že deti si budú chcieť žiť svoj vlastný život, čo sa aj stalo. Nessie sa zaľúbila do jedného upíra z Aljašky a Edward Junior do Kate, ich drahej rodinnej priateľky z klanu v Denali.

A Bella a Edward si mohli plnými dúškami užívať svoju večnosť. Čo myslíte, kde strávili väčšinu času?

 

 


 

 

Tak, všetkému je vždy koniec rovnako ako tejto poviedky. Bola to moja prvá poviedka a ja som ju veľmi rada písala. Neuveriteľne Vám všetkým ďakujem, že ste ma povzbudzovali vo svojich komentoch a mne to prinášalo chuť do písania. A ešte by som chcela veľmi poďakovať Nessienke, ktorá sa musela trápiť s opravovaním mojich večných chýb, dúfam, že som sa trochu zlepšila. Takže ešte raz vám strašne ďakujem. Ale, samozrejme, že ešte nie je koniec. Budem určite pokračovať v ďalších poviedkach.

39. kapitola - Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - Epilóg:

 1 2 3   Další »
22.08.2013 [21:41]

SusannaMartin Emoticon Emoticon

22. SimaRCullen
06.07.2013 [18:08]

Nadherne!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. kate
15.05.2012 [18:53]

Na to že je to tvoje prvotina, tak ti grtulujem! Přečetla jsem to během chvilky, sice pár chybiček ale jinak super Emoticon Emoticon Emoticon

20. kate
15.05.2012 [18:53]

Na to že je to tvoje prvotina, tak ti grtulujem! Přečetla jsem to během chvilky, sice pár chybiček ale jinak super Emoticon Emoticon Emoticon

19. cornelka6
23.02.2012 [19:00]

úžasná povídka...má sice svoje mouchy ale to je jasné když je tvoje první... Emoticon Emoticon Emoticon i tak je skvělá!!!a orginální v mnoha věcech Emoticon Emoticon Emoticon

18. JanaZ
12.02.2012 [22:28]

JanaZkrásná povídka
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. majjjuska
25.01.2012 [18:42]

Krasna povidka....doslova jsem ji hltala :) Opravdu moooooc se ti povedla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [0:30]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Funny1
16.12.2011 [19:57]

Funny1První tvoje skvělá povídka. Konec se ti moc povedl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Lucie7
28.11.2011 [18:27]

Lucie7tuhle povídku jsem teď četla jedním dechem. Je úplně úžasná. Přeju ti hodně štěstí do dalších povídek.

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!