Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit nového dne, díl 6.

n.w.5


Úsvit nového dne, díl 6.Tak jsem se rozhodla, že sem dám další kapitolu. Slíbila jsem krapet napětí, máte ho mít. V tomhle díle se Edward jde omluvit Alici za jeho vystoupení. Najednou se stane něco nečekaného. Čeho se Edward bude muset vzdát, aby zachránil Samanthu? Je to trochu kratší, omlouvám se, nenašla jsem lepší zbůsob, jak to zakončit. Příští kapitolka bude z pohledu Samanthy.

6

Edward

 

Byl večer, asi devět hodin. Otevřel jsem dveře od domu. Vešel jsem a zaposlouchal se do zvuků. Všude bylo ticho. Carlisle si v pracovně četl a Emmett se díval na televizi. Jinak úplné ticho. Našel jsem Aliciny myšlenky. Chtěla udělat přesně to co já. Seděla v kuchyni a přemýšlela. Ani si nevšimla, že jsem tady.

Lidským tempem jsem za ní přišel. „Alice?“

Trhla sebou. „Edwarde, já se ti chci omluvit, to ode mě nebylo fér…“

Zarazil jsem ji. Já jsem se měl omlouvat, ne ona. „Počkej. Já vím, žes to myslela dobře. Promiň, ujely mi nervy, neměl jsem na tebe křičet. Omlouvám se ti a slibuju, že se to příště pokusím zmírnit,“ usmál jsem se na ni.

Oplatila mi úsměv, „Já vím, že to nebylo myšlený zle. Taky jsem ujela. Jasper se mnou nemluví…“ zatvářila se tak nešťastně, že by se i pes rozbrečel, kdyby jí viděl.

„Neboj, já s Jasperem promluvím,“ mrkl jsem na ni. Oba jsme věděli, že je hádka pryč.

Právě jsem se chtěl otočit a jít za Jasperem, když Alice zalapala po dechu. Viděl jsem přes její myšlenky to, co ona.

Samantha se šla s jejím psem na procházku. Bohužel kolem lesa, kudy měl přijít jeden upír. Očekávali jsme ho už pár dní. Pes jí vběhl do lesa. Samantha se ho pokusila přivolat, ale marně. Vešla do lesa a –

„On jí zabije!“ vykřikla Alice.

Ne! Proč musel přijít zrovna teď?! Vyrazil jsem ze dveří.

„Počkej, někdo tě uvidí!!“ volala za mnou Alice, ale já ji neposlouchal a běžel jsem kolem města k tomu lesu, kde má Samantha být.

„Samantho!“ zavolal jsem, když jsem doběhl k lesu. Vletěl jsem tam a během vteřiny jsem ji našel. „Samantho…“ vydechl jsem úlevou.

Srdce jí vynechalo pár úderů a potom se jí rozbušilo dvakrát rychleji. V očích se jí objevil strach.

„C-co tu děláš?!“

Ne, co jsem to udělal? Ona mě viděla! Teda spíš neviděla. „Samantho… já ti to vysvětlim až jindy. Musíš okamžitě domů!“

„Proč?“ nechápala.

„Protože… protože prostě proto!“

Uslyšel jsem myšlenky toho upíra. Už je blízko. To nedovolím.

„Já… to nechápu. Jak ses tady vzal?“

Měl jsem sto chutí začít na ní křičet a všechno jí říct. „To je jedno, jak jsem se tu vzal,“ udržel jsem klidný hlas. „Ale ty teď musíš zmizet z tohohle lesa. Nebo se ti něco stane…“

„Edwarde, já tě nechápu…!“ bála se čím dál víc.

Jemně jsem ji vzal za ruku a táhl ji ven.

Vzpouzela se. „Co Sally! Utekla mi do lesa!“

Sakra, blbej pes! „Zavři oči,“ řekl jsem jí a když je zavřela, doběhl jsem pro toho hloupého psa. Než se nadála, bal jsem zpátky. V jedné ruce jsem držel Sally, který sebou neskutečně škubala a drzhou rukou jsem táhl Samanthu z lesa.

Najednou Sally ještě víc zpanikařila a vyklouzla z mého nedostatečného sevření. Ztuhnul jsem. Ten upír právě zachytil pachy. Má žízeň.

Co mám dělat? Přece jí nemůžu odnést, viděla by toho příliš…!

Za námi se ozvalo vrčení. Sakra.

Bleskově jsem se otočil a strčil jsem Samanthu za sebe. Přede mnou stál vysoký muž. Měl dlouhé hnědé vlasy a černé oči s náznakem rudé u okrajů panenek. Stál tam jako kámen, s vyceněnými zuby, vrčel na nás. Stoupl jsem si do obranné pozice a doufal jsem, že ho dokážu zabavit aspoň na tak dlouho, aby stihla Samantha utéct mezi lidi. Byl silnější, to jsem viděl. A hodlal bojovat, to jsem slyšel.

Samantha za mnou stála jako přimrazená. Nechápala co se děje.

„Počkej chvilku,“ promluvil jsem na toho upíra.

Zaraženě se na mě podíval. Ještě nezažil, aby s ním někdo mluvil, když se snaží zaútočit.

„Můžeme si promluvit,“ navrhl jsem co nejpřátelštěji.

„O čem?“ zavrčel.

„Mám tady rodinu. Je nás dohromady sedm.“

Při tom ztuhnul. Potom nabral ztracenou rovnováhu: „No a co já s tim?“

„Jsme v přesile,“ konstatoval jsem.

Zavětřil. „Nejsou tady,“ konstatoval.

A jsme v háji. Ale já nedovolím, aby jí něco udělal. Budu  bojovat do poslední chvíle.

Zlověstně se usmál a přikrčil se ke skoku.

Udělal jsem to samé.

Zavrčel a vyskočil.

Odrazil jsem ho stranou od Samanthy, aby jsme jí neublížili.

Ta zaječela.

Plně jsem se soustředil na boj, takže jsem si ani nevšiml dalších přibližujících se myšlenek.

„Edwarde!“ zakřičel známý hlas.

Alice. Rosalie. Emmett. Carlisle. Esme. Jasper. Pocítil jsem úlevu. S jejich pomocí jsem ho roztrhal.

Otočil jsem se zpátky. „Alice, děkuju,“ řekl jsem jí vděčně.

„Rádo se stalo. Přece nenechám roztrhat vlastního bratra, ne? Zvlášť po tom, co jsme se usmířili.“

„No ono to s tim vlastním bratrem nebude tak horký,“ odpověděl jsem jí.

A potom jsem sebral všechnu svojí odvahu a podíval jsem se na Samanthu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit nového dne, díl 6.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!