Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit 41. část

Edward a Bella


Úsvit 41. částAhojky, tady je další část úsvitu. Dnes je tu večer a nos strávená s Alicí z pohledu Jaspera. Looca

  Jasperův pohled:

 

Zaplatili jsme vstupné a šli dovnitř. Vyhlédli jsme si jeden stůl úplně vzadu. Cestou ke stolu jsme narazili na skupinku opilých kluků, kteří vyzvali naše lásky k tanci, ony samozřejmě odmítly, ale oni si prostě nedali pokoj. Přitiskl jsem k sobě Alici a dal jim najevo, že Alice patří mně. Ale oni na to stejně nabrali ohled, pořád chtěli. Cítil jsem z nich touhu si s našimi láskami užít. Začal jsem docela pěnit, Alice si toho všimla a začala mě tlačit ke stolu. Její dotek mě uklidňoval, proto jsem se nechal odvést ke stolu. Chvilku jsme si tam nezávazně povídali, ale potom Rose vytáhla holky tancovat, takže jsme zůstali sami u stolu.

„Ty, Lucasi, jak to máte vlastně s Lily? Chodíte spolu nebo máte něco víc?“ zeptal se zvědavě Emmett.

„Dneska jsme se zasnoubili a svatbu budeme mít za dva měsíce,“ odpověděl mu Lucas s úsměvem. Emmett obdivně písknul, ale upřímně mu pogratuloval stejně jako Edward. Potom už jsme jen mlčky pozorovali naše lásky, jak se vlní v rytmu písničky. O pomalé písničce si chtěly jít sednout, ale já jsem vyzval Alici k tanci. Vypadala docela překvapeně, ale neodmítla mě. Přešli jsme na parket a já jsem ji objal kolem pasu. Alice mi položila ruce na hruď, po chvilce si tam položila i svou hlavu. Sklonil jsem se a zabořil svůj obličej do jejích vlasů. Vdechoval jsem její vůni, která přebíjela pach lidské krve. Mohl jsem si tento tanec normálně užít. Alice poznala, že jsem dosti skrčený a chtěla se nějak posunout, abych se mohl zase narovnat. Ale já jsem ji nenechal, v této póze jsme protančili celou písničku. Když skončila, políbil jsem ji do vlasů a pustil, protože se jí už dožadovaly holky. Šel jsem si sednout k našemu stolu, kam už přicházeli i bratři.

„Tak co, jak to zvládáš?“ zeptal jsem se Lucase, když jsme usedli ke stolu.

„Moc ne, nešel bys se mnou na čerstvý vzduch?“ zavrtěl hlavou. Přikývl jsem mu a vyšli jsme z klubu. Vedle klubu se rozléhal velký park. S Lucasem jsme se tam šli projít, Lucas už nad sebou získával sebekontrolu a já také, i když jsem na tom byl podstatně lépe než on.

O půl hodiny jsme se už společně vraceli do klubu, při vstupu jsem očima vyhledal svou lásku. Tančila uprostřed parketu s ostatními. Naznačil jsem Lucasovi, že jdu za Alicí a on se rozešel k našemu stolu. Já jsem se mezitím prodíral davem a snažil se dostat ke své lásce. Když jsem byl u ní, jemně jsem ji chytil za boky, ucítila, že jsem to já a pohodlně se o mě opřela. Sklonil jsem se k ní a ona spojila své ruce za mým krkem, ale pořád byla ke mně otočená zády. Zastrčil jsem své ruce do jejích kapes od džínů, společně jsme se trochu přikrčili v kolenou a začali jsme se vlnit do rytmu. Užívali jsme si tohoto okamžiku, bylo to, jako by nikdo kromě nás neexistoval. Po chvilce jsem si ale všimnul, že stejný nápad jsem neměl jen já ale i Edward. Tančil tu s Bellou, která byla velice šťastná. Postupně se k nám přidali i Emmett s Lucasem. Tančili jsme na rychlé písničky jak v párech tak všichni dohromady.

Asi po dvou rychlých písničkách přišla na řadu jedna pomalá. Alici jsem si jen otočil, aby dal ke mně čelem, a tančili jsme spolu dál. Hned na začátku písně jsem ucítil spalující vášeň, hned mi bylo jasné, kdo byl jejím zdrojem, Rosalie a Emmett. Stáli na parketu a vášnivě se líbali. Začal jsem se radši soustředit na pocity své lásky a hned to bylo lepší. V polovině písničky jsem se ke své lásky sklonil a zašeptal jsem jí: „Miluji tě.“

Potom jsem ji krátce políbil, sice to byl krátký polibek, ale dal jsem do něj všechnu lásku, kterou jsem k ní cítil. Ona to věděla, a proto mi polibek stejně opětovala. Po chvilce jsem se od ní odtrhl a ona se rozhlédla po ostatních párech. Nikdo si nás moc nevšiml, tedy až na Lily a Lucase, protože se Lily na Alici potutelně usmála. Alice se hned zastyděla a zabořila mi obličej do hrudi. Zasmál jsem se, protože jakmile se Alice otočila Lucas políbil Lily.

„Teď se na ně podívej,“ řekl jsem tiše Alici, která se hned na mou sestřičku a jejího snoubence podívala. Společně jsme se podívali i po ostatních sourozencích, všichni dělali to samé.

„Stejně nejsme jediní, kdo projevují svou lásku tady,“ řekl jsem jí nakonec. Po skončení písničky jsme si šli všichni sednout, bylo na nás vidět, že chceme asi dělat něco úplně jiného, tedy hlavně Emmett s Rose. Posadili jsme se u našeho stolu a Emmett se nás hned zeptal.

„Tak co, jak jste si užili tuhle písničku?“ Zasmál se.

„No my dobře, ale vy jste s Rosalií vypadali, jako byste se chtěli navzájem vcucnout,“ oplatil jsem mu stejným tónem, Rosalie se na mě s vražedným pohledem podívala.

„Hele, ty moc nemluv, já jsem vás moc dobře viděl, jak se cucáte, myslím, že to bylo mnohem horší, vypadalo to, že se neudržíte a vrhnete se po sobě.“ Emmett chtěl použít vlastní vášeň proti nám, ale já jsem mu to oplatil.

„No nemyslím, že bychom ale tu způsobili spoušť jako vy v těch barácích, které vám postavila Esme.“ Pokrčil jsem nevinně rameny. Emmett vypadal, že za chvíli zrudne vzteky. No myslím, že k tomu daleko neměl.

„O jakých barácích to mluvíte?“ zapojila se hned do debaty Lily.

„Esme jim postavila několik domů, ale všechny se jim podařilo zbourat,“ vysvětlil jí Edward. Lily vypadala, jako by se měla za chvilku rozbrečet smíchy. Já jsem se už musel smát Emmettovu výrazu, Lucas s Edwardem se ke mně hned přidali, potom hned Alice s Bellou a Rose.

„No počkej doma,“ zamumlal si Emmett pro sebe. Toho se hned chytila Rose a zeptala se ho nevinně: „Co má Jasper čekat doma? Já myslela, že dnes půjdeme ven, ale jestli si chceš něco vyřídit s Jasperem, já ti v tom bránit nebudu, ale pak už nezbude čas na náš noční výlet,“ řekla mu svůdně.

„Ne nic, zlatíčko, samozřejmě, že náš výlet platí,“ odpověděl jí hned Emmett. Uchechtl jsem se, Emmett se na mě vražedně podíval, ale mlčel. Lucas s Edwardem se mu ale začali smát v reakci na jeho myšlenky. Po chvilce se Emmett vrátil do normálu a sršel vtipem jako vždy. Dělal si z nás srandu, ale my jsme si z toho nic nedělali. Asi po půl hodině jsme se zvedli a odešli jsme. Cestou domů jsem se opět bavil s Lucasem o naší minulosti. Pro nás toto téma nebude nikdy asi tabu. Doma se všichni rozutekli, já a Alice jsme zatím jediní zůstali v domě, tedy pokud nepočítám Carlisla a Esme, kteří se už oddávali sami sobě u sebe v ložnici.

„Nepůjdeme také někam?“ zeptala se mě Alice, hned jak všichni odešli.

„Mohli bychom. A kam se ti chce? Na naše místo nebo na mé?“ Přikývl jsem.

„Na tvém místě se mi líbí víc než na našem společném, nevím proč,“ usmála se na mě, já jsem jí úsměv oplatil a šel rychle pro deku, abychom tam nemuseli sedět na zemi. Podal jsem Alici deku a vzal ji do náruče. Alice začala samozřejmě protestovat, ale když viděla, že ji nemíním pustit, začala s ignorací. Věděl jsem, že to jen hraje, ale stejně mi to přišlo vtipné, protože tohle moc často nedělala. Na svém místě jsem ji postavil na zem a vzal si od ní deku, kterou jsem rozložil na zem. Přešel jsem k Alici, která se na mě dívala s hranou zlostí, ale já jsem z ní cítil potlačovanou touhu, vzal jsem já za ruce a přitáhl si jí blíže. Podívala se mi do očí s hraným nezájmem, ale já jsem si toho nevšímal, sklonil jsem se a políbil ji na krk. Cítil jsem, že se musela hodně držet, aby mi nepodlehla. Vytrhla se mi a otočila se ke mně zády. Musel jsem se tiše zasmát, byla tak roztomilá, když se zlobila. Jemně jsem ji objal kolem pasu a zašeptal jí do ucha.

„Lásko, no tak nebuď na mě naštvaná,“ zašeptal jsem jí a znovu ji políbil na její hedvábný krček. Tentokrát jsem ji líbal déle. Když už mi skoro podlehla, nechal jsem toho. Měl jsem ji v hrsti už dávno, ale chtěl jsem si ji „usmířit“.

„Pořád jsi na mě naštvaná?“ zeptal jsem se jí a do tónu svého hlasu jsem dal všechnu svou lásku. Alice se musela hodně ovládat, aby mi nepodlehla. Nechtěla mi ještě podlehnout. Ale zmohla se jen na přikývnutí.

„Omlouvám se za to, že jsem tě naštval,“ zašeptal jsem jí do ouška, které jsem potom políbil, rty jsem jí sjel přes čelist až na krk, tam jsem ji začal znovu líbat. Cítil jsem z ní touhu, kterou přestávala potlačovat a začínala mi podléhat. Jemně jsem jí shrnul ramínko z jejího ramene a začal jsem jí přejíždět rty od krku až k ramenu a zpátky. Alice naklonila hlavu na stranu, abych měl lepší přístup k jejímu krku. Cítil jsem z ní, jak mi podlehla a užívala si to. Sjel jsem rukama ke konci jejího tílka a pomalu jí ho začal sundávat. Dala ruce nahoru a já jí ho sundal úplně. Otočila se na mě, rukama mi zajela pod sako a sundala mi ho. Políbil jsem ji a ona mi zajela pod tričko. Začala mě hladit po břišních svalech. Po chvilce mi sundala tričko, na nic jsem už nečekal, vzal ji do náruče a položil na deku. Lehnul jsem si vedle ní a pomalu jí rozepnul pásek. Nechtěla být pozadu, a tak mi sundala kalhoty, jenže já si hrál ještě chvilku s jejím páskem.

Po chvilce jsem jí je sundal a já si na ni lehnul. Odhrnula mi vlasy z obličeje, aby mi viděla do očí. Políbil jsem ji na tvář a polibky se dostával přes krk na dekolt. Rukou jsem zabloudil k rozepínání její podprsenky, rozepnul jsem jí ji a pak ji někam odhodil. Sundal jsem jí i poslední oblečení a ona mě také.

Podíval jsem se jí do očí, jestli to opravdu chce. Zvedla hlavu a políbila mě, tím mi dala souhlas, že mohu pokračovat. Opatrně jsem do ní proniknul. Prohnula se jako luk, začal jsem se v ní pohybovat. Několikrát jsem slyšel, jak vzdychá mé jméno. Netvor ve mně vrněl slastí.

Po chvilce jsem cítil, jak to ve mně vybouchlo. Zrychleně jsme oddechovali, lehnul jsem si vedle ní a ona se ke mně přitiskla.

 

Alicin a Jasperův pohled:

 

Po tak dlouhé době jsme byli jen my dva sami, byl to jako útěk do ráje, odkud se nedá odejít. Už nikdy nebudeme sami, jsme nyní jako jedno tělo a jedna duše.

 

 

 

 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit 41. část:

 1
3. Olga
06.06.2012 [19:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.06.2012 [18:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.06.2012 [18:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!