Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit 40. část

lol


Úsvit 40. částAhoj, nevím, jestli si mě ještě pamatujete, ale konečně jsem se dokopala, abych napsala kousek kapitolky, dnes bude jen z pohledu Alice, protože je hodně dlouhá. Zažije s rodinou hezký večer na diskotéce a stráví noc s Jasperem. Looca

Alicin pohled:

 

Zaplatili jsme vstup a šli si najít nějaký volný stůl. Měli jsme štěstí, protože byl jeden volný úplně vzadu. Cestou po nás všichni koukali, ale my jsme si toho vůbec nevšímali. Lucas s Jasperem skoro vůbec nedýchali, bylo mi jich líto. Cestou nás ale zastavila nějaká partička šesti kluků, kteří nás vyzvali k tanci, odmítly jsme, ale oni si nedali pokoj, hned nato se do toho zapojili i kluci. Jasper si mě přitáhl více k tělu a dal tím jasně najevo, že patřím k němu. Ty kluky to ale neodradilo, pořád se nás snažili dostat. Jasper už začínal pěnit, ale nejen on. Všichni už byli z těch kluků na nervy. Zatlačila jsem do Jaspera a odtlačila ho ke stolu. Posadili jsme se tam a povídali si. Po chvilce nás Rose vytáhla na parket. Tančila jsem já, Bella, Lily a Rose. Byla rychlá písnička a my jsme se pohybovaly v rytmu písničky, všechny jsme si to užívaly. Když byla pomalá písnička, chtěla jsem si jít sednout, ale Jasper mě vyzval k tanci. Jeho rozhodnutí mne překvapilo, protože on to moc často nedělal. Přešli jsme na parket. Jasper mě objal kolem pasu a já mu položila ruce na hruď, protože jsem nikam moc nedosáhla. Potom jsem zabořila obličej do jeho hrudi a užívala si tanec. Pomalu jsme kroužili po parketu, Jasper měl zabořenou hlavu v mých vlasech. Musel se hodně krčit, chudáček můj. Chtěla jsem se nějak posunout, aby nemusel být tak skrčený, ale on mi nedovolil se pohnout ani o píď. Když skončila písnička, pustil mě, ale před tím, než to udělal, políbil mě do vlasů. Holky mě zase vzaly mezi sebe, protože se zase rozjela rychlá písnička. Tančily jsme už asi půl hodiny, když mě chytily za boky dvě ruce, poznala jsem Jaspera, který se ke mně skrčil, a já jsem spojila ruce vzadu na jeho krku. Jeho ruce jsem měla zastrčené v předních kapsách. Trochu jsme se přikrčili v kolenou a začali jsme se společně vlnit v rytmu hudby. Bella také tančila s Edwardem, který ji držel kolem pasu, a ona měla ruce položené na jeho rukách. Společně se také pohybovali v rytmu písničky. Brzy se k nám připojili i Emmett s Lucasem. Tančili jsme společně a zároveň po párech. Asi po dvou rychlých písničkách začala opět pomalá. Jasper si mě jen otočil a tančili jsme dál. Nemohla jsem uvěřit, že je se mnou na parketu. Vždy, když jsem byli v nějakém klubu, jen seděl u stolu a nezapojoval se. A nyní jsme spolu už tančili nejméně pět písniček.

Užívala jsem si tento večer jako nikdy. Asi v půlce písničky se ke mně sklonil a zašeptal mi dvě nádherná slova: „Miluji tě.“

Potom mě krátce políbil na rty, byl to sice krátký polibek, ale bylo v něm tolik lásky, že to ani nebylo možné. Po polibku jsem se podívala na naše zbylé páry. Edward s Bellou spolu tančili a nevšímali si nás. Měli natisklá čela na sobě a tiše si povídali slova lásky. Rosalie s Emmettem jen stáli na parketu a vášnivě se líbali. Lily s Lucasem kroužili po parketu a usmívali se, když Lily zaznamenala můj pohled, usmála se na mě. Bylo mi jasné, že jedině ona a Lucas zaznamenali náš polibek. Rychle jsem schovala obličej do Jasperovy hrudi. Jasper se zasmál a nadzvedl mi obličej.

„Teď se na ně podívej,“ řekl mi. Podívala jsem se na Lily a Lucase. Oni dva se teď líbali.

„Stejně nejsme jediní, kdo projevují svou lásku tady,“ pokynul mi ještě, abych se podívala na Edwarda s Bellou, kteří se také líbali, a Emmetta s Rose. Ti dva se ještě pořád líbali a nevypadali, že chtějí přestat. Podívala jsem se na Lily a Lucase, kteří už si zase jen dívali do očí. Lily zaznamenala můj pohled a já jsem na ni mrkla. Vypadala, jako kdyby chtěla zrudnout. Lucas se jen uvolněně zasmál a přitiskl ji k sobě. Po skončení písničky jsme si šli všichni sednout.

„Tak co, jak jste si užili tuhle písničku?“ zeptal se potutleně Emmett.

„No my dobře, ale vy jste s Rosalií vypadali, jako byste se chtěli navzájem vcucnout,“ odpověděl mu Jasper.

„Hele, ty moc nemluv, já jsem vás moc dobře viděl, jak se cucáte, myslím, že to bylo mnohem horší, vypadalo to, že se neudržíte a vrhnete se po sobě,“ odpověděl mu Emm.

„No, nemyslím, že bychom tu ale způsobili spoušť jako vy v těch barácích, které vám postavila Esme,“ řekl mu Jasper s úsměvem.

„O jakých barácích to mluvíte?“ zeptala se zvědavě Lily.

„Esme jim postavila několik domů, ale všechny se jim podařilo zbourat,“ odpověděl jí Edward. Lily vypadala, jako by chtěla vybuchnout smíchy, Lucas to nevydržel a začal se smát, protože Emmettův výraz byl k nezaplacení.

„No počkej doma,“ brblal si pod vousy Emmett.

„Co má Jasper čekat doma? Já myslela, že dnes půjdeme ven, ale jestli si chceš něco vyřídit s Jasperem, já ti v tom bránit nebudu, ale pak už nezbude čas na náš noční výlet,“ řekla mu nenuceně Rosalie.

„Ne, nic, zlatíčko, samozřejmě, že náš výlet platí,“ řekl jí hned Emmett. Já už jsem nedokázala v sobě potlačovat ten smích a začala jsem se smát. Lily se ke mně hned přidala. Potom už to šlo postupně, Jasper s Lucasem, Bella s Edwardem a Rose. Emmett se tvářil uraženě. Ale vydrželo mu to jen pět minut. Potom si z nás zase dělal srandu. Lucas a Edward se bavili i jeho myšlenkami, ale myslím, že i Jasper se také tak bavil. Já jsem se bavila s holkami o módě. Plánovaly jsme znovu společné nákupy. Belle se moc nechtělo, ale po chvilce jsme ji přemluvily.

O půlnoci jsme se zvedli a odjeli jsme domů, ty dvě hodiny nám bohatě stačily. Cestou domů jsme byli většinou tiše, ale občas jsme prohodili pár vět. Tedy já a Lily. Lucas s Jasperem si povídali celou cestu, ale v mysli.

Doma se všichni rozutekli. Bella s Edwardem šli do svého domečku, který jim postavila Esme, když jsme se sem přistěhovali. Rose a Emmett běželi k jezeru a Lily s Lucasem odešli někam do kanadských lesů.

„Nepůjdeme také někam?“ zeptala jsem se Jaspera, když jsme osaměli.

„Mohli bychom. A kam se ti chce? Na naše místo, nebo na mé?“ zeptal se mě něžně.

„Na tvém místě se mi líbí víc než na našem společném, nevím proč,“ odpověděla jsem mu. Jasper se usmál a zaběhl pro něco do domu. Když přišel znovu za mnou, nesl deku přehozenou přes rameno. Podal mi ji a já jsem vůbec nechápala proč. Ale potom se mi dostalo vysvětlení. Vzal mě do náruče a rozběhl se. Začala jsem protestovat a snažila se z něj slézt, ale on mě nenechal. S neustálými námitkami mě prostě donesl na jeho oblíbené místo, kde mě konečně položil na zem, a vzal si ode mě deku. Mlčky jsem pozorovala, jak ji dává na zem. Zapřísáhla jsem se, že si budu hrát na naštvanou. Jasper to poznal a tiše se zasmál. Přešel ke mně a vzal mě za ruce. S hraným nezájmem jsem se od něj odvrátila, Jasper si mě ale s úsměvem přitáhl a políbil mě na krk. Musela jsem se hodně držet, abych nezačala zrychleně oddechovat, protože pak by poznal, že mě má v hrsti. Vytrhla jsem mu ruce z jeho sevření a otočila se k němu zády, ale bylo mi to houby platné, protože se ke mně přitiskl zezadu. Objal mě kolem pasu a zašeptal mi do ucha:

„Lásko, no tak, nebuď na mě naštvaná,“ potom mě znovu políbil na krk, tentokrát déle. Myslela jsem, že to nevydržím. Užuž jsem mu začínala podléhat, ale on toho naštěstí nechal.

„Pořád jsi na mě naštvaná?“ zeptal se něžným hlasem, který byl plný lásky. Při tomto tónu jsem se také musela hodně držet. Jasper prostě věděl, jak si mě usmířit, ale nespěchal na to. Vypadalo to, že ho náramně baví si mě usmiřovat. Přikývla jsem mu na položenou otázku a dál si hrála na naštvanou.

„Omlouvám se za to, že jsem tě naštval.“ Políbil mě na ucho a potom mi sjel rty přes čelist na krk, kde se přisál, a začal mě tam něžně líbat. Slastně jsem zavřela oči a užívala si jeho rty na svém krku. Podléhala jsem mu, ale zatím jsem mu to nechtěla dát najevo. Jemně mi shrnul ramínko od tílka z ramene a začal mi rty přejíždět od krku k ramenu a zpátky. Už nemělo cenu hrát si na naštvanou, protože už nám bylo oběma jasné, že jsem dokonale v jeho moci. Naklonila jsem hlavu na stranu a užívala jsem si doteku jeho rtů. Oběma bylo jasné, co chceme. Rukama mi sjel ke konci tílka a začal mi ho pomalu sundávat. Dala jsem ruce nahoru, abych mu to usnadnila. Když jsem měla tílko dole, otočila jsem se k němu čelem. Jasper se ke mně sklonil a políbil mě. Zajela jsem mu rukama pod sako a shrnula mu ho z ramen a následně z rukou. Potom jsem se dotkla jeho břišních svalů přes tričko. Chvilku jsem ho tam hladila a pak mu sundala tričko. Vzal mě do náruče a položil na deku. Jasper se opíral o loket, přitom mě líbal a rozepínal mi pásek od kalhot. Ani já jsem nebyla pozadu. Pomalu jsem mu sundávala kalhoty a po chvilce ležel vedle mě jen ve spodním prádle. Jasper si ještě chvilku hrál s mým páskem, než ho úplně rozepnul. Kalhoty jsem měla dole hned, leželi jsme vedle sebe jen ve spodním prádle. Jasper si na mě něžně lehl, ale opíral se o lokty, aby na mně neležel úplně. Chvilinku jsme si dívali do očí. Jeho neposedné vlasy mu padaly do obličeje, odhrnula jsem mu je, abych se mu mohla podívat lépe do těch jeho krásných očí. Díval se na mě s touhou, která mě spalovala stejně jako jeho. Sklonil hlavu a začal mi slíbávat tvář, potom pokračoval přes čelist, bradu a krk až k mému dekoltu. Tam se mi přisál a začal mě tam líbat. Trochu si mě nadzvedl a jeho jedna ruka zabloudila k zapínání mé podprsenky. V rychlosti mi ji rozepnul a o pár vteřin později se už válela někdy vedle naší deky. Potom mi pomalu sundal mé poslední oblečení a já jsem pod ním ležela nahá. Rukama jsem zabloudila k jeho poslednímu kousku oblečení a pomalu mu ho sundala. Když na mně znovu ležel, zadíval se mi do očí, jako by se chtěl ujistit, že to opravdu chci. Položila jsem mu ruku na tvář, trochu jsem přizvedla hlavu a políbila ho. Začal mi hned polibek opětovat. Chvilku jsme se jen líbali, ale potom do mě začal pronikat. Stali jsme se jedním tělem, začal mě líbat naléhavěji a rozpohyboval naše spojená těla. Několikrát jsem slyšela svůj vlastní hlas, jak vzdychá jeho jméno. Nevěděla jsem, kde on končí a kde začínám já. Sebenepatrnější dotek měl takovou váhu, že jsme ho cítili všude.

Nedokážu více popsat, jak jsem se cítila, protože na to nejsou slova.

Když bylo po všem, jen jsme leželi k sobě natisklí a užívali si jeden druhého. Vím, že ani jeden na tuto noc nezapomene.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit 40. část:

 1
2. mikaela
23.05.2012 [21:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2012 [17:25]

NeyimissČlánek ti bohužel vracím. Do perexu si alespoň jednou větou napiš, o čem kapitola je.
Také do příslušné kolonky doplň odkaz na minulou kapitolu

Až to budeš mít, zaškrtni "Článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!