Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » U Osamelého kojota - 6. kapitola (Nepriateľ medzi priateľmi)

?


U Osamelého kojota - 6. kapitola (Nepriateľ medzi priateľmi) Spoločná minulosť?

 

„Zabijem ťa,“ zavrčala som mu do tváre, jednou rukou zvierajúc jeho krk a druhou namierenou na jeho brucho s ostrou čepeľou 12centimetrového noža.  Pred pár desaťročiami som si ho dala vyrobiť zo špeciálneho materiálu,  ktorý by mal zaručiť hladký prienik tvrdou štruktúrou upírieho tela. Už viackrát sa mi naskytla možnosť vyskúšať ho a nikdy ma nesklamal.

„Bella!“ začula som za sebou výkrik, no ignorovala som ho. Nikto a nič mi nezabráni zabiť upíra pod mojimi rukami. Príliš dlho som čakala na tento moment, aby som sa ho tak jednoducho vzdala.

„Isabella!“ Edward mi zavrčal do ucha, cítila som ako ma zviera viacero párov rúk, ale tak zúfalo som potrebovala dokončiť to, čo som začala. Lewis sa pod mojimi rukami ani nehýbal, sledoval ma karmínovými očami, v ktorých nebola ani stopa po divokosti, boli úplne prázdne, akoby čakal presne na tento okamih.

„Dokonči to,“ zachrapčal ako som ho dusila a v tvári mal dúfajúci výraz, chcel, aby som ho zabila. Prekvapene som uvoľnila zovretie na jeho krku a nechala sa odvliecť od neho silnými rukami, ktoré ma držali okolo pása a na ramenách. Zmätene som zamrkala a poobzerala sa okolo seba.

Edward ma držal okolo pása a šokovane ma sledoval. Rayen mal svalnaté ruky obmotané okolo mojich ramien a tiež vyzeral byť prekvapený, buď mojou reakciou, alebo silou.

„Prečo si prestala?“ Lewis sa postavil zo zeme a zmätene skúmal, ako som ochabnuto visela v mužských rukách.

„Chcel si, aby som ťa zabila,“ zavrtela som hlavou v tichom úžase. „Prečo?“

„Už päťdesiat rokov na to čakám,“ hlas mal tichý ale hrubý.

„Prečo?“ stále som nechápala.

„Už nebudeš nikoho zabíjať?“ opýtal sa ma Rayen a opatrne povoľoval svoje zovretie. Len som pomaly prikývla.

„Si si istá?“ chcel vedieť Edward s rukami okolo môjho pása a sledoval ostrú čepeľ v mojich rukách.

„Hej,“ šepla som a zastrčila čepeľ pod tričko do puzdra na chrbte. Rayen aj Edward ma pustili a opatrne odstúpili.

„Odkiaľ sa poznáte?“ Grayson sa postavil medzi mňa a Lewisa, akoby chcel zabrániť ďalším problémom. Pochybujem, že s jeho útlou postavou by sa mu to podarilo.

„Zabil som jej dieťa,“ povedal Lewis s trpkým podtónom a ja som sklonila hlavu k zemi. Znovu som mala neodolateľnú chuť po ňom skočiť, no zaťala som ruky do pästí a odolala pokušeniu.

„Dieťa?“ opýtal sa Grayson s Rayenom zároveň, keď sa Edward na mňa prekvapene otočil s otázkou: „Lewis?“

Iba som mlčky prikývla a odšuchtala sa ku gauču, kde som sa zvalila. Edward chvíľu naštvane sledoval Lewisa, no potom pokrútil hlavou a pridal sa ku mne.

„Si v poriadku?“ opýtal sa  ma a jednou rukou ma objal okolo ramien. Striasla som jeho ruku a prikývla.

„Nevedel si, že je z kráľovskej gardy?“

„Z gardy?“ vydýchol a otočil sa na gauči na Lewisa. Ten sa tváril, že by bol najradšej, keby som ho pred chvíľou zabila.

„Odišiel som od nich hneď potom,“ povedal na svoju obhajobu a prišiel si kľaknúť predo mňa.

„Odíď odo mňa,“ zavrčala som, no on moju žiadosť ignoroval a chytil moje dlane do svojich.

„Tak ma to mrzí,“ šepkal dokola a pritisol si moje dlane na tvár. V očiach sa mu zaleskli krvavé slzy.

„Prečo?“ Môj hlas znel odmerane aj mne samej.

„Nechcel som, bola nevinná...“ Stále šepkal dokola ospravedlňujúce slová. Netušila som, čo mám robiť, tak som si vymanila z jeho zovretia jednu ruku. „Mrzí ma to,“ povedal horlivo. Zdvihla som ruku k jeho hlave a Edward vedľa mňa stuhol, očividne sa bál, žeby som mu chcela znovu ublížiť, no ja som ho opatrne pohladila po červených vlasoch. Lewis prekvapene vyvalil oči a po chvíľke mu začali tiecť krvavé slzy po lícach. Prstom som mu ich postupne zotierala.

„Čo sa to tu deje?“ Vysoká štíhla blondína stála vo dverách do obývačky spolu s čiernovlasým černochom. Obaja si ma premeriavali ako nejakú hrozbu. Blondína mala krásne dlhé blonďavé kučery a krémovo bielu pokožku. Krivky mala ako vystrihnuté z módneho móla. Dostatočne veľké prsia, aby upútali hneď na prvý pohľad každého chlapa a tmavomodré obtiahnuté šaty jej zvýrazňovali štíhlu postavu, ktorú by jej závidela nejedna žena. Upír vedľa nej mal oblečené iba svetlé otrhané krátke nohavice po kolená a biele, skoro priesvitné tričko, pod ktorým presvitali jeho čierne bradavky. Čierne vlasy mal krátke a vlhké.

„Ethan, Skye,“ privítal ich Grayson neutrálne.

„Kto je to?“ Ethan kývol hlavou mojim smerom.

„Bella,“ povedal Edward  s položenou rukou na mojom stehne, ani som si neuvedomila, kedy ju tam položil.

„Je na našej strane,“ ozvala sa Maura, ktorá sa objavila za Ethanovým chrbtom. Kožená čierna sukňa s červenými ružami do áčka jej robila dlhšie nohy a biela blúzka zastrčená za pásom jej zvýrazňovala havranie vlasy.

„Keby bola na našej strane, Lewis by takto nevyzeral,“ zavrčal Ethan dunivým hlasom.

„Naozaj som na vašej strane,“ prikývla som a stiahla ruku z Lewisových vlasov. „Otázka je, či ste vy na mojej...“ mrkla som po nich očkom a skryla všetky emócie pod neutrálnu masku, ktorá sa mi usadila na tvári.

„Určite sú na tvojej strane,“ prehovorila Maura, sledujúc zamračeným pohľadom Skye a pretiahla sa okolo nich až k nám.

„Freya a Samuel?“ Otočil sa Edward na Mauru s otázkou.

„Freya má rande a Samuel netuším,“ odpovedala a sadla si na okraj gauča vedľa neho.

„Zavolám im a môžeme vyraziť,“ povedal Edward a stiahol ruku z môjho stehna. No jasné, Francúzsko, skoro som zabudla. Vstal s mobilom v ruke a odišiel k jednému z okien v obývačke.

Ticho niečo hovoril do telefónu, keď sa otvorili vchodové dvere a vstúpil upír s krátkymi blonďavými vlasmi, skoro až bielymi. Kockovaná bielo-modrá košeľa bola rozopnutá a odhaľovala tak opálený hrudník v skvelej forme. Modré rifle mal voľné a roztrhané na pravom stehne a ľavom kolene. Na nohách mal tie isté topánky ako ja, čierne conversy s bielymi šnúrkami a podrážkou.

„Ahoj,“ prehovoril jemným hlasom, zabuchol dvere a vykročil k nám. Uvoľnene prešiel ku gauču a sledoval ma priateľským pohľadom, akoby sme sa poznali už veľmi dlhú dobu.  Príjemne ma to prekvapilo.

„Bella,“ usmiala som sa.

„Samuel,“ opätoval mi pozdrav a jeho jemné črty tváre sa zvlnili do jemného a očarujúceho úsmevu, ktorý mu rozžiaril celú tvár.

„Freya príde až na letisko,“ oznámil Edward a schoval mobil do saka. „Poďme,“ zahlásil a s neutrálnym výrazom sledoval Samuela. V jednom momente medzi nimi prebehol tichý súhlas, no len som sa mohla domnievať o aký súhlas presne išlo.

„Bella pôjde so mnou, Graysonom  a Rayenom v Lexuse a Samuel pôjde so Skye, Ethanom, Lewisom a Maurou,“ oznámil a už vyšiel smerom k dverám. Ani som nevidela zvyšok domu, napadlo mi, keď som vykročila za ním. Skoro som si nevšimla, že sa zastavil a vrazila by som doňho. „Fajn, Lewis pôjde s nami,“ zamrmlal a odišiel. Prekvapene som pozrela na spomínaného upíra pred gaučom a on sa opatrne usmial. Tušila som, že medzi nimi prebehla tichá komunikácia, no radšej som sa nič nepýtala. Lewis vyskočil na nohy a so spokojným výrazom nás nasledoval.

„Očarovala ho,“ neveriaco kýval hlavou Rayen a ja som len prevrátila oči.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek U Osamelého kojota - 6. kapitola (Nepriateľ medzi priateľmi) :

 1
3. Dommy1
16.02.2017 [18:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
14.02.2017 [17:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS.
14.02.2017 [13:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!