Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 9. kapitola

old3


Twins up for grabs - 9. kapitolaTakže jsem se vrátila z tábora a napsala jsem pro vás další dílek. Je trochu delší než normálně. Jacob a Ella se pomalu dávají dohromady. Ella pokecá i s Jakovým kamarádem Embrym. Edward a Bella jsou do sebe zamilovaný, avšak Edwardova krutá pravda musí ven. Edward chystá vyrazit s Bellou na jeho tajné místo. Kde to bude? Proč je Bella celá nesvá, když jí Edward řekne, že s ní má všechny hodiny? Co provedl Emmett učiteli matiky? A co potom Emmett a Ella hráli? Děkuju všem za jejich komentáře a taky děkuji, že tolik lidí čte moji povídku. Jinak počítám s vašimi návrhy, aby se dvojčata zaměnily.

Pohled Elly:

Najednou nás někdo vyrušil.

„Čau Jaku, nová holka,“ zeptal se nějaký kluk.

„Co je ti do toho, Embry?“

„No, vlastně nic, ale přišel jsem si s tebou popovídat a taky poznat tvou novou holku,“ usmál se na mě Embry.

„Já jsem Ella Swanová,“ řekla jsem.

„Aha, tak jedna ze šerifových dcer, co? Já jsem Embry Call.“

„Těší mě.“

„Tak jak se ti líbí ve Forks,“ zeptal se mě Embry. Koukla jsem na Jakea a usmála se. On mi úsměv oplatil.

„Tak to vypadá, že asi jo,“ zašklebil se Embry.

„Co kdyby sis dal odchod, Embry,“ poprosil ho Jake.

„No jo, vždyť už jdu. Ale ještě něco. Zítra je ten táborák ohledně Quileutů,“ řekl a zmizel. Chvíli jsem přemýšlela, proč se Embry tvářil tak záhadně, ale potom už jsem to neřešila.

„Nevíš kolik je hodin?“

„Za pět devět,“ odpověděl mi. To už je tak pozdě? S Jakem utíká čas velmi rychle. Budu si muset na to zvyknout.

„No já asi pojedu, aby se Charlie nestrachoval.“

„A nechceš svést?“

„A jak pojedeš domů?“

„Jednoduše, na motorce. Naložím ji na korbu náklaďáčku a od vás na ní pojedu,“ vysvětlil mi.

„Tak dobře, přesvědčil si mě.“

Jake si přesunul motorku na korbu a vyjeli jsme. Cestou jsme si povídali, a tak to rychle uteklo. Přijeli jsme na příjezdovou cestu, ale mně se nechtělo domů. Tak jsem se snažila zdržovat. Jake si mezitím sundal motorku.

„Nejradši bych s tebou zůstala napořád,“ řekla jsem.

„To nejsi sama, ale Charlie by to asi netoleroval.“ Jake přišel ke mně a přitáhl si mě na prsa.

„Jsi krásně teplej,“ usmála jsem se na něho.

„A to jako odkdy? Vždyť sem do tebe zamilovaný. Tomu jsem se musela zasmát a zrudla jsem.

„No dobře takhle jsem to nemyslela. Ty jsi takový hřejivý.“

„To už je lepší,“ řekl a políbil mě na rozloučenou.

„Uvidíme se zítra,“ zeptal se mě.

„Určitě a dávej na sebe pozor,“ řekla jsem a koukala jsem, jak odjíždí.

Byla jsem velmi unavená, a tak jsem šla do svého pokoje. Po chvíli dorazila domů i Bella. Šla na chvilku ke mně, a když odešla, ponořila jsem se do říše snů.

Pohled Belly:

Bylo ráno a já jsem byla šíleně natěšená do školy, což se moc často nestávalo. Rychle jsem do sebe naházela snídani a šla vyhlížet stříbrné Volvo. Asi po čtvrt hodině přijel. Vzala jsem tašku a pospíchala k němu.

„Ahoj,“ pozdravila jsem a vlepila mu pusu na tvář. Chtěla jsem se odtáhnout, ale Edward mi to nedovolil a pokračoval polibkem. Zřejmě mu pusa nestačila.

„Ty jsi dneska teda hladový,“ usmála jsem se na něj.

„To víš no, celou noc bez tebe,“ oplatil mi úsměv.

„Můžu ti něco říct,“ zeptala jsem se a já doufala, že řekne jo.

„No jasně. A co?“ Usmála jsem se a pak ho objala.

„Miluju tě.“

„Já tebe taky. A můžu ti něco říct já?“ Doufala jsem, že řekne to samý, ale zmýlila jsem se.

„Musíme do školy, nebo přijdeme pozdě,“ řekl jednoduše.

„No vidíš, to bych zapomněla.“

Vyjeli jsme do školy. Cestou jsme si povídali. Byla jsem šťastná a těšila jsem se, jak se bude tvářit Jessica a ostatní.

Zaparkovali jsme auto a vylezli z něho. Edward mi propletl prsty a šly jsme na biologii. Všichni na nás koukali. Jessica měla dost naštvaný pohled, zato já jsem byla v sedmém nebi. Cestou do třídy jsme ještě potkali Ellu a Mikea. Sedli jsme si do lavice a čekali na hodinu.

 

Zazvonilo a učitel vešel do třídy. Začal vykládat novou látku a Edward zase něco psal na papírek.

Co kdybychom zase někam vyrazili?

Hned jsem napsala:

Na dnešek nemám žádné plány. A kam vyrazíme?

Zasmál se a napsal mi odpověď.

Na moje tajné místo.

Dobře už se těším.

Když skončila hodina, Edward mě doprovodil na další hodinu. Chtěla jsem se s ním rozloučit, ale on mě táhnul dovnitř.

„Co to děláš? Nemáš náhodou trigonometrii,“ zeptala jsem se nechápavě.

„No dneska už vlastně ne, přehodil jsem si hodiny. A mám je úplně stejně jako ty.“ Bože můj co teď budu dělat, jestli mě uvidí na těláku?

„A to jako myslíš, že máš úplně všechny hodiny se mnou?!“

„Jo přesně tak. Nejsi šťastná, že budeme spolu,“ zeptal se mě trochu sklesle.

„O to nejde, ale radši to neřeš.“ Dál už jsem se tím nechtěla zabývat. Po konci hodiny jsem šla na záchod. Potkala jsem tam Jessicu a ta se do mě pustila.

„Tak ty prý chodíš s Cullenem?!“

„Záleží, kterého máš na mysli,“ odsekla jsem jí.

„Přeci Edwarda. Na nikoho jiného nemám zálusk. Tak se mi kliď z cesty, nebo s tebou něco udělám,“ vyhrožovala.

„To bych chtěla vidět co. Jinak Edward o tebe nestojí. A kdyby jo, tak s tebou by nevydržel ani dvě minuty,“ usmála jsem se a vyšla ven.

Edward čekal za rohem a já přemýšlela, jestli to slyšel. Šli jsme na další hodinu a pak na oběd. Dala jsem si zeleninový salát a Edward nic. Prý on a jeho rodina drží dietu. Sedli jsme si ke stolu, kde už seděli ostatní Cullenovi. Všichni si se mnou povídali až na Rose, která zkoumala svůj odraz ve lžičce. Později přišla Ella.

„Ahoj,“ pozdravila všechny Ella.

„Tak jaká byla matematika s Emmettem, tentokrát,“ zeptala jsem se zvědavě.

„Dneska to bylo docela v pohodě. Viď Emmette,“ řekla Ella a mrkla na Emmetta.

„To teda ne. I když jsme hráli „Člověče nezlob se“.“

To jsem nepochopila a koukla jsem se na Ellu.

„No on se každou chvíli zlobil a nakonec prohrál,“ rozesmála se Ella.

„To vás učitel nechal,“ zeptala jsem se Emmetta. Ella i Emmett, propukli v hlasitý smích.

„No on měl trošku problém s průjmem,“ řekl Emmett a snažil se udržet na židli.

„Když Emmett mu dal do pití projímadlo a pak rychle utíkal ucpat všechny záchody. V životě jsem se tak nebavila,“ dodala Ella a tekly jí slzy z radosti. Vůbec jsem nepochopila co je na tom, tak vtipného.

„Vy dva jste se teda opravdu hledali“ zakončila Alice a tím skončila naše diskuze.

Když jsme dojeli s Edwardem k nám domů, napsala jsem rychle Charliemu papírek. Ella byla taky pryč, nejspíš s Jakem, a tak jsem to neřešila.

Vyjeli jsme v Edwardově Volvu na jeho tajné místo.

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!