Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 5. kapitola

lálalalská mezi tatínkem a jeho dcerou


Twins up for grabs - 5. kapitolaTakže další kapitolka. Je to z pohledu Edwarda. Kdo nepřijde na uvítací párty? Z čeho bude mít Edward radost? Děkuji moc za všechny komentáře. Jinak dneska stihnu ještě napsat jednu kapitolu a bude taky z pohledu Edwarda.

Pohled Edwarda:

Měl jsem s Bellou první hodinu. Bella mi připadala velmi statečná a jiná než Ella. Navíc nevím proč, ale Belle nemohu číst myšlenky.

Sedli jsme si spolu na biologii a povídali jsme si. Po chvilce jsem uslyšel myšlenky Alice.

Edwarde, přede mnou to nemá cenu zatajovat. Vím, že se ti Bella líbí. Víš co? Uspořádáme pro ně párty na přivítanou. A ty jí potom vyznáš své city.

„Alice zase ty tvoje nápady,“ říkal jsem si pro sebe.

Když přišel pan učitel Banner, využil jsem chvíle představování Belly. Vzal jsem si papírek a psal.

Mám ti vyřídit, že Alice koná u nás doma párty pro vás na uvítanou.

Když se Bella představila třídě, podal jsem jí papírek. Doufám, že řekne ano. Po očku jsem na ní koukal. Potom mi zase předala papírek.

Je mi líto, ale k nám večer přijdou známý.

Podle toho co jsem slyšel v myšlenkách Elly, jsem usoudil, že k nim přijdou Blackovi. To mě naštvalo, ale nemohl jsem se na ně zlobit, vždyť za to nemohli.

Nevadí, tak to přesuneme na zítra?

Hned mi odpověděla.

Jo to by šlo, ale teď musím dávat pozor, nebo se nic nenaučím.

Musel jsem se usmát. Najednou zase slyším myšlenky Alice.

Edwarde, napiš jí svoje telefonní číslo!

„Jo a k čemu to bude,“ položil jsem si otázku.

Mohl bys jí doučovat a sblížili byste se.

Nakonec jsem dal na Alice.

Jestli chceš, tak tě to doučím. Není problém. Napsal jsem jí.

Ozval se zvonek a já odcházel. Bella mě dohonila a šla chvilku se mnou. Alice mě pořád popichovala, abych jí dal své číslo. Ona by stejně to doučování nevzala, ale velice mě překvapila.

„To doučování bych brala, ale až budu mít čas,“ řekla a koukala na mě. Já jsem se zahleděl do těch jejích čokoládových očí. Po chvilce jsem se usmál, vzal ji ruku a začal psát své číslo.

„Zavolej, až budeš mít čas,“ řekl jsem a odcházel jsem na další hodinu s Alice. Dneska škola rychle utekla a já jel svým Volvem domů. Nečekal jsem na ostatní a vyrazil si na lov.

Ulovil jsem si dvě pumy a šel si lehnout na jedno krásné místo. Ležel jsem tam celý den a přemýšlel o Belle. Měla by vědět, kdo vlastně jsem? Jak by na to asi zareagovala?

Najednou mi zazvonil mobil. Kdo to může být? Že by Alice?

Byla to zpráva od neznámého čísla, otevřel jsem ji,

Ahoj Edwarde,

v kolik hodin bude ta párty a kde?

Bella.

Nemůžu tomu uvěřit, ona mi poslala zprávu. Přemýšlel jsem, co jí mám napsat, nakonec jsem se zmohl jenom na pár větách.

Ahoj Bells,

Bude se konat okolo páté hodiny u nás. Jestli chceš, přijedu pro vás.

Edward.

Čekal jsem, jestli mi odpoví a dočkal jsem se.

Tak jo. Jenom jsem ti chtěla říct, že Ella nejede. Má něco jiného na práci. Doufám, že to nevadí.

Měl jsem velikou radost, aspoň to bude pro mě o trošku lehčí. Chtěl jsem ji už nechat, aby si odpočinula. Tak jsem jí napsal poslední zprávu.

Dobře, zítra pro tebe přijedu. Ale teď ti přeji dobrou noc a sladké sny.

Poté jsem běžel domů. U dveří na mě čekala Alice.

„Tak co přijdou,“ zeptala se. Podíval jsem se na ní.

„No dobře. Stejně jsem to už viděla.“

Měl jsem velmi dobrou náladu a tak jsem si sedl po dlouhé době ke klavíru. Začal jsem hrát a myslel přitom na Bellu. Noc se přehoupla velmi rychle a už bylo ráno.

<-/->


 

Doufám, že se vám moje povídka líbí a děkuju za komentáře, které mi tu necháváte. Z vašich komentářů mám pak nápady do povídky. Moc děkuju.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!