Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 6. kapitola

Twilight bella & edward by bettyy


Twins up for grabs - 6. kapitolaTakže jak jsem slíbila, dneska jsem přidala ještě jednu kapitolu. Doufám, že se vám bude líbit. Co si bude myslet Mike o Edwardovi? Na co se Bella zeptá Edwarda? A jak se bude vyvíjet vztah mezi Bellou a Edwardem?

Pohled Edward:

Nemohl jsem to vydržet a jel jsem do školy dřív než ostatní. Zaparkoval jsem Volvo na konci parkoviště a šel jsem si sednout na lavičku.

Po osmi minutách přijelo první auto, byl to Mike Newton. Nesnáším ho, vždy zavrhoval naši rodinu.

Vylezl z auta a hodil po mě ten jeho zlý pohled. Já ho prostě ignoroval a dál čekal na Bellu. Přijíždělo čím dál víc aut, ale Bella a Ella nikde.

I moji sourozenci už přijeli.

Po chvilce slyším motor jejich náklaďáčku a taky myšlenky Elly. Povídaly si o škole.

Zaparkovaly na volném místě vedle Mike. Ten si jich hned všiml a zamířil k nim. Vyzvídal o nich co se dalo, Ella po chvilce odešla. Bella mu odpovídala, ale pořád někoho hledala očima.

Když se koukla na mě, usmála se a zrudla.

Úsměv jsem jí oplatil.

Zase Cullen! Co na něm vůbec vidí?

To jsem slyšel myšlenky Mike, který se rozčiloval.

Bella se Mikeovi omluvila, že si musí něco zařídit a šla ke mně. Ještě jsem viděl, jak se na nás nenávistně kouká Mike.

„Ahoj,“ pozdravila mě a sedla si vedle mě.

„Ahoj,“ usmál jsem se.

Slyšel jsem jak se jí zrychlil dech.

„Takže dneska je ta párty,“ zeptala se mě.

„Jo dneska, v kolik pro tebe mám přijet?“

„Tak okolo půl pátý, ještě nevím co si na sebe vezmu,“ řekla a začervenala se jako růže.

Možná by jí mohla pomoct Alice.

„Jestli chceš tak ti Alice pomůže s oblečením.“

„Ne to je dobrý něco vymyslím.“

Parkoviště bylo už plné a blížilo se zvonění.

„Jdeme na biologii, za chvíli zvoní,“ vstal jsem a podal jí ruku na pomoc.

Bella ji chytla a taky vstala. Zase jsem se topil v jejích čokoládových očích, jsou tak nádherné a leccos o ní prozradí.

Zazvonilo.

„Musíme jít,“ řekla a pustila mě. Poté jsme šli spolu na biologii. Sedli jsme si do naší lavice, když akorát přišel učitel Banner. Výuka byla velmi nudná a já po očku zase koukal na Bellu.

Připadal jsem si jako závislák.

Bella psala něco na papírek a pak mi ho dala přečíst.

Víš, že máš nádherný oči? Takové originální.

To mě teda dostalo. Já jsem hotový z jejích očí a ona zase z mých. Hned jsem jí odpověděl.

No nevím, jestli jsou moje oči hezčí než ty tvoje. Takové čokoládové.

Přečetla si ho a odepsala mi.

Rozhodně ty tvoje, dělají dojem. A připojila i smajlíka. Promiň, že se ptám, ale proč s nikým nechodíš?

Nevěděl jsem co jí odpovědět a vychrlit na ni hned moje city, jsem nechtěl. A navíc jde tady taky o mojí osobu.

Nakonec jsem se jí to snažil vysvětlit.

Protože o to moc nestojím, anebo nejsou podle mého vkusu.

Když si to přečetla vypadala docela sklesle. Potom už nenapsala. Skončila biologie a následovaly další hodiny. Bellu jsem ještě zahlídnul na obědě.

Seděli jsme se sourozenci u stolu a dneska byl na řadě Emmett. K obědu měl pizzu. Já s Jasperem jsme se vsadili a Jasper prohrál. Emmett jedl docela statečně, ale nedojedl. Přesto bylo zábavné se na něho koukat.

Po škole jsme jeli domů, Alice hned začala připravovat párty a já začal hrát na klavír.

Edward tak krásně hraje, jakoby byl zamilovaný. To byla Esmé a nebyla daleko od pravdy.

Dohrál jsem a šel se převléknout, Alice už měla vyzdobený celý dům.

Nasednul jsem do Volva a jel pro Bellu. Dojel jsem před jejich dům, kde čekala Bella v nádherných šatech.

„Ahoj,“ pozdravila a sedla si vedle mě.

„Ahoj, moc ti to sluší,“ pochválil jsem ji.

Bella se zase začervenala.

„Tak jak se těšíš,“ zeptal jsem se.

„Hrozně moc, jsem zvědavá.“

Celou cestu jsme si povídali.

Zabočili jsme na příjezdovou cestu, kde na stromech visely barevné lampiony.

„To vytvořila Alice,“ zeptala se Bella.

„Jo, to je její práce. Má své dovednosti.“

„To je nádhera,“ řekla když jsme zastavili.

Výzdoba, že je nádherná? Co je na ní nádherného oproti Belle?

Vylezl jsem za auta a šel pomoct Belle. Naše pohledy se střetly a já se Belle zahleděl do očí.

Její oči vypadaly velmi šťastně a zamilovaně. Přiblížila se svými rty k mým.

Už chyběl jenom kousek, když jsem se musel odtáhnout.

„Kde to vázne,“ zeptala se Alice, která nás tak vyrušila.

V ten okamžik bych ji roztrhal na kousíčky, ale neudělal jsem tak.

„Už jdeme,“ řekla Bella, vzala mě za ruku a šli jsme za Alice.

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!