Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 12. kapitola

Twilight panenky


Twins up for grabs - 12. kapitolaPo delší době další kapitola. Je z pohledu Elly. Ella se domluví s Bellou, že něco podniknou. To ale ještě neví, co se jí za ten den všechno přihodí. Co se stane s náklaďáčkem? Proč bude mít Ella problémy ve škole? Doufám, že se vám tento dílek bude líbit a děkuji všem za komentáře. :D

Pohled Elly:

Ráno jsem vstala pravou nohou a bylo to na mně poznat. Měla jsem vynikající náladu. Napadlo mě, že se s Bellou moc nevídáme, a tak jsem to chtěla napravit.

Umyla jsem se a oblékla se. Potom jsem pospíchala dolů udělat snídani. Charlie už byl v práci a Bella se oblékala.

Udělala jsem toasty a najedla se. Belle zřejmě snídaně velice chutnala, jelikož si přidala. Toho jsem využila a začala s ní mluvit.

„Už jsme spolu dlouho nikde nebyly.“

„To je pravda, vždyť já pořád lítám za Edwardem a ty zase za Jakem,“ zasmála se.

„Tak co kdybychom dneska něco podnikly?“ zeptala jsem se a doufala, že nemá rande s Edwardem.

„Jo, to by šlo,“ vyhrkla a koukala přitom z okna. Mně bylo hned jasný na koho kouká, a tak jsem ji už nezdržovala.

„Promiň, ale už musím. Takže domluveno, odpoledne. Tak zatím,“ rozloučila se se mnou a pospíchala k stříbrnému Volvu.

Já jsem ještě umyla nádobí, a pak nasedla do náklaďáčku. Otočila jsem klíčkem a očekávala řev našeho náklaďáčku, ale nic se nedělo.

„Sakra,“ zakřičela jsem a koukla na hodinky. Za deset osm, no tak to nemá cenu jít pěšky. Začala jsem prohrabovat tašku, abych našla mobil. Vytočila jsem číslo a čekala.

„Ahoj, El, co potřebuješ?,“ ozval se na druhé straně Jakeův hlas.

„Jaku, už si ve škole?“

„Ne ještě ne, proč,“ zeptal se nechápavě.

„Nemůžeš pro mě dojet a hodit mě do školy? Kleknul mi náklaďáček a jinak to do školy nestíhám.“

„Dobře, vezmu motorku a za chvíli jsem tam. Zatím,“ řekl a zavěsil.

Vylezla jsem z náklaďáčku a čekala na Jakea.

Asi po čtyřech minutách přijel. Páni ten musel jet aspoň devadesátkou, když je tu tak rychle.

„Ahoj, Jaku, promiň, že jsem tě otravovala,“ řekla jsem a nasadila jsem si helmu, kterou mi podal. Během dvou vteřin jsme už jeli - směr škola.

Dojeli jsme na parkoviště.

„Jaku, poděkuji ti později, teď musím běžet. Tak ahoj,“ vyhrkla jsem ze sebe rychle a pospíchala na hodinu. Jake to vzal taky do školy v rezervaci.

Běžela jsem co nejrychleji a vrhla se do třídy. Měla jsem štěstí učitel tam ještě nebyl. Sedla jsem si na své místo a zjistila jsem, že jsem v jiné třídě.

Hned jsem to vzala ven a pospíchala do své třídy. Bože to je dneska den a to jsem vykročila pravou nohou. Dveře od naší třídy byly zavřené, což znamená, že Pan Black už je tam.

Zaťukala jsem a vlezla dovnitř. Celá třída na mě koukala.

„Jdete pozdě, slečno Swanová,“ obrátil se na mě Pan Black.

„Omlouvám se, zaspala jsem,“ řekla jsem. Nic lepšího mě v tu chvíli nenapadlo a říkat mu o všem, co se mi dneska stalo, jsem nechtěla. Konečně jsem si sedla na své místo vedle Angely a věnovala se hodině.

Po skončení hodiny jsem šla na matematiku, kde mě čekal horor s Emmettem. Začalo to vtipy hned, jak sem si sedla do lavice. Ozvalo se dlouhé uprdnutí a všichni se otočili na mě. Emmett se začal hlasitě smát. Bože, drž mě nebo já mu něco udělám!

Vyskočila jsem ze židle, vzala ten prdící polštářek a začala ho s ním mlátit.

„Ty pitomče, co to děláš?“ zeptala jsem se ho nechápavě.

„Co asi? Vystřelil jsem si z tebe.“ Culil se na mě jako měsíček na hnoji.

„Jako by nestačilo, že od rána mám smůlu a teď přijdeš ještě s tímhle.“ Ukázala jsem na prdící polštářek.

Někdo si ve třídě odkašlal a já se otočila. Za mnou stál učitel.

„Slečno Swanová, dneska už jsem na vás slyšel stížnost a vy pokračujete?“ zeptal se mě učitel.

„Ne, nepokračuji, promiňte,“ řekla jsem a podrážděně si sedla. Po zbytek hodiny jsem se věnovala počtům a Emmettovi nevěnovala pozornost.

 

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!