Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 11. kapitola

James


Twins up for grabs - 11. kapitolaDalší kapitola. Kdo je záhadná osoba u Belly v pokoji? Co všechno se Bella dozví o Edwardovi? A na čem se domluví Bella a Ella? Jako obvykle děkuji za komentáře. :-)

Pohled Belly:

Nevěděla jsem, kdo to je, ale když mě ta osoba políbila, zjistila jsem to. Nemohla jsem se od Edwarda odtrhnout a ruce se mi zapletly do jeho bronzových vlasů. Nakonec se odtáhnul Edward, aby neriskoval moje bezpečí.

„Co tu děláš, Edwarde?"

Sedl si na postel a usmál se.

Přišel jsem ti říct o svých schopnostech a taky se mi po tobě stýskalo."

Sedla jsem si Edwardovi na klín a vlepila mu pusu na tvář.

Schopnosti?" zeptala jsem se nechápavě.

Ano, jako upír mám i schopnosti. Každý upír dokáže rychle běhat, má bleskové reakce a někteří mají i výjimečné schopnosti."

A kdo z vás má výjimečnou schopnost?"

Já umím číst myšlenky, Alice vidí budoucnost a Jasper ovládá emoce."

Co-cože? Edward umí číst myšlenky? To znamená, že vždy věděl, co si myslím?

Ty mi dokážeš číst myšlenky?" zeptala jsem se a připravovala jsem se na krutou pravdu.

Byla jsem pěkně napnutá a moje zaťatá pěst měla bílou barvu.

No, jediná výjimka jsi vlastně ty. Tobě je z nějakého důvodu nedokážu číst."

To byla moje záchrana, moje tělo se na ráz uvolnilo a já si lehla na postel. Edward si lehnul vedle mě a usmál se na mě.

Jak dlouho tu budeš?"

No, až do rána, jelikož upíři nespí. Teda pokud ti to nevadí," usmál se na mě.

Mně vůbec ne, ale co když přijde Charlie nebo Ella?" zeptala jsem se ho.

Zapomněla jsi na bleskové reakce," zašeptal mi do ucha a políbil mi spánek.

Chtěla jsem tu být s Edwardem, ale povinnosti člověka se už ozvaly.

Je mi líto, ale budu muset vykonat jednu lidskou záležitost. Tak ne, že mi utečeš." Dala jsem mu pusu a utíkala do koupelny.

Vlezla jsem si do sprchy. Rychle jsem si oholila nohy a umyla se. Potom jsem si umyla hlavu svým jahodovým šampónem. Utřela jsem se a oblékla jsem si tričko a kraťasy. Nakonec jsem si učesala vlasy a spěchala za Edwardem.

Už jsem tady," vrazila jsem do pokoje.

Edward se rozvaloval na mé posteli, a tak jsem využila okamžiku. Přišla jsem blíž k posteli a skočila k Edwardovi. Postel se lehce roztřásla. Když mě uviděl, rozzářily se mu oči.

Vypadáš nádherně a krásně voníš," složil mi kompliment.

Začervenala jsem se a objala ho.

Moment," řekl Edward a omotal okolo mě deku.

Ale mě je hrozné vedro," stěžovala jsem si.

No, za chvíli ti bude spíš zima," umlčel mě.

Tak jsem se poddala a ležela jsem na jeho hrudi. Edward si začal broukat nějakou písničku a já jsem poslouchala.

To bylo nádherný," řekla jsem, když skončil.

Také to bylo inspirováno tebou,“ usmál se a dal mi pusu na čelo.

Edward pokračoval a přitom mě hladil ve vlasech, takže jsem dlouho nevydržela a usnula jsem.

Ráno jsem otevřela oči a viděla jsem ten nejhezčí úsměv, který patřil Edwardovi.

Měla jsem klidný bezesný spánek. Po dlouhé době jsem se pořádně vyspala. Obvykle jsem měla noční můry a byly obzvlášť nepříjemné.

Oplatila jsem mu úsměv a pomalu vstávala.

Najednou mě jen tak napadlo, kolik je vůbec Edwardovi? Pořád jsem to zkoumala a řekla bych mu tak sedmnáct, jako je mně.

„Edwarde, kolik je ti let?“ zeptala jsem.

Edward se na mě podíval a koukal na mě nejistě.

„No záleží na tom, jak to myslíš. Jako lidské osobě mi je sedmnáct a jako upírovi mi už je sto devět let.“

Cože? Edward se narodil v roce 1901? Je to docela děsivé, chodit s tak starým klukem.

„Aha,“ řekla jsem, protože jsem nevěděla, co říct.

„Musím jít pro auto, jestli chceš jít se mnou,“ řekl a vyskočil z okna.

Mezitím jsem se oblékla a šla na snídani. Charlie musel brzo do práce. Ella udělala snídani a byla moc dobrá.

„Už jsme spolu dlouho nikde nebyly,“ začala Ella.

„To je pravda, vždyť já pořád lítám za Edwardem a ty zase za Jakem,“ zasmála jsem se.

„Tak co kdybychom dneska něco podnikly?“

„Jo, to by šlo,“ vypadlo ze mě, když jsem zahlédla na příjezdové cestě stříbrné Volvo.

„Promiň, ale už musím. Takže domluveno, odpoledne. Tak zatím,“ řekla jsem a pospíchala za Edwardem.

Vyjeli jsme do školy.

 


Takže tohle je poslední kapitola, kterou píšu před táborem. Od 8.srpna do 22.srpna jsem opět na táboře. Což znamená, že v tomto čase nenapíšu žádnou kapitolu. Tak prosím vydržte, děkuji vaše Han.

 

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!