Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Toto se nedá odpustit, Carlisle 23. kapitola

Trio - kalendář


Toto se nedá odpustit, Carlisle 23. kapitolaCarlisle a Esmé zavzpomínají na staré časy... Co se asi přihodí? Příjemné počtení přeje - Vaše Iva.

Esmé

 

Ve dveřích stála Olga a byla zjevně vyvedená z míry, že nás vidí takto spolu.

„Omlouvám se, paní doktorko, ale donesla jsem vám aspirin. Nečekala jsem, že tu bude i doktor Cullen. Omlouvám se,“ řekla Olga uzarděně a chtěla utéct, ale Carlisle jí rukou naznačil, aby počkala.

„Olgo, co se…,“ začal Carlisle, ale Olga mu skočila do řeči.

„Se nestalo,“ řekla jen, malinko se na mě usmála a zavřela dveře a odešla. Já seděla vedle Carlislea, který byl zjevně vyvedený z míry.

„Carlisle,“ začala jsem a ani vlastně jsem nevěděla, co mu chci říct.

„Esmé, nic se nestalo,“ řekl chladným hlasem, který mě zarazil na místě. Carlisle takhle nikdy nemluvil. Můj Carlisle takový nebyl… ale už zjevně nebyl můj.

„Tak to počkej! Stalo se něco a pro mě to mnoho znamenalo! A netvrď mi, že pro tebe to nic nebylo.“

„Proboha, Esmé, já jsem zasnoubený! Budu se ženit,“ vykřikl na mě a to oznámení bylo jako dobře mířená rána pod pás. Celá jsem ztuhla a přišla jsem si jako nejhorší ženská na světě. Bude se ženit a její už nikdy nebude.

„Aha, ale nezapírej, že ses se mnou nelíbal!“ řekla jsem v posledním popudu zachování této intimní atmosféry.

„Esmé,“ zašeptal a chytil mě za ramena a natočil si mě tak, abych byla přesně proti němu.

Já na něj jen tiše hleděla.

„Esmé, od první chvíle, co jsem tě zřel, jsem chtěl udělat toto,“ šeptal, ale jeho ruce se z ramen posunuly do mých vlasů. Pomalu mi stáhl z vlasů gumičku a rozhrnul mé kadeře. Pak do nich zajel prsty a já jen slyšela, jak tiše zamručel.

A aniž bych se nadála, jeho sametová ústa plenila ta má. Nic lepšího jsem ještě nezažila, tak moc mi chyběl. Naše rty prováděly starodávný tanec plný vášně a nutnosti. Já ho opravdu potřebovala a on tu pro mě v tu chvíli byl. Carlisle si plně vychutnával mé reakce. Po celém těle jsem cítila, jak moc toužím po jeho dotyku. Ale museli jsme myslet na vše.

„Carlisle, počkej, lásko, počkej,“ zašeptala jsem mezi polibky a na chvíli jsem se od něj odtáhla a natáhla jsem se ke dveřím a dvakrát otočila klíčkem.

„Myslíš na všechno,“ poznamenal s úsměvem a mé mrtvé srdce jako by ožilo. Teď jsem se cítila, jako bych našla svého starého Carlislea. Když jsem viděla jeho úsměv, tak jsem se neudržela a políbila ho. Ne na ústa, ale na krk. Moc dobře jsem si pamatovala, kde je Carlisle nejcitlivější.

Carlisle sykl, ale dál se nechal hýčkat mými polibky. Moc dobře jsem si uvědomovala, že Carlisle našel knoflíčky na mé košili a soustředěně je rozepíná.

Přestala jsem ho líbat na krku a napřímila se, abych mu viděla do obličeje. Carlisle mi oplatil roztoužený pohled a dál rozepínal knoflíčky. Já mu stáhla z ramen plášť a hodila ho někam za sebe. Carlisle se tomu zasmál, ale pak přestal. Jeho soustředěný pohled si zasloužilo mé tělo. Doslova ze mne strhal košili a teď udiveně hleděl na má prsa v krajkovém spodním prádle.

„Přece mě v tom nenecháš samotnou,“ zasmála jsem se a strhala jsem z něho košili, až švy praskaly. Jak dlouho to je od té chvíle, co se s ním naposledy milovala? Měsíce! Tak moc jsem po něm toužila.

„Bože, jsi tak krásná,“ zašeptal obdivně Carlisle a rozhodně sáhl po okraji mé podprsenky. Dvěma prsty mi zajel za krajkový okraj a roztouženě tam našel ztvrdlý vrcholek dokazující mou vzrůstající touhu. Nahlas jsem zasténala. Celá jsem se otřásla touhou, když mi odhalil jednu moji bradavku a hladově se k ní přisál. Cítila jsem jeho kmitající jazyk, jeho horké polibky. Přišla jsem si jako v ráji. Nadšeně jsem mu přejížděla po pevných svalech a nechala jsem se hýčkat jeho polibky.

Jeho ruka mi sáhla na záda a rozepnula podprsenku, která v momentě následovala naše oblečení. Ani na chvíli nezaváhal a začal hýčkat i mé druhé ňadro. Byly to opojné pocity a zvlášť po tom, co mé druhé ňadro zakryl svou rukou a ukázal mi jeho skvělou hru prstů.

Moc dobře jsem cítila po celém svém těle vzrůstající napětí a touhu po naplnění, který se stále zvyšovala s jeho každým dotekem.

Po chvíli jsem ho od sebe odstrčila a on nechápavě na mě koukal. Já jsem se na něj jen hříšně usmála a sklouzla z jeho klína. Klekla jsem si před něj a pomalu jsem mu přejela po stehnech směrem k jeho chloubě. Slyšela jsem, jak sykl, a já se jen usmála. Rozepnula jsem mu kalhoty. Když jsem se na něj podívala, pozoroval mě přímo doutnajícím pohledem, který mi přidal na ještě větší odvaze. Stáhla jsem mu kalhoty a ty jsem odhodila. Potom jsem se natáhla k jeho hrudi a jemně jsem ho políbila na jeho levou bradavku. Musel být vyvedený z míry, protože jen zasténal a zapletl mi prsty do vlasů.

Ale mě zaujalo i něco jiného. Moje ruka se pomalu sunula po jeho stehnu až doputovala k jeho spodkům. Tam byla jasně patrná jeho touha po mně. Pomalu jsem zajela prsty za okraj jeho spodního prádla a jemně jsem tam nahmatala jeho sametový nástroj.  

„Esmé,“ zasténal pod mými dotyky.

Nechala jsem jeho bradavku a přesunula jsem svou pozornost o trochu níž.

Rychle jsem mu stáhla spodky dolů a naskytl se mi ten nejkrásnější pohled na jeho úd. Tyčil se do výšky a už ho chtěla uchopit do ruky, ale Carlisle ji vytáhl k sobě na klín.

„Lásko, vybouchl bych,“ zamručel a přitiskl mi své rty k mému krku.

Ani jsem se nenadála a naplnil mě. Vykřikla jsem v příchodu té největší rozkoše, jaké jsem kdy zažila. Ale mě teď zarazilo něco jiného. Řekl mi lásko. Bylo to jako kdysi, před celou tou katastrofou.

Začali jsme se proti sobě pohybovat a přitom jsem mu přitiskla rty na ty jeho. Jemně jsem mu olízla koutky úst. Oba dva jsme už cítili příchod orgasmu. Položila jsem mu ruce na ramena a přirážela proti němu s ještě větší razantností. Z hrdla se mi vydral výkřik čiré vášně.

Cítila jsem jeho těžký dech u svého ucha a přišlo mi, jako bych měla vyskočit z vlastní kůže. Nikdy jsme se takto s Carlislem nemilovali. Toto bylo tak živočišné, možná to bylo tím odloučením.

Znenadání jsem zažívala ty nejkrásnější pocity. Celé mé tělo zažívalo slastné uvolnění. Vykřikla jsem spolu s Carlislem a pomalu jsem si na něj lehla. Oba dva jsme si zapamatovávali tuto chvíli. Carlisle mě stále objímal a já mu za to byla vděčná.

Najednou se ozvala hrozná rána.

Oba dva jsme nadskočili, ale když jsme viděli, co to způsobilo – rupnul pod námi gauč. Oba dva jsme se tomu začali srdečně smát. Objala jsem ho kolem krku a přitiskla svá ňadra na jeho hruď. Podíval se na mě a já myslela, že se zastavil svět. Jeho pohled byl tak hřejivý. Měla jsem pocit, že je můj.

V tuto chvíli jsem byla schopná zapomenout na všechnu tu bolest z odloučení a z nevěry. Mohli jsme začít znovu. A zvlášť potom, co se ke mně sklonil a vtiskl mi vroucí polibek. Velmi ochotně jsem mu ho oplácela.

„Esmé, cos to se mnou provedla?“ ozval se ochraptěle.

„A cos provedl ty se mnou?“ oplatila jsem mu otázkou a pohladila jsem ho po krku.

„Nevím proč, ale s tebou zažívám takový pocit klidu, který nedokážu ani popsat!“ zvolal a dál mě hladil po zádech. Hýčkal mě každým dotekem. Ano, toto je můj Carlisle.

Znenadání se ale ozvalo zabouchání na dveře.

„Kdo sem zase leze?“ zamručela jsem a natáhla jsem se pro svoje spodní prádlo, které skončilo také na hromádce oblečení po rychlém svlékání.

Hodila jsem po Carlisleovi košili a spodky, ale to zabouchání se znovu ozvalo.

„Hned,“ zakřičela jsem.

„Doktorko Haleová!“

To byl hlas té jeho ženské. 

___________________________________________________________________________

Trochu odvážnější kapitolka, nemyslíte? Budu ráda, když vyjádříte svůj názor. Vaše Iva.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Toto se nedá odpustit, Carlisle 23. kapitola:

 1 2   Další »
19. AliceLovJasper
11.03.2019 [23:16]

Ahoj kdy bude další díl? Jinak super příběh. Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2015 [5:58]

venaCullenMoc tě prosím napiš další díly!!!!Je to úžasný


Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. vikike8
19.06.2015 [17:45]

ahoj prosim pokracuj dalej aby bola aj dvadsatstvorka prosim som zvedava co bude diki. Emoticon

16. Cullenka
01.03.2015 [20:20]

prosím pokračuj zajímá mě jak to dopadne

15. Cullenka
28.07.2014 [10:21]

Prosím přidej sem další díly prosím prosím

07.10.2013 [20:16]

AlicesmeStále čekám na další!! Emoticon

04.10.2013 [21:02]

esmenellWTF toto bola trochu ehmmm...kapitolkaale je supr teším sa hlavne na dalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. petruss11
01.09.2013 [14:45]

Netuším kam jsi zmizela, ale moc moc tě prosím o další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.08.2013 [13:45]

Alicesmeale gumičku už jí jednou stáhl prosim piš dál Emoticon

16.04.2013 [19:37]

mokasinanádherná, super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!