Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Fear - 5. kapitola

Eclipse poster


The Fear - 5. kapitolaI dnešní procházka ze školy mi provětrala hlavu, pročistila myšlenky, co na tom, že jsem si až teď vzpomněla na to doučování, co jsem slíbila Lauren? Netrápilo mě to, pochybuji, že ona tam byla včas, možná vůbec nedorazila, takže by to bylo zbytečné čekání…

Probuzení je samo o sobě dost brutální čin, otravný zvuk budíku mi v rozlepení očí, které jsou poznamenány nejen ospalky, ale i zaschlými slzami, kterým jsem kolem půlnoci dala volný průběh, takže se ráno cítím jako zbitý pes, vůbec nepomáhá.

Protože jsem si budík nařídila dřív, mám spoustu volného času, takže se do koupelny vyloženě doploužím, u čištění zubů málem usnu a rozčesávat vlasy se mi chce pramálo, za štěstí považuji to, že jsem spala v culíku, takže se mi vlasy nestihly tak zacuchat, abych prožila bolestivé rozčesávání. S mnohonásobným zíváním se oblečená v džínsech a tričku olivové barvy, přes které přehodím černou mikinu, vydám do přízemí, abych mohla nad otevřenou lednicí najít taťku.

Už je samozřejmě oblečený ve své pracovní uniformě, takže by si s ním neměl zahrávat nikdo, dokonce ani já, protože jakmile se v Charliem probudí jeho policejní morální odpovědnost, nezná vlastního bratra.

„Ahoj,“ brouknu rozespale a počkám, až si vytáhne máslo se šunkou. Osobně sáhnu po trochu výživnější snídani, takže posnídám bílý jogurt s celozrnnými lupínky, které mi – podle obalu – dodají energii na celé dopoledne. Pche, bych teda chtěla vidět!

„Bello, chci s tebou o něčem mluvit,“ upozorní mě důležitým hlasem a já se posadím na židli naproti němu, abych si tak mohla připadat jako nějaký přistižený zloděj pod policejní lampou.

„Mluvil jsem s Renée, moc ji mrzí, že se jí vyhýbáš,“ oznámí mi a než stačím cokoli namítnout, utne mě jediným pohledem, který jsem u něj snad ještě neviděla. „Dnes přijede tvá matka, která tě už rok neviděla, nemohla by ses přemoct aspoň na půl hodiny, aby ses jí ukázala?“ promlouvá mi do svědomí, ale nemůže mít nejmenší tušení, jak mizerně se cítím. Ráda bych mamku viděla, je samozřejmé, že mi moc chybí, přestože naše poslední setkání, rozloučení a můj rychlý odlet do rodného místa, nebylo nijak veselé, ona mi vždy pomohla, ale důvod, proč ji nemůžu vidět, je poněkud jiný, nemůžu s ním vyrukovat, protože by ublížil mnohem více lidem, takhle to tajemství ničí jen mě.

„Dobře víš, že miniinterrupce byla nutná, sedmnáct let je příliš málo na to, abys měla dítě,“ snaží se upřímně urovnat mi v hlavě myšlenky, ale nemá ani tušení, jak moc víří staré rány.

„Nemluv o tom!“ vyjedu jako čertík z krabičky, ale on si dál vede svou.

„Chápu, že to Renée vyčítáš, ale…“

„Nech toho!“ zakřičím, popadnu tašku ze země, a vyběhnu z domu, bundu si ani neberu, nemám na nic čas, doběhnu ke svému autu, jediným pohybem ruky nastartuji a během několika minut se řítím ke škole. Co na tom, že je ještě brzy? Nemůžu tam s ním zůstat už ani jedinou minutu, dost na tom, že mi to připomněl takhle pitomým způsobem!

Ke škole se skutečně přiřítím v rekordním čase, snad i můj náklaďáček pochopil, že se musím dostat co nejdál, že musím přijít na jiné myšlenky, které mě nebudou užírat zevnitř, které mi nebudou připomínat prázdnotu mého lůna.

Ano, tati, potrat byl nejsnadnější řešení celé situace, ale prázdno, které po něm zůstalo, nedokázaly napravit pařby, které trvaly od večera do pozdních ranních hodin, kouření trávy, cigaret, požívání alkoholu, dokonce ani klid, co jsem získala tady, ale bylo to už o něco lepší, jen mi to nesmíte připomínat, nesmíte mě mučit tou bolestí, nechutnými vzpomínkami…

Mlč! Něco jsem ti snad řekl, ne? Když to můžeš dělat s tím puberťákem, se mnou můžeš taky! Kopání nemá cenu, bráním se všelijak, ale jeho váha je příliš silná na tu mou, počáteční síly mizí a já zůstávám ležet na pospas jeho touze, nechám ho ukojit svou potřebu, celou dobu se však v hlavě modlím, ať už přestane! Slzy mi tečou po tvářích, ale neobměkčím ho ani trochu, teprve když dosáhne vrcholu, zůstanu sama.

Zmizí jako pára nad hrncem, zatímco já zůstanu nehnutě ležet a modlím se, prosím Boha, aby to byl jen špatný sen, ze kterého se probudím. Jak mi to mohl udělat? Když konečně najdu sílu vstát, musím najít záchod, chce se mi zvracet, žaludek mám jako na vodě, myslí mi probíhají ty nejhorší vzpomínky na tu událost, pak se tam objeví znovu…

 

DOST! zakřičím na sebe hlasitě v mysli, abych tak přehlušila intenzitu krutých vzpomínek. Trhnu sebou jako přistižený zločinec a přes zamlžené vidění se pokusím zaměřit se na toho, kdo mi zaťukal na okénko, čímž mě nevědomky dostal ze vzpomínek. Cítím nevolnost, hlava se mi motá a všechno je lehce rozmazané, přesto mohu spatřit za sklem toho kluka, který mi už dvakrát pomohl.

„Je ti dobře? Vypadáš, že každou chvíli omdlíš,“ promluví přes sklo, nedbaje jeho slov vystoupím z auta, házím ramena, jasně, cítím se pod psa. Svět se mi točí, nohy mám jako z gumy a tuším, že se dlouho neudržím, tak se pro jistotu přidržím otevřených dveří.

„Co je ti po tom, jak mi je?“ vyštěknu příkře, ale můj rozzuřený hlas ho ani tak neodradí.

„Můj otec je lékař, tak mám trochu sklony k pomáhání lidem,“ pronese na svou obhajobu a já se i přes špatný psychický stav musím pousmát.

„Promiň, ale nejsem v nejlepší náladě na povídání,“ pokusím se ho šetrně odpálkovat, ale kluk se nenechá.

„Vždyť říkám, že jsi zelená jak sedma,“ hodí po mně vítězný pohled a stará se dál, jestli mě náhodou nemá zavést do nemocnice. Prudce zakroutím hlavou a mé jasné NE mu prostě musí stačit jako odpověď, snad trochu ukvapená a rozhodně přehnaná reakce, ale už při slově nemocnice mi naskakují osypky. Nicméně jakmile se pokusím udělat několik kroků kupředu, zamotá se mi hlava, zavrávorám a stylem kamene, co někdo hodí do vody, se klátím k zemi. Dopad už necítím, protože omdlím.

6. kapitola

Já vím, že mi přidávání trvá trochu dýl a kapitoly nejsou nejdelší, ale přesto budu ráda, pokud se někomu povídka líbí, když tu najdu nějaký komentář. Děkuji. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Fear - 5. kapitola:

 1 2   Další »
15. Maku
03.10.2011 [19:54]

holka jsi učiněná spisovatelka.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. lucka2010
02.10.2011 [20:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Faire
02.10.2011 [12:41]

FaireDoufám v brzké přidání další kaptoly. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. andysek1002
02.10.2011 [11:03]

Chudak Bella doufam ze to neudelal ten co si myslim nadherna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. LidkaH
01.10.2011 [22:36]

Chudak Bells s ni si zivot krute zahral. Emoticon Emoticon Doufam ze ji brzo potka spon troska stesti!!! Skvela kapitolka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rychle dalsi prosim!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [20:06]

daslli141Chudák Bella... už sa teším na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [19:45]

kikuskaTrocha ma dostáva odhaľovanie Bellinej minulosti. Je to naozaj smutné, ale opisuješ to krásne. Budem sa strašne moc tešiť na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [19:42]

Dorianna Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [18:55]

LuMo12super ...fakt veľmi dobrá kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [17:43]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!