Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Těhotenství - 2. kapitola

Svatba


Těhotenství - 2. kapitolaProtože jste chtěli pokráčko, tak tady ho máte. Je to slabší kapitolka, ale snad se bude líbit.

Edward:

Vztekle jsem se rozběhl do Carlisleovy pracovny. Neobtěžoval jsem se otevřít, nedokázal jsem udržet emoce na uzdě. Jednou nohou jsem kopl do dveří a ty s rachotem spadly na dřevěnou podlahu Carlisleovy pracovny. To, že jsem rozbil dveře, mě ale nějak zvlášť netrápilo. Sedl jsem si na židli a čekal na Carlislea. Za pár vteřin už tu Carlisle byl a sedl si na židli.

„Edwarde, já nevím, co se tady děje. Bella by to dítě mohla donosit, jestli si to opravdu pře-“ Rychlým pohybem ruky jsem ho umlčel. Nadechl jsem se, ale vzduch mi nemohl pročistit hlavu.

„Co se děje, Edwarde? Proč by nemohla Bella to dítě donosit?“ Slyšel jsem Carlisleovy myšlenky. Chvíli jsem přemýšlel nad svou odpovědí. Netušil jsem, jak svůj strach vysvětlit. Copak Carlisle neviděl, jak je ta věc velká? To mu to nemohlo dojít?

Carlisle napjatě čekal na moji odpověď, zjevně mu pointa unikala. Vstal jsem a zamířil ke knihovně, za chvilku jsem našel to, co jsem potřeboval.

Před přibližně padesáti lety jsme se s Carlislem snažili zjistit, proč nemůže Rose nebo Esmé počít dítě. Došli jsme k závěru, že upíří tělo se nemění, při početí je ale nutné, aby se tělo ženy měnilo s vývojem růstu plodu. Když se nemůže upíří tělo měnit, nemůže upírka počít dítě. Ale nikdy mě nenapadlo, že upír by mohl počít dítě s lidskou dívkou.

Položil jsem na Carlisleovo pracovní stůl tlustou knihu o těhotenství. Otočil jsem několik stránek, až jsem našel to, co jsem potřeboval. Obrátil jsem knihu ke Carlisleovi a nechal ho, ať si to promyslí.

Přibližně v třech měsících těhotenství je na ženě vidět mírně vypuklé břicho...

„Edwarde, ty myslíš, že to dítě může růst tak rychle?“ došel Carlisle k závěru, a to k správnému.

„Jen si to promysli, Carlisle. Je to napůl upír, pokud se podobá víc našemu druhu, tak bude mít velkou sílu. Dostatečně velkou, aby mohl zničit Bellu...“ cukl jsem sebou. Věděl jsem, že mluvím pravdu a zároveň jsem si to nechtěl přiznat, už jen ta představa, jak je v Belle něco tak... silného, mě dohánělo k šílenství.

„Edwarde, zatím nemůžeme nic porovnat. Je těhotná jen pár týdnů, co kdybychom chvilku počkali a podívali se, jak se věci mají?“

Zaťal jsem zuby a popadl jsem knihu, přelétl jsem pohledem bezdůvodně pár řádků a pak se mi kniha v ruce rozpůlila vejpůl. „Ne,“ procenil jsem skrz zuby.

Carlisle si rovnal myšlenky v hlavě, snažil se mi moje rozhodnutí vymluvit, Najednou jeho myšlenky nabraly jiný směr, moc jsem těm obrazům a knihám, které si představoval, nerozuměl. Po chvilce přemýšlení obrazy zmizely.

„O čem si to přemýšlel?“ zeptal jsem se bez náznaku zvědavosti, můj hlas byl plný utrpení.

„Přemýšlel jsem, jak je možné, že může mít člověk a upír dítě,“ řekl Carlisle a upíral oči do těch mích.

„A na co si přišel?“

„Víš, proč nemůžou mít upírky děti, nikdy mě ale nenapadlo, že upíři děti mít můžou. Když o tom tak přemýšlím, tak to smysl dává. Upíří tělo se měnit nemůže. Muži ovšem můžou mít spermie, akorát ty jsi měl jako jediný to sebeovládání mít s člověkem tělesný vztah,“ vysvětlil Carlisle.

„To jsme ale trochu odběhli od tématu, máme se dohodnout co s Bellou.“ Carlisle pár vteřin váhal, než znovu promluvil.

„Neměli bychom nechat Bellu, aby se rozhodla sama, Edwarde?“

Trhl jsem sebou, copak Bellu nezná aspoň trochu? Když se něco rozhodne udělat, je to vždycky špatně, a většinou ji to dostane do ohrožení života. Nenechám Bellu, aby donosila tu věc, aby ta věc měla šanci ji zničit...

Bella:

Nervózně jsem si kousala ret, opřela jsem se o opěradlo pohovky a čekala na zvuky. Nic. Rosalie ke mně natáhla ruce a já jí opřela hlavu o ramena, pod nosem mě zašimraly krásné zlaté kadeře. Edward a Carlisle se nahoře stále bavili o mém šťouchálkovi, jaký mají problém?

„Au!“ zaskučela jsem a najednou stál Edward vedle mě.

Pocítila jsem hroznou bolest, zaťala jsem zuby a snažila se neječet.

„Bello! Bello, co tě bolí? Co ti ta věc provádí?“ Edward mluvil a chrlil na mě jednu otázku za druhou. Přitiskla jsem mu ukazováček na rty a druhou ruku jsem měla na břichu. Odpovědi na jeho otázky jsem znala, bolí mě všechno, ale to jsem nemohla říct, nebo by se Edward rozhodl naše děťátko zabít ihned.

„To... nic. Jenom si zvykám,“ zašeptala jsem chraplavě. Edward mi vzal obličej do dlaní a podíval se mi hluboko do očí. Palcem pravé ruky utřel slzu, která se mi tam najednou objevila, a za ní začal téct celý vodopád.

„Bello, to je dobré, všechno bude dobré,“ utěšoval mě Edward a opatrně si mě posadil na klín.

„Ne, Edwarde! Já nedovolím, abyste naše děťátko zabili! Copak ty to nechápeš? Já to děťátko miluju a nedovolím, abyste mi ho vzali,“ křičela jsem mezi vzlyky.

Edward zkameněl, otočil se a podíval se na Rosalie.

„Cože?“ zeptal se Rosalie.

„Nemůžete mluvit nahlas, prosím?“ pokárala jsem je.

„Takže, zatímco jsem se... radil s Carlislem, tak vy jste chtěli udělat rentgen?“ ptal se mě Edward.

„No a?“ nechápala jsem.

„Carlisle!“ řekl Edward.

Carlisle byl hned dole a nechápavě se na Edwarda díval. Najednou pochopil, otočil se a vzal injekční stříkačku.

Ne, to ne! Křičela jsem si sama pro sebe. Nenáviděla jsem jehly a teď jedna jehla mířila přímo na mě a pomalu se blížila.

Najednou jsem přestala vnímat a ocitla jsem se ve tmě.

 

1. kapitola / 3. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Těhotenství - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!