Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Těhotenství - 1. kapitola

vecicka4


Těhotenství - 1. kapitolaRozbřesk - kniha druhá, Jacob. Možná, že jako já patříte mezi lidi, kteří by Bellinino těhotenství měli raději z jejího pohledu. V této povídce se pokusím celé těhotenství popsat Bellinýma očima. Snad se vám tato povídka bude líbit.

„Rose, musíš mi pomoct,“ šeptala jsem do telefonu a oči jsem upírala na dveře. Edward se určitě každou chvíli vrátí, musím jí všechno co nejrychleji vysvětlit.

„Bello? Já ti nerozumím.“ Rosaliin hlas byl naléhavý, jako kdyby si myslela, že jsem si z ní jen vystřelila a ona chce, abych co nejrychleji zaklapla telefon a začala se smát.

Přemýšlela jsem o své odpovědi. Je opravdu správné spolupracovat s Rosalii? Právě s Rosalii? Ze zamyšlení mě vytrhlo Rosaliino brblání. Nadechla jsem se a snažila se sebrat všechnu odvahu. „Rosalie, já čekám dítě,“ zašeptala jsem pro člověka neslyšně.

Na druhé straně bylo ticho. Rosalie přemýšlela jen pár vteřin, než mi odpověděla.

„Bello, nesmíš Edwardovi a Carlisleovi dovolit, aby ho zabili.“ Zaskřípala jsem zuby, tahle představa byla tak odporná! Jak by mohli zabít moje dítě? Ruka, kterou jsem měla zaťatou v pěst, mi slétla k břichu.

„Já vím, Rose. Edward se zrovna chystá k odjezdu, pokusím se mu ten nápad rozmluvit.“ Můj hlas byl tichý, pohledem jsem stále těkala ke dveřím a čekala jsem, kdy se tady Edward objeví.

„Dobře, zřejmě nemáš moc času, uvidíme se na letišti.“ Rosalie zavěsila. Zmáčkla jsem na červené tlačítko a položila telefon na své místo. Pomalu jsem se sunula k zemi. Opatrně jsem si sedla na podlahu a dala hlavu mezi kolena. Znovu se mi udělalo nevolno, rychle jsem se rozběhla do koupelny a najednou za mnou stál Edward a přidržoval mi vlasy.

„Promiň, byl jsem dlouho pryč.“ Jeho hlas byl vystresovaný.

Zvedla jsem hlavu a podívala se do jeho černých očí, už jsem mu chtěla říct, co jsem provedla, když se zvedl a znovu začal zmateně lítat po pokoji.

No, nevadí, řekla jsem si. Přece bude ještě dost času.

Celou cestu jsem spala. Nepamatuju si ani na přestupy, Edward mě nejspíše nesl. Nespala jsem dobře. Zdálo se mi, jak držím malou kopii Edwarda ve své náruči, ochranitelsky se nakláním a cením zuby. Cože, zuby? Ten sen jsem nedokázala pochopit, hotový nesmysl, nebo ne? Byla to ta nejhorší noční můra, nekonečno otázek z každé strany a uprostřed já a malá kopie Edwarda, ale ať jsem dělala, co jsem chtěla, nemohla jsem se probudit. Najednou se scéna změnila, už všude nebyly otázky, ale byl tam Carlisle a Edward, v první chvíli jsem měla kulaté břicho, ale pak ke mně přišli. Koukla jsem se na svoje břicho a nebylo tam, bylo ploché, bez miminka...

Pak jsem se díkybohu probudila, už také bylo načase. Edward se na mě úzkostně díval a na levé paži mi dělal uklidňující kolečka. Podívala jsem se z okénka a bylo jasně poznat, že přistáváme.

„Už jsme doma?“ Můj hlas, ten nebyl můj. Byl cizí, tak nějak... mrtvý. Pocítila jsem obrovský hlad a namluvila si, že máme s miminkem hlad.

Edward zřejmě věděl, že jsem hladová. Pomalu si stoupl ze sedadla a natáhl se pro jídlo.

Nevěděla jsem, že je možný mít takový hlad. Snědla jsem všechno, co jsme měli k dispozici, přesto jsem si připadala podivně prázdná, ale už jsem radši nemluvila. Bála jsem se svého hlasu.

Na letišti jsem s Edwardem celkem ochotně čekala na zavazadla a měli jsme štěstí, naše zavazadla přijela hned první. Edward všechny popadl do jedné ruky, druhou mě objal kolem pasu a šli jsme k východu, kde na nás měli čekat Cullenovi.

Věděla jsem, že Edward by si mě nejraději přehodil přes záda a rozběhl se co nejrychleji. Tak moc chtěl zabít naše dítě? Udělalo se mi z toho trošku nevolno, ale snažila jsem se nedat na sobě nic znát. Pokusila jsem se nemyslet na to a místo toho jsem myslela na pojem naše dítě.

Jakmile jsme vyšli den, uviděla jsem mojí upírskou rodinu. Očima jsem hledala ale jedinou...

„Rosalie!“ vykřikla jsem a byla si jistá, že Edward na místě ztuhnul, když uslyšel můj hlas.

Ale já jsem ho nemohla vnímat, v té chvíli jsem potřebovala Rosalie. Někoho, kdo mě podpoří v mém rozhodnutí a pomůže mi. Vymanila jsem se z Edwardova sevření a rozběhla se k ní.

Teprve pak mi došlo, jak jsem neohrabaná, a že běžet davem rozhodně nebyl nejlepší nápad. Ruce mi ochranitelsky slétly k mírně vypuklému břichu. Rosalie mi ale naštěstí běžela celkem normální rychlostí naproti. Sevřela mě v objetí, zatímco já si rukama stále hlídala břicho. Ochranitelsky se postavila a z hrdla jí uniklo zavrčení, které bylo myšleno na Edwarda.

Bylo mi to nepříjemné, nebýt s Edwardem v jednom týmu a poslouchat, jak na něj Rosalie vrčí. Ale musela jsem to udělat pro svoje děťátko...

„Ne, Rosalie, Bello, to neuděláte,“ zašeptal šokovaně. Ohlédla jsem se přes rameno a viděla jeho šokovaný, a zároveň ublížený obličej. Bylo mi ho tak líto, chtěla jsem k němu jít, pohladit ho po tváři a ujistit ho, že je všechno dobré.

„Počkat, co se tady děje Edwarde?“ Carlisle už zřejmě nedokázal déle držet svoji zvědavost na uzdě. V hlase mu ovšem žádná zvědavost slyšet nebyla, jen strach.

„Carlisle, ony to dítě chtějí. Rosalie chce, aby Bella to dítě donosila. Prý to chce i Bella -“ Povytáhl obočí a podíval se na mě, až teď všechno pochopil. Chápal, jak moc miluju malé miminko uvnitř mě, a že já se ho nehodlám vzdát. „- Carlisle, musíme si promluvit.“



No, já nevím, když to sami píšete, tak na to nemůžete mít názor, proto bych ráda znala vaše názory, je rozhodně co vylepšovat.

2. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Těhotenství - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!