Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajemství jménem život - Epilog

Gracen


Tajemství jménem život - EpilogTakže je tu epilog. Pro začátek by nebylo špatné říct, že nemám ráda šťastné konce. Vám, kteří jste u téhle povídky vydrželi od začátku do konce jsem nesmírně vděčná. Díky. Tenhle dílek patří vám :-)

Epilog


Písnička



Lehký studený vánek si pohrával s jejími dlouhými kaštanovými vlasy a cuchal je. Vzhledem připomínala divoženku, která stále něco hledá. Ve vlasech měla napadané podzimem zbarvené listí a pár kousků jehličí. Dříve sněhově bílé šaty teď byly šedivé a na některých místech měly zelené stopy trávy, kterou se plížila za svojí kořistí.

Nikdo nevěděl, kdo to je. Byla to už nějaká doba, co běhala bosá po lese sem a tam. Zmatená a vyděšená hledala svoji mrtvou rodinu.

,,Kam mi utíkáš?´´ zasvištěl ve větru její hlas a ona se rozběhla za vidinou svého bratra. Na tváři se ji rozlil šťastný úsměv, když se postava před ní zastavila na malém paloučku.

,,A mám tě!´´ vykřikla a skočila po něm. Jaké to překvapení, když místo bratra sevřela v bledých kostnatých rukou vzduch. S brekem si lehla do trávy a obličej schovala do dlaní. Z nebe se pomaloučku spouštěl déšť. Co jiného se dalo čekat v tomhle nejdeštivějším kraji...

,,Slíbil jsi mi, že mě už neopustíš! Tak proč jsi to nedodržel?´´ zaskučela slabým hláskem.

Za sebou uslyšela tiché kroky a ucítila slabou lidskou vůni. Než stihla zareagovat a utéct, promluvil za ní mužský hlas. Tak dlouho už nikoho nepotkala, že se lekla. Muž se zastavil kousek od ní. Dívka si stoupla a prohlédla si ho.

,,Neboj maličká, neublížím ti.´´ zamumlal muž a zvedl k ní opatrně ruce. Dívka se před ním přikrčila, když uslyšela to oslovení. Tak moc to oslovení nesnášela. Chtěla před ním utéct do lesa, věděla, že kdyby se rozběhla nestačil by jí, ale než to stihla udělat, muž ji chytil a píchl nějakou injekci.  

*****

Dívka seděla na zemi, opřená zády o zeď. Dlaně měla zasunuté ve vlasech a v očích nepřítomný vyděšený výraz. Byl na ni žalostný pohled. A ještě bolestnější pro toho, kdo ji znal. Jenže tady v téhle budově nikdo takový nebyl.

Seděla v bílé místnosti, která sama o sobě vypadala dost děsivě. Nikdo si ji nevšímal, nikdo nevěděl, co se ji vlastně stalo. Proč tu sedí a kolébá se ze strany na stranu.

,,Na boj nedojde.´´ zakřičela a začala se hystericky smát. Z očí ji tekly slzy. Tohle řekl tehdy, když po něm chtěla, aby šel na lov. Ale on ji neposlechl. A i přesto mu věřila. Věřila, že vše bude v pořádku. Nikdo nečekal takový konec.

Zase se uklidnila a nepřítomně zírala na stěnu před sebou. Viděla na ní postavy svojí mrtvé rodiny. Rodiny, kterou tak moc milovala. Malá čtvercová místnost ji připadala jako vězení, ze kterého se nesmí za žádnou cenu dostat.

Jejími rty občas proběhla nějaká melodie neznámé písničky.


Osud si s náma zahrává, je to obyčejnej prevít
Jeden den máš jenom štěstí druhej přinese ti smůlu
Že by jenom shoda náhod, jako plno dosud
Třeba všichni máte pravdu a je tohle náš osud

Podej mi ruku, pojď půjdem dál
Tam, kde život končí
Tohle není karneval


Pohled na dívku byl tak strašný. Isabelle ale nevadilo, že je sama. Byla na to zvyklá. Od té osudné noci, kdy se změnil celý její život, už nic nebylo normální.


,,Kdo je tady zavřený?´´ zeptala se černovlasá dívka lékaře, když procházeli kolem Isabellina pokoje. ,,Nevíme, jak se jmenuje. Našli jsme ji bloudit po lese. Byla úplně mimo a tak jsme ji vzali k nám, protože v lese by se ji mohlo něco stát. Nikdo neví, jak se jmenuje, ani co se ji stalo.´´ odpověděl smutně a pokračoval v cestě.

Blonďatý muž stiskl svojí ženě ruku. ,,Pojď, musíme jít.´´ zašeptal. Černovlasá dívka se podívala přes malé okýnko k Isabelle do pokoje. Její dech ovanul sklo, když zašeptala: ,,Vrátím se pro tebe.´´

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Epilog 2

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemství jménem život - Epilog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!