Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ta druhá... - 32. kapitola

Ozdoby


Ta druhá... - 32. kapitolaJedna má všechno, druhá nic. Ale to se změní...
Chtěli jste Cullenovy? Máte je mít, i když jen v omezeném množství. Mimo jiné se tu dnes vyskytne Martin, hádavý Aro, Alex a jedna chvíle, která může změnit více než jeden život...

Alex:

Byl chladný zimní večer a my se procházeli Benátkami kolem v tuto dobu už téměř nepoužívaných kanálů. Lidé, kteří se v tomhle nečase vydali ven, se choulili v teplých bundách, kdežto já na sobě měla jen lehký kabátek. Ale zima mi nebyla. Byla jsem stulená u Martinova těla, šli jsme u sebe tak těsně, jak jen to bylo možné. Jeho věčně chladné tělo mě ohřát nemohlo, ale hřála mě láska – má láska k němu, jeho láska ke mně.

Milovala jsem tyto chvíli, kdy jsme prostě jen byli spolu, jen tak bez cíle se procházeli, povídali si o všem a o ničem a v okolních stáncích si kupovali drobné dárky. Milovala jsem den, na jehož začátku jsem se probudila v jeho láskyplném objetí, milovala jsem noc, kdy jsem stočená u jeho boku usínala. Milovala jsem sny o něm, protože ani tam jsem ho nemusela ani na pár vteřin opustit, milovala jsem to, že díky němu jsem vlastně celý den mohla snít, snít s otevřenýma očima, snít svůj sen, celoživotní přání, tužbu…

Jak jsme se tak procházeli uličkami, všimla jsem si jedné gondoly, která ještě nebyla uskladněná na zimu. Sice už se v ní nebude dát projet, na některých místech bychom se už museli prorážet slabou ledovou vrstvou, ale i několik minut, kdy bychom v ní seděli v tichém objetí, by bylo krásných. Neodolala jsem a zamířila ke kluzkému molu. S Martinovou pomocí jsem vlezla do loďky a usadila se na sedátko. Martin na ni obratně přeskočil, aniž by se byť jen trochu rozhoupala, a usadil se vedle mě. Vychutnávajíc si každou vteřinku této pro mě tak romantické chvíle jsem zavřela oči. Ty jsem však hned prudce otevřela, protože jsem ucítila mírné cuknutí. Rozhlédla jsem se kolem a zjistila příčinu toho cuknutí. Gondola se dala do pohybu, pomalu se začala vznášet vzhůru k temnému nebi, ke hvězdám…

Najednou jsem se objevila na tolik známém místě – na louce. Gondola zmizela, ale Martin tu zůstal, stál po mém boku a s přimhouřenýma očima se díval mezi stromy na druhé straně.

„Ach, naše drahá Alexandra,“ ozvalo se výsměšně. Stáhla jsem ústa do podrážděného úšklebku.

„Ale ale, kohopak to tu máme. Že by to byla naše malá Nessie a to její hlídající psisko?“ zavrkala jsem sladce a sledovala, jak se obličej mé sestry zkřivil vztekem. Uplynulo pár vteřin ticha, kdy se na mě zlobně dívala, pak se andělsky usmála.

„Jen závidíš, Alexandro. Myslíš si, že nevím, jak moc ho obdivuješ? Že nevím o tvých chabých pokusech ho získat? Nebuď naivní…“ Trefila se přímo do mého slabého místa. Užuž jsem se chystala ke skoku, po kterém by následovalo rychlé oddělení té protivné hlavy od těla tak podobného mému, když vtom mě něco uchopilo za loket. Přesněji řečeno někdo. Martin.

Konejšivě stiskl mou dlaň ve svojí, na okamžik se mi zadíval do očí, těmi jeho ke mně proudilo takové množství lásky a útěchy, že jsem musela několikrát zamrkat, abych zahnala slzy, které se mi v proudech valily do očí. Pak se otočil směrem k mé sestře. Zkoumavě si přeměřil Jacoba, který se k ní mezitím připojil, stál jí teď za zády – dočista jako chůva.

„Ona závidí tobě?“ promluvil najednou směrem k Renesmé. „A copak? Toho… ehm…“ Nahlas začichal. Potlačila jsem zachichotání a vděčně se na něj usmála. Přitáhl si mě do náruče a políbil na temeno hlavy. Pevně jsem se k němu přitiskla.

„Ne ona, ale ty máš co závidět. Její nesobeckost, vlídnost, trpělivost… Být oblíbený není všechno, sama moc dobře víš, jak moc jsou lidé ovlivnitelní… Dokonalost má různý význam. Někdo je dokonalý navenek,“ pronesl a upřeně se na ni zadíval, „a někdo… někdo je dokonalý uvnitř – i navenek. A to je ona, Alex. Má milovaná Alex. Jsi překvapená? Ano, konečně se najde někdo, kdo neobdivuje tebe, ale ji. Teď poslouchej dobře, má milá, a pozorně se dívej, ke komu svá slova směřuji…“ Jeho hlas byl tichý, vemlouvavý. Upřel na mě rozzářený pohled.

„Alex, má jediná, má milovaná… Miluji tě. Tebe, ne ji. Tebe. Jen tebe. Nikoho jiného… Už navždy,“ vydechl a pomalu se sklonil k mým rtům. A pak mi vtiskl na rty ten nejsladší a nejvroucnější polibek na světě. Úplně se mi z toho zatočila hlava. Miluje mě! Ach, tohle není život, to je pohádka. pohádka…

 

Z krásného snu o něžném a milujícím Martinovi mě vytrhla hlasitá hádka, která se šířila chodbami hradu. Nespokojeně jsem zamručela a protáhla se. Zadívala jsem se na stěnu, abych zjistila, kolik je to vlastně hodin, a při pohledu na hodiny jsem se zamračila – kdo má proboha potřebu hádat v sedm hodin ráno?

S přimhouřenýma očima jsem si znovu lehla a zavrtala hlavu pod polštář, abych alespoň trochu utlumila ten hlasitý jekot dvou nepřejícných upírů. Už jsem pomalu, ale jistě upadala zpátky do spásných temnot, když se ozvalo jedno velmi rázné „Ne!“. Vystřelila jsem do sedu a nehledíc na to, že jsem celá rozcuchaná a pomačkaná jsem se naštvaně vydala ke dveřím, abych to těm dvěma hlupákům pěkně osladila.

Zrovna jsem sahala po klice, když se dveře prudce otevřely. Nestačila jsem uhnout, bylo to příliš rychlé, a tak se dveře důvěrně seznámily s mým čelem. Zaúpěla jsem a svezla se do Martinovy náruče, kterou bystře nachystal, když si uvědomil, co se děje.

„Vidíš, co děláš!“ zařval na někoho na chodbě a nohou zabouchl dveře. Když se ozval ohlušující zvuk, zaúpěla jsem podruhé.

„Promiň, Alex, nechtěl jsem!“ omlouval se rychle a přenesl mě k posteli, na kterou mě opatrně položil. Výmluvně jsem se zadívala na dveře, které držely jen na jednom pantu, a ušklíbla se.

„Uno momento,“ zamumlal a upíří rychlostí napravil škody. Pak usedl vedle mě na postel.

„Není ti nic?“ zeptal se starostlivě a položil mi své chladné dlaně na čelo. Blahem jsem zakňourala a přitulila se k jeho pevnému tělu.

„Teď už je vše v pořádku,“ ujistila jsem ho a položila si tvář na jeho rameno.

„Co to bylo?“ vyzvídala jsem. „Ta hádka...“

„Jen jsem se trošku nepohodl s Arem...“ vysvětloval tiše a přitom mi hladil citlivou část zápěstí.

„Ty...“ Při té představě jsem vyprskla smíchy. Aro Volturi budí respekt a u všech se těší veliké úctě. Nikdo si nedovolí mu odporovat, řekl tehdy Jasper.

„Ty ses hádal s Arem?“ vysoukala jsem ze sebe mezi smíchem. Zamračil se na mě, což mě rozesmálo ještě víc.

„Ale no tak! Nebuď tak upjatý,“ škádlila jsem ho. Jen pozvedl levé obočí.

„Dobře. Už se nesměju,“ slíbila jsem a nechala svou tvář, aby se stáhla do bezvýrazné masky. Tentokrát se potěšeně usmál.

„Tak co máme dnes v plánu? Před odjezdem bych se tu ráda trošku porozhlédla, je to tu tak krásné…“ žadonila jsem a přitulila se k němu ještě blíž. Zachmuřil se.

„Máme jednu důležitou schůzku – a pak se uvidí…“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ta druhá... - 32. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
35. ufo 215
09.02.2013 [20:18]

Super kapitolka!!! Doufám, že ji nechají nakonec na pokoji. Po té důležité schůzce... Ale nevím, Martino Alec se pěkně přetvařuje.Emoticon Krásný sen, mohla by to být realita. Někdy později. Emoticon Emoticon

34. Ceola
28.12.2012 [12:19]

Už jsem se lekla :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.05.2012 [21:56]

babylonJá jsem tak nedočkavá jak tohle dopadne...super kapča!

23.03.2012 [13:41]

VerCullenKrátké, ne? Emoticon
Mno, co mě na této kapitole dostalo byl ten sen. Emoticon To jsem si myslela, že se rozpusím. Emoticon
A to o Arovi... Emoticon
"Nikdo se mu neodváží odporovat" :D
Vůbec se mi nelíbí zakončení, se nediv, že ti dávám krátké komenty, když vždycky skončíš v tom nej. Emoticon To se nedělá. Každopádně se už nikdy, nikdy neopovažuj říct/napsat/vyslabikovat/vykrkat něco špatného o svém psaní. Emoticon NE, TO NE! Emoticon Emoticon Emoticon Jinak mi začal víkend, takže dneska to už asi stihnu dočíst... Emoticon Mažu dál! Emoticon

18.11.2011 [12:53]

NeyimissSen krásný, pokračování skvělé, hádka perfektní.
"Budí respekt, nikdo se neodváží mu odporovat..." Ano, tohle si budu pamatovat hodně dlouho... Emoticon Emoticon Emoticon
Omlouvám se, tentokrát bude komentář velmi krátký, ale já prostě musím jít hned číst další kapitolu. A proč? Je to kvůli tobě, kdybys nepsala takové konce, možná by ses dočkala "románu". Ale takhle? Je mi líto...

P.S.: Sice spěchám, ale tohle si neodpustím... -> Bylo to opět úžasné, skvělé, nic bych na tom neměnila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2011 [22:00]

DarkFirefliesÓ, co má být ten konec? Ty mě chceš vážně zabít... Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2011 [8:32]

NatyCullenStrašně krásná kapitola, představa hádky s Arem mě dostala. Povídka skvěle graduje, já jdu na další. Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [17:52]

Forevergirl"A pak se uvidí..."táto veta sa mi absolútne nepáči. To malo znamenať buď prežiješ alebo nie a mne to je jedno?
Je pekne vidieť, ako to gráduje a ja len čakám, čo sa stane. Neviem prečo, ale mne sa k tejto poviedke hodí Sad End, u ktorého sa totálne rozplačem a budem chcieť sama zachrániť Alex, lebo si toho tak veľa prežila a smrť si nezaslúži. Ale uvidíme, ako to vyriešiš. Opäť geniálna kapitola plná pocitov.

30.09.2011 [10:57]

WhiteTieStrašně dlouho jsem přemýšlela, co ti na to napsat... Kapitola byla úžasná, jako vždy. Ale ve mně se perou dvě části mé osobnosti. Miluju sad endy, proto bych na jednu stranu ráda, aby to s Alex nedopadlo až tak dobře. Ale na druhou stranu - chuděra, vytrpěla si všechno možný, takže si zaslouží kousek toho štěstí. Ale jedno vím jistě - určitě nechci, aby povídka ještě skončila. Ale jaký konec bych chtěla? To sama netuším a nechám to plně na tobě a věřím, že vymyslíš ten nejlepší konec, jaký může být.
Sir, tahle povídka je naprosto dokonalá. Četla jsem ji, hned jak si ji sem vložila, ale nevěděla jsem, co ti na to napsat. Tak silný dojem to ve mně zanechalo, že jsem si to prostě musela promyslet. Ale stejně mám pocit, že píšu zas nějaký bláboly a nevyznívá to tak, jak jsem chtěla. Jedno z toho plyne - určitě ještě nekonči, prosím.
Jsi pro mě, stejně jako tvoje ségra, autorka s velkým A a já jsem moc ráda, že mám možnost číst tvou tvorbu!

26. Gabri
30.09.2011 [10:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!