Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sweetheart - 9. kapitola

Bella


Sweetheart - 9. kapitolaHnev, zaľúbenie, jeden plán a kytica ruží. Prajem príjemné čítanie. :)

9. kapitola

 

Edward:

Je to oficiálne, prijímam gratulácie. Edward Cullen je najväčší, najsprostejší a najnenapraviteľnejší somár na svete! Myslím, že by som mal dať čo najskôr vedieť Sarah, že ma predsa len tým somárom môže nazývať. Perfektne sa mi toto pomenovanie hodí. Škoda, že som si to uvedomil až dnes, v túto neskorú večernú hodinu, pretože by som si bol ušetril jednu nepeknú hádku. Ale vlastne, aká hádka je pekná?

Och, nech ma niekto prejde parným valcom, alebo aspoň autom. Hm, ale auto nebude dostatočne silné, aby mi vymylo z mozgu moju sprostosť.

 Panebože, tá ženská je tak tvrdohlavá, že niekoho jej podobného už v Štátoch -  a myslím, že ani nikde inde na svete -  nenájdete. Ako taký somár som každý večer za ňou chodil, vždy som k nej bol milý, dobrý, peknučký - áno, aj peknučký - a ona sa mi takto odvďačí.

Ako besný som kráčal po ulici a úplne ignoroval silné kvapky dažďa, ktoré mi premáčali oblečenie. Myslel som si, že moje pravidelné návštevy v nej zanechajú aspoň nejaký dojem alebo aspoň niečo, no mýlil som sa. Dobre, vedel som, že človek sa nemôže zmeniť za pár dní, ale dával som si nádej, že aspoň trochu s ňou pohnem a možno sa zamyslí nad svojim životom. Ale nie... dokonca som si ani nepripúšťal jej večne sarkastické poznámky na moju osobu, pretože som si myslel, že keď si na mňa zvykne, pustí ma do svojho srdca a zverí sa mi s niečím. Ts, aký som bol len naivný hlupák. Hanba, Edward, veľká hanba!

Najhoršie však na celej tejto situácii bolo, že som ju stále ľúbil. Preto som aj všetko znášal. Hnevalo ma aj to, že mi nechcela prezradiť to skutočné sprosté meno! Prečo? Čo by na ňom bolo také zlé?

A dnes, keď na mňa vyletela tá štetka s karamelovými vlasmi, skoro som dostal infarkt. Vedel som, že za tým bude určite Sweetheart a mal som pravdu. Ešte sa mi potom aj priznala, že si myslela, že by mi to mohlo pomôcť zabudnúť na ňu. Stratil som nervy. Ona mi vôbec neverí. Myslí si, že jej klamem a že mi ide len o to, o čo iným mužom. Ale to nie je pravda, lenže ja už neviem, ako jej to mám dokázať. Chcel som, aby pochopila, že ja som iný. Mohol by som povedať čokoľvek, ale nikdy by som ju nepresvedčil. Vyznával som jej lásku, no pre ňu to bolo niečo prirodzené, keď jej to muži stále vraveli.

Lenže aj ja som iba človek, ktorý má obmedzenú dávku trpezlivosti a jednoducho som to už dnes nezniesol. Ale možno mala pravdu. Možno by bolo skutočne lepšie, keby som ju nechal tak. A presne to aj urobím. Budem sa snažiť zabudnúť na ňu a tváriť sa presne tak, ako aj predtým, než som ju stretol. Stisol som viečka, pretože ma zvláštne zaštípali oči.

Nie, Ed, pokoj, ona jednoducho nebola tá pravá...

Ale nech som sa nad tým zamýšľal akokoľvek úporne, niekde v hĺbke duše som vedel, že bola.

 

Na druhý deň ráno som vstal skoro. V noci som nespal dobre, stále som sa len prehadzoval. Mal som výčitky svedomia. Nebol som na ňu až príliš hnusný? Ale povedal som si, že na tom predsa nezáleží. Aj tak sa už nikdy nestretneme a už vôbec sa spolu nebudeme rozprávať. Asi to tak malo byť...

Keď som prišiel do práce, okolo Emma sa znova motalo isté dievča,  ktoré tu trávilo od minulého týždňa  takmer každý deň. Bola to dcéra nášho šéfa, pána Halea, Rosalie. Bola veľmi pekná a inteligentná. Taktiež bola veľmi milá a dobrá, ale za to ohromne hanblivá. Zvláštnosťou však bolo to, že s Emmom sme tu už nejaký ten čas pracovali, no ona sem prvýkrát prišla len minulý týždeň a odvtedy je tu stále. A to nepreháňam. Začal som mať isté podozrenie.

„Čaute, decká,“ pozdravil som ich, keď som sa k nim dostavil. Snažil som sa, aby môj hlas znel nenútene a milo, ale nepodarilo sa mi, pretože osteň smútku sa v ňom stále nachádzal. Bol som si vedomý toho, že ešte aj ubehne nejaký čas, kým zmizne úplne.

„Čau,“ povedal Emmett a Rosalie len na mňa usmiala a pokývala hlavou.

„Čo tu stvárate, takto spolu?“ Pohýbal som obočím a uškrnul sa. Emmett sa na mňa pozrel a na tvári mal šťastný výraz.

„Vedel si, že tuto Rose,“ poukázal na ňu, „je taktiež blázon do áut, rovnako ako my?“ Mal som pocit, že Emmettovi sa od toho veľkého úškrnu roztrhnú ústa.

„Nie,“ pokrútil som hlavou. „Skutočne?“ Pozrel som sa na Rosalie,  ktorá sa začervenala.

„Ale hej, aj keď blázon asi až nie, to len Emm preháňa,“ zašomrala a zachichotala sa. Potom sa pozrela na Emmetta  a v tvári mala taký zbožný výraz, že som v tej chvíli pochopil, prečo tu trávila tak veľa času. A s autami to veru nemalo čo dočinenia. Pre seba som sa usmial a šiel som sa prezliecť, aby som sa mohol venovať svojej práci a nemyslieť neustále na ňu.    

Rose po hodine okukávania Emmettovho pozadia odišla, čo zapríčinilo, že dotyčný sa mohol konečne skoncentrovať a venovať sa plnohodnotne svojej práci. On mal totiž rovnaký problém ako ona, pretože ju stále nenápadne pozoroval. No, až tak nenápadne to nebolo, ale nebudeme im predsa kaziť radosť. Rose však nešla preč na celý deň, len nás pochytil smäd a na vodu, ktorá sa tu nachádzala sme chuť nemali, preto nám ponúkla, že nám skočí kúpiť nejaký Sprite.

„Edward, ona sa mi asi sníva,“ vydýchol Emmett a ja som sa naňho zahľadel.

„Myslíš Rosalie?“

„Hej, koho iného?“ Zdvihol obočie a mierne sa zamračil, no po chvíli sa znova usmieval ako slniečko na hnoji.

„Cítiš k nej niečo?“ spýtal som sa.

„Ja... no vlastne neviem... Ale keď sa na mňa pozrie, mám pocit, že sa vznášam a milujem, keď sa usmieva, lebo vtedy som šťastný aj ja.“ Bolo to jasné. Miloval ju. Pretože presne tieto pocity som mal aj ja, keď som sa mohol pozerať na Sweetheart. Presne kvôli tomu, lebo som chcel, aby bola šťastná, som za ňou stále chodil.

„Mal by si ju pozvať na rande,“ zašepkal som, no hlas sa mi na konci vety zlomil. Pretože som vedel, že keď jej navrhne rande, ona bude súhlasiť. A závidel som mu, lebo to sa mne nikdy nemôže stať. Našťastie si Emmett môj náhly smútok nevšimol.

„Asi áno. Ona je ako anjelik, Edward. Dokonalá, čistá...“ Zachechtal som sa a odvrátil pohľad, aby si nevšimol moje následné zamračenie. Bolelo ma počúvať ho, ako si tu vychvaľuje ženu, do ktorej je zaľúbený.

„Myslím, že aj ona k tebe niečo cíti,“ zamrmlal som.

„Myslíš?“ vypískol. Otočil som sa znova naňho a prikývol som.

„Áno.“

 

***

Ja to vzdávam. Celý tento plán, ktorý som si vytvoril v hlave včera večer, po tom, čo som sa pohádal so Sweetheart, mi zrazu neprišiel taký dokonalý. Ale uvedomil som si to až vtedy, keď sa Rose vrátila do autoservisu a ja som doprial jej a Emmovi trochu súkromia, aby sa mohol vymáčknuť a pozvať ju na rande. Moje odhady, že to prijme, sa stali skutočnosťou a keď som sa o desať minút vrátil, lebo som pochopil, že už by mohol byť „vzduch čistý,“ Rosalie sa chichotala ako nejaká školáčka a utierala Emmovi z tváre čiernu machuľu, on sa smial zároveň s ňou a potom ju nežne objal. A vo mne sa v tej chvíli akoby niečo zlomilo. Pocítil som... žiarlivosť. Aj keď som si to nechcel priznať, bolo to tak. Nežiarlil som na Emma, že má Rose, to nie. Žiarlil som na to, že Emmett si našiel niekoho, kto ho má úprimne rád. Ale predsa som mu to prial.

Lenže v tej chvíli som pochopil aj to, že ja som v tom Sweet nechal samú. Bolo nad slnko jasné, že niečo skrýva; nejaké tajomstvo, ktoré sa bála hocikomu povedať. A tým, že som ju, dajme tomu, opustil, som spravil chybu. Teraz si o mne skutočne musí myslieť, že som presne taký, ako iní muži. V podstate som ju zradil. Ale doteraz som to z tohto pohľadu nevidel. Sľúbil som jej, že by som sa o ňu postaral a bolo by jej so mnou dobre, ale kam sa stratili moje slová? Prečo vyšli odrazu na ľahkú váhu?... Lebo som debil, preto.

Nie, ja som sa zaprisahal, že ju odtiaľ dostanem, aj keby to malo byť to posledné, čo spravím. Milujem ju predsa, nie? Nenechám ju v tom. A v tej chvíli som dostal nový plán. Zmenil som smer svojej cesty, ktorý ma mal zaviesť domov a šiel som do kvetinárstva, kde som jej kúpil veľkú kyticu ruží. Aj keď ruže boli otrepané kvety, nech mi nikto nevraví, že by sa im žena nepotešila. Dokonca aj taká tvrdohlavá ženská ako je Sweetheart. Už mi ani vôbec nevadilo to, kde pracuje. Vždy som si o prostitútkach myslel, že sú hlúpe a nevzdelané, no pochopil som, že nie vo všetkých prípadoch je to tak.  Ona bola iná. Vedel som, že za tou maskou, za ktorou sa skrýva, je jedno nevinné dievča, ktoré čaká na záchranu. Povedala mi, že ja nie som princ na bielom koni, ktorý ju zachráni, ale tým byť vlastne ani nemusím. Stačí, ak sa mi podarí dostať ju z Angels Scream a spraviť z nej človeka, ktorý sa venuje normálnej práci, čo ja viem, niekde v kancelárii.

 

Už z diaľky som videl tie známe červené blikajúce svetlá a zrýchlil som krok. Rýchlym pohybom som vbehol dnu a ignoroval som nechápavé pohľady ľudí, ktorí sa nachádzali okolo mňa. Poobzeral som sa po bare, či ju neuvidím niekde tu. A hej, sedela obkročmo na nejakom staršom chlapovi, ktorý mal v sebe už nejaké to promile; to som videl už z diaľky. Vydýchol som, pretože sa mi nepáčilo, v akej polohe na ňom sedela a pobral sa k nej.

„Sweetheart,“ ozval som sa vyrovnaným hlasom, keď som pri nej zastal. Preglgol som hrču, ktorá sa mi objavila v hrdle a donútil som oči, aby sa pozerali len na ňu, nie na toho nechutného chlapa.

„Och, to si ty,“ zasmiala sa, „,myslela som, že sa už nevrátiš. Ale keby si mi dal vedieť skôr, čakala by som ťa v izbe a mohli by sme sa rozprávať. Teraz, bohužiaľ, budeš musieť počkať, mám prácu.“ A znova začala hladiť toho chlapa a krútila zadkom. Mal som pocit, že sa mi zahmlilo pred očami. Podišiel som k nej, chytil som ju pod lakťom a strhol ju z neho dole. Bolo mi jedno, či som bol hnusný, či nie, či sa jej to páčilo, či nie. Moja trpezlivosť sa odo mňa v momentálnej chvíli nachádzala na kilometre ďaleko.

„Hej, pusť ma, Cullen!“ skríkla a vykrútila sa mi zo zovretia.    

„O čo ti, prosím ťa pekne, ide?!“ pokračovala s krikom a cítil som na sebe pohľady ostatných. Len som dúfal, že si to nevšimla ochranka, pretože to by som nemohol uskutočniť svoj plán. Chytil som ju znova za ruku – tentokrát jemne -  a podišiel som s ňou ďalej, kde sme boli ako – tak sami.

„Nemôžem ťa tu nechať, Sweetheart,“ povedal som pevným hlasom a pozrel sa jej do očí. Dnes boli čierne, čo ma prekvapilo. Zasmiala sa. „Môžeš a presne to aj urobíš. Kedy chceš konečne pochopiť, že mňa neprinútiš odísť? Ách, máš hlavu tvrdú ako orech. Myslela som, že včera sme si to všetko vysvetlili a ty si ma pochopil.“

„Ale ja ťa chápem,“ namietal som, „len s tebou absolútne nesúhlasím. Ty sem nepatríš,“ na konci vety som šepkal a jemne sa dotkol prstami jej líca. „Dovoľ mi dokázať ti to.“

Zakrútila hlavou. „No tak,“ presviedčal som ju, „stačí mi na to týždeň.“

„Týždeň si už so mnou premrhal a vidíš, že ti to bolo na nič,“ odvetila podráždene a moju ruku odsotila. Edward, hlavne pokoj, všetko to chcel len čas.

„Ale teraz to bude iné. Nebudeme zavretí v tej izbe, ale pôjdeme von,“ prehovoril som.

„Kam von?“

„New York je veľké mesto,“ pokrčil som plecami. Zdalo sa, že som ju prekvapil.

„Tomu vôbec nerozumiem,“ priznala a oprela sa o stenu oproti mne. Prekrížila ruky na hrudi a čakala, kým niečo poviem.

Usmial som sa. „Dovoľ, aby som ti to vysvetlil. Nebudem sem chodiť za tebou, ale vždy sa dohodneme, že sa niekde stretneme. Každý deň pôjdeme niekam inam a ja ti ukážem, aký je svet krásny, keď sa naňho pozeráš z iného pohľadu.“

Sweetheart si odfrkla. „Samozrejme, že ti za to zaplatím,“ pokračoval som rýchlo.

Pohŕdavo sa zasmiala. „To bude veľa peňazí.“

„To mi nerobí problém.“

„Si blázon, Edward Cullen,“ zahundrala, na čo som sa ja len zaškeril. „Možno áno, ale ja viem, že tam niekde vo vnútri,“ podišiel som k nej a jemne jej prstom štuchol do hrude, „je jedno nádherné dievča, ktoré sa chce dostať von.“ Zaprela sa mi do hrude a odstrčila ma. V tej chvíli ma niečo slabo pichlo do dlane a ja som si spomenul na ruže, ktoré som stále zvieral v ruke.

„Vidíš, toto je pre teba.“ Vystrel som ruku a podával som jej ich. Mal som pocit, že jej od prekvapenia, ktoré sa jej zračilo na tvári,  vyskočia oči. „Tak vezmi si ich,“ pokračoval som, keď na ne len s úžasom hľadela. Nakoniec si ich predsa len vzala. „Díky,“ zašepkala tak potichu, že som si nebol celkom istý, či som jej rozumel správne. Poďakovala sa, už  to bol krok vpred. Pousmial som sa.

„Tak prijímaš moju ponuku?“ spýtal som sa netrpezlivo. Pozrela sa na mňa a premýšľala.

„Dobre, máš týždeň, ale keď sa ti to nepodarí, dáš mi navždy pokoj, jasné? A prachy, ktoré mi dáš a bude to teda na nič, ti vrátené nebudú.“ Víťazne som sa usmial. Bolo to na najlepšej ceste.

„Samozrejme.“


Dúfam, že sa vám táto kapitola páčila. V tej nasledujúcej náš čaká „prvý výlet“, ktorý vymyslel Edward pre Bellu. ;)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sweetheart - 9. kapitola:

 1 2   Další »
24.04.2014 [19:06]

LiviaCullenPáni, takúto Rose teda vážne nepoznám ale prekvapivo nemám ani najmenší problém si ju takú predstaviť. je tu proste taká sladučký, nevinná a vôbec lepšia než v TS. Len jediné čo ma tu irituje je Emmett. ja si vždy v poviedke nájdem niekoho kto ma proste úplne iracionálne vytáča a je mi protivný a v tejto tvojej to je Emmett. Úplne sa celá otrasiem ked je na scéne on a po chrbte mi prebehnú zimomrianki od hnusu .. neni to ale tvoja chyba .. na niekoho to padnúť muselo .. v Miláčikovy je to trebarz Edward koho nemôžem vystáť ... v každej poviedke mám niekoho takého ..

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Ivka77
09.09.2012 [20:42]

Ivka77 Emoticon Teším sa, ako ju bude presviedčať. Emoticon Emoticon

11. Kim
20.08.2012 [12:38]

KimTak jsem opět tady. Doufám, že sis nemyslela, že bych na tebe a na tuhle povídku zapomněla. Emoticon Emoticon
Další bombová kapitola. Pořád teda nemůžu přijít na chuť Belle, ale já věřím, že se to už brzy změní. Zato Edwarda zbožňuju a to se jen tak nezmění. No, sice bych mu párkrát jednu vrazila. Možná, aby se vzpamatoval a nechal Bellu bát tam, kde je, protože ona o něj viditelně nejeví zájem a Edward se kvůli ní zbytečně trápí. A to se mi, co? jo, to se mi vůbec nelbíí. Emoticon
Emmett a Rose. Přeju jim to, ale na druhou stranu je mi opět líto Edwarda. Taky si zaslouží být štastný! Emoticon
Když pak šel do AS, tak mě to málem zabilo. Tedy spíš to, co tam viděl. Chudááááák. Emoticon
Bella a ten chlap, no to je tak eeeeeeeeeeeeeee. Emoticon
Aspoň že přijala jeho nabídku. Jsem zvědavá, co jim to oběma přinese. Moc se mi ten nápad líbí. Emoticon
Jessy, je to super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2012 [21:49]

N1I1K1O1LJežíš, to bylo sladký. Emoticon Emoticon Emmett se stydlivou Rose mě taky dostali. Nějak si nedokážu představit stydlivou Rosalie. Emoticon Ale oba byli roztomilí. Emoticon Emoticon Emoticon
No a Edward, který se nikdy nevzdává? Kam na ty nápady chodíš? Že bych tam taky párkrát zašla. Emoticon Docela jsem se divila, že ho Bella opět neposlala do háje, ale asi se v ní něco zlomilo. Doufám!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Kam podniknou příští výlet? Nemůžu se toho dočkat. Emoticon Emoticon Emoticon

9. MyLS
09.07.2012 [12:54]

MyLSpěkné...

8. Jane
09.07.2012 [12:54]

ted jsem se navrátila z dovolené a přečetla si kapitolky až sem :D Super povídka, ale možná už by to chtěla nějakou akci nebo víc dialogů ;)

08.07.2012 [21:24]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2012 [19:38]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2012 [19:27]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2012 [19:14]

GCullenSom rada, že to Ed nevzdal a že chce bojovať. Páči sa mi jeho postoj. Ako si ide za svojim. Je to bojovník. Ale takisto viem, že s Bellou to bude mať veľmi ťažké. Držím mu päste. Nech sa Bella konečne zlomí a povolí.
Dúfam, že to nakoniec nebude tak, že ho Bella len využije.
Ešteže je Frankenstein mimo mesta. Ale majú naozaj len týždeň. Ten sa potom vráti a všetko bude v kely.
Nezávidím im. A hlavne Edovi, dá si s tým toľko práce a výsledok???
No na to si ešte budeme musieť pár kapitola asi počkať.
Skvelá kapitola.
Bojovného Eda milujem.
Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!