Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svěrací kazajka - 13. Společný den

cmuk


Svěrací kazajka - 13. Společný denAhoj, další dílek. Prosím komenty a kritiku.

 

Alicin pohled.

Ležíme na posteli.  Nikdy jsem s nikým ... hm... ne to, nespala a styděla jsem se , že něco zkazím, ale Jazz věděl co má dělat. Jsem šťastná.  Jasper to cítí také a líbá mě na krku. Je  mi fajn. Užili jsme si příjemnou noc.  Já vstávám, dělám uraženou , protože mi roztrhl mou oblíbenou blůzku.  Opravdu, byla zrovna in, já jí milovala. Asi si koupím novou. Nákupy, no na  nich jsem dlouho nebyla a něco mi tu chybí. Musím se nějak rozjet. Jasper vstává a hladí mě po vlasech:
„Tak koupíme jinou."

To neměl říkat a je to věc, kterou jsem posedlá.  Těším se , odreaguji se. Jsem ráda, že ho to napadlo, aspoň nebudu za závislačku. Pozná mě takovou jaká jsem. Když   mě nebude chtít,  tak to bude strašné. Né, to si nedokážu představit, to mi nesmí udělat, ale na druhou stranu ho pochopím. když nebude zvládat moje tempo nakupování. Rychle jsem se oblékla a odtáhla  Jazze na nákupy.
Koupila jsem si kromě nové blůzky i boty, sukni a pár letních šatů. Byla jsem ve dvou nových obchodech a ty jsem celé prošmejdila. Bylo to jako nakupovat v cukrárně, každý kus bych  brala , ale nešlo to za prvé peníze a za druhé, Jasper by to musel  všechno tahat. Jé, tamta šála, ta je nádherná. Je poslední a dost, jsem tu moc dlouho, odhaduji tak pět hodin, možná  více.
Jasper nevypadá moc šťastně, já vím jsem hrozná myslím jenom na sebe.  Tak jsem mu  koupila pár košil a kalhot. Jsem ve svém živlu, umím smlouvat, vím co se nosí a jak se to nosí.

Jsem ráda , že jsme tu spolu. Chudák Jasper to musel vše nosit, ale neměl přede mnou mluvit o nakupování. 
Zastavuji se. Mám zase vizi.  Vidím jak s Jasperem vcházíme do velkého prostorného domu.  Přivítá nás žena jménem Esme a muž jménem Carlisle.  Vize končí. Jasper se pohledem ptá  co jsem viděla a já mu to dopodrobna říkám a ještě přimaluji dům.  Jasper mi odnede domů tašky a řekne , že přijde druhý den večer, půjde si pro auto, abychom nemuseli Cullenovi hledat  dlouho a pěšky.  Vím že bydlí někde blízko Seattlu.  Přistěhovali se z Aljašky.
Probírám se věcmi, co jsem nakoupila a ukládám je do skříně.  Jdu si přečíst noviny, bez Jazze jsem smutná a nudím se.  Jasper odjel před 5 hodinami a mě to připadá jako věčnost,  strašně se nudím. Snažím se přivolat vizi té rodiny, ale nejde to. Kde ten Jasper je?Jak jsem to předtím mohla přežít?Je jako moje světlo, moje slunce , které je teď pryč a já jsem strašně  sama. Vím , že se vrátí, tedy doufám. Když jsem bez něho žila, nepřišlo mi to , ale teď?Jsem jako polovina. Něco mi chybí a to je on. Jako by mi vyrval moje zkamenělé, mrtvé srdce a vzal  si ho s  sebou. Je něco , čím si chci být jistá, někdo , koho miluju a nechci bez něj  žít. Dává mi naději na lepší budoucnost. Budoucnost s ním. Strašně mi chybí, příště s ním půjdu také a  nebo ještě líp, nikam ho nepustím.
Jdu do ložnice alespoň ustlat postel.  Podívám se pořádně, postel je nakřáplá.  Ajaj , asi jsme ji při našem řádění trochu rozbily.  Směji se.  Tak to je vtipné. Takovou sílu jsem do toho  doufám nedali, ale asi jo. Jdu se umýt, koupila jsem si také nový šampon na vlasy s vůní lotosového květu a jdu ji ihned vyzkoušet.  Horká voda mi dělá dobře, potápím se a vychutnávám si  ten pocit uvolnění a slasti.  Další moje závislost.  Horká voda a vůně květin.  vycházím z koupelničky.
Jasper se vrací, vrhám se mu kolem krku. Držím ho, tak silně, až mě odsouvá a říká, že se musím krotit a že mě  už nikdy neopustí.  Říkám mu o naše problému s postelí.  Jazz se  zasměje.  Jdeme se spolu na to kouknout.  Podávám mu pár větví z lesa, které si mimochodem přinesl, a on je skládá úhledně pod postel, aby ji podložil. je tak zručný.  Vracíme se do  obýváku.  Jasper je unavený.  Já mu doporučuju horkou vodní lázeň.  Jasper se jde vykoupat. Jsem ráda, že má radost.  Já si udělám pohodlíčko na gauči a stříhám si a piluji nechty.

Jsem tak zamyšlená, že ani neslyším Jazze  přicházet.  Zakryje mi oči a vlepí pusu na čelo. 
„Kdo to je?" zeptá se něžně, zvedá mě, sedá si a dává si mě na klín.  Odkryju si oči a políbím na ústa.  Jasper se zapřel o opěradlo gauče, protože se chtěl posunou více ke mě, ale jaksi to  s tou sílou přehnal a opěradlo odletělo na druhý konec místnosti.  Jasper na mě hodil provinilý pohled a já mu zabořila do vlasů svůj rozesmátý obličej.

Jasperův pohled.

Byla to nádherná noc. Teď šťastně ležíme jeden vedle druhého na posteli. Políbím ji. Alice se zvedá. Je naštvaná. Ale proč? Pokazil jsem něco? Určitě, jsem blb. Asi už vím, čím to je. Roztrhl

jsem ji její blůzku. Pohladím ji po vlasech.
„Koupíme jinou," říkám.
Alici zasvítilo v očích. Rychle jsme se oblékli a vyrazili. Alice je v obchodech jako ďas. Baví ji to, je v tom jako ryba ve vodě. Já nákupy upřímně nesnáším. Nikdy jsem na sebe nic  nekupoval. Začínám se nudit. Muž a nákupy, no koho by to bavilo. Snažím se to skrývat, ale Alice to na mě asi vidí a začne vybírat oblečení i pro mě. Ona si myslí, že mi je líto, že mi nic  nekupuje? To je roztomilé. Nerad se převlékám. Ale já ji miluju, tak pro ni udělám vše. Vypadá, že už si vybrala.
Beru jí tašky a jdeme. Alice se zastavuje. Má vizi. Zajímá mě, co viděla. Probírá se. Říká, že viděla nás dva jak vcházíme do prostorného domu, kde nás přivítá žena jménem Esmé a muž  jménem Carlisle. Víc nevím. Odnáším jí tašky domů. Měli bychom  je jít hledat.
„Alice, doběhnu si pro auto. Je to trochu daleko, proto se vrátím až zítra večer. Nerad ji opouštím, nerad jí tu nechávám samotnou, ale musím to udělat pro naši budoucnost. Políbím ji na  čelo a mizím pryč. Utíkám rychle, aby se mohl co nejdříve vrátit domů běžím tak 8 hodin když už vidím město, kde mám auto. Za  půl hodinky už jedu do hotýlku. Cítím se strašně sám a  nudím se, bez ní je to hrozné. Jak jsem mohl bez z ní existovat? Jak jsem se mohl smát nebo radovat se? Je to moje Slunce a hvězda v jednom.
Jsem zpět. Alice se mi vrhá kolem krku. Obejmu ji. Jsem rád, že jsem tu s ní. Dozvídám se o problému s postelí. V duši se uchechtnu. Přináším nějaké větve, kterými ji podložíme. I tak ji  budeme muset zaplatit. Jsem utahaný, Alice mi doporučuje horkou koupel. Nejsem ženská, abych se válel v horký vodě 3 dny, ale dal jsem si říct. Za půl hodinky jsem byl hotov. Jdu tiše.

Alice se piluje nehty. Je tak nádherná. Dávám jí ruku přes oči a ptám se:„Kdo to je?" beru si svou milovanou na svůj klín. Odkrývá si oči a líbá mě na ústa. Zapírám se o opěradlo,  posouvám se blíž k Alici, aj trochu jsem to přehnal se sílou a opěradlo gauče letí na druhou stranu místnosti. OOps, já jsem ale nemehlo.



<- Předchozí kapitola

Další kapitola->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svěrací kazajka - 13. Společný den:

 1
2. Terka
19.06.2011 [21:28]

sry jako je to suer ale nedá se to číst ..použij přímou řeč

1. Terka
19.06.2011 [21:28]

sry jako je to suer ale nedá se to číst ..použij přímou řeč

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!