Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 5. kapitola


Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 5. kapitolaPrepáčte, že to tak dlho trvalo. Pôjde Bella s Mikeom do kina? Stane sa jej niečo? Pekné čítanie, KatarinaCullen.

5. kapitola - Uzmierenie?

„Mike?“

„Ahoj, Bella. Chcem sa ti ešte raz ospravedlniť a opýtať sa, či... či by si nešla ako uzmierenie do kina?“ opýtal sa a ja som zabudla zavrieť ústa.

 

„Ako uzmierenie? Veď ja sa na teba nehnevám, Mike.“ Dobre, možno, že sa naňho hnevám, ale to mu rozhodne nepoviem. „A kam si vlastne zmizol?“

„Bolo mi zle. Išiel som na ošetrovňu a sestrička ma na zvyšok dňa poslala domov.“

„Mike, ak ti bolo zle, nemal by si tu byť. Mal by si byť doma.“ Začalo sa blýskať a hrmieť. Zase bude búrka, ale to je vo Forks každodenný program.

„Nebolo mi zle. Len trocha nevoľno. A chcem sa ti znova ospravedlniť. Nemal som to hovoriť. Pôjdeš ako uzmierenie so mnou do kina?“

Čo mám robiť? Ako uzmierenie? Čo to znamená? A čo Jessica?

„Kde je Jess?“ opýtala som sa. On ju chce podvádzať! A ešte k tomu so mnou.

„Jess má dnes program s Angelou. Nikto sa nedozvie, že sme boli spolu v kine. Neboj. Pôjdeme ako kamaráti. Prosím, ako gesto, že sa na mňa už nehneváš. Ak nepôjdeš, budem si myslieť, že sa na mňa stále hneváš. Budem mať výčitky.“ Nahodil psí pohľad. Ja nechcem prísť o kamaráta. Jess sa to nedozvie a Edward určite nebude proti.

„Dobre. Pôjdeme spolu do kina ako kamaráti. Poď ďalej, kým Charliemu napíšem odkaz, aby sa o mňa nebál.“ Ustúpila som odo dverí a Mike vošiel.

Napísala som Charliemu odkaz, že som v kine a kde nájde jedlo. Vzala som si bundu a vyrazili sme. Vonku už pršalo tak husto, že som skoro ani nevidela Mikeove auto.

„A na aký film pôjdeme?“ opýtala som sa zo záujmom, keď sme už sedeli a Mike štartoval.

„No... vlastne som to neplánoval. Dúfam, že niečo budú dávať.“ No super. Idem do kina a neviem na čo. To bude zaujímavé. Dúfam, že nebudú dávať nejaký horor.

Celú cestu som mlčala a Mike tiež nenadväzoval konverzáciu. Pozerala som do okna. Ako kvapky vody tečú po skle dole. Premýšľala som, ako bude asi reagovať Edward, keď sa ma opýta, čo som robila a ja mu poviem, že som bola v kine s Mikom Newtonom. Cez ten dážď som nevedela určiť kde sme. Ako mohol Mike šoférovať?

„Bella, sme tu,“ ozval sa zrazu Mike. Zaparkoval ďalej od kina, lebo všetky pakovacie miesta boli obsadené. Dnes musel mať nejaký film premiéru, keď ju tu toľko ľudí. Vystúpili sme do dažďa a išli ku kinu. Až pred kinom som si všimla dlhý rad ľudí. To tu mám čakať v daždi?

„Počkaj tu. Pôjdem sa pozrieť, čo dávajú,“ povedal Mike, keď sme stáli na konci radu.

Nechal ma tam mrznúť a stáť v daždi. Ak si myslí, že je toto uzmierenie, tak to ťažko. Po pár minútach som na sebe nemala už ani jednu suchú nitku.

„Do pekla,“ zaúpela som, keď som začala kýchať. Vrátil sa po desiatich minútach.

„Bella, mrzí ma to, ale tá búrka im vraj spálila nejaké káble a preto nemôžu nič premietať.“ Tými slovami ma poriadne nahneval.

„A čo tí ostaní ľudia?“ Tí, čo stoja v rade pred nami.

„Bolo prerušené premietanie a chcú späť peniaze. Ak chceš, môžeme ísť namiesto kina na večeru?“ pýtal sa s nádejou.

„Nie, Mike, zavez ma domov.“ Ako si mohol myslieť, že s ním pôjdem na večeru? Som celá premočená a je mi zima. Cestou k autu som sa potkla a keby ma Mike nezachytil okolo pása, tak padnem do kaluže. Držal ma, až kým sme neboli pri jeho aute a očividne si to užíval.

Bola som celá mokrá a prechladnutá, tak som sa na Mikea trochu hnevala tak teraz sa hnevám poriadne. Celú cestu som neprehovorila, ani neodpovedala na Mikeove otázky. Keď zabrzdil, vystúpila som bez jediného slova a išla k domu. Ponáhľala som sa domov, lebo tá búrka bola čoraz silnejšia. Kúsok od domu som sa šmykla a padla do blata. Sťažka som sa postavila, lebo všetko bolo klzké, a podišla k dverám. Vošla som a bola prekvapená, že je všade tma. Charlie ešte nie je doma?

Vyšla som hore a namierila si to rovno do kúpeľne. Bola mi riadna zima a voda bola tak teplá, že som pod tečúcou vodou stála asi pol hodinu. Obliekla som sa a išla hodiť moje oblečene od blata do práčky. Išla som zavolať Charliemu a pritom som si robila teplý čaj.

„Policajná stanica,“ ozvalo sa v telefóne. „Dobrý deň. Ako vám môžeme pomôcť?“

„Dobrý deň. Prosím, zavoláte mi náčelníka Swana? Povedzte mu, že volá Bella.“ Rovno som sa aj predstavila.

„Ach, ahoj, Bella. Charlie tu nie je. Stala sa nejaká nehoda. Auto dostalo šmyk. Je pri tej nehode. Poviem mu, že si volala.“

„Ďakujem, dovidenia.“ Zložila som telefón. Nehoda? Dúfam, že sa nikomu nič nestalo. Kedy sa asi vráti, Charlie? Vzala som si čaj a vyšla do izby. Ten teplý čaj bol veľmi chutný. Voňal ako maliny a jahody.

Ľahla som si do postele a poriadne sa zakryla. Na nočnom stolíku som mala čaj, vreckovky a hneď vedľa knihu. Vzala som si ju a začala čítať. Po chvíli som však prestala, lebo pri tom mojom kýchaní som sa nemohla sústrediť na to, čo čítam. Len som ležala, smrkala a premýšľala.

Zaspala som, ale o chvíľu ma zobudil vlastný kašeľ. Pozrela som sa na hodinky. Už bolo deväť. Je už Charlie doma? Vstala som z postele, že sa pôjdem pozrieť a spraviť si nový čaj, ale zatočila sa mi hlava a klesla som späť na posteľ. Počkala som, kým sa mi prestane točiť hlava a zišla do kuchyne.

Charlie ešte nebol doma. Spravila som si čaj a chcela znova volať na stanicu, keď som začula, ako sa odomykajú dvere.

„Ocko?“ Musela som si odkašľať, aby som dostala to jediné slovo z úst.

„Ahoj, Bella. Tá búrka je strašná. Dve dopravné nehody za jeden deň.“ Prišiel do kuchyne a sadol si. Otvorila som chladničku, že mu naložím jedlo, keď už som tu, ale vtedy ma chytil záchvat kašľa. Upokojila som sa asi po troch minútach.

„Si v poriadku, Bella?“ opýtal sa Charlie a už stál pri mne.

Musela som sa pridržať kuchynskej linky, lebo sa mi opäť zatočila hlava. „Myslím, že som len prechladnutá,“ odpovedala som mu.

„Bella, choď si ľahnúť, snáď to do rána prejde.“ Prikývla som, lebo mi bolo naozaj zle. Vzala som si šálku s čajom a išla do izby.

Ľahla som si a premýšľala o zajtrajšku. Pri premýšľaní o zajtrajšku som zaspala nepokojným spánkom.

Aj v spánku som cítila ako kašlem. Cítila som ako ma začína bolieť hrudník. Ja som vlastne nespala. Bola som len v nejakom polospánku. Precestovala som celú posteľ. Nemohla som si nájsť polohu, ktorá by mi vyhovovala. Bolelo ma celé telo.

Nakoniec som si predsa našla polohu a zaspala som. Snívalo sa mi, ako Edward kričal po Mikeovi, lebo som chorá a môže za to on. Bol to veľmi pekný sen, až kým som sa nezobudila. Zase ma zobudil záchvat kašľu. Vykašlala som sa a hlava mi opäť unavene klesla do vankúšov. So zavretými očami som čakala na ďalší spánok, ktorý bude určite prerušený.

Kašeľ mi ustal, ale nemohla som zaspať. Hodinky ukazovali, že je pol štvrtej. Povzdychla som si a zaborila hlavu hlbšie do vankúša. Začala som rozoberať môj sen, čo ma dokonale uspalo.

Zobudila som sa a Charlie bol už preč. Moje telo bolo strašne malátne. A myseľ unavená. Ani neviem, ako som sa dostala do kúpeľne, ale musela som si sadnúť, lebo nohy ma odmietali držať. Podarilo sa mi umyť zuby a tvár, učesať sa a to bolo všetko. Viac som už nevládala. Dopotkýnala som sa naspäť do izby a zvalila sa na posteľ neschopná pohybu. Prikryla som sa, lebo mi bola strašná zima.

Ach, dnes sa do školy nedostanem. Edward mal pre mňa prísť. Do pekla. Zdalo sa mi, že niekto klopal, ale neviem presne, lebo ma opäť chytil záchvat kašľu. Chcela som sa napiť, ale čaj už bol studený.

Zrazu v mojej izbe stál Edward. Zľakla som sa tak som po sebe vyliala ten studený čaj. Znova ma premohol kašeľ. Edward sa na mňa ľútostivo pozrel a podišiel bližšie.

„Edward, ja...“ Ďalší kašeľ. „Ja dnes do školy nepôjdem. Choďte bezo mňa,“ dostala som zo seba. Edward sa pousmial a vytiahol svoj mobil.

„Carlisle, Bella je chorá. Potrebujem... Dobre. Zavolám o chvíľu.“ Zavesil a vyťukal druhé číslo. „Alice, Bella dnes nepôjde do školy. A ani ja. Vezmite s Emmettom auto... Áno. Nie, neboj sa.“ Zložil aj druhý hovor. Sadol si ku mne na posteľ a ja som skoro onemela.

„Prečo nejdeš do školy?“ opýtala som sa podozrievavo.

„Nenechám ťa predsa doma samú, keď si chorá. Budem sa o teba starať,“ usmial a pohladil ma po tvári.


Dúfam, že sa vám to páčilo a zanecháte komentár.

Túto kapitolu venujem všetkým, ktorí poviedku čítajú. A jedno obrovské ďakujem patrí mojej dobrej kamarátke Monike.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 5. kapitola:

 1
9. mňamka
05.10.2011 [15:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. kikuska
05.09.2011 [21:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. jully211
05.09.2011 [13:45]

pekné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. lelus
04.09.2011 [22:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2011 [21:56]

BellaSwanCullen8krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2011 [21:05]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. van
04.09.2011 [19:58]

van Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
04.09.2011 [19:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2011 [19:15]

LadyLiliannesuper! .... ten Mike je ale poriadny pako! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!