Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strach z neznáma - 1.kapitola

3.Sasanka-Místo, kde Edward v Novém Měsíci řekne Belle, že ji opouští


Strach z neznáma - 1.kapitolaDalší díl.

Pohled Jasper

Běžel jsem a vůně sílila. Tak sladká, tak dokonalá. Vběhnul jsem na nádhernou dokonale kulatou mýtinu. Ta mě však nezajímala. Uprostřed ležela dívka, tedy vlastně dítě vypadala tak na osm rozhodně ne víc. To ale nebylo důležité. Uviděl jsem její krční tepnu. Vrhnul jsem se na ni a zakousnul jsem se. Holčička vyjekla. Zvláštní je, že nekřičela, jen vyjekla.

Sotva jsem si cucnul a Alice mě odtrhla. Začal jsem vrčet. Ale neházel jsem sebou, protože jsem Alici nechtěl ublížit.

Na mýtinu přiběhli ostatní. Carlisle přišel k té malé holčičce.

Najednou se otočil a řekl: „Alice, odvedeš prosím tě Jaspera pryč?" Alice kývla a vedla mne pryč. Děsně jsem se styděl sám za sebe. Já ji kousnul!!!

 

Pohled Carlisle

Poté, co Alice s Jasperem odešli, jsem se kouknul na tu dívku pořádně.

Byla hodně mladá, bylo jí asi deset, i když na to nevypadala. Byla hrozně drobounká. Nejvíce mě udivovalo, že sebou neházela, ani že nekřičela. Přece jen se měnila a to je vskutku bolestivá záležitost. Srdce vypovídalo o tom, že se mění, tělo ale ne.

Byla jako hadrová panenka. Jako kdyby jen spala. Byla uvolněná a klidná. Byla tak rozkošná.

Až teď jsem si všimnul Esme, jak tu malou hladí po vlasech. Za tak krátkou chvíli přirostla Esme k srdci. To je ale špatně, Esme se bude trápit, protože holčička má zemřít.

Najednou mi bylo té malé líto. Tak krátký život. Měla toho spoustu před sebou a teď…

Ticho přetrhl Edwardův hlas: „Carlisle, víš, jaké jsou zákony ohledně nesmrtelných dětí."

Rozhlédl jsem se kolem a všiml si, že jsou tu všichni kromě Alice a Jaspera.

Odpověděl jsem: „Vím, Edwarde, ale já ji zabíjet nebudu."

Esme po mých slovech vydechla a myslím, že i Rosalii se ulevilo. Vraždu dítěte by nepřenesla přes srdce.

Ozvala se Renesmee: „Takže si to shrneme. Nesmí žít, ale zabít ji nemůžeme, protože by to byla vražda. Napadá mě jediný způsob kudy z toho ven. Jedeme do Volterry. Volturiovi posoudí co s ní."

Nikdo ani nehlesl. Volturiovi jsme neviděli od doby, co byli neshody kolem Renesmee - takže to je 200 let. Vyhýbali jsme se Volteře jako čert kříži, ale teď nebyla jiná možnost. Jede se do Volterry. ¨

Edward zavrčel.

„Edwarde, musíme jet, jestli chceme přežít. Věř, že Volturiovi by nás rozsápali, kdyby se dozvěděli o nesmrtelném dítěti. Všichni do aut a vyrážíme hned!" To vtrhla na mýtinu Alice a za ruku táhla Jaspera. A tak jsme se pod velením naší malé generálky naskákali do aut a rozjel se směr Volterra.

 

Pohled Jasper

Styděl jsem se sám za sebe. Já se neudržel! Seděl jsem u nás doma na gauči a vedle mne Alice, která se mne snažila utěšit.

Najednou vyskočila a odběhla do našeho pokoje. Za sekundu byla zpátky a to převlečená. Vypadala jako anděl, ale to ona vždy. Měla na sobě úzké modré džíny, bílou košili a přes ni džínovou vestičku.

Domem zazněl její velitelský hlásek: „Jaspere, obléct! Nahoře máš oblečení, jedeme do Volterry!"

Jen jsem pokrčil rameny a letěl jsem se převléknout. Jen co jsem vyšel z ložnice, Alice mně táhla za ruku zpátky k rodině, tam něco zařvala, pak mě odtáhla do auta a jeli jsme do města upírů. Do Volterry.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strach z neznáma - 1.kapitola:

 1
19.08.2018 [19:01]

KethrinDalší Emoticon Emoticon I love this

14.08.2018 [7:36]

AlishaVolturiDalší kapitolku prosím!:-))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!