Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stopař - 6. kapitola

BD


Stopař - 6. kapitolaRozhodování mi zabralo dalších několik cenných vteřin. Sakra, nad čím jako přemýšlím?! Jsem upír, ne chůva.

Nevěděl jsem co dělat. Vůně té dívky mě přiváděla k šílenství a nejraději bych ji vysál. Přesto ale ve mně bylo něco jiného – nepopsatelného. Dosud jsem nic takového nezažil, a ten pocit byl kupodivu silnější. Měl jsem ale hodně velké nutkání ji tam nechat a jít si po svých, co mi je do nějaké holky? Akorát se vystavuji nebezpečí prozrazení.

Tak jako tak, nejdřív jsem se musel zbavit těch dvou. Sebral jsem jejich končetiny a rozhlédl se, kde se toho zbavit. Moje oči našly zelený kontejner, což se dokonale hodilo. Během vteřinky jsem tam pohodil jejich zbytky, ale ještě to chtělo oheň. Přistoupil jsem tedy k té dívce a sebral její kabelku. Necítil jsem z ní ten odporný pach cigaret, takže asi nekouří, což mi teď moc nepomůže.

Rozevřel jsem kabelku, a jak jsem správně předpokládal, nic v ní, co by založilo oheň, nebylo. Odhodil jsem ji tedy zpátky na zem a rozeběhl se k ulicím. Určitě se tady najde někdo, kdo zapalovač má. Nemusel jsem ani běžet daleko a ucítil jsem pach nějakých svinstev. Okamžitě jsem svůj kurz stočil na to místo a uviděl v uličce ležet nějakého feťáka a vedle něho byl zapalovač.

Běžel jsem zpátky a na místě, kde se ještě před chvíli bojovalo, se nic nezměnilo. Vytáhl jsem zapalovač a během sekundy už mě ozařovalo světlo, které je pro nás největší nepřítel. Nerozpakoval jsem se a odhodil ho do toho kontejneru, z něhož se ihned začal valit kouř.

Neměl jsem moc času, jelikož za chvíli si toho lidé všimnou a já opravdu nepotřebuji, aby mě zde viděli. Nicméně ještě zbývala vyřešit otázka, co s tou holkou. Musím přiznat, že jsem její záchrany tak trochu začal litovat. Kdybych to nechal být, nemusel bych teď řešit tyhle blbosti.

Rozhodování mi zabralo dalších několik cenných vteřin. Sakra, nad čím jako přemýšlím?! Jsem upír, ne chůva. Naposled jsem se podíval na bezvládnou dívku a zmizel ve tmě.

Pohled dívky

Studený vítr, který ohlašoval brzký příchod zimy, rozfoukl úhledně upravené květiny, jež měly být ozdobou na hrobě mé maminky. 

Moje třesoucí ruka dala květiny do popraskané bílé skleněné nádoby. I když jsem byla teple oblečená, moje tělo se přesto klepalo zimou. Nicméně v tenhle okamžik mi to bylo jedno. Tenhle okamžik patřil jen vzpomínkám na doby, kdy jsem ještě měla nějakou rodinu.

Na hřbitově jsem musela strávit docela dlouhou dobu, jelikož se setmělo. Domů jsem to přece jen měla o něco dál, a tak jsem naposled pohlédla na hrob a pohladila fotku usměvavé maminky, která mi vždy dodá sílu.

Když jsem byla si na půli cesty, šla jsem kolem nějakého baru. Ožralové už se hlásili o slovo a ulicemi se rozléhal zpěv. Nechtěla jsem je potkat, a proto jsem přešla na druhou stranu ulice a doufala, že vše proběhne v klidu. Ještě, že nenosím podpatky, ale normální boty.

Díky mému zrychlenému kroku se zima začala vytrácet a začalo na mě doléhat teplo. Najednou jsem za sebou uslyšela kroky. Jen tyto kroky způsobily, že jsem si v hlavě začala přehrávat všemožné scénáře, které většinou nedopadly dobře.

Dlouho jsem mlčky šla, ale pak jsem to již nevydržela a ohlédla se za sebe. Uviděla jsem dva muže. Byli poměrně veliký, ale nejvíce mě zaujala barva jejich očí, která byla červená.

Otočila jsem se zpátky a ještě zrychlila tempo. Začínala jsem panikařit, což nebylo dobré. Víceméně jsem díky tomu ztratila pojem o cestě. Zahnula jsem za nejbližší roh a rozběhla se. Periferním viděním jsem je viděla, jak jdou přesně mou cestou a můj tep se okamžitě zvýšil.

Zaběhla jsem za další roh do nějaké uličky. K mému štěstí byla samozřejmě slepá. Dostala jsem se ke konečně zdi a jen se otočila. Ti dva byli v mžiku u mě. Do tváře se mi vehnaly slzy a hrozně jsem se bála, co přijde.

Hodně mě také znervózňovalo, že nic neříkali. Na jejich obličejích jsem jen zahlédla úsměvy. Začali se ke mně přibližovat a já se rozplakala ještě více.

Najednou oba dva nějak zamrzli. Vzhlédla jsem a uviděla třetího. Než jsem stačila vůbec na něco pomyslet, začali se prát. Nemohla jsem se na to koukat, jak ti dva toho třetího zbijí, a tak jsem zavřela oči. Slyšela jsem jen křik a nějaké praskání.

Moje kolena začala vypovídat službu. Nakonec jsem dokázala alespoň otevřít oči a naposledy se podívat. Koukala jsem se přímo do očí toho třetího, který tam jen nehybně stál.

Nevěděla jsem, jestli mi nechce ublížit nebo cokoliv. Poslední, na co jsem se zmohla, bylo: „Děkuji.“ Pak už se moje mysl ponořila do temnoty.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stopař - 6. kapitola:

 1
4. Lee
21.06.2013 [20:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Anna
19.06.2013 [22:40]

Nádhera! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
19.06.2013 [20:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.06.2013 [18:46]

GabrielaVespucciJojojojojo!!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!