Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stopař - 7. kapitola

New moon3


Stopař - 7. kapitolaOna, ač byla otočená, moc dobře věděla, že za ní někdo je. Její tep vystřelil do závratných výšin a moji mysl zahalila chuť po krvi.

Dívka

Otevřela jsem svoje ztěžklá víčka a posadila se na postel. Bolelo mě celé tělo, skoro jako bych spadla pod parní válec. Natáhla jsem ruku, abych se protáhla, a všimla jsem si odřenin, které se táhly po pravé ruce směrem od loktu k zápěstí. Vtom mi hlavě probleskla vzpomínka na včerejší večer. Na ty zlé tváře, jejichž výraz říkal jen jediné – zítřku už se nedožiješ. Okamžitě jsem se otřásla a začala se mi chytat zima.

Křečovitě jsem držela matraci a snažila se dál vzpomenout na onen incident. Jak je možné, že jsem vyvázla? V mých myšlenkách se začal rýsovat obrys toho dalšího muže, který tam přišel a zakročil. Z veškerých úvah mě ale vyrušil zvonící mobil. Mohla to být policie nebo někdo, kdo mi o včerejšku řekne něco více? Sešla jsem tedy po schodech dolů a automaticky šla k poličce v chodbě, kde si vždy nechávám kabelku, jenomže zde nebyla. Ohlídla jsem se tedy, odkud hlasité vyzvánění pochází. Přešla jsem z chodby do obývacího pokoje, kde netradičně na okně ležela má kabelka. Sáhla jsem do ní a konečně vytáhla mobil. Ačkoliv jsem čekala, že na displeji uvidím číslo policie, nemocnice, číslo patřilo mému šéfovi.

„Kde, sakra, jste, Wrightová?!“ křikl do telefonu, div mi neutrhl ucho. „Omlouvám se, pane, ale včera se stala taková věc a já…“

„To mě nezajímá. Klidně ať vás srazí auto, ale do práce budete chodit včas!“ Jeho chraptivý hlas se mi do hlavy zařezával jako žiletky. „Potřebujeme nutně dodělat uzávěrku a váš článek stále není dokončen! Rychle sem dojeďte, nebo si můžete hledat práci jinde!“ Než jsem stačila něco odpovědět, telefon ohluchl. Takovej blbec! Včera jsem málem zemřela a on si tu se mnou jedná jako s kusem hadru. Jak typické v dnešním světě.

Jelikož jsem o práci opravdu přijít nechtěla, nezbylo mi nic jiného, než se převléct, nechat incident alespoň pro teď být a odjet plnit povinnosti. Přesto už jsem teď věděla, co po pracovní době budu dělat. Navštívím místo, kde se to všechno stalo.

Demetri

Seděl jsem na římse jednoho staršího domu a koukal na místo, kde jsem včera zachránil tu dívku. Už se schylovalo k večeru a zamračené počasí dávalo najevo, že pravděpodobně bude pršet. Za celou dobu, co zde sedím, k tomu místu nepřišel. Nikdo si nás tedy včera zřejmě nevšiml. Jediný problém tak mohla být ta holka, jelikož těžko říct, co provede. Možná už byla na policii, ale nedalo se předpokládat, že by jí někdo uvěřil.

Zvedl jsem se z římsy a chystal se k odchodu. Jenomže ihned jsem zastavil, jelikož jsem ucítil její vůni. Tu vůni, která mi drásala hrdlo tak moc, že vždy málem zešílím. Dívka směřovala mým směrem, a tak jsem poklekl, aby mě neviděla, a čekal.

Během chvíle už jsem ji i zahlídl. Bylo na ní znát, že se bojí. Neustále se za sebe otáčela, jestli ji třeba někdo nesleduje. Její tep se pořád zrychloval, což mi moji sebekontrolu neusnadňovalo. Ačkoliv jsem se snažil myslet jasně, moje chuťové buňky stále více prahly po její krvi. Nicméně na ni hned teď skočit nemůžu. Sice by nás zde asi nikdo neviděl, ale co když to někomu řekla? Kdyby zmizela, vyvolá to podezření. To pravdu nechci, protože na sebe upoutávat pozornost fakt nepotřebuji.

Dívka došla na místo a upřeně začala koukat na místo, kde minulou noc stála. Zřejmě si snažila vybavit, co se stalo. K mému překvapení šla sama. Myslel jsem, že někdo za ní půjde, ale byla tu úplně sama. Využil jsem tedy příležitosti a seskočil z domu.

Ona, ač byla otočená, moc dobře věděla, že za ní někdo je. Její tep vystřelil do závratných výšin a moji mysl zahalila chuť po krvi.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stopař - 7. kapitola:

 1
3. Nef
30.03.2014 [19:21]

bude další díl???

18.12.2013 [15:01]

ada1987 Emoticon Emoticon

18.12.2013 [12:18]

IrtemedJsi zlato:-) Emoticon Tak snad ji Dem nevycucne :)) Jink moc povedené a rychle pidej další:) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!