Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 15. kapitola

Mía Maestro


Srdce ti ukáže správnu cestu - 15. kapitola„Vieš čo? Máš pravdu. Vychrápať sa so mnou môžeš, ale to je všetko. Dobre, ako myslíš. Choď si za svojím manželom, ktorý ťa aj tak za chrbtom podvádza a žij si s ním dokonalý život plný lásky!“

15. kapitola

„Myslel som, že už so mnou nechceš nič mať.“

„Nekaz túto chvíľu rozprávaním, prosím ťa.“

Odhrnul som jej prikrývku z chrbta po zadok a prešiel jej prstom po jemnej pokožke. Spokojne zamrnčala ako mačka. Tvár mala zaborenú vo vankúši a ja som vedľa nej ležal. Opieral som si dlaňou hlavu a nehanebne si ju prezeral. Pre ňu bola síce hlboká noc, no ja som s ňou ešte neskončil.

„Nemáš v pláne už ísť spať, však?“ spýtal som sa trochu vystrašene, keď som si všimol, že má zatvorené oči a dych sa jej po hodnej chvíli upokojil. Tá vec – ako ho Bella nazvala – medzi mojimi nohami boli stále v pozore. Som upír a Bella musí na to brať ohľad.

„Čo iné by som mala asi tak robiť, hm? Som totálne vyčerpaná...“ zamrmlala. Ja ti dám, ešte sa žiadna únava nekoná. Schmatol som ju za pás, aby ležala na boku a pritlačil sa hruďou k jej chrbtu. Jemne som jej nadvihol nohu a hlboko do nej vnikol. Panebože, tento pocit ma raz zabije. Cítil som sa ako doma. Prijala ma s takou vlhosťou a tesnotou. Druhú ruku som jej položil na prsia.

„Edward, ja už ne...“ Pohol som sa v nej, čím som jej očividne vyrazil dych a sykavo zavzdychala. Musela byť rozboľavelá, ale ja som nemohol prestať. Potreboval som ju viac, než by malo byť dovolené.

„Pšt, pôjdeme na to pekne pomaly. Len oddychuj,“ šepol som jej do krku. Nasal som sladkú vôňu prúdiacej krvi a schuťou som sa jej zahryzol do pokožky. Hrudník sa jej prudko nadvihol, zrýchlil som a hltavo pil jej krv. Bol som v nebi, v najúžasnejšom mieste na svete. Hruďou som sa otieral o jej spotený chrbát, pod dlaňou som ucítil jej vzrušené bradavky. Zrýchlil som, až sa mi zatočila hlava.

xxx

Tri hodiny ráno. A ja som stále nemal dosť, Bella tuho zaspala, ešte som jej jazykom prešiel po rane a prinútil ju, aby zaspala. Bella bola veľmi rozboľavelá, poslednú polhodinu ma prosila, aby som už prestal, ale nedokázal som to. No povolil som. Vtip bol v tom, že i ona ma stále chcela, ale musel som myslieť na to, že je človek. Stále nerozumiem tomu, prečo ma k sebe zavolala. Chcela na všetko zabudnúť, tak prečo?

Zdvihol som sa a šiel do kúpeľne. Ten dole stál stále v pozore, myslím, že sa zbláznil. Rosvietil som a pozrel sa do zrkadla. Mal som šťastie, dúhovky boli stále zlaté, po okrajoch som mal len tenké červené nitky. Pre ľudské oči je to takmer neviditeľné.

A čo teraz? Bella spí a ja tú nadržanosť asi ani nerozchodím. Asi skočím do nejakého baru, aj keď pochybujem, že v tomto zapadákove je v tomto čase nejaký otvorený. Tam sa určite nájde nejaká veľmi ochotná kráska...

Vliezol som naspäť do izby, aby som sa obliekol. No tá ženská na posteli mala so mnou iné plány, aj keď síce spala. Bola otočená na chrbte a prikrývka jej skĺzla z tela. S chuťou som prešiel pohľadom po jej tele. Prečo mi to len robíš?

„Edward,“ šepla potichu, no ja som sa zľakol. Ale nebola hore, snívala o mne. Ale veď ktorá by nesnívala po takej noci. „Prosím, ostaň tu. Neodchádzaj.“

Tak teraz mi vyrazila dych, no stále spala. Nechcela, aby som odišiel. Nemal som na to reagovať a ísť ďalej, ale posadil som sa k nej a nežne ju pohladil po líci. Toto nebolo dobré, musím vypadnúť. Jasper mal, kurva, pravdu! Obliekol som sa rýchlo, použitý prezervatív som hodil do koša pri dverách a vypadol odtiaľ rýchlo. Bar v tejto chvíli nepripadal v úvahu, aj tak by ma žiadna iná nevzrušila a vyrazil som do lesa, kde som si zalovil, aby Carlisle nič nespozoroval, keď mu to však Alice neprezradí.

Bella:

Zobudila som sa na nepríjemnú bolesť hlavy, no keď som sa pohla, nebola to len hlava. Lono ma nepríjemne pálilo. Edward! Poobzerala som sa okolo seba, ale on nikde. No čo iné by som mohla čakať, ale žeby počkal aspoň do rána? Tak to by som asi priveľmi chcela.

S povzdychom som vstala a šla si dať ľadovú sprchu, čo bolo divné na toto obdobie, ale bolo to v tejto chvíli nutné. Vonku pribudlo ďalších pár centimetrov snehu. Vianoce sa už nebezpečne rýchlo blížili a ja ich tento rok plánujem stráviť len so svojím ockom. Nech si ich Josh slávi s prácou a Amy. Čakala som od neho aspoň jeden blbý telefonát, ale nezmohol sa asi naň. Dobre, ako chceš. Ako ty, tak aj ja.

Obliekla som sa a zišla dole. Charlie bol už doma a tuším zaspával pri čítaní novín.

„Ocko, choď si ľahnúť,“ prehovorila som naňho, no on sa zľakol, až vylial kávu, čo mal vedľa ruky. Rýchlo som zobrala obrúsky a poutierala to.

„Musíš mať ohľad na to, že som starší človek, Bells.“

Prevrátila som očami a hodila mokré obrúsky do preplneného koša. „Idem to vyhodiť, už by bolo na  čase,“ zasmial sa nervózne Charlie a šiel hore po schodoch pre ostatné koše. Pobavene som pokrútila hlavou a naliala si kávu do šálky. Pre istotu som si nesadala, stále som bola rozboľavelá. Toto sa mi snáď v živote nestalo.

„Bells!“ zakričal na mňa Charlie zhora trochu ostrejším tónom. Čo sa mu zase stalo? Kávu som položila na linku a vybehla za ním hore. Charlie stál v mojej izbe a v ruke držal kôš. Nahla som sa ponad jeho rameno, aby som videla, na čo tam tak zíza. Kurva! Ja som zabijem, ja ho zabijem!

„To...“ viac zo mňa nevyšlo. Charlie sa ku mne otočil so zamračeným výrazom.

„Ty si s niekým spala, Bella? Ty si podviedla svojho manžela?!“

„Nemáš to jedno!“ vybuchla som. „Nie je to tvoj vec, otec! To nemôžem mať pokoj ani tu?!“

„Bells, ja viem, že nie si malé dieťa, ale dospelá a rozumná žena, ale ty a podvádzanie? Manželský sľub, Bella.“

„Možno, keby si poznal Josha, tak by si ma pochopil!“

Otočila som sa, z vešiaka som zobrala kľúče od môjho starého auta a treskla za sebou dverami. Naštartovala som ten šrot a plnou rýchlosťou si to razila po zľadovatelej ceste. Neviem, čo to do mňa vošlo. Mala som šťastie, že som nedostala šmyk. O pár minút som parkovala pred domom Cullenovcov. Ani neviem, ako som si mohla zapamätať tak zložitú cestu, ale nejako záhadne sa mi to podarilo. Vystúpila som z auta a rozzúrene kráčala ku dverám, na ktoré som zúrivo zaklopala.

Otvoril mi Emmett. „Bella? Čo by si rada?“

„Kde je ten debil?“

Zachechtal sa a otočil sa do domu. „Edward, máš návštevu!“

„Vďaka.“

„Takže, ty spíš s mojím bratom?“

Vypleštila som oči. „Ja toho hajzla zabijem!“

„Ktorého?“ ozval sa pobavený hlas, až sa vo dverách objavil Edward. Emmett sa radšej vyparil.

 

Edward:

Tá malá vyzerala pekne naštvane. Čo jej znovu vliezlo do hlavy? V noci bola ako skrotená mačka a teraz vyzerá ako tigrica. No vzrušovala ma tak či tak.

„Ty hajzel jeden, keď si už zdrhol, mohol si ten kondóm vyhodiť aspoň niekam inam, nie aby ho našiel môj otec!“ kričala po mne a pred očami mi mávala zbesilo svojím prstíkom.

„Ako som mal vedieť, že ti tvoj otec kontroluje kôš,“ podpichol som ju.

Bola tak rozzúrená, ale vyzerala ako krotké mačiatko. „Ty si taký...“ No už mi ostávalo len jediné, chytil som jej tvár do dlaní a vášnivo ju pobozkal. Ochabla mi v náručí a po chvíli sa pridala ku mne so svojimi ústami. Bolo tak jednoduché ju umlčať.

„Poď so mnou dnes na rande,“ šepol som jej prosebne do tváre, keď bola ešte omámená.

„Som vydatá.“

„Tvoj manžel je v New Yorku a ja viem, že ho tak nemiluješ, ako túžiš po mne. No tak, dáme si pravé americké rande. Ak sa ti to nebude páčiť, môžeš hocikedy odísť,“ sľúbil som jej. Aj tak by som jej to nedovolil.

„Prečo by som to mala robiť, Edward? Čo to nechápeš? Ja som vydatá! Nebudem randiť s iným chlapom.“ Zrazu na mňa pozerala tak odtiahnuto a znechutene.

„Vieš čo? Máš pravdu. Vychrápať sa so mnou môžeš, ale to je všetko. Dobre, ako myslíš. Choď si za svojím manželom, ktorý ťa aj tak za chrbtom podvádza a žij si s ním dokonalý život plný lásky!“ skríkol som a treskol jej dverami pred nosom. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale prezradil som niečo, čo som nemal.

„A čo si odo mňa, do riti, čakal?! Mala som ti povedať, že ťa milujem a čakať, až ma požiadaš o ruku? Spamätaj sa, Edward. Ženy máš len na sex, sám si mi to raz povedal!“ kričala na mňa. „A čo to melieš, že ma Josh podvádza? On by ma nikdy nepodviedol!“

A to už stačilo, Bella asi potrebuje ozrejmiť svoju myseľ na dni, kedy jej manžel chodil na pracovné cesty z úplne iných dôvodov.

 

14. kapitola - 16. kapitola

 


 

Ja osobne nie som absolútne spokojná s touto kapitolou. Neviem, či to bude kvôli tomu, že som chorá a necítim sa vo svojej koži, ale snáď ďalšou a dlhšou kapitolou vám to vynahradím. Možno to vyzerá teraz medzi nimi dosť biedne, ale v budúcej kapitolke vám môžem sľúbiť to pravé rande, ktoré Edward tak chcel. :)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 15. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
45. Wera
02.05.2012 [12:24]

Wera Emoticon

44. eivliS
29.02.2012 [19:28]

eivliSJá bych asi umřela, kdyby mi můj rodič,přišel na Durex v koši.Blbec Ed, by se měl poučit a zahrabávat až do spod :-) Edwarda bych přerazila, to asi každá z nás.
Báječná kapitolka a Josh, říkala jsem si, že ty dlouhé "šichty", jsou nějak podezřelé.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2012 [21:57]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2012 [21:51]

mima19974Už sa teším!!! Je to dokonalé!! Úplne najlepšie!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. LuLuu
10.02.2012 [20:49]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

40. Adus15
10.02.2012 [10:25]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

39. viki
10.02.2012 [3:41]

Moc pěkné !

10.02.2012 [1:35]

AfroditaAliceCullenPodle mě je teda kapitolka úžasná. A už se těšim na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

37. Inoma
09.02.2012 [23:39]

InomaMoc se omlouvám, že komentuju až tuhle kapitolu, ale manžel mi po té, tuším čtvrté kapitole, zabavil notebook a pustil mě k němu až dneska. Takže jsem chtěla říct, že povídka je opravdu úžasnáa rozhodně ji míním číst. Bella je svým způsobem strašnej chudák - vdala se mladá a z toho nejhoršího důvodu, jaký jsem kdy slyšela... Co jsem měla říct, když si přede mě klekl v restauraci plné lidí, kteří čekali na můj souhlas?... Emoticon Ten Josh je fakt magor... Edward v tom pěkně lítá, docela mě překvapilo, že má dceru. Ale proč ne - o to to bude zajímavější, protože jak jsem se dočetla, tak Bella se dětem rozhodně nebrání Emoticon
Tvoje popisy erotických scén, mě dostávají do kolen; máš dar vyvolat v čtenáži ty stené pocity, jaké prožívá hlavní postava a to si velmi cením Emoticon Emoticon
A teď jsem moc zvědavá na pokračko. Ti dva jsou jak oheň a led a přesto jsou naprosto stejní. Mimochodem Edwardova schopnost je k sežrání, líbí se mi, že se nebojí svůj dar používat Emoticon Emoticon
A teď teda jak to bude dál. Věřím ti, že to bude lepší a doufám v HE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.02.2012 [23:19]

MaribelKapitolka je krásná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doufám, že jí Edward řekne o Joshovi, měl by jí otevřít oči. Jen myslím, že mu nebude věřit, ale určitě jí to pak bude vrtat hlavou Emoticon Emoticon
Přeji brzké uzdravení Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!