Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Souboj titánů Prolog + 1. kapitola

1.esiinka-Zatmění


V této povídce je hrdinkou, upírka Celeste, která nadevše miluje svou svobodu a upíry, kteří za ní stojí a kteří pro ni z čisté věrnosti udělají cokoliv, ale také z duše nenávidí Volturiovi. Během svých upířích let vytvořila klan, který svou mocí a početností konkuruje Volturiovým. A Volturiovi konkurenci nesnesou.

Prolog:

Jmenuji se Celeste, je mi 984 let, velím jednomu z nejpočetnějších klanů, co kdy chodily po této zemi a jsem na to náležitě pyšná! Moji upíři, jak jim říkám, mi jsou, troufám si říct, bezvýhradně věrní a já jim mám být za co vděčná. Mám dar, mocný dar, umím se převtělit do někoho jiného, mohu jen tak zůstat v temných zákoutích mozku, aniž by to dotyčný věděl a já mohu dál ovládat vlastní tělo, ovšem ne plnohodnotně, nebo mohu tělo dotyčného ovládat naplno, ale v tom případě už nedokážu ovládat svoje tělo a když zůstanu v něčím těle moc dlouho, ztratím na nějakou dobu paměť. Jednou jsem třeba strávila týden v jednom upírovi a naplno ho ovládala, pak jsem si další týden nemohla vybavit ani vlastní jméno.

Možná bych měla říct, proč tak z duše nenávidím Volturiovi. Začnu úplně od začátku. Ten, co ze mě udělal upíra, můj stvořitel, někam zmizel, neznala jsem jeho jméno, nevím ani jak vypadá, prostě si zmizel, o zákonech nebo o něčem takovém jsem nevěděla, nikdo mi to neřekl. Nevěděla jsem, co jsem, co se se mnou stalo, netušila jsem nic! Až když jsem s obrovskou žízní nechala unést instinkty a zabila prvního člověka, jsem to začala chápat. No, a jelikož jsem netušila o zákonech a tak trochu jsem lovila poblíž Volterry, no, spíš přímo ve Volteře. Dovlekli mě k Arovi, vysvětlila jsem mu, že jsem o tom nevěděla a on si to ověřil, tak mě jen na dvě hodiny nechal napospas jeho miláčkovi Jane, abych si to pamatovala. Když jsem poznala Volturiovi a jejich způsoby, začala jsem je nenávidět! A byla jsem rozhodnutá, cítila jsem povinnost s tím něco udělat.

 

1. kapitola: 

„Cože udělal?!“ obořila jsem se na svou pobočnici Evelin.

„Aro povraždil naši jednotku, která se pohybovala okolo hranic Francie.“

„To je typické! Jen co opustí naše území, začne se vraždit a pálit!“ křikla jsem naštvaně přes svůj trůnní sál.

„Madam, oni vlastně ani naše hranice nepřekročili,“ vysoukala ze sebe opatrně.

„Cože?! Tak to už přehání! Arogantní tupci! Vraždí naše upíry a ještě na našem území!“ vztekala jsem se, měla jsem jich už dost!

„Paní, tohle musí přestat, ztrácíte důvěru stráží, mluví o tom, že nejste schopná-“ zapojil se do našeho rozhovoru ještě Michael. Dřív než to stihl doříct, přerušila jsem ho.

„Ticho! Já to vím! Vím, že ztrácím jejich důvěru! Vím, co si říkají! Myslíš si, že se nesnažím?! Kolik let už vyjednáváme mír?“ Už tolik let se mezi sebou vraždíme a nemá to konce, vraždí se dál!

„Paní, to nestačí! Diplomatickou cestou tu nic nezmůžeme! Musíme být radikálnější. Zaútočte na to jejich město!“ zvýšil hlas. On na mě zvýšil hlas?! Co si to dovoluje?

„Chceš mi snad rozkazovat?!“ rozkřikla jsem se.

„Madam, to určitě nechtěl,“ zastávala se ho Evelin.

„Omlouvám se, jestli to tak vyznělo.“ přidal se Michael. Zničeně jsem dosedla na svůj trůn a zhluboka se nadechla.

„V pořádku,“ uznala jsem, pak jsem se zvedla a odkráčela.

Byla jsem u sebe a přemýšlela jsem, musela jsem tomu učinit přítrž, ale jak? Jak? Ztrácím jejich důvěru, s takovou mě brzy svrhnou. Ale když na ně podle jejich přání zaútočím, nejméně polovina upírů na každé straně zemře! Já chci vraždění zabránit, ne začít další útok na ně. To by byl náš konec!

Sedla jsem si ke stolu a začala psát jednoduchý vzkaz:

 

Milý Aro, (pouze formální záležitost)

vraždění už bylo dost! Ráda bych zabránila dalšímu zbytečnému zabíjení a mrhání životy. S Vaším souhlasem, bych ráda přijela do Volterry, abychom konečně dojednali mír. Když ne teď, tak nikdy! Dejte mi prosím co nejdříve vědět o Vašem rozhodnutí.

 

Celeste, zakladatelka francouzského klanu.

Jakmile jsem dopsala, předala jsem dopis jednomu z gardistů, byla jsem si jistá, že když řekne, že má dopis ode mě pro Ara, nechají ho žít, tedy doufám. Tohle je má poslední naděje.

 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Souboj titánů Prolog + 1. kapitola:

 1
5. vinnetou
12.11.2017 [1:08]

Trosku mi prijde z teto kapitoly,ze celeste miluje moc.tak nejak jsem si ji predstavovala jako profesora x z x-menu Emoticon z toho uvodniho popisu :D

20.06.2015 [19:05]

slecnaVolturiovamám pro kiki super zprávu, dvě další kapitoly Love in Volterra už jen čekají na zveřejnění

20.06.2015 [19:04]

slecnaVolturiovasnad brzy

2. kiki
20.06.2015 [18:43]

ahoj kdy bude kapitolka k Love in Volterra?

20.06.2015 [16:16]

Lullu123Zaujímavý nápad, aj keď kapitola by mohla byť trochu dlhšia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!