Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Souboj titánů 2. kapitola

2.kacik-Zasnoubená


Schválně co odpoví Aro.

Byla jsem jako na trní. Nemohla jsem se dočkat Arovy odpovědi, ale byla jsem i nervózní. Taky to může brát, jako že se vzdávám, ale tak hloupý snad není.

 

...

 

Trvalo to už několik dní, to je vrchol nevychovanosti! Má tam upířího posla, který by byl s odpovědí zpátky za pár hodin! A takhle se fláká! No, hlavně doufám, že ho nezabil a dopis jen tak nezahodil, ale to by si snad nedovolil.

 

O den později

Konečně! Konečně se Aro uráčil odepsat, i ten gardista, kterého jsem s dopisem poslala, se vrátil bez úhony, prý vše proběhlo bez problémů, jen s odpovědí si Aro dal na čas, ale to není nic, o čem bych nevěděla.

Nedočkavě jsem roztrhla obálku i s tou jejich nesmyslnou pečetí a začala číst.

 

Drahá Celeste,

Váš dopis mě skutečně potěšil, i já již dlouho toužím po míru a proto mi bude ctí přivítat Vás ve Volteře, pochopitelně Vám mohu zaručit bezpečnost po cestě i po celou dobu pobytu. Já i mí bratři už se těšíme a očekáváme brzký příjezd.

Aro Volturi

P.S.: Omlouvám se za zpoždění.

 

V to jsem celou dobu doufala, jen mě trochu znepokojovalo to, že se máme sejít ve Volteře. Ale na brzký příjezd se mu můžu víte co, on si taky dal na čas, zítra vyrážíme. 

Ozvalo se klepání.

„Dále!” vyzvala jsem toho za dveřmi.

„Odpusťte mi mou troufalost, madam, ale já i ostatní jsme velice zvědaví, co Vám Aro odepsal,” ptala se mě opatrně Evelin. Asi ví, jak bývám výbušná, když jsem naštvaná. Zhluboka jsem se nadechla.

„Aro mě očekává ve Volteře.”

„Ve Volteře?! Nehodláte tam doufám jít!” Ona se mnou mluví jak s malým děckem! Povytáhla jsem na ni obočí.

„Ano, hodlám!”

„Ne, to ne! Já Vám to nedovolím!” Jak že?! Byla jsem teď vytočená na nejvyšší možnou úroveň, chce mi snad rozkazovat?!

„Co si to vůbec dovoluješ?! Chceš mi snad rozkazovat?! Nikdo tě o svolení nežádá!” Trochu se přikrčila.

„Já... omlouvám se, paní, ale vždyť to je jistá smrt!” Znovu jsem se nadechla.

„Pokud tak moc toužíš mít mě pod dohledem, můžeš jít se mnou, nutit tě ale nebudu. Uznávám, že je to téměř jistá smrt, ale bude jednodušší tam jít jen s pár členy gardy a zkusit se s nimi domluvit, než riskovat, že vás časem povraždí všechny.” Jakmile jsem dokončila svůj proslov, Evelin hned byla u mě a ve tváři měla prosebný výraz.

„Madam, vždyť vy děláte, jako by na vás vůbec nezáleželo! Prosím vás, já se nebudu jen tak dívat, jak vás trhají na kusy!”

„Ještě nejsem mrtvá, Evelin, a můžeš být klidná, mrtvá být ani nehodlám!” uklidňovala jsem ji. Zluboka se nadechla a odešla.

 

...

 

Za nějakou chvíli vyrážíme, měla bych se jít rozloučit. Tady ve Francii je jen jeden klan a to je ten můj, v klanu je přes sedmdesát upírů a deset z toho si beru s sebou do Voltery. I přes tento obrovský počet všech mých upírů jsme oproti Volturiovým v oslabení, je jich nejméně o patnáct víc a to ani nemluvím o jejich útočných silách.

Zamířila jsem do trůního sálu a předstoupila před své věrné.

„Za mé nepřítomnosti očekávám normální chod klanu, odteď až do mého návratu poslouchejte Michaela! Chovejte se k němu se stejnou úctou jako ke mně. V případě, že se už nevrátím, berte ho za svého nového vůdce!” S těmito slovy jsem odcházela. Těsně před tím, než jsem prošla dveřmi, jsem se otočila na Michaela.

„Spoléhám na tebe.” Svá poslední slova před odchodem jsem věnovala jemu, snad jsem svou důvěru dala tomu pravému, snad mě nezklame.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Souboj titánů 2. kapitola:

 1
07.08.2015 [11:22]

slecnaVolturiovaopravdu se Vám všem moc omlouvám, ale asi tuto povídku nachvíli pozastavím.

22.07.2015 [19:59]

MyfateAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale příště si, prosím, dej pozor na:

- čárky (!)
- překlepy (holdám, něž...)
- chybějící písmena ve slovech
- chybějící slova ve větách
- mích –> mých
- PS: –> P.S.: (ta zkratka znamená Post Scriptum a píše se vždy až za podpisem)
- přímá řeč (většina toho, co jsi měla jako větu uvozovací, jí ve skutečnosti nebylo)
- Vy a Vás v dopise ano, všude jinde se píše vy a vás
- některé odstavce bylo jedno dlouhé souvětí, které nedávalo smysl, takže na to dej příště pozor a děl věty na jednodušší
- mě/mně
- dělení slov
- font a velikost písma (pro zvýraznění stačí kurzíva)

Děkuji. Myfate Emoticon

1. BellaNess admin
01.07.2015 [20:03]

BellaNessAhoj, článek Ti bohužel musím vrátit, máš v něm spoustu chyb.
- překlepy,
- čárky,
- přímou řeč + věty uvozovací,
- skusit - zkusit,


Máš tam i mnoho jiných chyb, prosím, projdi si to pořádně. A až si vše opravíš, prosím, zaškrtni "článek je hotov".
Děkuji. BellaNess

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!