Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rosalie, vrah i matka - 2. kapitola Následek

Chris Weitz - Smithovi


Rosalie, vrah i matka - 2. kapitola NásledekJak celá ta situace vypadá z Bellina pohledu? Jak bude reagovat Bella? A jak zareaguje Rosalie?

Bella

Maminka se už vrátila z nákupu, všimla jsem si jí, když procházela kolem. Honem jsem se rozloučila s kamarádkami, podívala jsem se, jestli jsem něco nezapomněla a šla jsem zpátky. Už jsem byla skoro u domu. Kolem bylo ticho a tma. Začala jsem se bát.

„To je v pořádku, Bello, už tam skoro jsi," říkala jsem si, abych se nebála. Koutkem oka jsem zahlédla postavu stojící za rohem domu, kde jsme bydleli. Maminka na mě asi počkala, myslela jsem si. Usmála jsem se. Otočila jsem se a očekávala jsem, že uvidím maminku. „Mami..." začala jsem.

Podívala jsem se do červených očí. To nebyla maminka. Ta paní, která tam stála vypadala krásně, měla dlouhé blond vlasy, vlastně vypadala jako princezna, ne... spíš jako víla nebo anděl. Ale z nějakého důvodu z ní šel strach. Rozklepaly se mi nohy. Nemohla jsem se pohnout.

Najednou jsem si všimla, že za tou ženou něco leží. Podívala jsem se tam. To nebylo něco! To byla maminka. „Maminko!" křikla jsem. Ale ona se nehýbala. Celá jsem se třásla, chtěla jsem k mamince běžet, ale nohy se nepohnuly. Nepohnula se ani maminka, i když jsem na ni volala.

Začaly mi téct slzy, nevěděla jsem co dělat. Viděla jsem rozmazaně kvůli těm slzám. Skrz slzy jsem viděla jen červené oči toho děsivého anděla, který se na mě díval.

Potom mě obklopila tma a já už neviděla nic.


Rosalie


Holčička se na mě dívala, ale začala se bát. Slyšela jsem její srdce tlouct jako šílené. Všimla jsem si, že její pohled sklouznul k těle té ženy. Začala na ni volat a mě při každém jejím zavoláním zaplavovaly výčitky. S jednou mojí částí to ani nepohlo. To, čím jsem byla, když jsem vysála tu ženu, nic necítilo. Vlastně cítilo hlad. Snědlo by to i tu holčičku.

Holčička začala plakat a celá se třást. Chtěla jsem ji utěšit, ale bála jsem se, že by ucukla, že by ode mě utekla. Bála jsem se, že bych na ni zaútočila. Holčička protočila oči a omdlela. Upíří rychlostí jsem hned byla u ní a chytila jsem ji ještě před pádem na dlažbu.

Asi setinu vteřiny jsem stála, holčičku jsem držela v náručí. „Co mám dělat. Mám ji vzít do nemocnice? Co mám dělat?" Potom jsem holčičku chytila pevněji a svou přirozenou rychlostí jsem běžela zpět domů. Sice jsme neměli doma zrovna rodinou pohodu, ale něco takového nemůžu vyřešit sama. Udělala jsem chybu a uvědomovala jsem si to, a tak velkou chybu jsem nemohla vyřešit sama.

Běžela jsem lesem a holčičku jsem chránila před větvičkami které se mi připletly do cesty. Chytaly se mi do vlasů a lámaly se, ale na to jsem teď neměla čas. Už jsem měla dům nadohled.

 

Emmett

Rosalie utekla a dlouho se nevracela, už jsem si začínal dělat starosti.

Když přišlo Alicino vidění. „Za chvíli příjde, ale i s problémy," oznámila Alice, která byla znepokojená nejasnými vizemi budoucnosti. Od té doby, kdy jsme se začali hádat, neměla o naší budoucnosti tak jasné vize, nevěděla, čím to může být.

„To bude v pořádku, když Rose odcházela, byla sice naštvaná, ale Rose není potížistka," snažil jsem se všechny v místnosti uklidnit.

Dveře se otevřely a v nich stála Rose. V tváři měla pohled, který připomínal zvíře zahnané do kouta. Rudé oči měla rozšířené, oblečení zmuchlané a potrhané, vlasy rozcuchané, plné větviček a listí. Krom rudých očí mě však nejvíc znepokojilo, že v náručí svírala malou holčičku.

V tu samou chvíli, co vešla Rose, Edward vyskočil z křesla a přeběhl na druhý konec pokoje, co nejdál ode dveří. Oči mu zčernaly a přestal dýchat. Ten Edward, který se sebeovládáním neměl problémy, se nyní jen ztěžka držel.

Po pár vteřinách vyběhl z místnosti a podle zabouchnutí dveří vyběhl druhým vchodem ven.

Já upřel zrak zpět na Rose. „Rossie, co jsi to udělala?" 


Všem vám děkuji za komentáře k minulé kapitole, doufám že se vám další bude líbit. Ještě se vám musím omluvit za tu délku. Teprve začínám a to nejen povídku, ale celkově v psaní. Proto vás žádám o trpělivost.

Kapitoly na začátku budou možná žalostně krátké, ale až se to trochu rozjede, zkusím se víc rozepsat.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie, vrah i matka - 2. kapitola Následek:

 1 2   Další »
07.02.2016 [17:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. AliceCullen2
14.07.2013 [10:53]

piš dlhšie časti prosim. Inak je to super len máš kratke časti Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2013 [12:15]

Pinka25Krása, jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Rena16
08.07.2013 [22:14]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Jana
08.07.2013 [21:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. majka
08.07.2013 [20:51]

rýchlo dalšiu zaujímaveeee :)

9. misacek
08.07.2013 [20:30]

Pokračuj, vypadá to velmi zajímavě Emoticon Emoticon

8. BabčaS
08.07.2013 [16:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2013 [14:09]

AnnyCSsuper Emoticon moc pěkné doufám že bude brzo nova kapitolka Emoticon

6. Jasmínka
08.07.2013 [13:34]

Moc hezký..těším se, jak se to rozjede :) a taky se těším na další kapiitolku :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!