Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » PS: Miluji tě - kapitola 4.

Já <3 twilight


PS: Miluji tě - kapitola 4.V tomhle dílku se stane ten zlom. Zlom, co všechno krásné mezi Bellou a Jakem zničí. Co k tomu dodat? Chudák Jacob, tohle opravdu zabolelo. Znovu prosím o komentáře. Poslední dobou ubývají a já nevím, co si mám myslet. Děkuji

 

Mluvil jsem se Samem a Paulem. Všichni jsme doufali, že nás pijavice už nebudou otravovat.

Dneska se k naší každoroční oslavě přidal i fakt, že se ta rudovlasá smaží v pekle. Jo, dnešek byl dobrej den. Jen Bella byla poslední dobou v depresi.

 

Dozvěděl jsem se to od Lee. Nechápu, proč se tak moc spřátelily. Je mezi nimi něco, čemu rozumí asi jenom ženy. Ale dnes se zdála být veselá. A ten tanec s ní... smála se a smála. Jsem si jistý, že za pár měsíců už mi dá šanci. A už nás nic nerozdělí.

 

„Hej Jacobe. Potřebuji pomoct.“ Řekla Leah. Cože? Ona chce pomoc ode mě? Co se jí to stalo?

 

„No, netvař se tak blbě a pojď.“ Táhla mě před boudu a ukázala na postavu sedící na židli. Bella?

 

„Trochu pila. No, vlastně víc než trochu. Odvez ji ke mě domů, je to nejblíž. Už jsem volala jejímu tátovi, že dneska u mě přespí. Což je pravda ale podrobnosti jsem vynechala. Domů přijdu až ráno, mám něco na práci, tak když tak u ní zůstaň.“

 

Něco na práci? Asi si ulovila dalšího chlapa. Ani nevím jak dlouho jsem tu stál, ale Leah už tu nebyla. Vzal jsem Bell do náruče a nesl ji do náklaďáčku. Když jsem ji pevně připoutal, rozjel jsem se k Lee domů.

 

Bydlela opravdu blízko. Od té události se Samem a Emily si koupila malý domek pro sebe. Asi tam si vodila všechny ty chlapy. Nedivím se jim. Leah byla krásná. Mnohem hezčí než Emily i před tou nehodou. Vlastně Leah byla, hned po Bell, ta nejkrásnější. A tento názor o její kráse sdíleli snad všichni. Bohužel, ona už neměla zájem o závazky.

 

Ale po nějaké době, by ji stejně každý odkopl. Přímo hýřila sarkasmem, nenávistí a nadávkami. Ale my jako smečka a její rodina jsme věděli, že v hloubi srdce je moc dobrá holka. Ale osud jí přichystal takovou ránu, že se musela před světem nějak ochránit. Ochránit před láskou. Myslím... že jsem ji chápal. Moc mě bolelo, že mě Bella odmítá jako muže. Že mě sice miluje ale pouze jako přítele. Nedokážu si představit tu bolest a bezmoc, kdybych ji viděl v objetí s jiným. A Leah to měla ještě těžší. V Samově mysli viděla, jak moc Emily miluje.

 

Když jsme došli k Leah domů, otevřel jsem dveře a našel ložnici. U vypínače světla jsem Bellu postavil na zem a rozsvítil tlumené světlo. Bella byla při vědomí ale sama by asi nikam nedošla. Hodně si toho dneska vypila. Jak to jenom mohla Leah dopustit? Určitě to byla ona, kdo ji do toho navezl. Až se ráno vrátí, hezky si to s ní vyříkám. Bella není typ, co pije. Mohla dostat otravu krve. Copak si to ta nána Leah neuvědomuje?

 

Chtěl jsem Bellu uložit do postele a sám se vyspat v obýváku, i když bych nejraději strávil noc vedle ní ale nechtěl jsem zneužívat situace. Ale Bella byla jiného názoru. Vzala můj obličej do dlaní a vtiskla mi polibek. Usmála se a políbila mě znovu. I já jsem ji začal vášnivě líbat. Začala mě tlačit na postel a já věděl, že by tak daleko nezašla, kdyby byla střízlivá. Ale ovládl mě chtíč a touha po ní. Ležela na posteli a já ležel na ní.

 

Líbali jsme se a její ruce se mi zapletly do vlasů. Začal jsem ji líbat na krku a ona slastně vzdychla. Moje ruce bloudily po jejím štíhlém těle a z jejích úst se ozývaly další vzdechy. Dělalo mi dobře, když jsem věděl, že se jí to líbí. Věděl jsem, kam to směřuje ale nedokázal jsem to zastavit. Ráno až se probere a až mě opustí tento pocit, budu litovat. Připadal jsem si jako zvrhlík, ale nemohl jsem si pomoct. Najednou, když mě začala líbat na tváři a pomalu se přesouvala k mému uchu, slastně vzdychla: „Edwarde“.

 

Mým tělem projela bolest. Když jsem se poprvé proměnil, byl to ten nejnechutnější a nejstrašnější zážitek v mém životě. Ale to se nedalo srovnat s tím, co jsem cítil teď. Ona byla tak opilá, že si myslela, že jsem ta hnusná pijavice. To jemu se chtěla odevzdat a ne mě. Odvrátil jsem se od ní a zvedl se. Pomalu jsem přešel ke dveřím a zhasnul světlo. Šel jsem do obýváku a sedl jsem si na sedačku. Dal jsem si hlavu do dlaní a přemýšlel.

 

Okamžitě jsem vyběhl z domu a proměnil se. Nechtěl jsem Lee zničit dům, ale venku už jsem to nemohl udržet. Bylo mi jedno jestli mě někdo uvidí. Přesto jsem se musel skrýt a tak jsem rychle odběhl do lesa a zavyl. Museli to slyšet všichni v La Push a celé Forks. Ale na tom už mi nezáleželo. Začal jsem ničit stromy a kameny a vše, co mi přišlo pod ruku. Ale bolest se nadala potlačit. Jediný kdo mi mohl pomoci, byla dívka která tuto bolest způsobila. Ta ale nyní ležela na posteli a snila o někom jiném. Snila o zrůdě co zabíjí lidi a její existence je proti všemu. Z mých očí se valily slzy o velikosti baseballových míčků a po mém řádění popadalo snad padesát stromů ale mě to bylo jedno. Vše mi bylo jedno...

 

předchozí kapitola Shrnutí další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek PS: Miluji tě - kapitola 4.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!