Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prokletí ztráty paměti 29. kapitola

Stephenie Meyer apple


Prokletí ztráty paměti 29. kapitolaTakže konečně známe pravdu a tentokrát jí budeme i věřit. Není nad praktickou ukázku... Ke zvratu se stále jen blížíme, protože to opravdu nestíhám, ale i tak si snad zasloužím nějaký ten komentář.

29. kapitola

Byla jsem zrovna v kuchyni a krájela si kusy šunky do připravované omelety, když se ozval ten příšerný třaskavý a zvláštně kovový zvuk.

Odložila jsem nůž a šla se podívat před dům.

Otevřela jsem dveře a zůstala ohromeně zírat na Edwarda. Domnívala jsem se, že odjel, ale spletla jsem se. Stál totiž na naší příjezdové cestě a nad hlavou držel svoje stříbrné Volvo, jako by vůbec nic nevážilo.

Bez zaváhání jsem vběhla zpátky do domu a zamkla se na deset západů. Byla jsem tak vystrašená, že jsem nevěděla, co jiného si počít.

Za dveřmi jsem se svezla k zemi a vystrašeně si přitáhla kolena k hrudi.

„Bello,“ oslovil mě Edward skrze dveře.

„Vypadni!“ zaječela jsem.

„Říkal jsem, že jsem upír,“ hájil se.

„A to má být jako omluva? Vyděsil jsi mě k smrti!“

„Ne, vím, že to není omluva, ale jak jinak jsem ti měl dokázat, že ti tentokrát nelžu.“

„Dobře, tak řekněme, že ti věřím,“ pokusila jsem se zachovat si chladnou hlavu. „Co si jako myslíš, že to mezi námi změní?“

„No, doufal jsem, že pochopíš, proč jsem ti to neřekl. Tohle se přece nedá jenom tak někomu říci. Obzvlášť ne někomu, kdo ztratil paměť a je po úrazu hlavy.“

„Jak dlouho už jsi upír?“

„Bello, nechceš otevřít ty dveře? Slibuji, že ti pak všechno vysvětlím,“ naléhal.

„Ne, to teda nechci!“ odsekla jsem.

„Ale víš, že kdybych chtěl, tak bych se dovnitř dostal, že jo?“ ujišťoval se a ve mně hrklo.

„To jako, že se sem chceš vloupat?“ nechápala jsem.

„Ne, ale neudělám to jenom kvůli tobě, protože tě nechci děsit ještě víc.“

„No, tak to ti teda pěkně děkuju,“ odsekla jsem.

Pak jsem jen dlouhou dobu zírala před sebe, neschopná se pohnout. Nevěděla jsem, co si počít, ale nedokázala jsem se pohnout.

Byla jsem tak zabraná do změti svých pocitů a zmatených myšlenek, že jsem si ani nevšimla, že se dům pomalu začíná plnit kouřem, který vycházel z kuchyně. Zřejmě jsem nechala zapnutý sporák a moje omeleta už byla dávno na uhel.

„Sakra!“ zaklela jsem a rozběhla se do kuchyně.

„Bello! Hej, Bello! Jsi v pořádku, Bello?“ naléhal Edward za dveřmi, ale já na něj kašlala.

Vběhla jsem do kuchyně a sundala ohořelou pánev ze sporáku. Už měla propálené skoro celé dno. Sporák značně zaprotestoval, když jsem si ruce zabalila do rukávů a vypnula rozpálený hořáček.

„Jsi v pořádku?“ ozvalo se těsně za mými zády.

Tak mě vylekal, že jsem do dřezu upustila hořící pánev. On na ni rychle pustil studenou vodu, takže se z ní s hlasitým syčením začal valit hustý kouř.

„Edwarde! Říkal jsi přece…“ obvinila jsem ho.

„Bál jsem se, že se ti něco stalo,“ hájil se okamžitě a vztáhl ke mně ruku.

„Nedotýkej se mě! Stejně je to všechno tvoje vina!“

„Jak to myslíš: moje vina?“ nechápal.

„No, já nevím, ale můžeš za to. Jak ses sem vůbec dostal?“ dožadovala jsem se vysvětlení.

„No,“ zaváhal a náhle byl jaksi v rozpacích.

„To ne!“ řekla jsem nevěřícně a běžela zkontrolovat domovní dveře. „Tys je vyrazil?!“ nevěděla jsem, zda se ptám nebo na něj ječím, ale tohle už byla poslední kapka.

„Takže ty a tvoje rodina. Vy všichni jste upíři? Smím vědět, kdo další?“

„Ta holka z obchoďáku.“

„Vikki?“ No, byla jim podobná…

„Není to žádná Vikki. Je to Victorie a chce tě zabít…“

„Mě? A to zase jako proč?“ dožadovala jsem se vysvětlení.

„Protože její druh. James. Chtěl tě zabít, aby mě vyprovokoval, ale zachránili jsme tě a zabili ho. Teď se nám chce Victorie pomstít.“

„Vám, jo? Je to můj život, o kterém tady hovoříš,“ upozornila jsem ho.

„Ano, ale...“

To mi stačilo. Já… Potřebovala jsem zmizet a to hodně rychle. Když už vylomil dveře, nemám šanci se ho zbavit. A já to potřebuji. Potřebuji odsud pryč, být s někým normálním a ne s někým, kdo mě zasypává takovými šílenostmi…

„Mohl bys to, prosím, dohasit?“ požádala jsem ho.

„Ovšem,“ řekl a dal se do díla.

Jakmile se ke mně otočil zády, natáhla jsem se pro druhou-  stále ještě hořící - pánev a praštila ho s ní celou svojí vahou. Edward mohutně zařval. No, co? Vždyť je přece upír. Mezitím, co začal nadávat a hasit si obličej, jsem se dala do běhu.

Běžela jsem před dům a nasedla do Edwardova Volva. Naštěstí nechal v zapalování klíčky a auto mělo podobné nastavení jako to Philovo, na kterém mě učil řídit.

Nastartovala jsem ho a rozjela se pryč…

***

Dlouhou dobu jsem netušila, kam vlastně jedu. Chtěla jsem prostě jen pryč, ale postupně jsem si začínala uvědomovat, že ve skutečnosti mířím do rezervace La Push.

Panebože, co jsem to provedla. Já jsem praštila Edwarda Cullena hořící pánví!

„Bello, zastav,“ požádal mě Edward, který běžel po boku mého auta, a snažil se otevřít si zadní dveře. Tvář měl ale v pořádku, což bylo asi jediné pozitivum.

„Nééé!“ vykřikla jsem a sledovala, jak se v té rychlosti částečně mění v rozmazané šmouhy.

„Bello, já tě prosím. Zastav to auto!“

„Nech mě být!“ Dupla jsem na plyn ještě víc a na chvíli se zdálo, že jsem mu ujela, ale nestalo se tak, protože za chvíli už byl zase vedle mě…

„Bello, já ti to všechno vysvětlím. Hlavně zpomal, ano? Nechci, aby se ti zase něco stalo.“

„To sis měl rozmyslet dřív!“ křičela jsem na něj a snažila se nevnímat hučení motoru, který proti té rychlosti začínal hlasitě protestovat.

Edward najednou zamžikal, jakoby si něco právě uvědomil, zprudka zastavil a já ho jen viděla ve zpětném zrcátku, jak tam stojí a rozčiluje se.

Bylo to, jakoby nemohl jít dál...

Je mi celkem jedno, co ho k tomu vedlo. Hlavně, že už mě dál nepronásledoval.

*** 

Tím svým šíleně rychlým tempem jsem dojela až k Jacobovu domu. Vyběhla jsem z auta a začala mu bušit na dveře jako pominutá…

„Jacobe! Jacobe, jsi doma? Jacobe, prosím. Potřebuji pomoc!“

Bezmocně jsem bušila do jeho dřevěných dveří, ale nic se nedělo. Bylo evidentní, že nejsou doma. Dokonce i Jacobova garáž byla zamčená…

Potřebovala jsem ho najít. Potřebovala jsem, aby mě ujistil, že všechno bude v pořádku.

Rozhodla jsem se ho jít hledat na útesy, což, jak se později ukázalo, nebyl právě ten nejlepší nápad…

 


Je sice kratší, než jsem měla původně v plánu, ale tak zase je o to dřív. Já vážně nestíhám, takže k tomu hlavnímu se dostaneme až příště...

chloe

 

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokletí ztráty paměti 29. kapitola:

 1
8. EvaD
26.08.2014 [19:49]

Hmmmm...škoda, zase jednou vítězí kvantita nad kvalitou.

7. :D
26.08.2014 [16:16]

Bylo to, jakoby nemohl jít dál... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. matony
26.08.2014 [8:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Clothylda
25.08.2014 [17:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Clothylda
25.08.2014 [17:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. laura
25.08.2014 [17:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. miky
25.08.2014 [15:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2014 [12:26]

AliceCullen999Tak, určitě si zasloužíš nějaký ten komentář. Emoticon Můj určitě =DDD

Teda, tys mi dala =DDD Praktická ukázka?? =DDD To jsem nečekala =DDD Emoticon Edward s autem nad hlavou? No tě pic =DDD Kdybych to nevěděla, tak by mě kleplo a už bych si hledala prášky na nervy. Emoticon Emoticon Aspoň, že tomu už věří. Ale tak přece mohla si s ním promluvit.Emoticon Já nevím - vzít si nůž a být připravená vrazit mu ho do srdce? (Než by se dozvěděla, že to nepůjde =D =P) Vyrazené dveře taky zafungovaly, no =DDD

Jinak, to, že se Bella rozběhne za Jakem, to jsem tušila. Ale aby to bylo to hlavní? Emoticon Tak to netuším... Moje teorie je docela geniální, ale nevím, jak jí v tom pomůžou útesy a Jake a možná smečka... Emoticon No, nechám se překvapit, cos pro nás nachystala Emoticon

Jinak, mohla bych ti dát domácí úkol ?? Emoticon Emoticon Jestli bys mi nemohla říct, kolik slov tahle kapitola měla - jen by mě to zajímalo, protože je fakt krátká, asi nejkratší z celé povídky (i když byla skvělá! Emoticon Emoticon ) Myslíš, že by to bylo možné?? Samozřejmě, jestli je to tajemství povídky, smířím se s tím Emoticon

Těším se na další, doufám, že to bude stejně brzo, jako teď =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!