Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední naděje 5

Lion and lamb...


Poslední naděje 5Isabella, Jake, Jim a jedná soukromá chvilka. Jak tohle může dopadnout, když se to odehrává v práci?
Přeji příjemné počtení. wanda

„Iss, mám tu něco, co by tě mohlo zajímat,“ vytrhl ji z bezostyšného zírání na jeho záda Jake, „podařilo se mi získat nejnovější poznatky k té zbrani. Sice tomu houby rozumím, ale i tak myslím, že jestli se jim podaří dopravit ji k nám, máme velký problém. A tím velký myslím opravdu velký. No, raději se podívej sama.“

Isabella potřásla hlavou, aby z ní vyhnala vzpomínky na Jakea na střední škole, přičemž jí pár pramenů rozpuštěných vlasů přelétlo dopředu a zůstalo ležet na levém rameni.

Když Jake nezaznamenal žádnou odezvu, otočil se a opětoval Isabelle tázavý pohled. Ta se ihned vzpamatovala a dvěma ladnými kroky přešla ke stolu a stoupla si vedle Jakea. Jak se sehnula k zemi, aby odložila kabelku, vlasy jí skryly tvář a neodhalily ji Jakeovi ani ve chvíli, kdy se opřela rukou o stůl a zadívala se na monitor.

Jake se otočil i se židlí a snažil se soustředit se na informace, které naskakovaly na monitoru. Bohužel pro něj většinu jeho myšlenek zaměstnávaly vzpomínky na to, jak se kdysi mohl Isabelly dotýkat a že se nikdy nenabažil její vůně a hebkosti jejích vlasů, která se nedala srovnat ani s nejjemnějším hedvábím. Ve chvílích, kdy měl hlad, mu zase barvou připomínaly tekutou čokoládu.

Jen jeden dotek, smlouval sám se sebou, zatímco Isabella věnovala plnou pozornost monitoru a na něho se ani neohlédla.

Nevydržel to, vzdal snahu o soustředění se na práci a vztáhl ruku k mahagonové cloně jemně vlnitých vlasů, jež mu bránila ve výhledu na jedinou dívku – nyní již mladou ženu – kterou kdy doopravdy miloval.

Opatrně vzal jeden pramen do prstů, jako by to snad opravdu bylo to nejvzácnější hedvábí, a lehce ho promnul.

Sám pro sebe se usmál, protože jeho odhad, že její vlasy jsou pořád stejné jako kdysi, byl správný a zároveň se mu hlava zaplnila vzpomínkami na chvíle, které trávili spolu.

 

Jednou, velmi brzy ráno, vlezl oknem do Isabellina pokoje, aby ji vzbudil a mohli se spolu jít podívat na východ slunce nad horami. Při otevírání její okno vrzlo a ona se otočila na posteli, ale oči neotevřela. Když došel přes pokoj až k ní, zjistil, že její tvář před jeho pohledem částečně skrývá pramen vlasů. Pokusil se ho tedy opatrně odsunout na polštář, aby se mohl ještě chvilku kochat svou spící kráskou, než ji probudí. V tu chvíli byl rád, že nemohl dospat a přišel s předstihem.

Jakeu...“ zamumlala ze spaní. Jeho ego vystřelilo do nebeských výšin, protože když už se jí o něm i zdá, tak to znamená jediné...

 

„Jakeu,“ přerušil nit jeho vzpomínek hlas Isabelly stojící vedle něho, „můžu se zeptat, co to děláš?“

Namísto, aby stáhl ruku zpět a tvářil se jako dítě přistižené při něčem zakázaném, jí opětoval sebevědomý pohled a pomalu, jako by se s ní tím jedním a posledním dotykem loučil, vzal do ruky všechny vlasy spadlé podél tváře a opatrně je položil na její záda. Letmo se přitom dotkl prsty bledé pokožky na jejím krku.

„Nemohl jsem si pomoct. Tak dlouho jsem tě neviděl...“ řekl tiše, aniž by spustil pohled z její tváře.

Atmosféra kolem nich se začala plnit všemi emocemi, které mezi nimi dříve bývaly a ani jeden nebyl schopen ten kouzelný okamžik zničit byť i jediným pohybem.

Zaťukání na dveře to ovšem udělalo za ně. V ten okamžik od sebe odskočili, jako kdyby dostali ránu od toho druhého.

„Jime!“ vyjekla Isabella a tváře jí lehce zrůžověly. Jake po něm mrskl pohled, který hovořil za vše, a otočil se k počítači, aby stáhl a vytiskl nejnovější informace.

„Isabello, tohle ti posílá Preston,“ řekl poněkud rozpačitě Jim a hodil jí žlutou složku. Isabella ji chytila do obou rukou a okamžitě ji otevřela, aby mohla ignorovat posla.

Jim pochopil, že přerušil něco, co mohlo ještě chvíli trvat a navíc se vystupňovat, ale jak to, sakra, mohl vědět? Jake tohle nikdy nedělal v práci, tak proč teď?

Na druhou stranu, on si určitě najde nějaké večerní povyražení, takže na to snad brzy zapomene.

Rychle za sebou zavřel dveře a spěchal, aby se mohl Samirovi pochlubit dalším Jakeovým brzkým úlovkem.

 

Isabella se začala plně věnovat práci, a tak si ani nevšimla, že ze složky, kterou má rozečtenou, vypadl list papíru. Jake u počítače zaznamenal jakýsi pohyb v periferním vidění a sehnul na zem pro jeho původce.

„Dnes v osm, bistro Sunrise, podpis velké pé,“ přečetl nahlas. Isabella vzhlédla a pokusila se Jakeovi papír vzít.

„Kdopak to je? Žeby Jim Powell? Copak s ním máš?“

„Nebo taky Preston, že?“ odpověděla Isabella kousavě, když letmo spatřila rukopis, jehož majitele dokázala neomylně identifikovat.

„Ten by se nedovážil. Určitě je to Jim. A ty mi řekneš, co s ním máš,“ nenechal se odradit Jake.

„Nemám s ním nic, protože žiju v domnění, že on se tak nějak... sblížil se Samirem,“ odpověděla Isabella vyhýbavě. Ne že by některá témata nedokázala rozebírat, ale prostě nevěděla, jak přesně by měla nazvat vztah Jima a Samira.

„Jo, možná až moc. Věděla jsi, že spolu chodí pít a lovit do baru Sundown? Aspoň myslím, že se to tak jmenuje. Kdo si to má pamatovat?!“

„Tak jo, vysvětlím ti to. Bistro Sunrise má otevřeno dvacet čtyři hodin denně i o svátcích a nejvíc lidí tam chodí na snídaně. Je odtamtud pěkný výhled na východ slunce. Naopak bar Sundown, který vlastní mimochodem stejný majitel jako bistro, poskytuje zákazníkům i soukromé salonky, které jsou o dvě patra výš a je z nich dobrý výhled na západ slunce. Myslela jsem, že tohle už víš. Vždyť tu bydlíš už dost dlouho. Snad.“

„Jo, něco jsem o tom slyšel, ale rozhodně tě nenechám, abys zamluvila téma, které mě opravdu zajímá. Takže, spala jsi s Jimem nebo ne?“ zeptal se přímo a Isabelle vypadla složka z ruky a papíry se rozlétly do všech stran.

„Tak to tedy ne,“ odsekávala, zatímco sbírala jednotlivé papíry a rovnala je zpět, „ani jsem si s ním nikdy nevyrazila.“

„Teď pěkně kecáš!“ probodl ji pohledem, jako by z její zčervenalé tváře mohl vyčíst pravdu, „slyšel jsem Samira, když zpovídal Jima ohledně schůzky s tebou.“

„A co říkal?“

„To si nejsem úplně jistý, protože to odposlouchávací zařízení bylo nové a špatně nastavené, ale od té doby ti Samir říká Rychlovka Swanová.“

„No, myslím, že si budu muset s Jimem něco ujasnit, až se potkáme,“ odpověděla Isabella klidným hlasem, ale v očích jí zlobně zablýsklo.

„Když ti dám všechny informace, které jsem našel, vynecháš mě z toho vašeho rozhovoru?“ pokusil se smlouvat Jake.

„Pokud budou užitečné, zvážím tvou prosbu. Nejdřív je ale potřebuji pročíst,“ odpověděla a přemýšlela, kam se uchýlí, než bude porada, aby si mohla v klidu projít to, co jí Jake vytiskne.

Řádky na monitoru Jakeova počítače se přestaly pohybovat a ozvalo se pípnutí. Isabella i Jake vzhlédli.

„Odstřihli nás. A vypadá to, že přišli na to, že jim někdo sosá z jejich sítě,“ podotkl Jake a ukázal na jeden řádek, který se Isabelle zdál stejný jako všechny ostatní.

„Takže už tam nemůžeš?“ zeptala se.

„Ani nemusím. Podařilo se mi dostat všechno, co měli na serveru, mám dokonce nákresy a popisy té zbraně. Za to se prohlašuji zaměstnancem měsíce,“ řekl Jake hrdě a poplácal se rukou po rameni. Isabella se rozesmála.

„Máš všechno vytištěné?“

„Jop, najdeš to za rohem v místnosti s tiskárnami,“ odpověděl.

„V tom případě se s tebou loučím. Uvidíme se na poradě,“ řekla Isabella, zatímco sbírala kabelku ze země.

„Ty mě tady jen tak necháš?“ Znělo to vystrašeně.

„Jestli se bojíš, tak si rozsviť,“ poradila mu a otevřela dveře, „jo a Jakeu?“

„Ano?“

„Díky.“ S tím dveře zavřela.

„Není zač,“ zašeptal Jake do ticha kanceláře a opět se ponořil do krabice vzpomínek s nápisem Iss.

 

 


 

Doufám, že se pátá kapitola líbila. Šestá už je na světě. Ještě poslední úpravy a jde do administrace.

Věnováno Bubulience...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední naděje 5:

 1
6. martty555
14.06.2012 [18:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [21:11]

rezuleJaké jiskření! Myfí! Emoticon Ne a ne a ne! Emoticon To prostě nesmí! Emoticon Emoticon Emoticon I kdyby byl Edward sebevětší svině - jak jsem si tak nějak vydedukovala, vždycky bude lepší než nějaký hacker. Emoticon Emoticon

Bohužel, doléhá na mě to stávání ve čtyři - tudíž už snad ani nic kloudného z těch mých hnátů nevypotím. Emoticon Rozhodně ale nepolevuješ v hodnotě psaní - jsi prostě a jednoduše velká paní Autorka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.10.2011 [17:32]

vesperSupér!
Jéj, víš co ti řeknu? Že je toto snad jediná povídka, kde by mi vůůůbec nevadilo, kdyby byla Bella s Jacobem. Jak k ní je něžný a sladký... vždyť to je ideální partner! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Takže velký potlesk pro Tebe, že jsi schopná z (pro mě) tak nesympatické postavy udělat postavu natolik vlídnou a dokonalou, že bych mu Bellu bez problémů svěřila.

No a Bella je fakt nějaká... jako by měla nějaký problém. Měla by se trochu rozveselit... třeba s Jackem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ten by ji určitě umě přivedl na jiné myšlenky! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a moc se mi líbí, jaký je Jack filuta a šprýmař - že prý: Když jsem měl hlad, připomínaly mi její vlasy čokoládu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.10.2011 [13:43]

KikketkaNo wow, takže oni spolu i něco měli? Jako Jacke a Bella? Teda Myf, musím ti vysmeknout poklonu, protože (prozatím, nevím jak to plánuješ) já tohohle Jacka prostě můžu. Je mi sympatickej a navíc ho mám i celkem ráda, což se vůbec nestává a s každým dalším dílkem je mi milejší a milejší! NO wow! A ta atmosféra! Když se nabourali někam kam neměli a všechno selhalo! A jak to mezi nimi jiskřilo. Vůbec bych nebyla proti, kdyby mezi nimi něco bylo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Suprová kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jen to teda trvalo... Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že už nás příště nenecháš takhle čekat! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.10.2011 [20:15]

BubulienkaTak, na začiatok sa ospravedlňujem, že som si nevšimla kapitolu, ale nejako som sa pozabudla... Emoticon Moja chyba... Emoticon
Neviem písať moc dlhé komentáre, ale nejako sa pokúsim. Aspoň približne. Emoticon
Takže - Bella (Iss, no Emoticon), sa zdá ako riadna netýkavka a určite jej pristane ako sa pustila po šľapajách Charlieho.
Možno že si mala na strednej vyberať a nechodiť len tak s hocikým, keďže z Jakea sa stal sukničkár a dosť často presadzuje ich "chodenie". Ale je pravda, že je fešák, no... Emoticon Emoticon I keď ma neberú chlapi s dlhými vlasmi, ale Jacob... Ja by som ho ostrihala. Emoticon Emoticon
Dej je, samozrejme, úplna bomba. Opisuješ to dokonale a je to úplne presné, akoby si nad každým slovom premýšľala, čo určite tak nie je, pretože sa to teoreticky nedá... Tým sa snažím naznačiť, že píšeš excelentne. Emoticon
Ono je to ťažké žiť a hlavne - dennodenne pracovať v spoločnosti takýchto... ech... chalanov? Emoticon Iss to má ťažké, no to jej treba uznať, ale ja by som sa do takej práce asi iba tešila. Vzbudzuje to vo mne dojem, že je tam jediná solidárna a je strašne sebavedomá, krásna a vie si robiť svoju prácu, čo sa mi neskutočne páči a takisto ten popis prostredia je skvelý. Emoticon Emoticon
Myslím, že Jim si koleduje o výprask... No, možno od Charlieho? Asi ťažko, že? Pochybujem, že sa bude motať do záležitostí, ak vôbec ešte žije... Emoticon

Som z toho mimo. Je to krásne, skvelo napísané a od skvelej autorky. Máš to riadne preštudované a strašne sa teším na ďalšiu excelentnú kapitolu. Bude to určite bomba a ja mám už teraz absťák. Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.10.2011 [17:16]

FaireProsím další pokračování. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!