Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Počátky krutosti 1. kapitola

vngdhjte


V této kapitole se ukáže, jak krutý umí být život rumunského vězně.

Seděla jsem na zemi opřená o zeď, nejhorší pocit na světě je, když víte, že vás čeká něco hrozného, ale nemůžete nic dělat! To bylo to, co jsem právě zažívala. Utéct se odtud nedalo, už jsem to zkoušela, a i kdyby se vám nějakým zázrakem podařilo dostat přes dva metry silné, ocelové zdi a dveře, stejně silné, ze stejného materiálu, které byly tak těžké, že je museli otevírat dva upíři, stejně by vás chytili všudypřítomné stráže.

„Ahoj, Sirýno! Chyběl jsem ti?“začal Vladimir hned, jak vešel ke mně do cely. On se ještě ptá, jistě že mi ten parchant nechyběl, jediné co umí, je využívat momentálního oslabení svých vězňů ke svému osobnímu uspokojení. Já o tom vím své. Rozhodla jsem se neodpovídat.

„Neslyšela jsi mě snad?! Na něco jsem se ptal!“ V mžiku se objevil u mě a mé zápěstí sevřel ve svém drtivém stisku a vytáhl mě na nohy. Dlouho se na mě díval, ale já nevydala ani hlásku, tak mě konečně pustil, jeho pohled ale neuhnul.

„Odveďte ji ke mně do pokoje!” Hned, jak to dořekl, se vedle mě objevili jeho poskoci a každý z nich mě chytl za paži, jejich sevření bylo pevné, ale nebolelo… zatím. Rozhodla jsem se neklást odpor, nechci sama sobě způsobovat zbytečné problémy.

 

...

 

Dveře se za mnou zavřely. Já se prudce ohlédla na toho, kdo je zavřel – Vladimir. Neměla jsem tušení, co má v plánu, ale jeho pohled mě neskutečně děsil. Nechtěla jsem to dát najevo, takovou radost mu neudělám! Nesnesitelně pomalým krokem postupoval směrem ke mně, chtěla jsem zůstat na místě se vztyčenou hlavou a dívat se mu do očí, abych mu ukázala, že není tak děsivý a obávaný jak si myslí. Ale já se opravdu bála a nic z toho, co jsem chtěla udělat, mi pud sebezáchovy nedovolil.

Ustupovala jsem před ním, bylo na tom cosi ponižujícího, tímhle mu jasně dávám najevo jeho převahu. Mé kroky vzad zastavil až náraz do jeho postele. Teprve teď jsem zůstala stát a nechala ho dojít až těsně přede mě. Nevěděla jsem, na co teď asi myslí, ale jedno mi bylo jasné, pro mě to příjemné nebude.

Chvíli se na mě díval a pak do mě strčil a já spadla na postel. Když jsem se chtěla zvednout, zatlačil mě zpět a ruce mi držel nad hlavou, abych se nemohla bránit.

„Tak ty nebudeš mluvit? Nebudeš odpovídat? Uvidíme, jestli tě tohle přinutí alespoň prosit, abych přestal. Mimochodem nejsi náhodou ještě panna?“ On mě snad chce… Ne! Nevezme si mě, to mu nedovolím, nevezme si moji nevinnost! Zoufale jsem se snažila mu vykroutit, ale byl na mě moc silný. Bez krve jsem byla už víc jak měsíc, kdybych pila častěji, mohla bych se mu alespoň bránit, ale takhle? Úplně vyprahlá? 

Když mi ruce svíral už jen jednou a tou druhou mě osahával, jsem sebrala veškerou sílu, která mi ještě zbyla a nakopla jsem ho do rozkroku, pak jsem mu dala pořádnou hlavičku a skopla ho ze sebe. Rychle jsem se zvedla a vyběhla ke dveřím. Už jsem se natahovala po klice, když mě zastavily jeho kamenné paže a hodil mě zpět na postel. Tentokrát držel mé ruce nad mou hlavou pevněji, dokonce mi začaly trochu praskat, dost to bolelo.

Vladimir se ke mně naklonil a šeptal mi do ucha: „A kampak bys chtěla utéct, Sirýno? Snad sis nemyslela, že si odtud jen tak odkráčíš? Přede dveřmi jsou stráže. Tady ti nikdo nepomůže, nejlepší pro tebe bude, když to přijmeš a smíříš se s tím!“ V takových chvílích bývám ráda, že upírům nemůžou téct slzy, takhle to můžu alespoň maskovat.

Už se nakláněl k mému krku, když do pokoje bez klepání vrazil jiný Rumun.

„Neříkal jsem snad, že mě nikdo nemá rušit?“ vyjel na něj Vladimir.

„Pane, omlouvám se, ale je to důležité!“ Tvářil se vskutku významně.

„Co se zase stalo?“ zeptal se otráveně Vladimir, ale nepouštěl mě.

„Ti italští zmetci zaútočili a spálili na popel náš hrad na východě a postupují dál naším směrem,“ informoval nově příchozí Vladimira a ten zavrčel, pak mě konečně pustil.

„Užijeme si spolu jindy, kotě! Odveďte ji zpět!“ rozkázal ten zmetek a odešel. Ten neznámý upír přišel ke mně a pomohl mi vstát.

„V pořádku?“ zeptal se, kývla jsem.

„Dobře, jdeme!“ Hrubě mě chytl za loket a vedl zpět do cely. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Počátky krutosti 1. kapitola:

 1
4. BabčaS.
11.07.2015 [22:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BellaNess admin
11.07.2015 [22:03]

BellaNessAhoj, článek jsem Ti opravila. Příště si, prosím, dávej pozor na chyby z minulého komentáře.
Děkuji. BellaNess Emoticon

2. niky
11.07.2015 [21:44]

Zatím se mi to zdá dost dobré... No uvidím co z toho bude.
Nic méně držím palce :D

1. BellaNess admin
04.07.2015 [20:25]

BellaNessAhoj, článek Ti bohužel musím vrátit. Máš v něm spoustu chyb:
- překlepy,
- čárky,
- mě/mně,
- dělení slov,
- některé věty mi přijdou i neúplné,

Prosím, pročti si to a oprav si to. Až si vše opravíš, prosím, zaškrtni "článek je hotov".
Děkuji. BellaNess Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!